Ik zal die enorme pegel van hem met Roda 2-1 Twente nooit vergeten. Het seizoen van Leekens / van Dijk volgens mij waarin wij na een eigen goal van Vrede (0-1) vroeg op achterstand kwamen en daarna in 1 minuut de score omdraaiden...quote:Op donderdag 30 november 2006 11:09 schreef Professional het volgende:
En daar gaat onze Sonko weg, dat werd echt een keer tijd.
Mr. Sunshine naar de Griekse zonquote:Op donderdag 30 november 2006 11:09 schreef Professional het volgende:
En daar gaat onze Sonko weg, dat werd echt een keer tijd.
't Was behoorlijk sarcastisch bedoelquote:Op donderdag 30 november 2006 13:01 schreef Professional het volgende:
Sorry?
Mannetjes passeren doet die echt niet, zit de hele tijd te kutten met die hakjes en truccages van hem. In plaats dat die er gewoon langsrent, hij zou toch zo snel zijn?
Wat een geweldig rendement.quote:Tegen NAC kwam die 1 keer zijn man langs, en meteen goede voorzet, dat was perfect. Nu die lijn doortrekken en wat vaker zijn man langs gaan.
Bij Kelmis kwam die zijn mannetje ook nooit voorbijquote:Tegen ASWH kwam die er ook niet langs.
Wel een lekker weertje daar.quote:Mr Sunshine mag fijn bij Xanthi op de bank gaan zitten.
Ja, Johan Sturrus.... Die speelde ook Castelen uit de match in een oefenpot. Die werd een maandje later international.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:01 schreef Professional het volgende:
Sorry?
Mannetjes passeren doet die echt niet, zit de hele tijd te kutten met die hakjes en truccages van hem. In plaats dat die er gewoon langsrent, hij zou toch zo snel zijn?
Tegen NAC kwam die 1 keer zijn man langs, en meteen goede voorzet, dat was perfect. Nu die lijn doortrekken en wat vaker zijn man langs gaan. Tegen ASWH kwam die er ook niet langs.
Mr Sunshine mag fijn bij Xanthi op de bank gaan zitten.
Dit jaar laatste jaar op Oost wat een irritante zooi ieders keer als er weer van die ajax of feyenoord mongolen zittenquote:Op donderdag 30 november 2006 13:06 schreef DarkShine het volgende:
Waar zit trouwens iedereen? Kunnen we eens een overzichtje in een nieuwe OP maken met de Rodafans op Fok! en waar ze zitten.
Ikzelf sta rechtsboven in W7, maar heb een scc voor W9.
Ik.quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:07 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Wie gaan er zaterdag allemaal mee richting Almelo??
zo het is definitief, no more mister Sunshinequote:Xanthi haalt per direct Sonko en Ouedraogo
1/12/2006 16:12
Edrissa Sonko vertrekt per direct bij Roda JC. De Gambiaanse aanvaller krijgt bij Xanthi gezelschap van Twente's Rahim Ouedraogo.
Sonko (26) was bij Roda JC op een zijspoor beland. De Limburgse club was dan ook bereid mee te werken met een transfer van de Gambiaanse aanvaller, die voor drieënhalf jaar tekent bij Xanthi.
Ik dacht dat ze in Sittard alleen met Feyenoord heulden.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:19 schreef DarkShine het volgende:
Wat hebben ze in Sittard toch rare combinaties. Nu loopt er weer een op stage rond met een FC Utrecht shirt en een Fortuna sjaaltje
Dat is niet meer origineel, doen ze in Maastricht namelijk ookquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze in Sittard alleen met Feyenoord heulden.![]()
Ik snap op zich wel dat je rare dingen gaat doen als je club jaar in jaar uit de slechtst presterende club van het land is, maar als Limburger doen alsof je Utrechtfan bent gaat wel heel erg ver.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:48 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat is niet meer origineel, doen ze in Maastricht namelijk ook
Je moet toch ook een club in de Eredivisie hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |