abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 november 2006 @ 16:56:16 #26
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43363491
quote:
Op woensdag 8 november 2006 16:48 schreef methodmich het volgende:
Ferry speelt als defensieve middenvelder, links centraal. Volgens mij doet Bodor dat bij jullie ook toch?
Die loopt nutteloos op het veld. Echt voetballen kan die toch niet.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_43363573
Als je ff de spits van jullie opbelt dat die op elke terugspeelbal van Bodor moet renne, komt het helemaal goed met ASWH
pi_43363588
quote:
Op woensdag 8 november 2006 16:59 schreef Professional het volgende:
Als je ff de spits van jullie opbelt dat die op elke terugspeelbal van Bodor moet renne, komt het helemaal goed met ASWH
Helaas heeft Stefan van Dam een broertje dood aan rennen. Maar misschien als ie op TV komt.

Derk Schut dan maar.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_43365357
leuk die (voor mij) onbekende namen, doet me beetje denken aan al die vage namen wat je soms krijgt bij Football Manager
  woensdag 8 november 2006 @ 17:54:08 #30
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43365420
quote:
Op woensdag 8 november 2006 17:52 schreef planethugo het volgende:
leuk die (voor mij) onbekende namen, doet me beetje denken aan al die vage namen wat je soms krijgt bij Football Manager
Of als je een wedstrijd van Fortuna kijkt
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_43365440
Derk Schut is toch niet zo onbekend? Broertje van Alje van FC Utrecht, nog een tijdje voor Den Bosch gespeeld. En Stefan van Dam en Ferry van Lare zijn dan toevallig ook nog ex-profs.

Fijne wedstrijd heren. Lees wel wie jullie het best vonden van ASWH.

Hopelijk blijft de score binnen de perken.
www.thuisuiteten.nl
pi_43366556
Ik ga zometeen maar es kijken in ons mooie PLS
Hopen op een paar doelpuntjes
pi_43377396
5-0

Oper
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  woensdag 8 november 2006 @ 22:35:04 #34
148029 Roedah
The Pride Of Limburg
pi_43377504
t is dus niet alleen van tornhout die 100 % kansen mist...ook oper is hier erg goed in ...
en we gaan met zn allen naar maastricht
--= Roda Jc =--
--= Arsenal =--
  woensdag 8 november 2006 @ 23:05:38 #35
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_43379037
Oper was idd niet echt daar vandaag. Als hij es alles d'r in schoot hadden we een AZ - Meerssen uitslag...

[ Bericht 51% gewijzigd door LeonH op 09-11-2006 18:26:09 ]
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  donderdag 9 november 2006 @ 01:26:04 #36
101281 Robjuhhh
Ultras Kerkrade
pi_43383109
Oper kunnen we beter zo snel mogelijk verkopen, nu we er nog geld voor kunnen krijgen.

Voor de ASWH-Fans hier kunnen nu op www.rodajcfans.nl foto's bekijken van de wedstrijd met een mooie Pyromaniacs foto van het uitvak. Wilt iemand van ASWH kant meer foto's contact me maar via privé bericht.
Forza Roda
pi_43384010
Fijne wedstrijd, al moeten we hem snel vergeten.

Wat mij bij bleef van ASWH kant, de nummer 10 rende voor geen meter. De keeper was erg onzeker, zeker 2 goalen schuld, en de aanvoerder was de beste man van het veld. Ook de nummer 9 kon aardig ballen.
  donderdag 9 november 2006 @ 08:10:28 #38
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43384699
En we gaan met zijn allen naar Maastricht!
Planning:
-
pi_43390516
Gefeliciteerd, jammer dat wij de hoop op een stunt niet wat langer levendig konden houden.

Ik heb me vermaakt in Kerkrade, alleen jammer van die speaker met zijn danke bitte.
  donderdag 9 november 2006 @ 12:24:44 #40
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_43390738
quote:
Op donderdag 9 november 2006 12:17 schreef Panic_A het volgende:
Ik heb me vermaakt in Kerkrade, alleen jammer van die speaker met zijn danke bitte.
Daar wordt je af-en-toe een beetje simpel van. Hij moet dat ook alleen doen bij wedstrijden en doelpunten die echt belangrijk zijn. Omdat nu bij de 4-0 tegen ASWH te roepen...kansloos.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  donderdag 9 november 2006 @ 12:54:55 #41
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43391726
quote:
Op donderdag 9 november 2006 12:17 schreef Panic_A het volgende:
Gefeliciteerd, jammer dat wij de hoop op een stunt niet wat langer levendig konden houden.

Dat die bij de 5-0 de naam van Cissé 2x wou laten scanderen Die gast moet toch wel weten dat dat geen zin heeft bij zulke wedstrijden.

Dacht na 8 minuten trouwens dat het een ware afslachting zou worden, maar dat is jullie gelukkig bespaard gebleven. Zag op sommige momenten zelfs een leuk voetballend ASWH!
Planning:
-
pi_43403722
De 1e helft was nog wel vermakelijk, de 2e totaal niet eigenlijk...
Ik had eerlijk gezegd toch andere namen in de basis verwacht, leemans, sonko, rudge dat soort gasten, die zich op deze manier ook in de kijker kunnen spelen, maar nee we zetten gewoon weer augustien op en we laten bodor en de jong (waarom??) invallen..
pi_43404677
quote:
Op donderdag 9 november 2006 02:55 schreef Professional het volgende:
Fijne wedstrijd, al moeten we hem snel vergeten.

Wat mij bij bleef van ASWH kant, de nummer 10 rende voor geen meter. De keeper was erg onzeker, zeker 2 goalen schuld, en de aanvoerder was de beste man van het veld. Ook de nummer 9 kon aardig ballen.
Opmerkelijk, aangezien nummer 10 Derk Schut is. Toch geen slechte speler hoor. Nummer 9 is een piepjonge knul, leuk dat die het zo goed deed! En Jopie is een prima linksback (aanvoerder).

Werd in de pauze van de cursus op de hoogte gesteld en na de wedstrijd gebeld vanuit het stadion. Talpa gekeken, beetje kort helaas. En dankzij onze vriend de perschef werd Derk Schut in het commentaar Dennis Schut genoemd en klopte ook het nummer van Marphe Redjosetiko blijkbaar niet, want die werd verward met Roël Gorré.

Leuk stukje wel in de Dordtenaar, over de dag van ASWH. Vol leuke grappen en anekdotes.

5-0 vind ik, zeker gezien de snelle 2-0, een draaglijke uitslag.
www.thuisuiteten.nl
pi_43404958
Aardige foto's nog:

Johan Sturrus schudt de hand van JP Saeijs

Hebben we ook nog nooit meegemaakt

Bill Tukker op een persconferentie!

De dribbel van Derk

Mooie nieuwe outfit!
www.thuisuiteten.nl
pi_43414903
leuke fotos

en dat danke, bitte is gewoon overgenomen van alemannia aachen, ligt op 5min. rijden van het stadion af dusja dat kan nog he
  vrijdag 10 november 2006 @ 01:35:11 #46
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43417793
Die truien zag ik in het stadion, inderdaad zeer mooie uitfit!
Planning:
-
pi_43426356
Krijg zowiezo de schijt van die kutspeaker van ons, meent echt dat die de belangrijkste man in Parkstad is. Dat danke-bitte begint mij ook de keel uit te komen, waarom blijven we anders beweren dat we geen moffen zijn, maar wel mooi Duits zingen? Ach ja wat boeit het ook.
pi_43431552
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 14:18 schreef Professional het volgende:
Krijg zowiezo de schijt van die kutspeaker van ons, meent echt dat die de belangrijkste man in Parkstad is. Dat danke-bitte begint mij ook de keel uit te komen, waarom blijven we anders beweren dat we geen moffen zijn, maar wel mooi Duits zingen? Ach ja wat boeit het ook.
Ik heb me er allang mee verzoend moet ik zeggen, waarom ook niet, nederlanders kunnen nog wat leren van duitsers qua sfeer
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_43433185
idd, boeit me ook al niet meer. Duitsers zijn vaak nog stuk relaxer dan 'hollanders'

voorbeeld nog afgelopen zaterdag bij alemannia-stuttgart. Na afloop bleek de spiegel van m'n auto afgereden te zijn, komt opeens zo een duitsers vragen of het mijn auto was en dat hij het gedaan had, wilde met verzekering al gaan regelen maar spiegel kon er gelukkig weer opgeklikt worden. Is dat nu niet een mooi verhaal
pi_43436192
Hahaha, met die kampbak van jou?

Toch wel netjes dan, morgen RKC, kijken wat het gaat worden. Ik moet gewoon zien hoe Meeuwis onze oude Kiwi van de mat gaat spelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')