Ik moet wel eens ergens 2 of 3 postzegels op plakken, dat vind ik meer dan genoegquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:28 schreef Jaguarized het volgende:
Op die manier wordt een hobby wel errug duur.
Jeeeeetjequote:Op dinsdag 14 november 2006 22:39 schreef Fannetje het volgende:
Ja, is inderdaad nogal duur.
Ik wacht nu al weken op een pakketje uit Canada.. ze heeft het economy verstuurd omdat ze ander 28 (!) Canadese dollars kwijt was...
18 euro maar dan is het nog veel voor een pakketje wat niet erg zwaar was.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:43 schreef Jaguarized het volgende:
28 Canadese dollar is volgens mij de helft ofzo in euro.
Het moet niet wekelijks gebeurenquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:48 schreef Jaguarized het volgende:
Jup. Zover gaat mijn hobby net niet.
Huh? Wel voor PC?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:42 schreef Fannetje het volgende:
Ja, ik heb laatst ook een keer ¤11,40 betaald voor een pakketje, maar dat was wel voor drie mensen.
Als het een uitzondering is vind ik het nog wel leuk, het moet alleen geen gewoonte wordenquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:32 schreef Muck het volgende:
dat heb ik er inderdaad ook niet voor over
moet wel leuk blijven!
Dat zei je.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:36 schreef Vava het volgende:
[..]
Als het een uitzondering is vind ik het nog wel leuk, het moet alleen geen gewoonte worden
Iddquote:
Ik heb zelf ook niks ontvangenquote:
Ja, drie trades in eenquote:
Ah zo, handigquote:Op woensdag 15 november 2006 18:35 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ja, drie trades in eenDie drie mensen kenden elkaar en konden het makkelijk aan elkaar doorgeven, scheelde mij aan porto.
Geen berichtje of niks.. Hmm..quote:Good news Anne!
The user Mrmiyagi received the postcard you've sent!
Do not reply to this email: the user won't receive your message.
To reply, please go to: http://www.postcrossing.com/user/Mrmiyagi
Now you'll receive a postcard from another random user. Stand-by!
je kunt ze ook bestellen bij de tnt webshopquote:Op donderdag 16 november 2006 16:30 schreef Christine het volgende:
Het klinkt alsof ik d'r hele dag goed heb gemaakt, maar zij heeft mijn dag goed gemaakt.
Ik vind dit een leuke hobby! Morgen ga ik meerrrrrrrrrrr postzegels halen!.
In Brazilië kunnen ze erover meepratenquote:Op donderdag 16 november 2006 21:16 schreef Vava het volgende:
Ik heb thee uit Finland gekregen! Die Finse thee is trouwens erg goed!
Ik ben het ook vergeten, ik moet er een paar laten afdrukken voor in het schriftjequote:Op donderdag 16 november 2006 10:43 schreef ijsmeis het volgende:
Foto's vergeten. Of nouja, niet echt vergeten. De batterijen waren op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |