Southend kan t ook, waarom ASWH dan niet hoor ik je denkenquote:Op woensdag 8 november 2006 12:13 schreef Dos37 het volgende:
ASWH gaat stunten
Touchéquote:Op woensdag 8 november 2006 12:45 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Southend kan t ook, waarom ASWH dan niet hoor ik je denken
Denk t wel hoor, 3500 mensen die normaal waarschijnlijk niet snel zouden komen, seizoenskaarthouders + cchouders voor 3 euro, denk dat t drukker wordt als veel mensen denkenquote:Op woensdag 8 november 2006 13:25 schreef Professional het volgende:
Southend, idd die kicken ff Man Utd uit de beker. Maar ja die League Cup stelt in Engeland niks meer voor, elk PL team zet het B-elftal neer.
10.000 man, dat halen ze echt niet. Maar ja, is tenminste rustig in de Kickoff, sneller bier bestellen
toen was de entree ook wat meer als nuquote:Op woensdag 8 november 2006 15:01 schreef planethugo het volgende:
10.000 is echt heel veel, vorig jaar tegen feyenoord in de beker waren er maar 9.000 ofzo geloof ik
eentje zit in amerika las ikquote:Op woensdag 8 november 2006 15:38 schreef methodmich het volgende:
Vermoedelijke elf ASWH:
Joan van Belzen; Boudy Hoogendoorn, Roël Gorré, Danny Versluis, Johan Sturrus; Danny Slingerland, Izaäk Verhoeven, Ferry van Lare, Marphe Redjosetiko; Derk Schut en Stefan van Dam.
Precies, dan mist de oplettende lezer 4 basisspelers.
Daar is niet veel voor nodigquote:Op woensdag 8 november 2006 16:40 schreef Professional het volgende:
Aan de opstelling te zien is dat een middenvelder. Misschien speelt die Bodor wel deruit, die zal vanavond wel weer in de basis staan.
Als we dat zwart op wit krijgen kunnen we vanavond meteen gaan collecteren voor een beloning bij de ingang!quote:Dramatiek die gast, kun je niet ff zorgen dat die hem een schop geeft?
Die loopt nutteloos op het veld. Echt voetballen kan die toch niet.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:48 schreef methodmich het volgende:
Ferry speelt als defensieve middenvelder, links centraal. Volgens mij doet Bodor dat bij jullie ook toch?
Helaas heeft Stefan van Dam een broertje dood aan rennen. Maar misschien als ie op TV komt.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:59 schreef Professional het volgende:
Als je ff de spits van jullie opbelt dat die op elke terugspeelbal van Bodor moet renne, komt het helemaal goed met ASWH
Of als je een wedstrijd van Fortuna kijktquote:Op woensdag 8 november 2006 17:52 schreef planethugo het volgende:
leuk die (voor mij) onbekende namen, doet me beetje denken aan al die vage namen wat je soms krijgt bij Football Manager![]()
Daar wordt je af-en-toe een beetje simpel van. Hij moet dat ook alleen doen bij wedstrijden en doelpunten die echt belangrijk zijn. Omdat nu bij de 4-0 tegen ASWH te roepen...kansloos.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:17 schreef Panic_A het volgende:
Ik heb me vermaakt in Kerkrade, alleen jammer van die speaker met zijn danke bitte.![]()
Dat die bij de 5-0 de naam van Cissé 2x wou laten scanderenquote:Op donderdag 9 november 2006 12:17 schreef Panic_A het volgende:
Gefeliciteerd, jammer dat wij de hoop op een stunt niet wat langer levendig konden houden.
Ik heb me vermaakt in Kerkrade, alleen jammer van die speaker met zijn danke bitte.![]()
Opmerkelijk, aangezien nummer 10 Derk Schut is. Toch geen slechte speler hoor. Nummer 9 is een piepjonge knul, leuk dat die het zo goed deed! En Jopie is een prima linksback (aanvoerder).quote:Op donderdag 9 november 2006 02:55 schreef Professional het volgende:
Fijne wedstrijd, al moeten we hem snel vergeten.
Wat mij bij bleef van ASWH kant, de nummer 10 rende voor geen meter. De keeper was erg onzeker, zeker 2 goalen schuld, en de aanvoerder was de beste man van het veld. Ook de nummer 9 kon aardig ballen.
Ik heb me er allang mee verzoend moet ik zeggen, waarom ook niet, nederlanders kunnen nog wat leren van duitsers qua sfeerquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:18 schreef Professional het volgende:
Krijg zowiezo de schijt van die kutspeaker van ons, meent echt dat die de belangrijkste man in Parkstad is. Dat danke-bitte begint mij ook de keel uit te komen, waarom blijven we anders beweren dat we geen moffen zijn, maar wel mooi Duits zingen? Ach ja wat boeit het ook.
Vond ik ook. De busreis was uitermate ontspannen verlopen, de voorbereiding ook en Roda JC kreeg complimenten over de ontvangst etc.quote:
Zul je zien dat die lul vandaag scoort.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:04 schreef DarkShine het volgende:
Als je meteen fel op die Kiwi zit verliest die toch alles.
Maak ik wel foto's van je, is leuk voor het topic.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:08 schreef planethugo het volgende:
dan ren ik het veld op om 'm eens ff goed neer te trappen
Hij stond wel aan de basis van de bijna 2-1 die Ramzi had MOETEN maken.quote:Op zondag 12 november 2006 15:20 schreef Professional het volgende:
Goal was gewoon buitenspel. Boeit niet of je achter de keeper staat, hij staat duidelijk achter de laatste bal, en de bal wordt duidelijk naar voren gespeeld. Blijft hij van de bal af, dan rolt die zo de goal in, want Van Dijk stond op verkeerde been.
Het was één groot drama gister, echt niet normaal. Start die met die rode kutmongool in de basis, ik word zo niet goed van dat ventje. Was ook medeschuldig aan de 1-1.
kiwi heeft gelukkig niet gescoord maar het had niet veel gescheeld of ik was het veld opgegaan om onze spelers eens ff naar voren te trappen. Bah bah wat een wedstrijd gisteren en dan vooral de 2de helftquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:08 schreef planethugo het volgende:
dan ren ik het veld op om 'm eens ff goed neer te trappen
Meeuwis had al geel en was nadrukkelijk naar een tweede gele kaart aan het solliciteren, daar kan ik me dus nog wel iets bij voorstellen.quote:Op zondag 12 november 2006 17:28 schreef Professional het volgende:
Dat vroeg ik me ook van Meeuwis af. Haal dat die hoeren rode Belg eraf, en ga achterin 1 op 1 spelen. Tornhout had je ook nog kunnen inbrengen, meer springkracht voorin, maar heeft die ook niet gedaan.
Nope, geen vrij gekregenquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:13 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Nog mensen hier die zondag richting Utrecht gaan?
Sinds wanneer is het neerleggen van een doorgebroken speler geen rood meer danquote:Op zondag 19 november 2006 20:24 schreef DarkShine het volgende:
Overdreven zware rode kaart voor Kujovic...
Wat ik in de samenvatting zag was het een onnodige nederlaag
Ik zat achter het doel waar het gebeurde en Caluwe deed inderdaad niet veel moeite om niet naar de grond te gaan, maar hoe je het ook wendt of keert, Kujovic pakt 'em gewoon beet en niet eens op een sneaky wijze ofzoquote:Op maandag 20 november 2006 09:41 schreef Professional het volgende:
Was zeker rood, maar hij gaat wel weer erg makkelijk liggen. Rent hij door schiet hij de bal er gewoon in, klaar.
Sommige voetballers zijn net mietjes. Je raakt ze met een vinger aan en ze vliegen al op de grond.
Matheus ging nog minder snel liggen.quote:Op maandag 20 november 2006 09:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het neerleggen van een doorgebroken speler geen rood meer dan![]()
Dat bedoel ik dus met geel en een penalty.quote:Op maandag 20 november 2006 10:50 schreef Professional het volgende:
Ik begrijp je wel. Is zowiezo een feit dat tegenwoordig spelers elkaar makkelijk een kaart aannaaien. Ik krijg daar echt de schijt van. Altijd dat gebaar van een kaart, flikker op ermee.
Inderdaad, zei ik gisteren ook al meteen.quote:En nu kunnen we eens zien of die Castro een goede vervanger is.
Dat ben ik niet met je eens. We hebben het er altijd over dat scheidsen consequenter op moeten treden en of je nu hard of zacht valt, aan je shirtje wordt getrokken of een doodschop krijgt ... doorgebroken speler neerleggen is rood, dus die beslissing was goed.quote:Op maandag 20 november 2006 10:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hij is inderdaad doorgebroken, maar penalty + geel = zwaar genoeg. Het is meer aaien dan vastpakken wat die doet.
Tja de kans dat je als je uit balans bent gebracht, moeilijk op de been bent dus de bal mist is groot. Dus dan maar doorgaan met vallen levert veel meer rendement op; alsnog een goal dmv penalty en een speler minder waardoor je de wedstrijd makkelijk uit kan spelen zonder gevaar op overtredingen.quote:Op maandag 20 november 2006 09:41 schreef Professional het volgende:
Was zeker rood, maar hij gaat wel weer erg makkelijk liggen. Rent hij door schiet hij de bal er gewoon in, klaar.
Sommige voetballers zijn net mietjes. Je raakt ze met een vinger aan en ze vliegen al op de grond.
Als er een zijn muil moet houden is het Agustien wel, die kerel doet werkelijk niets goed. Soit, Bodor maakt af-en-toe soms regelmatig vaak een blunder, maar Agustien is compleet onzichtbaar.quote:Op maandag 20 november 2006 08:39 schreef Professional het volgende:
Zeer onnodig maar volledig zijn schuld. Hij moet die bal gewoon naar rechts trappen, nee hij trapt hem naar links en schiet hem gewoon vol op Agustien.
Je moet de reactie van Agustien ook zien in de samenvatting, die gooit zijn handen in de lucht zo van, wat doe jij nu malloot!
Ik vond ze voetballend ook niet beter. Met name centraal achterin was het zwak (dat vind ik al tijden); Agustien en Bodor mogen in de respectievelijk Roti en Goulash en voorin creeert niemand een kans behalve Aldi. Dit neem ik Oper niet kwalijk (hij staat voorin tegen twee beren hoge ballen uit de lucht te plukken) maar Vandamme wel. Die kerel komt nog geen boom voorbij. Cisse deed het beter, die is tenmiste snel.quote:Maar ja, analyse van Stevens was ook ronduit lachwekkend. Voetballend waren ze zeker beter, maar de rest was echt helemaal niks.
Die van de Jong had er wil ingekund (goed redding van Vorm).quote:Niet 1 uitgespeelde kans, en Stevens zegt doodleuk van wel! Ik moest echt ff lachen toen ik dat hoorde. Scoren kan blijkbaar dus echt niemand bij Roda op dit moment, met een sporadische uitval van Ramzi dan weer wel.
Geel en een penalty mag ook wel. Het rood geven voor een doorgebroken speler is een beetje 2003.quote:Op maandag 20 november 2006 09:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik zat achter het doel waar het gebeurde en Caluwe deed inderdaad niet veel moeite om niet naar de grond te gaan, maar hoe je het ook wendt of keert, Kujovic pakt 'em gewoon beet en niet eens op een sneaky wijze ofzomaar gewoon vol beetpakken.
Daarom snap ik de reactie van DS niet zo ... wat had de scheids dan moeten doen?
Ja, dat argument ken ik. Jammer is alleen dat overtredingen tegen Ajax, Feyenoord en PSV wel vaak een penalty/vrije trap zijn en bij de rest niet.quote:Op maandag 20 november 2006 11:33 schreef Eilanden het volgende:
Dat er andere scheidsrechters zijn die deze regel niet altijd consequent toepassen is een ander verhaal
Ik vond Roda in de 2e helft beter.quote:Op maandag 20 november 2006 11:34 schreef zatoichi het volgende:
Overigens vond ik het een hele vermakelijke pot; dat moet het in de eerste helft toch ook voor Roda geweest zijn; er waren behoorlijke kansen voor beide ploegen.
ik zat achter dat doel en het was echt een heerrrrrrlijke redding ... zo eentje van een tijdje in de lucht zweven en dan net wegtikken .. voor de keeper moeten dat lekkere ballen zijnquote:Op maandag 20 november 2006 11:37 schreef DarkShine het volgende:
Schot van Lachambre was een mooie geweest als Vorm zijn vingertoppen niet ertegen aan kreeg.
Cziommer-type dus.quote:Op maandag 20 november 2006 11:53 schreef Eilanden het volgende:
Ik hoop voor jullie dat met Ramzi niet hetzelfde gebeurt als bij FCU ... hij begon bij ons fantastisch, maar de laatste 8-10 wedstrijden was hij echt een drama en meer een last voor de ploeg, dan een toegevoegde waarde
Daar hebben wij een Agustien voorquote:Op maandag 20 november 2006 11:53 schreef Eilanden het volgende:
Ik hoop voor jullie dat met Ramzi niet hetzelfde gebeurt als bij FCU ... hij begon bij ons fantastisch, maar de laatste 8-10 wedstrijden was hij echt een drama en meer een last voor de ploeg, dan een toegevoegde waarde
Ik doel meer op een huurling die slecht speelt en van AZ afkomt.quote:Op maandag 20 november 2006 20:04 schreef planethugo het volgende:
heeft Agustien dan 8-10 wedstrijden goed gespeeld?
Wees blij dat Roda en niet gekocht heeft! Was ook sprake van geloof ik...quote:Op maandag 20 november 2006 20:12 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik doel meer op een huurling die slecht speelt en van AZ afkomt.
Maar idd, ik kan nog geen 2 goede wedstrijden van Kemy zeggen...
Wat vinden we hier van?quote:2006.11.24 Roda toont interesse voor Meerdink?
Martijn Meerdink heeft tegenover TV Gelderland laten doorschemeren dat er een vertrek bij AZ zit aan te komen. De 30 jarige speler speelt tegenwoordig bij Jong AZ, tegenstander van Roda JC in de KNVB Beker. Volgens AZWorld zou Roda JC naast Willem II en RKC intresse hebben getoond. (Bron: AZWorld)
Heb hem zelf gepost op Rodajcfans.nl.quote:
Zelfde kutcatering nog altijdquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:45 schreef Superheld het volgende:
Oke, is die stadionhap trouwens al wat beter geworden? Moet waarschijnlijk nog gaan ontbijten dan.
Stop je op randweg ehv ff langs de Macdrekquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:49 schreef Superheld het volgende:
Is autocombi he...
Tja Bahvaria hebben wij nu ook he.
Uit: http://www.aswh.nl/index.php?iframe=news.php&nid=868quote:Nol Hendriks, de oude vos van Roda JC en bekend als een van de betere scouts van Nederland informeerde na afloop van de wedstrijd Roda JC – ASWH op 8 november belangstellend naar de spits van ASWH. “Wie is die jongen” vroeg hij. Toen hem werd gezegd dat die spits Derk Schut was zei hij; “leuke voetballer, kan goed een bal vasthouden, maar om beter te worden moet er eerst een paar kilo af!”
Inderdaad, hij heeft net zo veel gescoord als al onze spitsen samen.quote:Op zondag 26 november 2006 16:03 schreef Kaalhei het volgende:
De Fauw in de SPITS!
Niks aan toe te voegen!quote:Op zondag 26 november 2006 17:26 schreef TheGHunter het volgende:
Kheb vanmiddag een leuke wedstrijd gezien, alleen jammer dat Braamhaar m weer helemaal kapot wilde fluiten
Hij zal wel voor zijn familie kiezen..quote:Op maandag 27 november 2006 14:44 schreef Professional het volgende:
Hesp, ja hele rare keuze naar mijn mening.
quote:Ruud Hesp keeperstrainer FC Groningen
Met ingang van het volgende seizoen zal Ruud Hesp de nieuwe keeperstrainer zijn van FC Groningen. De huidige keeperstrainer van Roda JC én het Nederlands elftal treedt medio 2007 fulltime en voor onbepaalde tijd in dienst bij de Trots van het Noorden.
FC Groningen moest voor volgend seizoen op zoek naar een nieuwe keeperstrainer. Roy Beukenkamp, de huidige trainer van de doelmannen, gaat zich vanaf dan volledig concentreren op de scouting – hetgeen zijn eigen wens was. De 41-jarige Hesp gaat bij FC Groningen de keepers van de eerste selectie, het Beloftenteam, de A-jeugd en de B-jeugd trainen.
Hesp heeft een enorme staat van dienst. Hij keepte zelf bijna vijfhonderd wedstrijden in het betaalde voetbal. Hij stond onder de lat bij Fortuna Sittard, Roda JC en Barcelona. Met die laatste twee clubs won hij de nationale beker. In drie seizoenen bij Barcelona werd hij bovendien twee keer kampioen van Spanje én won hij de Europese Super Cup. Sinds dit seizoen is Hesp – naast zijn werkzaamheden bij Roda JC – lid van de technische staf van het Nederlands elftal.
Manager technische zaken Henk Veldmate is bijzonder verheugd met de komst van Hesp naar FC Groningen. “Hij heeft zijn sporen verdiend in de voetballerij. Als je een vacature hebt op de positie van keeperstrainer en je kunt die invullen met de naam van Ruud Hesp, dan ben je daarin meer dan uitstekend geslaagd. Hij blijft zijn werkzaamheden voor Oranje in overleg met FC Groningen gewoon uitoefenen.”
Hesp zelf ziet met zijn overgang naar het hoge noorden een lang gekoesterde wens in vervulling gaan. “Ik ben er echt ontzettend blij mee. Ik heb als keeper altijd al bij FC Groningen willen spelen en ook daarna had ik de wens ooit nog eens bij de club te werken. Dit komt mede door het feit dat mijn vrouw uit de stad Groningen afkomstig is en een groot deel van mijn familie in het noorden woont. FC Groningen spreekt mij enorm aan. Euroborg is een geweldig stadion en een paar weken terug heb ik rond de wedstrijd FC Groningen – Roda JC nog hoogstpersoonlijk ervaren hoe geweldig de sfeer er is. Ik beschouw mijn overgang naar Groningen als een fantastische uitdaging en ik kijk er naar uit.”
Bron: FC Groningen
Inderdaad, hij is een Amsterdammer en hij zou altijd al voor Groningen heben willen spelen?quote:Op maandag 27 november 2006 15:38 schreef planethugo het volgende:
ik heb als keeper altijd al voor groningen willen spelen. Wat is dat nu voor een onzin om te roepen als je naar een club gaat waar je nog geen binding mee hebt...
Iemand die prijzen wilt pakken.quote:Op maandag 27 november 2006 15:49 schreef venomsnake het volgende:
Ach, wie wil er niet voor Groningen spelen..?![]()
![]()
Dat speelt bij Hesp niet zo'n rol, hij heeft immers ook jaren bij Fortuna rondgelopen.quote:Op maandag 27 november 2006 17:12 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Iemand die prijzen wilt pakken.
misschien is groen toch stiekem altijd zijn favoriete kleur geweestquote:Op maandag 27 november 2006 17:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat speelt bij Hesp niet zo'n rol, hij heeft immers ook jaren bij Fortuna rondgelopen.![]()
Om je groen & geel aan te ergeren!quote:Op maandag 27 november 2006 19:20 schreef planethugo het volgende:
[..]
misschien is groen toch stiekem altijd zijn favoriete kleur geweest![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 19:20 schreef planethugo het volgende:
[..]
misschien is groen toch stiekem altijd zijn favoriete kleur geweest![]()
Het komt op mij wel vreemd over, als hij naar Heerenveen, Twente of welke willekeurige club dan ook gegaan was dan had hij dat volgens mij ook gezegd.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:28 schreef clauwheee het volgende:
[..]!
Lijkt mij geen raar verhaal, zoals hij het uitlegt. Kan toch, dat ie een zwak voor Groningen heeft.
Waarom denk je dat Bassie weg is bij ons?quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:01 schreef Eilanden het volgende:
En misschien heeft Roorda gewoon harder een keeperstrainer nodig dan Kujovic![]()
Leuk als 2de keeper. Deed het goed in Bordeaux Voor de rest kan ik weinig goeds herinneren van hem...quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:29 schreef clauwheee het volgende:
Ach ja, Bassie en afstandsschotenBassie en hoge ballen
Bassie en eigen doelgebied
Bassie en coachen
![]()
Dat die hem maar snel zijn pensioen aanpraat danquote:Ik zeg, uitdaging voor Hesp!
Kujovic en doorgebroken spelers ook al nietquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:26 schreef Professional het volgende:
Kujovic en afstandschoten gaat ook niet goed samen hoor.
Kujovic en hoge ballen al helemaal niet!
Als wij volgend seizoen wel 6 punten pakken tegen Groningen doet hij zijn werk idd goed.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:36 schreef Professional het volgende:
Dan vraag je je toch af of Hesp zijn werk wel goed doet
dat klopt, vind onze keepers niet beter geworden sinds hesp er isquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:36 schreef Professional het volgende:
Dan vraag je je toch af of Hesp zijn werk wel goed doet
Heeft ie dat nog steeds niet onder de kniequote:Op dinsdag 28 november 2006 12:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Bassie weg is bij ons?
Bassie en afstandsschoten
Leuk om nog es te lezen, kan me die wedstrijd nog goed herinneren..quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:24 schreef DarkShine het volgende:
En de mensen die nu na 1 wedstrijd roepen dat Castro een waardige vervanger is. Kent men Delwarte niet meer? Man of the match tegen Ajax voor de rest niks laten zien... Lees dit anders eens.
Ik vind Kujovic niet slecht spelen dit seizoen, maar een grootheid is het inderdaad niet.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:27 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat klopt, vind onze keepers niet beter geworden sinds hesp er is
Ratislav Mores was het toch he?quote:Op woensdag 29 november 2006 14:24 schreef planethugo het volgende:
leuk stukje trouwens. Ook topspeler Mores komt erin voor
'heja Mores heja Mores'
Maar in die 4 jaar daarvoor...quote:Op woensdag 29 november 2006 15:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind Kujovic niet slecht spelen dit seizoen, maar een grootheid is het inderdaad niet.
jaquote:Op woensdag 29 november 2006 16:33 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Ratislav Mores was het toch he?![]()
Ik zal die enorme pegel van hem met Roda 2-1 Twente nooit vergeten. Het seizoen van Leekens / van Dijk volgens mij waarin wij na een eigen goal van Vrede (0-1) vroeg op achterstand kwamen en daarna in 1 minuut de score omdraaiden...quote:Op donderdag 30 november 2006 11:09 schreef Professional het volgende:
En daar gaat onze Sonko weg, dat werd echt een keer tijd.
Mr. Sunshine naar de Griekse zonquote:Op donderdag 30 november 2006 11:09 schreef Professional het volgende:
En daar gaat onze Sonko weg, dat werd echt een keer tijd.
't Was behoorlijk sarcastisch bedoelquote:Op donderdag 30 november 2006 13:01 schreef Professional het volgende:
Sorry?
Mannetjes passeren doet die echt niet, zit de hele tijd te kutten met die hakjes en truccages van hem. In plaats dat die er gewoon langsrent, hij zou toch zo snel zijn?
Wat een geweldig rendement.quote:Tegen NAC kwam die 1 keer zijn man langs, en meteen goede voorzet, dat was perfect. Nu die lijn doortrekken en wat vaker zijn man langs gaan.
Bij Kelmis kwam die zijn mannetje ook nooit voorbijquote:Tegen ASWH kwam die er ook niet langs.
Wel een lekker weertje daar.quote:Mr Sunshine mag fijn bij Xanthi op de bank gaan zitten.
Ja, Johan Sturrus.... Die speelde ook Castelen uit de match in een oefenpot. Die werd een maandje later international.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:01 schreef Professional het volgende:
Sorry?
Mannetjes passeren doet die echt niet, zit de hele tijd te kutten met die hakjes en truccages van hem. In plaats dat die er gewoon langsrent, hij zou toch zo snel zijn?
Tegen NAC kwam die 1 keer zijn man langs, en meteen goede voorzet, dat was perfect. Nu die lijn doortrekken en wat vaker zijn man langs gaan. Tegen ASWH kwam die er ook niet langs.
Mr Sunshine mag fijn bij Xanthi op de bank gaan zitten.
Dit jaar laatste jaar op Oost wat een irritante zooi ieders keer als er weer van die ajax of feyenoord mongolen zittenquote:Op donderdag 30 november 2006 13:06 schreef DarkShine het volgende:
Waar zit trouwens iedereen? Kunnen we eens een overzichtje in een nieuwe OP maken met de Rodafans op Fok! en waar ze zitten.
Ikzelf sta rechtsboven in W7, maar heb een scc voor W9.
Ik.quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:07 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Wie gaan er zaterdag allemaal mee richting Almelo??
zo het is definitief, no more mister Sunshinequote:Xanthi haalt per direct Sonko en Ouedraogo
1/12/2006 16:12
Edrissa Sonko vertrekt per direct bij Roda JC. De Gambiaanse aanvaller krijgt bij Xanthi gezelschap van Twente's Rahim Ouedraogo.
Sonko (26) was bij Roda JC op een zijspoor beland. De Limburgse club was dan ook bereid mee te werken met een transfer van de Gambiaanse aanvaller, die voor drieënhalf jaar tekent bij Xanthi.
Ik dacht dat ze in Sittard alleen met Feyenoord heulden.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:19 schreef DarkShine het volgende:
Wat hebben ze in Sittard toch rare combinaties. Nu loopt er weer een op stage rond met een FC Utrecht shirt en een Fortuna sjaaltje
Dat is niet meer origineel, doen ze in Maastricht namelijk ookquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze in Sittard alleen met Feyenoord heulden.![]()
Ik snap op zich wel dat je rare dingen gaat doen als je club jaar in jaar uit de slechtst presterende club van het land is, maar als Limburger doen alsof je Utrechtfan bent gaat wel heel erg ver.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:48 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat is niet meer origineel, doen ze in Maastricht namelijk ook
Je moet toch ook een club in de Eredivisie hebben...
Idd! Tot dalijkquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:29 schreef DarkShine het volgende:
Vandaag op naar Almelo!
God wat was Cisse weer een dramaquote:Op zondag 3 december 2006 10:54 schreef Kaalhei het volgende:
God, wat was die Agustien weer een drama.
Twente kreeg er met 3-0 op de klote....quote:Op zondag 3 december 2006 11:59 schreef Plato1980 het volgende:
Ach een punt bij Heracles-uit is op zich niet slecht. Ook niet goed, maar het is geen reden om in paniek te raken.
Ja maar er had gisteren eigenlijk gewoon gewonnen moeten worden, om een beetje aansluiting te behouden, en ik vond het spel niet echt hoopgevend, maar das mijn meningquote:Op zondag 3 december 2006 13:07 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Twente kreeg er met 3-0 op de klote....
En bovendien draait Heerenveen zelf ook niet lekker, dus daar liggen op zeker mogelijkheden voor Roda.quote:Op maandag 4 december 2006 10:07 schreef DarkShine het volgende:
Heerenveen, thuis hebben ze nog iets recht te zetten tegen ons.
Maar zoals Stevens op dit moment bezig is denk ik dat Roda behoorlijk scherp en agressief naar Heerenveen gaat!
In principe heeft Heerenveen een betere ploeg dan Roda, alleen draaien ze toch niet zo lekker dit seizoen.quote:Op maandag 4 december 2006 12:06 schreef Professional het volgende:
Gewoon zo spelen als in de beker, hopelijk komt het dan goed. Het zijn de laatste jaren altijd leuke wedstrijden geweest. Paar keer gewonnen, paar keer erg ongelukkig verloren.
Heerenveen is op dit moment misschien wel beter als Roda. Die Alves is 5x beter als al onze spitsen bij elkaar. Hij schiet ze er wel in, en onze Cisse moet zijn ogen eens opendoen en gewoon ballen afspelen.
Ik heb toen alleen de samenvatting gezien, maar bij de goal van Zonneveld stond Castro toch niet goed opgesteld.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:44 schreef DarkShine het volgende:
Of haal jonge gast als 2de keeper en zet Castro op goal. Vond hem niet verkeerd tegen NAC, maar zoals ik eerder aangaf (met dat Delwarte artikel) 1 goeie wedstrijd maakt geen zomer.
Mocht Kujo weggaan mag Castro van mij de kans krijgen om zich te bewijzen als 1ste keeper, laat hij dan zien 't niveau niet aan te kunnen kun je nog altijd een 'andere' 1ste keeper halen.
Dat heeft iedere keeper wel eensquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:54 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik heb toen alleen de samenvatting gezien, maar bij de goal van Zonneveld stond Castro toch niet goed opgesteld.
Ik kan ook weer es niet mee, moet ook al werkenquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:48 schreef DarkShine het volgende:
Wie gaat er eigenlijk allemaal naar Friesland?
Idd! En ook nog es live op tv! Mja als ik niet had moeten werken was ik wel gegaan, mja op vrijdagavond moet ik altijd werkenquote:Op donderdag 7 december 2006 09:35 schreef DarkShine het volgende:
FP rijd vanwege te weinig animo dus niet
KNVB bedankt, op vrijdag naar de andere kant van het land!
Dik verdiende overwinning voor Heerenveen, al had Vandenbussche natuurlijk rood moeten hebben en dan weet je nooit hoe het loopt. Maar op dat moment had het natuurlijk al 4-0 of zo moeten staan.quote:
Inderdaad, had al 4-0 moeten staan. Heb dat moment van Vandenbussche niet goed gezien maar jullie mogen die Belg zo overnemen van ons. Veel slechter dan jullie keeper kan dan ook nauwelijks. Maar deze Belg heeft iedere wedstrijd wel zo'n moment.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dik verdiende overwinning voor Heerenveen, al had Vandenbussche natuurlijk rood moeten hebben en dan weet je nooit hoe het loopt. Maar op dat moment had het natuurlijk al 4-0 of zo moeten staan.
quote:
nou..... kujovic had zeker vandaag toch goed gekeeped.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad, had al 4-0 moeten staan. Heb dat moment van Vandenbussche niet goed gezien maar jullie mogen die Belg zo overnemen van ons. Veel slechter dan jullie keeper kan dan ook nauwelijks. Maar deze Belg heeft iedere wedstrijd wel zo'n moment.
boh echt heyquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:54 schreef planethugo het volgende:
[..]
nou..... kujovic had zeker vandaag toch goed gekeeped.
Verder echt een drama van een wedstrijd, na kwartiertje in de 2de helft ging het opzich nog en ging het gelijk op. En Vandenbussche had gvd rood moeten krijgen ja. Als ie ramzi niet aanraakt dan loopt ie ´m de goal in![]()
Cisse weer met een kans maar hij verprutst ´m natuurlijk weer vakkundig. Snel vergeten deze zooi
Teruggestuurd??quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:41 schreef Professional het volgende:
Ok meneer Darkshine, ik weet dat je in de bus nu zit, en dat je teruggestuurd bent. Kun je ff wat toelichting geven waarom in hemelsnaam als je terugbent?
Merci.
was ie dat maarquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:23 schreef DutchGooner het volgende:
Hij is niet teruggestuurd.
Kujovic goed? Hij maakte 2 goede reddingen maar was de rest van de wedstrijd toch waardeloos. Vooral bij hoge ballen voor de goal zat hij er vaak naast. Verder was de voorhoede als gewoonlijk niks waard. Daarbij staan er in de beginopstelling nog eens 2 middenvelders die er niet thuis horen (Agustien, Bodor). En dan heb je ook nog iemand op de bank zitten die denkt dat de selectie uit 14 spelers bestaat. En helaas zijn dat ook nog eens de verkeerde spelers. Ik begrijp echt niet waarom een Bouchiba, Leemans en Voigt nooit een kans krijgen. Deze spelers hebben in mijn ogen meer laten zien dan Bodor en Agustien.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:54 schreef planethugo het volgende:
[..]
nou..... kujovic had zeker vandaag toch goed gekeeped.
Verder echt een drama van een wedstrijd, na kwartiertje in de 2de helft ging het opzich nog en ging het gelijk op. En Vandenbussche had gvd rood moeten krijgen ja. Als ie ramzi niet aanraakt dan loopt ie ´m de goal in![]()
Cisse weer met een kans maar hij verprutst ´m natuurlijk weer vakkundig. Snel vergeten deze zooi
Inderdaad, Kujovic was een groot drama. Goed, hij maakte twee of drie goede reddingen, maar hij stond ook een paar keer kinderlijk te grabbelen en over zijn spelhervattingen wil ik het niet eens hebben.quote:Op zaterdag 9 december 2006 05:06 schreef Jrooney het volgende:
[..]
Kujovic goed? Hij maakte 2 goede reddingen maar was de rest van de wedstrijd toch waardeloos. Vooral bij hoge ballen voor de goal zat hij er vaak naast.
NietSCH aan toe te voegenquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dik verdiende overwinning voor Heerenveen, al had Vandenbussche natuurlijk rood moeten hebben en dan weet je nooit hoe het loopt. Maar op dat moment had het natuurlijk al 4-0 of zo moeten staan.
Wat een grabbelaar, onder iedere bal door liet de ballen los pfffquote:Op zaterdag 9 december 2006 10:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, Kujovic was een groot drama. Goed, hij maakte twee of drie goede reddingen, maar hij stond ook een paar keer kinderlijk te grabbelen en over zijn spelhervattingen wil ik het niet eens hebben.
Dat terugsturen was een geintje van Robjuhhh.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:41 schreef Professional het volgende:
Ok meneer Darkshine, ik weet dat je in de bus nu zit, en dat je teruggestuurd bent. Kun je ff wat toelichting geven waarom in hemelsnaam als je terugbent?
Merci.
Bij rust had het idd 4-0 moeten staan. Na rust kwam Roda er ook wat beter in... Maar had de 2de helft nog wel 's willen zien als SCH met 10 man verder moest.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad, had al 4-0 moeten staan. Heb dat moment van Vandenbussche niet goed gezien maar jullie mogen die Belg zo overnemen van ons. Veel slechter dan jullie keeper kan dan ook nauwelijks. Maar deze Belg heeft iedere wedstrijd wel zo'n moment.
Ik vond Bouchiba de keren dat hij mee deed inderdaad helemaal niet slecht spelen en ook een gifkikker als Voigt of Leemans kunnen we goed gebruiken. Samen met Meeuwis (die gisteren trouwens ook erg slecht speelde, maar dat kan een keer gebeuren) heb je dan in ieder geval een strijdbaar middenveld.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:23 schreef DarkShine het volgende:
Positief is wel dat we Bodor voorlopig kwijt zijn! Nu nog Kemy 'hing stap sprong' Agustien uit het veld. Leemans en Bouchiba erin.
En voor Cissé maar Tornhout erin en dat Andres en Dieter dan afwisselen gedurende de match...
Ik lees mijn eigen mening terug.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vond Bouchiba de keren dat hij mee deed inderdaad helemaal niet slecht spelen en ok een gifkikker als Voigt oof Leemans kunnen we goed gebruiken. Samen met Meeuwis (die gisteren trouwens ook erg slecht speelde, maar dat kan een keer gebeuren) heb je dan in ieder geval een strijdbaar middenveld.
De Jong moet gewoon linksback blijven staan en zich op die plek gaan ontwikkelen. Dat hij fouten maakt is niet zo erg en hoort bij het leerproces. Geef die jongen twee jaar en hij is één van de beste backs van de Eredivisie.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:39 schreef Professional het volgende:
Nu zul je zien dat Lachambre weer erop komt en De Jong doorschuift naar het middenveld.
De ene zoutzak voor de ander.
Toch meegegaan gister??quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:50 schreef Robjuhhh het volgende:
Achja, dat terugsturen was een grapje van mij. Kreeg van iemand telefoon hoe het in de bus was en vervolgens voor de grap gezegd we zijn teruggestuurd geworden, binnen 10 minuten gingen alle telefoons in de bus bij ons rinkelen. Achja ik kon de humor er wel van inzien
Jaquote:
Iets meer dan de helft.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:40 schreef Professional het volgende:
Bus zal wel niet vol geweest zijn dan?
quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:57 schreef Professional het volgende:
Heb de foto`s gezien op Rodaworld.
Leuk met die vlaggetjes zwaaien daar he?
Geen id, heb na afloop me vlaggen gepakt en ben naar buiten gelopen.quote:En ik las iets over Kah dat die pissig was, wat was daar mee?
Ik heb ze evenvaak zien winnen als verliezen geloof ik, beiden 2x en 1x gelijkquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:28 schreef DarkShine het volgende:
Enkele foto's van het Heerenveen & Heracles stadion op:
http://groundhopping.logt.nu/
Tevens ook enkele actuele foto's van Kaalheide, zonder Noord
Blijkt dat ik 6x in Heerenveen ben geweest en 5x met een nederlaag naar huis kon
Ja daar is ie pissig, en de dag erna staat ie weer lachend in de Bozzini... Zou dus als speler niet op stap kunnen gaan als je zelf iedere week weer slecht speelt en je club ook weer punten laat liggen. Als ze hadden gewonnen: Geen Probleem!quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:57 schreef Professional het volgende:
En ik las iets over Kah dat die pissig was, wat was daar mee?
Kah moet niet zo veel op andere zeiken maar zelf es een keer fatsoenlijk gaan voetballen, want hij bakt er zelf ook geen hol van dit seizoenquote:Op zondag 10 december 2006 22:53 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ja daar is ie pissig, en de dag erna staat ie weer lachend in de Bozzini... Zou dus als speler niet op stap kunnen gaan als je zelf iedere week weer slecht speelt en je club ook weer punten laat liggen. Als ze hadden gewonnen: Geen Probleem!
Dan zit je verkeerd.quote:Op maandag 11 december 2006 18:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ik kom Zaterdag effe de 3 punten ophalen![]()
Ze zijn weer streng in Kerkrade , dus kan niet ergens anders gaan zitten dan naast het grote schermquote:
Dat is dan ook precies de plek waar je thuishoort.quote:Op maandag 11 december 2006 18:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ze zijn weer streng in Kerkrade , dus kan niet ergens anders gaan zitten dan naast het grote scherm![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 18:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is dan ook precies de plek waar je thuishoort.![]()
quote:Stevens in beeld als opvolger Van Marwijk
Huub Stevens is een belangrijke kandidaat om komende zomer de nieuwe trainer van Borussia Dortmund te worden. Mocht de coach bij Roda JC vertrekken, dan zal assistent-trainer Raymond Atteveld in Kerkrade naar voren worden geschoven als zijn opvolger.
In Dortmund maakte Bert van Marwijk een week geleden bekend aan het einde van het seizoen te zullen opstappen. Stevens heeft in Duitsland een goede naam vanwege zijn successen met Schalke 04, met welke club hij de UEFA Cup en de Duitse beker won. Verder werkte hij ook bij Hertha BSC en 1. FC Köln.
Bij Roda JC heeft Stevens nog een contract tot het einde van het seizoen. Ondanks contractonderhandelingen met Roda liet de coach onlangs ook doorschemeren open te staan voor een nieuw buitenlands avontuur.
Bron : VI
Is ie zo slecht danquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:53 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Doet Agustien morgenavond weer mee?? hoop van niet![]()
Dan mag ie van mij meedoenquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:01 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Ja, wat mij betreft echt de meest waardeloze speler dit seizoen bij roda![]()
Je zou dan ook bijna zeggen dat Kemy een clausule in zijn contract heeft staan dat hij moet spelen. Vond Bouchiba een veel sterkere indruk maken in de wedstrijden die hij gespeeld heeft...quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan mag ie van mij meedoen![]()
Dat beloold dan wat voor AZ , als ze hem dan niet op de tribune zetten als ie terug is daar , hij speelt toch ook bij Jong Oranje ?
Dat lijkt me zowiezo wel het geval. Denk dat Stevens 'm gewoon het aantal verplichte wedstrijden laat spelen en hem vervolgens ernaast zet. Tenminste dat hoop ikquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je zou dan ook bijna zeggen dat Kemy een clausule in zijn contract heeft staan dat hij moet spelen.
Alle wedstrijden tenzij (disciplinaire) schorsing(en) en/of blessure(s)?quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:29 schreef planethugo het volgende:
[..]
Dat lijkt me zowiezo wel het geval. Denk dat Stevens 'm gewoon het aantal verplichte wedstrijden laat spelen en hem vervolgens ernaast zet. Tenminste dat hoop ik![]()
quote:'Rellen gepland voor Roda JC - Vitesse'
Vitesse heeft via een anoniem telefoontje te horen gekregen dat een aantal Vitesse-supporters af zal reizen naar Kerkrade om daar op de vuist te gaan met een aantal Roda JC hooligans. Zaterdag zal Vitesse aantreden tegen Roda JC in de genoemde stad.
De Gelderse en Limburgse politie zijn al ingelicht door de voetbalclub. Ook roept Vitesse op haar site haar fans op om vooral geen ongepast gedrag te vertonen in Kerkrade. De locale instanties zullen scherp toezicht houden, voor, tijdens en na het duel.
Voetbal MAX
Risicowedstrijd maatregelen, lopen de paardjes weer gezellig rond het stadionquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:59 schreef Professional het volgende:
Right![]()
Wat een onzin, komen zeker de ME busjes weer uit de garage.
Wat heb ik toen gemist dan? Zeker gefrustreerde nep-hoolies van Vitesse die baalden omdat Roda won?quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:12 schreef Professional het volgende:
Komen die ook weer eens uit de wei voordat ze de hele winter binnenstaan.
Zeker na de ongeregeldheden van vorig jaar in Arnhem.
Zal eens kijken of daar nog een filmpje van is, ( heb het toen ook niet meegekregen , omdat ie toen niet daarvoorbij ben gegaan )quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:15 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Wat heb ik toen gemist dan? Zeker gefrustreerde nep-hoolies van Vitesse die baalden omdat Roda won?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:45 schreef Professional het volgende:
Willem Janssen eindelijk getekend voor 4 jaar. Weer wat talent binnen.
Nou dat leek mij juist een klassieke 532quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:13 schreef DarkShine het volgende:
In Heerenveen werd het beter vanaf het moment dat we 4-4-2 speelden met de Jong op het middenveld.
Tornhout speelde toen kort maar niet verkeerd.
Ik heb nooit zo een problemen gehad met Lachambre. Soit, het is een beperkte voetballer maar een aardige verdediger. Ik erger me eerder kapot aan Agustien. Als hij gekocht zou zijn, dan kan ik enigszins begrijpen waarom hij op zou staan. Maar een gehuurde speler die totaal niets brengt laten staan?quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:16 schreef Professional het volgende:
Ik zie het ergste weer gebeuren hoor als die rode rekel morgen weer in de basis start.
Nog niks zegt ie op Talpa , maar dit zal welgebeurenquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:45 schreef Professional het volgende:
Willem Janssen eindelijk getekend voor 4 jaar. Weer wat talent binnen.
yep , maar Professional zegtquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:19 schreef DarkShine het volgende:
Hij zegt dat het rond is, mondeling akkoord is ook een overeenkomst
Staat ook al op Rodajcfans.nl en sinds Stoica zijn ze daar erg voorzichtig mee, geloof wel dat het goed zit dus.
En Hij heeft zijn krabbeltje nog niet gezetquote:Willem Janssen eindelijk getekend voor 4 jaar. Weer wat talent binnen.
Stoica ging ineens aanvullende eisen stellen, maar dat zei meer over hem dan over Roda, want als je over die gast leest dan concludeer je al snel dat hij absoluut niet zuiver tikt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:19 schreef DarkShine het volgende:
Hij zegt dat het rond is, mondeling akkoord is ook een overeenkomst
Staat ook al op Rodajcfans.nl en sinds Stoica zijn ze daar erg voorzichtig mee, geloof wel dat het goed zit dus.
Iddquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:16 schreef Professional het volgende:
Ik zie het ergste weer gebeuren hoor als die rode rekel morgen weer in de basis start.
Waar kan ik die opstelling vinden?quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:30 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
IddAgustien en Bodor niet in de basis, das wel positief
![]()
Maar nu zitten we dus met lachambre en van tornhout... nouja hopen dat ze ons eens een keer positief verassen!
Vermoedelijke opstelling Roda: Kujovic, De Fauw, Saeijs, Senden, Lachambre, Meeuwis, De Jong, Oper, Ramzi, Cissé/Vandamme, Van Tornhout.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waar kan ik die opstelling vinden?![]()
Dank je.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:35 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Vermoedelijke opstelling Roda: Kujovic, De Fauw, Saeijs, Senden, Lachambre, Meeuwis, De Jong, Oper, Ramzi, Cissé/Vandamme, Van Tornhout.
www.rodajcfans.nl![]()
Precies! Senden voor Kah vind ik niet eens zo slecht hoor, Kah speelt niet echt goed dit seizoen..quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Beetje vreemde opstelling trouwens. In de verdediging kan ik me wel vinden, maar een aanval met Oper, Van Tornhout en Cissé vind ik vreemd. Dan zal Oper vermoedelijk vanaf rechts spelen terwijl ik hem liever in het centrum zie.
Klopt, Kah is een bron van onrust, met Senden vind ik het beter lopen. Je zou Kah wel op het middenveld kunnen zetten, zijn fysieke kracht komt daar ook van pas en een foutje is daar niet meteen dodelijk.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:45 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Precies! Senden voor Kah vind ik niet eens zo slecht hoor, Kah speelt niet echt goed dit seizoen..
En tja Oper rechts voorin, en van Tornhout centraal met Cisse op links, ik heb weinig vertrouwen in de aanval, maar zoals ik eerder zei: hopelijk verassen ze ons vanavond eens met een geweldige wedstrijd![]()
Ik meen me te herrineren dat er toen een politie paard vol op een vrouw afliep. Die vrouw is toen door nep-hoollies naar het ziekenhuis gebracht, alwaar een verbrijzelde arm werd geconstateerd.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:15 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Wat heb ik toen gemist dan? Zeker gefrustreerde nep-hoolies van Vitesse die baalden omdat Roda won?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
En daarna Ajax en AZ... moeten nog oppassen voor nacompetitie in 2007
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |