Die loopt nutteloos op het veld. Echt voetballen kan die toch niet.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:48 schreef methodmich het volgende:
Ferry speelt als defensieve middenvelder, links centraal. Volgens mij doet Bodor dat bij jullie ook toch?
Helaas heeft Stefan van Dam een broertje dood aan rennen. Maar misschien als ie op TV komt.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:59 schreef Professional het volgende:
Als je ff de spits van jullie opbelt dat die op elke terugspeelbal van Bodor moet renne, komt het helemaal goed met ASWH
Of als je een wedstrijd van Fortuna kijktquote:Op woensdag 8 november 2006 17:52 schreef planethugo het volgende:
leuk die (voor mij) onbekende namen, doet me beetje denken aan al die vage namen wat je soms krijgt bij Football Manager![]()
Daar wordt je af-en-toe een beetje simpel van. Hij moet dat ook alleen doen bij wedstrijden en doelpunten die echt belangrijk zijn. Omdat nu bij de 4-0 tegen ASWH te roepen...kansloos.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:17 schreef Panic_A het volgende:
Ik heb me vermaakt in Kerkrade, alleen jammer van die speaker met zijn danke bitte.![]()
Dat die bij de 5-0 de naam van Cissé 2x wou laten scanderenquote:Op donderdag 9 november 2006 12:17 schreef Panic_A het volgende:
Gefeliciteerd, jammer dat wij de hoop op een stunt niet wat langer levendig konden houden.
Ik heb me vermaakt in Kerkrade, alleen jammer van die speaker met zijn danke bitte.![]()
Opmerkelijk, aangezien nummer 10 Derk Schut is. Toch geen slechte speler hoor. Nummer 9 is een piepjonge knul, leuk dat die het zo goed deed! En Jopie is een prima linksback (aanvoerder).quote:Op donderdag 9 november 2006 02:55 schreef Professional het volgende:
Fijne wedstrijd, al moeten we hem snel vergeten.
Wat mij bij bleef van ASWH kant, de nummer 10 rende voor geen meter. De keeper was erg onzeker, zeker 2 goalen schuld, en de aanvoerder was de beste man van het veld. Ook de nummer 9 kon aardig ballen.
Ik heb me er allang mee verzoend moet ik zeggen, waarom ook niet, nederlanders kunnen nog wat leren van duitsers qua sfeerquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:18 schreef Professional het volgende:
Krijg zowiezo de schijt van die kutspeaker van ons, meent echt dat die de belangrijkste man in Parkstad is. Dat danke-bitte begint mij ook de keel uit te komen, waarom blijven we anders beweren dat we geen moffen zijn, maar wel mooi Duits zingen? Ach ja wat boeit het ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |