Misschien kun je anders Muck een PB sturen via Fok om het adres te vragen? Of gewoon direct aan de bewuste persoon?quote:Op maandag 20 november 2006 19:22 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, sorry voor diegene die mijn schriftje krijgt. Ik hoop dat het forum het straks wel doet. Anders wordt het dus weer een dagje later.

Ik heb nog geen schriftje ontvangen, ik hoop morgen want ik ben erg benieuwd! Mijn schriftje lag ook om 17:00 uur in de brievenbus.quote:Op maandag 20 november 2006 19:02 schreef Fannetje het volgende:
Heeft iemand zn schriftje al ontvangen vandaag?
De mijne is om 17.00 op de post gegaan dus moet morgen bij ....... aankomen
Verder alleen een officieel kaartje uit Portugal vandaag.

quote:Op maandag 20 november 2006 18:57 schreef Smittend het volgende:
[..]
Uhm..je hebt een andere auto gekocht en dus de Multipla de deur uit gedaan.
Am i right?
quote:Op 20-11-2006 12:40 schreef Smittend
Hoi Klonk...Jij bent NIET oud genoeg om mijn vader te kunnen zijn.
Ik ben van geboortejaar 1972.
Enne..geen commentaar op de Fiat Multipla he !!
Wij hebben er ook een en hij rijd geweldig en heeft zeeen van ruimte !![]()

Goed idee.quote:Op maandag 20 november 2006 19:26 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Misschien kun je anders Muck een PB sturen via Fok om het adres te vragen? Of gewoon direct aan de bewuste persoon?

Mag ik dan een topic openen voor de PC-ers die niet meedoen aan het schriftjesgebeuren?quote:Op maandag 20 november 2006 19:28 schreef Vava het volgende:
[..]
We kunnen hier toch wel vermelden van wie we een schriftje hebben ontvangen?

Dat mag van mij....quote:Op maandag 20 november 2006 20:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mag ik dan een topic openen voor de PC-ers die niet meedoen aan het schriftjesgebeuren?![]()

ik zeg niksquote:Op maandag 20 november 2006 20:59 schreef Jaguarized het volgende:Dat was een geintje maar iedereen wel happen enzo.

Eet smakelijkquote:Op maandag 20 november 2006 21:01 schreef Muck het volgende:
ik hap altijd
at the moment in goddelijk lekkere aardappel-wedges overigens, maar dat is een heel ander verhaal

Een Vava-moment is wanneer je kaartje in Finland aan komt en het volgende kaartje ook weer naar Finland mag.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:22 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is een Vavamoment
En tag-kaartjes
Heb btw nog steeds die 5 kaarten liggen die ik had gekocht om op te sturen

Me too!quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:27 schreef Klonk het volgende:
ik ben benieuwd of ik vandaag a: PC post krijg en b: een schriftje krijg

Ah zo....quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een Vava-moment is wanneer je kaartje in Finland aan komt en het volgende kaartje ook weer naar Finland mag.
En tag-kaartjes: http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=1342

mForce dusquote:Op maandag 20 november 2006 20:50 schreef Muck het volgende:
Ik heb mForce/Mees al een tijd niet gezien trouwens!

sommige dingen horen bij het postcrossing op FOK! mysterie, een vava moment is zo iets, net zo als Helgaquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ah zo....
Mss handig om dat in de volgende OP te zetten

Die mag jij uit gaan leggen hoorquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
sommige dingen horen bij het postcrossing op FOK! mysterie, een vava moment is zo iets, net zo als Helga![]()

quote:

Best hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
sommige dingen horen bij het postcrossing op FOK! mysterie, een vava moment is zo iets, net zo als Helga![]()

omg ja, die van dat varken op het strand toch ?quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:00 schreef Allan24 het volgende:
Ik heb er zelfs een foto van gevonden destijds

Dit is Helga:quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
alleen als je ons kunt vertellen wie Helga is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |