Ik zal die enorme pegel van hem met Roda 2-1 Twente nooit vergeten. Het seizoen van Leekens / van Dijk volgens mij waarin wij na een eigen goal van Vrede (0-1) vroeg op achterstand kwamen en daarna in 1 minuut de score omdraaiden...quote:Op donderdag 30 november 2006 11:09 schreef Professional het volgende:
En daar gaat onze Sonko weg, dat werd echt een keer tijd.
Mr. Sunshine naar de Griekse zonquote:Op donderdag 30 november 2006 11:09 schreef Professional het volgende:
En daar gaat onze Sonko weg, dat werd echt een keer tijd.
't Was behoorlijk sarcastisch bedoelquote:Op donderdag 30 november 2006 13:01 schreef Professional het volgende:
Sorry?
Mannetjes passeren doet die echt niet, zit de hele tijd te kutten met die hakjes en truccages van hem. In plaats dat die er gewoon langsrent, hij zou toch zo snel zijn?
Wat een geweldig rendement.quote:Tegen NAC kwam die 1 keer zijn man langs, en meteen goede voorzet, dat was perfect. Nu die lijn doortrekken en wat vaker zijn man langs gaan.
Bij Kelmis kwam die zijn mannetje ook nooit voorbijquote:Tegen ASWH kwam die er ook niet langs.
Wel een lekker weertje daar.quote:Mr Sunshine mag fijn bij Xanthi op de bank gaan zitten.
Ja, Johan Sturrus.... Die speelde ook Castelen uit de match in een oefenpot. Die werd een maandje later international.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:01 schreef Professional het volgende:
Sorry?
Mannetjes passeren doet die echt niet, zit de hele tijd te kutten met die hakjes en truccages van hem. In plaats dat die er gewoon langsrent, hij zou toch zo snel zijn?
Tegen NAC kwam die 1 keer zijn man langs, en meteen goede voorzet, dat was perfect. Nu die lijn doortrekken en wat vaker zijn man langs gaan. Tegen ASWH kwam die er ook niet langs.
Mr Sunshine mag fijn bij Xanthi op de bank gaan zitten.
Dit jaar laatste jaar op Oost wat een irritante zooi ieders keer als er weer van die ajax of feyenoord mongolen zittenquote:Op donderdag 30 november 2006 13:06 schreef DarkShine het volgende:
Waar zit trouwens iedereen? Kunnen we eens een overzichtje in een nieuwe OP maken met de Rodafans op Fok! en waar ze zitten.
Ikzelf sta rechtsboven in W7, maar heb een scc voor W9.
Ik.quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:07 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Wie gaan er zaterdag allemaal mee richting Almelo??
zo het is definitief, no more mister Sunshinequote:Xanthi haalt per direct Sonko en Ouedraogo
1/12/2006 16:12
Edrissa Sonko vertrekt per direct bij Roda JC. De Gambiaanse aanvaller krijgt bij Xanthi gezelschap van Twente's Rahim Ouedraogo.
Sonko (26) was bij Roda JC op een zijspoor beland. De Limburgse club was dan ook bereid mee te werken met een transfer van de Gambiaanse aanvaller, die voor drieënhalf jaar tekent bij Xanthi.
Ik dacht dat ze in Sittard alleen met Feyenoord heulden.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:19 schreef DarkShine het volgende:
Wat hebben ze in Sittard toch rare combinaties. Nu loopt er weer een op stage rond met een FC Utrecht shirt en een Fortuna sjaaltje
Dat is niet meer origineel, doen ze in Maastricht namelijk ookquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze in Sittard alleen met Feyenoord heulden.![]()
Ik snap op zich wel dat je rare dingen gaat doen als je club jaar in jaar uit de slechtst presterende club van het land is, maar als Limburger doen alsof je Utrechtfan bent gaat wel heel erg ver.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:48 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat is niet meer origineel, doen ze in Maastricht namelijk ook
Je moet toch ook een club in de Eredivisie hebben...
Idd! Tot dalijkquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:29 schreef DarkShine het volgende:
Vandaag op naar Almelo!
God wat was Cisse weer een dramaquote:Op zondag 3 december 2006 10:54 schreef Kaalhei het volgende:
God, wat was die Agustien weer een drama.
Twente kreeg er met 3-0 op de klote....quote:Op zondag 3 december 2006 11:59 schreef Plato1980 het volgende:
Ach een punt bij Heracles-uit is op zich niet slecht. Ook niet goed, maar het is geen reden om in paniek te raken.
Ja maar er had gisteren eigenlijk gewoon gewonnen moeten worden, om een beetje aansluiting te behouden, en ik vond het spel niet echt hoopgevend, maar das mijn meningquote:Op zondag 3 december 2006 13:07 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Twente kreeg er met 3-0 op de klote....
En bovendien draait Heerenveen zelf ook niet lekker, dus daar liggen op zeker mogelijkheden voor Roda.quote:Op maandag 4 december 2006 10:07 schreef DarkShine het volgende:
Heerenveen, thuis hebben ze nog iets recht te zetten tegen ons.
Maar zoals Stevens op dit moment bezig is denk ik dat Roda behoorlijk scherp en agressief naar Heerenveen gaat!
In principe heeft Heerenveen een betere ploeg dan Roda, alleen draaien ze toch niet zo lekker dit seizoen.quote:Op maandag 4 december 2006 12:06 schreef Professional het volgende:
Gewoon zo spelen als in de beker, hopelijk komt het dan goed. Het zijn de laatste jaren altijd leuke wedstrijden geweest. Paar keer gewonnen, paar keer erg ongelukkig verloren.
Heerenveen is op dit moment misschien wel beter als Roda. Die Alves is 5x beter als al onze spitsen bij elkaar. Hij schiet ze er wel in, en onze Cisse moet zijn ogen eens opendoen en gewoon ballen afspelen.
Ik heb toen alleen de samenvatting gezien, maar bij de goal van Zonneveld stond Castro toch niet goed opgesteld.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:44 schreef DarkShine het volgende:
Of haal jonge gast als 2de keeper en zet Castro op goal. Vond hem niet verkeerd tegen NAC, maar zoals ik eerder aangaf (met dat Delwarte artikel) 1 goeie wedstrijd maakt geen zomer.
Mocht Kujo weggaan mag Castro van mij de kans krijgen om zich te bewijzen als 1ste keeper, laat hij dan zien 't niveau niet aan te kunnen kun je nog altijd een 'andere' 1ste keeper halen.
Dat heeft iedere keeper wel eensquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:54 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik heb toen alleen de samenvatting gezien, maar bij de goal van Zonneveld stond Castro toch niet goed opgesteld.
Ik kan ook weer es niet mee, moet ook al werkenquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:48 schreef DarkShine het volgende:
Wie gaat er eigenlijk allemaal naar Friesland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |