Dat is dan ook precies de plek waar je thuishoort.quote:Op maandag 11 december 2006 18:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ze zijn weer streng in Kerkrade , dus kan niet ergens anders gaan zitten dan naast het grote scherm![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 18:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is dan ook precies de plek waar je thuishoort.![]()
quote:Stevens in beeld als opvolger Van Marwijk
Huub Stevens is een belangrijke kandidaat om komende zomer de nieuwe trainer van Borussia Dortmund te worden. Mocht de coach bij Roda JC vertrekken, dan zal assistent-trainer Raymond Atteveld in Kerkrade naar voren worden geschoven als zijn opvolger.
In Dortmund maakte Bert van Marwijk een week geleden bekend aan het einde van het seizoen te zullen opstappen. Stevens heeft in Duitsland een goede naam vanwege zijn successen met Schalke 04, met welke club hij de UEFA Cup en de Duitse beker won. Verder werkte hij ook bij Hertha BSC en 1. FC Köln.
Bij Roda JC heeft Stevens nog een contract tot het einde van het seizoen. Ondanks contractonderhandelingen met Roda liet de coach onlangs ook doorschemeren open te staan voor een nieuw buitenlands avontuur.
Bron : VI
Is ie zo slecht danquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:53 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Doet Agustien morgenavond weer mee?? hoop van niet![]()
Dan mag ie van mij meedoenquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:01 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Ja, wat mij betreft echt de meest waardeloze speler dit seizoen bij roda![]()
Je zou dan ook bijna zeggen dat Kemy een clausule in zijn contract heeft staan dat hij moet spelen. Vond Bouchiba een veel sterkere indruk maken in de wedstrijden die hij gespeeld heeft...quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan mag ie van mij meedoen![]()
Dat beloold dan wat voor AZ , als ze hem dan niet op de tribune zetten als ie terug is daar , hij speelt toch ook bij Jong Oranje ?
Dat lijkt me zowiezo wel het geval. Denk dat Stevens 'm gewoon het aantal verplichte wedstrijden laat spelen en hem vervolgens ernaast zet. Tenminste dat hoop ikquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je zou dan ook bijna zeggen dat Kemy een clausule in zijn contract heeft staan dat hij moet spelen.
Alle wedstrijden tenzij (disciplinaire) schorsing(en) en/of blessure(s)?quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:29 schreef planethugo het volgende:
[..]
Dat lijkt me zowiezo wel het geval. Denk dat Stevens 'm gewoon het aantal verplichte wedstrijden laat spelen en hem vervolgens ernaast zet. Tenminste dat hoop ik![]()
quote:'Rellen gepland voor Roda JC - Vitesse'
Vitesse heeft via een anoniem telefoontje te horen gekregen dat een aantal Vitesse-supporters af zal reizen naar Kerkrade om daar op de vuist te gaan met een aantal Roda JC hooligans. Zaterdag zal Vitesse aantreden tegen Roda JC in de genoemde stad.
De Gelderse en Limburgse politie zijn al ingelicht door de voetbalclub. Ook roept Vitesse op haar site haar fans op om vooral geen ongepast gedrag te vertonen in Kerkrade. De locale instanties zullen scherp toezicht houden, voor, tijdens en na het duel.
Voetbal MAX
Risicowedstrijd maatregelen, lopen de paardjes weer gezellig rond het stadionquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:59 schreef Professional het volgende:
Right![]()
Wat een onzin, komen zeker de ME busjes weer uit de garage.
Wat heb ik toen gemist dan? Zeker gefrustreerde nep-hoolies van Vitesse die baalden omdat Roda won?quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:12 schreef Professional het volgende:
Komen die ook weer eens uit de wei voordat ze de hele winter binnenstaan.
Zeker na de ongeregeldheden van vorig jaar in Arnhem.
Zal eens kijken of daar nog een filmpje van is, ( heb het toen ook niet meegekregen , omdat ie toen niet daarvoorbij ben gegaan )quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:15 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Wat heb ik toen gemist dan? Zeker gefrustreerde nep-hoolies van Vitesse die baalden omdat Roda won?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:45 schreef Professional het volgende:
Willem Janssen eindelijk getekend voor 4 jaar. Weer wat talent binnen.
Nou dat leek mij juist een klassieke 532quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:13 schreef DarkShine het volgende:
In Heerenveen werd het beter vanaf het moment dat we 4-4-2 speelden met de Jong op het middenveld.
Tornhout speelde toen kort maar niet verkeerd.
Ik heb nooit zo een problemen gehad met Lachambre. Soit, het is een beperkte voetballer maar een aardige verdediger. Ik erger me eerder kapot aan Agustien. Als hij gekocht zou zijn, dan kan ik enigszins begrijpen waarom hij op zou staan. Maar een gehuurde speler die totaal niets brengt laten staan?quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:16 schreef Professional het volgende:
Ik zie het ergste weer gebeuren hoor als die rode rekel morgen weer in de basis start.
Nog niks zegt ie op Talpa , maar dit zal welgebeurenquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:45 schreef Professional het volgende:
Willem Janssen eindelijk getekend voor 4 jaar. Weer wat talent binnen.
yep , maar Professional zegtquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:19 schreef DarkShine het volgende:
Hij zegt dat het rond is, mondeling akkoord is ook een overeenkomst
Staat ook al op Rodajcfans.nl en sinds Stoica zijn ze daar erg voorzichtig mee, geloof wel dat het goed zit dus.
En Hij heeft zijn krabbeltje nog niet gezetquote:Willem Janssen eindelijk getekend voor 4 jaar. Weer wat talent binnen.
Stoica ging ineens aanvullende eisen stellen, maar dat zei meer over hem dan over Roda, want als je over die gast leest dan concludeer je al snel dat hij absoluut niet zuiver tikt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:19 schreef DarkShine het volgende:
Hij zegt dat het rond is, mondeling akkoord is ook een overeenkomst
Staat ook al op Rodajcfans.nl en sinds Stoica zijn ze daar erg voorzichtig mee, geloof wel dat het goed zit dus.
Iddquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:16 schreef Professional het volgende:
Ik zie het ergste weer gebeuren hoor als die rode rekel morgen weer in de basis start.
Waar kan ik die opstelling vinden?quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:30 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
IddAgustien en Bodor niet in de basis, das wel positief
![]()
Maar nu zitten we dus met lachambre en van tornhout... nouja hopen dat ze ons eens een keer positief verassen!
Vermoedelijke opstelling Roda: Kujovic, De Fauw, Saeijs, Senden, Lachambre, Meeuwis, De Jong, Oper, Ramzi, Cissé/Vandamme, Van Tornhout.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waar kan ik die opstelling vinden?![]()
Dank je.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:35 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Vermoedelijke opstelling Roda: Kujovic, De Fauw, Saeijs, Senden, Lachambre, Meeuwis, De Jong, Oper, Ramzi, Cissé/Vandamme, Van Tornhout.
www.rodajcfans.nl![]()
Precies! Senden voor Kah vind ik niet eens zo slecht hoor, Kah speelt niet echt goed dit seizoen..quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Beetje vreemde opstelling trouwens. In de verdediging kan ik me wel vinden, maar een aanval met Oper, Van Tornhout en Cissé vind ik vreemd. Dan zal Oper vermoedelijk vanaf rechts spelen terwijl ik hem liever in het centrum zie.
Klopt, Kah is een bron van onrust, met Senden vind ik het beter lopen. Je zou Kah wel op het middenveld kunnen zetten, zijn fysieke kracht komt daar ook van pas en een foutje is daar niet meteen dodelijk.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:45 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Precies! Senden voor Kah vind ik niet eens zo slecht hoor, Kah speelt niet echt goed dit seizoen..
En tja Oper rechts voorin, en van Tornhout centraal met Cisse op links, ik heb weinig vertrouwen in de aanval, maar zoals ik eerder zei: hopelijk verassen ze ons vanavond eens met een geweldige wedstrijd![]()
Ik meen me te herrineren dat er toen een politie paard vol op een vrouw afliep. Die vrouw is toen door nep-hoollies naar het ziekenhuis gebracht, alwaar een verbrijzelde arm werd geconstateerd.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:15 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Wat heb ik toen gemist dan? Zeker gefrustreerde nep-hoolies van Vitesse die baalden omdat Roda won?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |