nou ja, het kwam best kut over vond ik.quote:Op maandag 13 november 2006 14:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Sarcasme Muck, sarcasme. Ik zeg alleen dat ik ergens aan mee doe maar waaraan weet ik niet. Ik kom nooit in travelling notebook topics dus hoe moet ik dan weten hoe alles werkt? Misschien zijn er mensen hier die daar ook niet alles weten.![]()
Ik ga nu naar de stad om een schriftje te kopenquote:
helemaal goedquote:Op maandag 13 november 2006 15:13 schreef Klonk het volgende:
iedereen krijgt dus telkens een schriftje en stuurt die door naar het adres wat ik net in mijn u2u heb gekregen ?
en ik stuur dus mijn schriftje naar dat adres en diegene stuurt het schriftje weer naar een volgend adres en uiteindelijk is het kringetje dan rond
toch ?
ja kloptquote:Op maandag 13 november 2006 11:26 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik had toch een kaartje naar jou gestuurd?
Dat zijn tenminste eens exotische landenquote:Op maandag 13 november 2006 19:58 schreef blomst het volgende:
Vandaag een kaartje ontvangen uit Oostenrijk.
Twee nieuwe kaartjes verstuurd naar Turkije en brazilie.
Ah, gelukkig, ik was al bang dat die kaart nooit aan was gekomen maar dan heb ik er denk ik overheen gelezenquote:
Toffe bestemmingen! Er zijn vandaag twee door mij verstuurde kaarten aangekomen, een in Portugal en een in Duitsland. De nieuwe gaan naar Finlandquote:Op maandag 13 november 2006 19:58 schreef blomst het volgende:
Vandaag een kaartje ontvangen uit Oostenrijk.
Twee nieuwe kaartjes verstuurd naar Turkije en brazilie.
Zou best kunnen, op zich een leuk idee. Het stond ook in het Japans erachter. Tenminste, dat denk ik dan, het waren allemaal van die tekentjes.quote:Op maandag 13 november 2006 22:19 schreef Klonk het volgende:
whehe, zou ze dat hebben opgezocht ?
wie doen er trouwens precies allemaal mee aan de FOK! notebook ?
Anne87 (IJsmeis)quote:Op maandag 13 november 2006 22:19 schreef Klonk het volgende:
whehe, zou ze dat hebben opgezocht ?
wie doen er trouwens precies allemaal mee aan de FOK! notebook ?
Jaquote:Op maandag 13 november 2006 23:05 schreef Christine het volgende:
Woei, ik heb mijn eerste kaartje geschreven! Morgen gaat 'ie op de post..
Krijg ik zelf pas post wanneer mijn kaart is aangekomen?
gewoon vijf tegelijk sturen, krijg je eerder meer post.quote:Op maandag 13 november 2006 23:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Jammer, ik wil nu al wel post!.
Ja, tijdje terug alweerquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:43 schreef ijsmeis het volgende:
Hebben jullie trouwens ook een u2u gehad over kaartjes van 25 eurocent ofzo?
Ik moet eerst meer postzegels en meer kaarten kopen (en de reeds door mij geschreven kaart zoeken, die ben ik kwijtquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:54 schreef Twinky het volgende:
[..]
gewoon vijf tegelijk sturen, krijg je eerder meer post.
Postzegels kan je heel handig bestellen via www.tntpost.nlquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik moet eerst meer postzegels en meer kaarten kopen (en de reeds door mij geschreven kaart zoeken, die ben ik kwijt). Maar daarna ga ik er zeker meer sturen!
Ow ja..dat wilde ik ook nog doen..ik ben zoooo vergeetachtig..quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:54 schreef Vava het volgende:
[..]
Postzegels kan je heel handig bestellen via www.tntpost.nlBoven 15 euro geen verzendkosten, je zit zo aan dat bedrag
![]()
De grote doos uit Amerika die ik kreeg was niet erg zwaar, maar koste 15,30 aan porto....quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:50 schreef Smittend het volgende:
Ik had een tag-envelop uit de USA met 4 candybars erin..ze had er ook nog een kerstornamentje bij gedaan.![]()
Ze heeft hiervoor 6.75 dollar porto moeten betalen.![]()
Ik ga haar hiervoor maar een extra leuk bedankje sturen.![]()
Jezus... dan heb je óf teveel geld óf je bent echt ontzettend tagverslaafd.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:12 schreef Fannetje het volgende:
[..]
De grote doos uit Amerika die ik kreeg was niet erg zwaar, maar koste 15,30 aan porto....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |