Heb hem zelf gepost op Rodajcfans.nl.quote:
Zelfde kutcatering nog altijdquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:45 schreef Superheld het volgende:
Oke, is die stadionhap trouwens al wat beter geworden? Moet waarschijnlijk nog gaan ontbijten dan.
Stop je op randweg ehv ff langs de Macdrekquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:49 schreef Superheld het volgende:
Is autocombi he...
Tja Bahvaria hebben wij nu ook he.
Uit: http://www.aswh.nl/index.php?iframe=news.php&nid=868quote:Nol Hendriks, de oude vos van Roda JC en bekend als een van de betere scouts van Nederland informeerde na afloop van de wedstrijd Roda JC – ASWH op 8 november belangstellend naar de spits van ASWH. “Wie is die jongen” vroeg hij. Toen hem werd gezegd dat die spits Derk Schut was zei hij; “leuke voetballer, kan goed een bal vasthouden, maar om beter te worden moet er eerst een paar kilo af!”
Inderdaad, hij heeft net zo veel gescoord als al onze spitsen samen.quote:Op zondag 26 november 2006 16:03 schreef Kaalhei het volgende:
De Fauw in de SPITS!
Niks aan toe te voegen!quote:Op zondag 26 november 2006 17:26 schreef TheGHunter het volgende:
Kheb vanmiddag een leuke wedstrijd gezien, alleen jammer dat Braamhaar m weer helemaal kapot wilde fluiten
Hij zal wel voor zijn familie kiezen..quote:Op maandag 27 november 2006 14:44 schreef Professional het volgende:
Hesp, ja hele rare keuze naar mijn mening.
quote:Ruud Hesp keeperstrainer FC Groningen
Met ingang van het volgende seizoen zal Ruud Hesp de nieuwe keeperstrainer zijn van FC Groningen. De huidige keeperstrainer van Roda JC én het Nederlands elftal treedt medio 2007 fulltime en voor onbepaalde tijd in dienst bij de Trots van het Noorden.
FC Groningen moest voor volgend seizoen op zoek naar een nieuwe keeperstrainer. Roy Beukenkamp, de huidige trainer van de doelmannen, gaat zich vanaf dan volledig concentreren op de scouting – hetgeen zijn eigen wens was. De 41-jarige Hesp gaat bij FC Groningen de keepers van de eerste selectie, het Beloftenteam, de A-jeugd en de B-jeugd trainen.
Hesp heeft een enorme staat van dienst. Hij keepte zelf bijna vijfhonderd wedstrijden in het betaalde voetbal. Hij stond onder de lat bij Fortuna Sittard, Roda JC en Barcelona. Met die laatste twee clubs won hij de nationale beker. In drie seizoenen bij Barcelona werd hij bovendien twee keer kampioen van Spanje én won hij de Europese Super Cup. Sinds dit seizoen is Hesp – naast zijn werkzaamheden bij Roda JC – lid van de technische staf van het Nederlands elftal.
Manager technische zaken Henk Veldmate is bijzonder verheugd met de komst van Hesp naar FC Groningen. “Hij heeft zijn sporen verdiend in de voetballerij. Als je een vacature hebt op de positie van keeperstrainer en je kunt die invullen met de naam van Ruud Hesp, dan ben je daarin meer dan uitstekend geslaagd. Hij blijft zijn werkzaamheden voor Oranje in overleg met FC Groningen gewoon uitoefenen.”
Hesp zelf ziet met zijn overgang naar het hoge noorden een lang gekoesterde wens in vervulling gaan. “Ik ben er echt ontzettend blij mee. Ik heb als keeper altijd al bij FC Groningen willen spelen en ook daarna had ik de wens ooit nog eens bij de club te werken. Dit komt mede door het feit dat mijn vrouw uit de stad Groningen afkomstig is en een groot deel van mijn familie in het noorden woont. FC Groningen spreekt mij enorm aan. Euroborg is een geweldig stadion en een paar weken terug heb ik rond de wedstrijd FC Groningen – Roda JC nog hoogstpersoonlijk ervaren hoe geweldig de sfeer er is. Ik beschouw mijn overgang naar Groningen als een fantastische uitdaging en ik kijk er naar uit.”
Bron: FC Groningen
Inderdaad, hij is een Amsterdammer en hij zou altijd al voor Groningen heben willen spelen?quote:Op maandag 27 november 2006 15:38 schreef planethugo het volgende:
ik heb als keeper altijd al voor groningen willen spelen. Wat is dat nu voor een onzin om te roepen als je naar een club gaat waar je nog geen binding mee hebt...
Iemand die prijzen wilt pakken.quote:Op maandag 27 november 2006 15:49 schreef venomsnake het volgende:
Ach, wie wil er niet voor Groningen spelen..?![]()
![]()
Dat speelt bij Hesp niet zo'n rol, hij heeft immers ook jaren bij Fortuna rondgelopen.quote:Op maandag 27 november 2006 17:12 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Iemand die prijzen wilt pakken.
misschien is groen toch stiekem altijd zijn favoriete kleur geweestquote:Op maandag 27 november 2006 17:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat speelt bij Hesp niet zo'n rol, hij heeft immers ook jaren bij Fortuna rondgelopen.![]()
Om je groen & geel aan te ergeren!quote:Op maandag 27 november 2006 19:20 schreef planethugo het volgende:
[..]
misschien is groen toch stiekem altijd zijn favoriete kleur geweest![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 19:20 schreef planethugo het volgende:
[..]
misschien is groen toch stiekem altijd zijn favoriete kleur geweest![]()
Het komt op mij wel vreemd over, als hij naar Heerenveen, Twente of welke willekeurige club dan ook gegaan was dan had hij dat volgens mij ook gezegd.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:28 schreef clauwheee het volgende:
[..]!
Lijkt mij geen raar verhaal, zoals hij het uitlegt. Kan toch, dat ie een zwak voor Groningen heeft.
Waarom denk je dat Bassie weg is bij ons?quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:01 schreef Eilanden het volgende:
En misschien heeft Roorda gewoon harder een keeperstrainer nodig dan Kujovic![]()
Leuk als 2de keeper. Deed het goed in Bordeaux Voor de rest kan ik weinig goeds herinneren van hem...quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:29 schreef clauwheee het volgende:
Ach ja, Bassie en afstandsschotenBassie en hoge ballen
Bassie en eigen doelgebied
Bassie en coachen
![]()
Dat die hem maar snel zijn pensioen aanpraat danquote:Ik zeg, uitdaging voor Hesp!
Kujovic en doorgebroken spelers ook al nietquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:26 schreef Professional het volgende:
Kujovic en afstandschoten gaat ook niet goed samen hoor.
Kujovic en hoge ballen al helemaal niet!
Als wij volgend seizoen wel 6 punten pakken tegen Groningen doet hij zijn werk idd goed.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:36 schreef Professional het volgende:
Dan vraag je je toch af of Hesp zijn werk wel goed doet
dat klopt, vind onze keepers niet beter geworden sinds hesp er isquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:36 schreef Professional het volgende:
Dan vraag je je toch af of Hesp zijn werk wel goed doet
Heeft ie dat nog steeds niet onder de kniequote:Op dinsdag 28 november 2006 12:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Bassie weg is bij ons?
Bassie en afstandsschoten
Leuk om nog es te lezen, kan me die wedstrijd nog goed herinneren..quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:24 schreef DarkShine het volgende:
En de mensen die nu na 1 wedstrijd roepen dat Castro een waardige vervanger is. Kent men Delwarte niet meer? Man of the match tegen Ajax voor de rest niks laten zien... Lees dit anders eens.
Ik vind Kujovic niet slecht spelen dit seizoen, maar een grootheid is het inderdaad niet.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:27 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat klopt, vind onze keepers niet beter geworden sinds hesp er is
Ratislav Mores was het toch he?quote:Op woensdag 29 november 2006 14:24 schreef planethugo het volgende:
leuk stukje trouwens. Ook topspeler Mores komt erin voor
'heja Mores heja Mores'
Maar in die 4 jaar daarvoor...quote:Op woensdag 29 november 2006 15:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind Kujovic niet slecht spelen dit seizoen, maar een grootheid is het inderdaad niet.
jaquote:Op woensdag 29 november 2006 16:33 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Ratislav Mores was het toch he?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |