Southend kan t ook, waarom ASWH dan niet hoor ik je denkenquote:Op woensdag 8 november 2006 12:13 schreef Dos37 het volgende:
ASWH gaat stunten
Touchéquote:Op woensdag 8 november 2006 12:45 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Southend kan t ook, waarom ASWH dan niet hoor ik je denken
Denk t wel hoor, 3500 mensen die normaal waarschijnlijk niet snel zouden komen, seizoenskaarthouders + cchouders voor 3 euro, denk dat t drukker wordt als veel mensen denkenquote:Op woensdag 8 november 2006 13:25 schreef Professional het volgende:
Southend, idd die kicken ff Man Utd uit de beker. Maar ja die League Cup stelt in Engeland niks meer voor, elk PL team zet het B-elftal neer.
10.000 man, dat halen ze echt niet. Maar ja, is tenminste rustig in de Kickoff, sneller bier bestellen
toen was de entree ook wat meer als nuquote:Op woensdag 8 november 2006 15:01 schreef planethugo het volgende:
10.000 is echt heel veel, vorig jaar tegen feyenoord in de beker waren er maar 9.000 ofzo geloof ik
eentje zit in amerika las ikquote:Op woensdag 8 november 2006 15:38 schreef methodmich het volgende:
Vermoedelijke elf ASWH:
Joan van Belzen; Boudy Hoogendoorn, Roël Gorré, Danny Versluis, Johan Sturrus; Danny Slingerland, Izaäk Verhoeven, Ferry van Lare, Marphe Redjosetiko; Derk Schut en Stefan van Dam.
Precies, dan mist de oplettende lezer 4 basisspelers.
Daar is niet veel voor nodigquote:Op woensdag 8 november 2006 16:40 schreef Professional het volgende:
Aan de opstelling te zien is dat een middenvelder. Misschien speelt die Bodor wel deruit, die zal vanavond wel weer in de basis staan.
Als we dat zwart op wit krijgen kunnen we vanavond meteen gaan collecteren voor een beloning bij de ingang!quote:Dramatiek die gast, kun je niet ff zorgen dat die hem een schop geeft?
Die loopt nutteloos op het veld. Echt voetballen kan die toch niet.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:48 schreef methodmich het volgende:
Ferry speelt als defensieve middenvelder, links centraal. Volgens mij doet Bodor dat bij jullie ook toch?
Helaas heeft Stefan van Dam een broertje dood aan rennen. Maar misschien als ie op TV komt.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:59 schreef Professional het volgende:
Als je ff de spits van jullie opbelt dat die op elke terugspeelbal van Bodor moet renne, komt het helemaal goed met ASWH
Of als je een wedstrijd van Fortuna kijktquote:Op woensdag 8 november 2006 17:52 schreef planethugo het volgende:
leuk die (voor mij) onbekende namen, doet me beetje denken aan al die vage namen wat je soms krijgt bij Football Manager![]()
Daar wordt je af-en-toe een beetje simpel van. Hij moet dat ook alleen doen bij wedstrijden en doelpunten die echt belangrijk zijn. Omdat nu bij de 4-0 tegen ASWH te roepen...kansloos.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:17 schreef Panic_A het volgende:
Ik heb me vermaakt in Kerkrade, alleen jammer van die speaker met zijn danke bitte.![]()
Dat die bij de 5-0 de naam van Cissé 2x wou laten scanderenquote:Op donderdag 9 november 2006 12:17 schreef Panic_A het volgende:
Gefeliciteerd, jammer dat wij de hoop op een stunt niet wat langer levendig konden houden.
Ik heb me vermaakt in Kerkrade, alleen jammer van die speaker met zijn danke bitte.![]()
Opmerkelijk, aangezien nummer 10 Derk Schut is. Toch geen slechte speler hoor. Nummer 9 is een piepjonge knul, leuk dat die het zo goed deed! En Jopie is een prima linksback (aanvoerder).quote:Op donderdag 9 november 2006 02:55 schreef Professional het volgende:
Fijne wedstrijd, al moeten we hem snel vergeten.
Wat mij bij bleef van ASWH kant, de nummer 10 rende voor geen meter. De keeper was erg onzeker, zeker 2 goalen schuld, en de aanvoerder was de beste man van het veld. Ook de nummer 9 kon aardig ballen.
Ik heb me er allang mee verzoend moet ik zeggen, waarom ook niet, nederlanders kunnen nog wat leren van duitsers qua sfeerquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:18 schreef Professional het volgende:
Krijg zowiezo de schijt van die kutspeaker van ons, meent echt dat die de belangrijkste man in Parkstad is. Dat danke-bitte begint mij ook de keel uit te komen, waarom blijven we anders beweren dat we geen moffen zijn, maar wel mooi Duits zingen? Ach ja wat boeit het ook.
Vond ik ook. De busreis was uitermate ontspannen verlopen, de voorbereiding ook en Roda JC kreeg complimenten over de ontvangst etc.quote:
Zul je zien dat die lul vandaag scoort.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:04 schreef DarkShine het volgende:
Als je meteen fel op die Kiwi zit verliest die toch alles.
Maak ik wel foto's van je, is leuk voor het topic.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:08 schreef planethugo het volgende:
dan ren ik het veld op om 'm eens ff goed neer te trappen
Hij stond wel aan de basis van de bijna 2-1 die Ramzi had MOETEN maken.quote:Op zondag 12 november 2006 15:20 schreef Professional het volgende:
Goal was gewoon buitenspel. Boeit niet of je achter de keeper staat, hij staat duidelijk achter de laatste bal, en de bal wordt duidelijk naar voren gespeeld. Blijft hij van de bal af, dan rolt die zo de goal in, want Van Dijk stond op verkeerde been.
Het was één groot drama gister, echt niet normaal. Start die met die rode kutmongool in de basis, ik word zo niet goed van dat ventje. Was ook medeschuldig aan de 1-1.
kiwi heeft gelukkig niet gescoord maar het had niet veel gescheeld of ik was het veld opgegaan om onze spelers eens ff naar voren te trappen. Bah bah wat een wedstrijd gisteren en dan vooral de 2de helftquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:08 schreef planethugo het volgende:
dan ren ik het veld op om 'm eens ff goed neer te trappen
Meeuwis had al geel en was nadrukkelijk naar een tweede gele kaart aan het solliciteren, daar kan ik me dus nog wel iets bij voorstellen.quote:Op zondag 12 november 2006 17:28 schreef Professional het volgende:
Dat vroeg ik me ook van Meeuwis af. Haal dat die hoeren rode Belg eraf, en ga achterin 1 op 1 spelen. Tornhout had je ook nog kunnen inbrengen, meer springkracht voorin, maar heeft die ook niet gedaan.
Nope, geen vrij gekregenquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:13 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Nog mensen hier die zondag richting Utrecht gaan?
Sinds wanneer is het neerleggen van een doorgebroken speler geen rood meer danquote:Op zondag 19 november 2006 20:24 schreef DarkShine het volgende:
Overdreven zware rode kaart voor Kujovic...
Wat ik in de samenvatting zag was het een onnodige nederlaag
Ik zat achter het doel waar het gebeurde en Caluwe deed inderdaad niet veel moeite om niet naar de grond te gaan, maar hoe je het ook wendt of keert, Kujovic pakt 'em gewoon beet en niet eens op een sneaky wijze ofzoquote:Op maandag 20 november 2006 09:41 schreef Professional het volgende:
Was zeker rood, maar hij gaat wel weer erg makkelijk liggen. Rent hij door schiet hij de bal er gewoon in, klaar.
Sommige voetballers zijn net mietjes. Je raakt ze met een vinger aan en ze vliegen al op de grond.
Matheus ging nog minder snel liggen.quote:Op maandag 20 november 2006 09:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het neerleggen van een doorgebroken speler geen rood meer dan![]()
Dat bedoel ik dus met geel en een penalty.quote:Op maandag 20 november 2006 10:50 schreef Professional het volgende:
Ik begrijp je wel. Is zowiezo een feit dat tegenwoordig spelers elkaar makkelijk een kaart aannaaien. Ik krijg daar echt de schijt van. Altijd dat gebaar van een kaart, flikker op ermee.
Inderdaad, zei ik gisteren ook al meteen.quote:En nu kunnen we eens zien of die Castro een goede vervanger is.
Dat ben ik niet met je eens. We hebben het er altijd over dat scheidsen consequenter op moeten treden en of je nu hard of zacht valt, aan je shirtje wordt getrokken of een doodschop krijgt ... doorgebroken speler neerleggen is rood, dus die beslissing was goed.quote:Op maandag 20 november 2006 10:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hij is inderdaad doorgebroken, maar penalty + geel = zwaar genoeg. Het is meer aaien dan vastpakken wat die doet.
Tja de kans dat je als je uit balans bent gebracht, moeilijk op de been bent dus de bal mist is groot. Dus dan maar doorgaan met vallen levert veel meer rendement op; alsnog een goal dmv penalty en een speler minder waardoor je de wedstrijd makkelijk uit kan spelen zonder gevaar op overtredingen.quote:Op maandag 20 november 2006 09:41 schreef Professional het volgende:
Was zeker rood, maar hij gaat wel weer erg makkelijk liggen. Rent hij door schiet hij de bal er gewoon in, klaar.
Sommige voetballers zijn net mietjes. Je raakt ze met een vinger aan en ze vliegen al op de grond.
Als er een zijn muil moet houden is het Agustien wel, die kerel doet werkelijk niets goed. Soit, Bodor maakt af-en-toe soms regelmatig vaak een blunder, maar Agustien is compleet onzichtbaar.quote:Op maandag 20 november 2006 08:39 schreef Professional het volgende:
Zeer onnodig maar volledig zijn schuld. Hij moet die bal gewoon naar rechts trappen, nee hij trapt hem naar links en schiet hem gewoon vol op Agustien.
Je moet de reactie van Agustien ook zien in de samenvatting, die gooit zijn handen in de lucht zo van, wat doe jij nu malloot!
Ik vond ze voetballend ook niet beter. Met name centraal achterin was het zwak (dat vind ik al tijden); Agustien en Bodor mogen in de respectievelijk Roti en Goulash en voorin creeert niemand een kans behalve Aldi. Dit neem ik Oper niet kwalijk (hij staat voorin tegen twee beren hoge ballen uit de lucht te plukken) maar Vandamme wel. Die kerel komt nog geen boom voorbij. Cisse deed het beter, die is tenmiste snel.quote:Maar ja, analyse van Stevens was ook ronduit lachwekkend. Voetballend waren ze zeker beter, maar de rest was echt helemaal niks.
Die van de Jong had er wil ingekund (goed redding van Vorm).quote:Niet 1 uitgespeelde kans, en Stevens zegt doodleuk van wel! Ik moest echt ff lachen toen ik dat hoorde. Scoren kan blijkbaar dus echt niemand bij Roda op dit moment, met een sporadische uitval van Ramzi dan weer wel.
Geel en een penalty mag ook wel. Het rood geven voor een doorgebroken speler is een beetje 2003.quote:Op maandag 20 november 2006 09:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik zat achter het doel waar het gebeurde en Caluwe deed inderdaad niet veel moeite om niet naar de grond te gaan, maar hoe je het ook wendt of keert, Kujovic pakt 'em gewoon beet en niet eens op een sneaky wijze ofzomaar gewoon vol beetpakken.
Daarom snap ik de reactie van DS niet zo ... wat had de scheids dan moeten doen?
Ja, dat argument ken ik. Jammer is alleen dat overtredingen tegen Ajax, Feyenoord en PSV wel vaak een penalty/vrije trap zijn en bij de rest niet.quote:Op maandag 20 november 2006 11:33 schreef Eilanden het volgende:
Dat er andere scheidsrechters zijn die deze regel niet altijd consequent toepassen is een ander verhaal
Ik vond Roda in de 2e helft beter.quote:Op maandag 20 november 2006 11:34 schreef zatoichi het volgende:
Overigens vond ik het een hele vermakelijke pot; dat moet het in de eerste helft toch ook voor Roda geweest zijn; er waren behoorlijke kansen voor beide ploegen.
ik zat achter dat doel en het was echt een heerrrrrrlijke redding ... zo eentje van een tijdje in de lucht zweven en dan net wegtikken .. voor de keeper moeten dat lekkere ballen zijnquote:Op maandag 20 november 2006 11:37 schreef DarkShine het volgende:
Schot van Lachambre was een mooie geweest als Vorm zijn vingertoppen niet ertegen aan kreeg.
Cziommer-type dus.quote:Op maandag 20 november 2006 11:53 schreef Eilanden het volgende:
Ik hoop voor jullie dat met Ramzi niet hetzelfde gebeurt als bij FCU ... hij begon bij ons fantastisch, maar de laatste 8-10 wedstrijden was hij echt een drama en meer een last voor de ploeg, dan een toegevoegde waarde
Daar hebben wij een Agustien voorquote:Op maandag 20 november 2006 11:53 schreef Eilanden het volgende:
Ik hoop voor jullie dat met Ramzi niet hetzelfde gebeurt als bij FCU ... hij begon bij ons fantastisch, maar de laatste 8-10 wedstrijden was hij echt een drama en meer een last voor de ploeg, dan een toegevoegde waarde
Ik doel meer op een huurling die slecht speelt en van AZ afkomt.quote:Op maandag 20 november 2006 20:04 schreef planethugo het volgende:
heeft Agustien dan 8-10 wedstrijden goed gespeeld?
Wees blij dat Roda en niet gekocht heeft! Was ook sprake van geloof ik...quote:Op maandag 20 november 2006 20:12 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik doel meer op een huurling die slecht speelt en van AZ afkomt.
Maar idd, ik kan nog geen 2 goede wedstrijden van Kemy zeggen...
Wat vinden we hier van?quote:2006.11.24 Roda toont interesse voor Meerdink?
Martijn Meerdink heeft tegenover TV Gelderland laten doorschemeren dat er een vertrek bij AZ zit aan te komen. De 30 jarige speler speelt tegenwoordig bij Jong AZ, tegenstander van Roda JC in de KNVB Beker. Volgens AZWorld zou Roda JC naast Willem II en RKC intresse hebben getoond. (Bron: AZWorld)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |