abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 december 2006 @ 18:59:00 #251
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_44333985
quote:
Op maandag 11 december 2006 18:57 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Ze zijn weer streng in Kerkrade , dus kan niet ergens anders gaan zitten dan naast het grote scherm
Dat is dan ook precies de plek waar je thuishoort.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_44334012
quote:
Op maandag 11 december 2006 18:59 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat is dan ook precies de plek waar je thuishoort.
dat vindt ik ook
  maandag 11 december 2006 @ 23:11:03 #253
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44342678
quote:
Stevens in beeld als opvolger Van Marwijk
Huub Stevens is een belangrijke kandidaat om komende zomer de nieuwe trainer van Borussia Dortmund te worden. Mocht de coach bij Roda JC vertrekken, dan zal assistent-trainer Raymond Atteveld in Kerkrade naar voren worden geschoven als zijn opvolger.

In Dortmund maakte Bert van Marwijk een week geleden bekend aan het einde van het seizoen te zullen opstappen. Stevens heeft in Duitsland een goede naam vanwege zijn successen met Schalke 04, met welke club hij de UEFA Cup en de Duitse beker won. Verder werkte hij ook bij Hertha BSC en 1. FC Köln.

Bij Roda JC heeft Stevens nog een contract tot het einde van het seizoen. Ondanks contractonderhandelingen met Roda liet de coach onlangs ook doorschemeren open te staan voor een nieuw buitenlands avontuur.

Bron : VI
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_44343242
tja dat ie niet gaat verlengen lijkt me zowiezo al zeker. Als Schalke-man dan naar Dortmund gaan lijkt me niet zo netjes, maarja de meeste trainers en spelers hebben zowiezo totaal geen clubgevoel als het om zichzelf gaat
pi_44450235
Doet Agustien morgenavond weer mee?? hoop van niet
pi_44450299
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:53 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Doet Agustien morgenavond weer mee?? hoop van niet
Is ie zo slecht dan

Stevens moet niet naar BVB 09 gaan ( Van Marwijk haalt waarschijnlijk de kerst niet , dan laten ze maar een andere man daan neerzetten. )
pi_44450466
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:55 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Is ie zo slecht dan
Ja, wat mij betreft echt de meest waardeloze speler dit seizoen bij roda
pi_44450582
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:01 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

Ja, wat mij betreft echt de meest waardeloze speler dit seizoen bij roda
Dan mag ie van mij meedoen

Dat beloold dan wat voor AZ , als ze hem dan niet op de tribune zetten als ie terug is daar , hij speelt toch ook bij Jong Oranje ?
  vrijdag 15 december 2006 @ 11:54:32 #259
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44452060
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:04 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Dan mag ie van mij meedoen

Dat beloold dan wat voor AZ , als ze hem dan niet op de tribune zetten als ie terug is daar , hij speelt toch ook bij Jong Oranje ?
Je zou dan ook bijna zeggen dat Kemy een clausule in zijn contract heeft staan dat hij moet spelen. Vond Bouchiba een veel sterkere indruk maken in de wedstrijden die hij gespeeld heeft...

Bodor doet iig niet mee morgen
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_44455174
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:54 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Je zou dan ook bijna zeggen dat Kemy een clausule in zijn contract heeft staan dat hij moet spelen.
Dat lijkt me zowiezo wel het geval. Denk dat Stevens 'm gewoon het aantal verplichte wedstrijden laat spelen en hem vervolgens ernaast zet. Tenminste dat hoop ik
  vrijdag 15 december 2006 @ 14:40:15 #261
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44457365
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 13:29 schreef planethugo het volgende:

[..]

Dat lijkt me zowiezo wel het geval. Denk dat Stevens 'm gewoon het aantal verplichte wedstrijden laat spelen en hem vervolgens ernaast zet. Tenminste dat hoop ik
Alle wedstrijden tenzij (disciplinaire) schorsing(en) en/of blessure(s)?
Planning:
-
  vrijdag 15 december 2006 @ 16:57:01 #262
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44461960
En in Sittard kunnen ze alweer eens een rekening niet betalen

Er is maar 1 club in Limburg!
Planning:
-
pi_44462295
wordt toch echt eens tijd dat ze die boel daar opdoeken. Bestaansrecht is echt 0

Dan komen de sponsoren(en degene die liever in roda geld steken maar vanwege de regio dat maar niet doen) van daar maar naar ons
  vrijdag 15 december 2006 @ 17:45:29 #264
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44463181
quote:
'Rellen gepland voor Roda JC - Vitesse'

Vitesse heeft via een anoniem telefoontje te horen gekregen dat een aantal Vitesse-supporters af zal reizen naar Kerkrade om daar op de vuist te gaan met een aantal Roda JC hooligans. Zaterdag zal Vitesse aantreden tegen Roda JC in de genoemde stad.

De Gelderse en Limburgse politie zijn al ingelicht door de voetbalclub. Ook roept Vitesse op haar site haar fans op om vooral geen ongepast gedrag te vertonen in Kerkrade. De locale instanties zullen scherp toezicht houden, voor, tijdens en na het duel.

Voetbal MAX
Planning:
-
pi_44465000
Right

Wat een onzin, komen zeker de ME busjes weer uit de garage.
pi_44465122
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 18:59 schreef Professional het volgende:
Right

Wat een onzin, komen zeker de ME busjes weer uit de garage.
Risicowedstrijd maatregelen, lopen de paardjes weer gezellig rond het stadion
pi_44465328
Komen die ook weer eens uit de wei voordat ze de hele winter binnenstaan.

Zeker na de ongeregeldheden van vorig jaar in Arnhem.
  vrijdag 15 december 2006 @ 19:15:54 #268
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_44465415
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 19:12 schreef Professional het volgende:
Komen die ook weer eens uit de wei voordat ze de hele winter binnenstaan.

Zeker na de ongeregeldheden van vorig jaar in Arnhem.
Wat heb ik toen gemist dan? Zeker gefrustreerde nep-hoolies van Vitesse die baalden omdat Roda won?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_44466230
Je hebt genoeg gemist, was een mooie herinnering die ik daar aan heb.

Bodor morgen niet erbij, Lachambre zal wel gaan backen, De Jong middenveld. Bouchiba is toch voor janlul aangetrokken.
  vrijdag 15 december 2006 @ 20:06:34 #270
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_44466691
Ik begrijp dat Roda misschien 532 gaat spelen, lijkt mij wel een goede optie. Zo maken we gebruik van ons enige sterke punt, de backs. Daarnaast kan het compenseren voor een gebrek aan vleugelspelers.
Kujovic
Fauw-Saeijs-Senden-Kah/Lachambre-de Jong
Meeuwis-Ramzi-Voigt
Oper-Cisse
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  vrijdag 15 december 2006 @ 20:09:30 #271
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44466776
Volgens mij speelt de Jong juist op het middenveld dan...
Planning:
-
pi_44466793
5-3-2 ziet het misschien uit, maar dan is het toch een veredelde 4-4-2. Lachambre is geen centrale verdediger, dus dan zal De Jong doorschuiven op links, en zal Saijes naar alle waarschijnlijk ook doorschuiven naar het middenveld. Voigt zie ik niet starten.

Conclusie, zal wel weer 4-3-3 worden, daar houdt Stevens gewoon aanvast. Maar ja zoals de laatste wedstrijden breekt dat ook geen potten.
  vrijdag 15 december 2006 @ 20:13:26 #273
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44466888
In Heerenveen werd het beter vanaf het moment dat we 4-4-2 speelden met de Jong op het middenveld.

Tornhout speelde toen kort maar niet verkeerd.
Planning:
-
pi_44466994
Ik zie het ergste weer gebeuren hoor als die rode rekel morgen weer in de basis start.
pi_44467096
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 19:15 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Wat heb ik toen gemist dan? Zeker gefrustreerde nep-hoolies van Vitesse die baalden omdat Roda won?
Zal eens kijken of daar nog een filmpje van is, ( heb het toen ook niet meegekregen , omdat ie toen niet daarvoorbij ben gegaan )
pi_44467879
Willem Janssen eindelijk getekend voor 4 jaar. Weer wat talent binnen.
  vrijdag 15 december 2006 @ 20:53:38 #277
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44468109
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 20:45 schreef Professional het volgende:
Planning:
-
  vrijdag 15 december 2006 @ 20:55:01 #278
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_44468146
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 20:13 schreef DarkShine het volgende:
In Heerenveen werd het beter vanaf het moment dat we 4-4-2 speelden met de Jong op het middenveld.

Tornhout speelde toen kort maar niet verkeerd.
Nou dat leek mij juist een klassieke 532
Saeijs / Kah mandekker en Senden geeft beide rugdekking. De Fauw en De Jong spelen opkomende back
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  vrijdag 15 december 2006 @ 20:58:22 #279
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_44468245
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 20:16 schreef Professional het volgende:
Ik zie het ergste weer gebeuren hoor als die rode rekel morgen weer in de basis start.
Ik heb nooit zo een problemen gehad met Lachambre. Soit, het is een beperkte voetballer maar een aardige verdediger. Ik erger me eerder kapot aan Agustien. Als hij gekocht zou zijn, dan kan ik enigszins begrijpen waarom hij op zou staan. Maar een gehuurde speler die totaal niets brengt laten staan?
pi_44471992
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 20:45 schreef Professional het volgende:
Nog niks zegt ie op Talpa , maar dit zal welgebeuren

Dus weer een Nederlander erbij

Het filmpje kan ik ff niet meer vinden , mischien dat het weer een keer ergens opduikt.
  vrijdag 15 december 2006 @ 23:19:07 #281
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44472131
Hij zegt dat het rond is, mondeling akkoord is ook een overeenkomst

Staat ook al op Rodajcfans.nl en sinds Stoica zijn ze daar erg voorzichtig mee, geloof wel dat het goed zit dus.
Planning:
-
pi_44472218
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 23:19 schreef DarkShine het volgende:

Staat ook al op Rodajcfans.nl en sinds Stoica zijn ze daar erg voorzichtig mee, geloof wel dat het goed zit dus.
yep , maar Professional zegt
quote:
En Hij heeft zijn krabbeltje nog niet gezet
pi_44477017
Het staat zelfs op Rodajc.nl, en dan zou het toch wel waar zijn. Zou erg slecht zijn als ze het op de website van de voetbalclub zetten en de deal is nog niet rond.

En over Lachambre, verdedigen is ook een ramp. Utrecht uit, door wie kwam de eerste goal? Kah en Lachambre samen. RKC thuis, door wie kwam de goal? Kah en Lachambre samen. Ik kan nog wel ff doorgaan. Inzet is er misschien maar je hoeft maar je pink uit te steken of je bent hem langs. Hij laat zich erg makkelijk uitspelen, en snelheid is er niet echt.
pi_44481933
Hij gaat ook wel tekenen , maar jij zegt dat ie dat al gedaan heeft , maar hij zal het vast wel gaan doen

Tot straks
  zaterdag 16 december 2006 @ 16:29:09 #285
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_44484430
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 23:19 schreef DarkShine het volgende:

Stoica ging ineens aanvullende eisen stellen, maar dat zei meer over hem dan over Roda, want als je over die gast leest dan concludeer je al snel dat hij absoluut niet zuiver tikt.
pi_44484456
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 20:16 schreef Professional het volgende:
Idd Agustien en Bodor niet in de basis, das wel positief
Maar nu zitten we dus met lachambre en van tornhout... nouja hopen dat ze ons eens een keer positief verassen!
  zaterdag 16 december 2006 @ 16:33:51 #287
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_44484525
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 16:30 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

Idd Agustien en Bodor niet in de basis, das wel positief
Maar nu zitten we dus met lachambre en van tornhout... nouja hopen dat ze ons eens een keer positief verassen!
Waar kan ik die opstelling vinden?
pi_44484561
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 16:33 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Waar kan ik die opstelling vinden?
Vermoedelijke opstelling Roda: Kujovic, De Fauw, Saeijs, Senden, Lachambre, Meeuwis, De Jong, Oper, Ramzi, Cissé/Vandamme, Van Tornhout.

www.rodajcfans.nl
  zaterdag 16 december 2006 @ 16:39:33 #289
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_44484658
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 16:35 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

Vermoedelijke opstelling Roda: Kujovic, De Fauw, Saeijs, Senden, Lachambre, Meeuwis, De Jong, Oper, Ramzi, Cissé/Vandamme, Van Tornhout.

www.rodajcfans.nl
Dank je.

Beetje vreemde opstelling trouwens. In de verdediging kan ik me wel vinden, maar een aanval met Oper, Van Tornhout en Cissé vind ik vreemd. Dan zal Oper vermoedelijk vanaf rechts spelen terwijl ik hem liever in het centrum zie.
pi_44484795
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 16:39 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dank je.

Beetje vreemde opstelling trouwens. In de verdediging kan ik me wel vinden, maar een aanval met Oper, Van Tornhout en Cissé vind ik vreemd. Dan zal Oper vermoedelijk vanaf rechts spelen terwijl ik hem liever in het centrum zie.
Precies! Senden voor Kah vind ik niet eens zo slecht hoor, Kah speelt niet echt goed dit seizoen..

En tja Oper rechts voorin, en van Tornhout centraal met Cisse op links, ik heb weinig vertrouwen in de aanval, maar zoals ik eerder zei: hopelijk verassen ze ons vanavond eens met een geweldige wedstrijd
  zaterdag 16 december 2006 @ 16:48:24 #291
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_44484845
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 16:45 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

Precies! Senden voor Kah vind ik niet eens zo slecht hoor, Kah speelt niet echt goed dit seizoen..

En tja Oper rechts voorin, en van Tornhout centraal met Cisse op links, ik heb weinig vertrouwen in de aanval, maar zoals ik eerder zei: hopelijk verassen ze ons vanavond eens met een geweldige wedstrijd
Klopt, Kah is een bron van onrust, met Senden vind ik het beter lopen. Je zou Kah wel op het middenveld kunnen zetten, zijn fysieke kracht komt daar ook van pas en een foutje is daar niet meteen dodelijk.

De aanval blijft natuurlijk het zwakke punt, daar moet in de winterstop echt wat bijkomen. Oper vind ik op zich nog wel een aardige spits, maa er moet iemand naast hem staan en dan heb je met Ramzi erachter een redelijke aanval.

Maar goed, laten we hopen dat het een sprankelend Roda wordt, slechter dan vorige week kunnen ze in ieder geval onmogelijk spelen.
  zaterdag 16 december 2006 @ 17:18:00 #292
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44485561
Vond Oper vorige week meer achter de spitsen spelen eigenlijk. En die verdediging werd helemaal gek van hem als Roda eens voorin kwam! Tornhout speelde die korte tijd behoorlijk goed.

Denk dat we de opstelling zo moeten zien:

Kujovic

De Fauw - Senden - Saeijs - Lachambre

Meeuwis - De Jong
______Ramzi

______Oper
Cissé - van Tornhout

Kijken wat het vanavond word!
Planning:
-
  zaterdag 16 december 2006 @ 17:26:09 #293
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44485776
Waarbij een verdediging als die van Vitesse wel eens gek kan worden als zowel Ramzi alsook Oper achter de 2 meest vooruitgeschoven spitsen spelen...
Planning:
-
pi_44486514
Kah heeft z'n kans gehad ja, veel meer dan imponeren met z'n figuur en kop doet ie niet imo, al vind ik Senden nu ook niet echt een rustige gedachte in het centrum.
  zaterdag 16 december 2006 @ 17:56:22 #295
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44486644
Het waren Senden, Kah & Kujovic die vorige week alles behalve rustig oogden met de 1-0 van Heerenveen! Maar op die nederlaag was totaal niks af te dingen.

Snap niet waarom Leemans & Bouchiba niet in de basis starten. Beide deden het goed toen ze hun kans kregen! En Voigt heeft na zijn schorsing (Willem II - Roda JC vorig seizoen) ook geen kans meer gehad...
Planning:
-
  zaterdag 16 december 2006 @ 18:13:21 #296
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_44487090
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 19:15 schreef Elvislives het volgende:

[..]
Ik meen me te herrineren dat er toen een politie paard vol op een vrouw afliep. Die vrouw is toen door nep-hoollies naar het ziekenhuis gebracht, alwaar een verbrijzelde arm werd geconstateerd.

Voor de rest was het wat modder gooien, tenminste wat ik heb gezien.
Bridge over troubled water
pi_44487415
heb wel een paard neer zien gaan, wist niet dat er een vrouw onder gekomen was maar was opzich wel lache vanuit de bus die ons naar het station moest brengen
  zaterdag 16 december 2006 @ 22:02:39 #298
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_44493378
Stelletje overbetaalde lamzakken zijn het! Meer kan ik er op moment niet over zeggen..

Hoe is het mogelijk om een 2-0 voorsprong nog weg te geven?
Waarom laten ze zich na de 2-0 (wat wel een beauty was van Oper) weer helemaal terugzakken?
Hoe kom je er in godsnaam bij om sowieso al(weer) de slechtste man van het veld te wisselen voor een nog slechtere op de bank?
En dan ook nog Meeuwis, die tenminste wel altijd inzet heeft, eruit te halen.
Waarom daarna niet een aanvaller erin voor een middenvelder ipv een middenvelder voor een middenvelder? Bedoel, achterin speelde je toch al met z'n 3-en....

En ja hoor, wat halen ze er weer bij? De zoveelste talentvolle speler wat ook nog een middenvelder blijkt te zijn waar we dus al zat van hebben! Laat ons maar lekker ronddraven met een veel te onzekere en paniekerige verdediger en een niet scorende spits
Waarom hadden ze Vitesse niet voor kunnen zijn toen Lazovic vrij kwam?

Nounou... Wat ga ik weer lekker vrolijk op stap vanavond . Ben es benieuwd hoeveel spelers ik vanavond al dan wel niet lachend in de Bozzini zie staan...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_44494140
Kijk ook even of onze Planet zich niet te erg misdraagt vannacht, moet morgenvroeg voetballen.

Kon helaas er niet bij zijn, maar op de radio klonk het niet al te best, vooral de 2de helft niet. Als ik de wissels op teletekst zie vallen me schoenen uit. Opeens gaan we weer zeer verdedigend spelen en aanvallen willen we niet. Zal best dat Oper een mooie goal maakt, maar als ik dan hoor dat Cisse 5 meter voor het doel overschiet en dat hij de goal mooi inschiet (volgens radio), ach ja.

Hopelijk word het een mooie kerst, al word het erg zwaar tegen Twente thuis.
pi_44494925
En daarna Ajax en AZ... moeten nog oppassen voor nacompetitie in 2007
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')