Wie komen er haast niet buiten? (t/m 9 mei 2005)
Wie moeten nodig een leven downloaden? (t/m #760)
Kom naar #SHO op IRC. Voor een uitgebreide uitleg over IRC klik hier.
Deze OP vind je hier.
En waarom staat er dan niet iets van "XM" ofzo in de TT?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:15 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Speciaal en helemaal voor U.
Ja, met hoofdletter U..
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
En waarom staat er dan niet iets van "XM" ofzo in de TT?.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:18 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
[afbeelding] Anders worden de anderen jaloers.
Smiley jattert.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:18 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
[afbeelding] Anders worden de anderen jaloers.
Ik ken die hele knakker niet?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:22 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Lekker slim om een filmpje van te maken ook weer..
.
Ah je hebt een anale fixatie?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je kent m'n achternaam niet?.
Ik wacht geduldig tot Zhenar en Tha-Erik hier weer aan komen waaienquote:
Lekker zeg. Zult er nu ook wel zin in hebben, niet?quote:
Niet tegelijkertijd hè?quote:Zheeeeeenaaarrrr.....Eeeeerrikkkkkk.... atb wil anaal gestimuleerd worden!
Ja, maar vind het ook wel engquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:49 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Lekker zeg. Zult er nu ook wel zin in hebben, niet?
Waarom niet? Goed begin is het halve werk!quote:Niet tegelijkertijd hè?.
Oh maar dat kan ik ook wel. Bukken ATBquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
atb wil anaal gestimuleerd worden! [/sub]
Ja, maar dat zal ik in de eerste weken toch proberen een beetje te camouflerenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
En hopen dat je kunt FOK!en..
Ik zou dit topic maar even grondig doorlezen en vooral de posts van atb goed bestuderenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
* Tha_Erik meldt zich, en heeft zich vluchtig ingelezen.
PeRi is allang langsgeweest.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou dit topic maar even grondig doorlezen en vooral de posts van atb goed bestuderen.
Ontkenningsfase?quote:
Eh, ja dat ga ik hier niet vertellen natuurlijkquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeg eens, XM, in welke ontkenningsfase zit jij? Wat wil jij nog niet toegeven?
Mietje!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eh, ja dat ga ik hier niet vertellen natuurlijk.
Nee, dát nou net dan weer nietquote:
Nee hoor, ik val ook op mannenquote:
Jij ook al?quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Hihi. En ik vind het hier saai, jou natuurlijk niet. Maar ik mis gezelschap
.
Nee hoor, gewoon de "geen behoefte aan"-fasequote:
Gemeen erik!quote:
Erikquote:
Keequote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon de "geen behoefte aan"-fase![]()
Ik ben topickiller van beroep.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou Erik, nou blij met de stormloop aan posts in dit topic?![]()
Ja, heel blij. Ik ben gewoon helemaal in extase.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou Erik, nou blij met de stormloop aan posts in dit topic?![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, heel blij. Ik ben gewoon helemaal in extase.
Ik kan zo lachen om mezelf, niet normaal. Echt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, dat is dan tenminste één iemand.
Ziek!quote:
Geen vroegie!quote:
Geen PI!quote:
Geen naaktfoto's!quote:
Is dat voor dat darmgedoe?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:33 schreef PeRi het volgende:
Ik moet een melk-, tarwe-, soja- en pindavrj dieet.
OKquote:
Van niemand dus!quote:
Sterktequote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:33 schreef PeRi het volgende:
Ik moet een melk-, tarwe-, soja- en pindavrij dieet.
Ik heb het de afgelopen weken ook geprobeerd. Zoveel mogelijk vermijden, maar tis erg moeilijk jaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Sterkte.
Heb ooit eens 6 weken melkvrij moeten leven, en dat is niet makkelijk. OVERAL zit melk in verwerkt ongeveer...
IT'S LIKE RAAAIINNN ON YOUR WEDDING DAAYY!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:45 schreef PeRi het volgende:
Weet je wat stom is, de melk overgevoeligheid kwam niet naar voren in de test, maar daar heb ik het meeste last van. De rest niet eens..
Ja ik heb zelf al wel wat rondgeloerd en op basis daarvan geleefd afgelopen weken zeg maar van wat ik wist wat ik niet kon hebben.. Maar ik ben doorverwezen naar een diëtist die het dieet gaat samenstellen. Mij best, want ik heb toch al geen no-claim meer.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vreemd zeg... Je kan trouwens op internet allerlei lijsten bestellen met zogenaamde "veilige producten". Kost een tientje ofzo, maar misschien wel een goed idee?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja ik heb zelf al wel wat rondgeloerd en op basis daarvan geleefd afgelopen weken zeg maar van wat ik wist wat ik niet kon hebben.. Maar ik ben doorverwezen naar een diëtist die het dieet gaat samenstellen. Mij best, want ik heb toch al geen no-claim meer..
Dat is me al heel vaak overkomen. Geen idee eigenlijk waarom ik zo vaak gegoogled heb op supermarkt.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wist je dat als je in het woord "supermarkt" de u vergeet te tikken, zoals ik net, dat er dan heel wat anders staat?![]()
Mijn zus had voor moederdag een kaart gekocht met daarop "superma!"quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]![]()
.
Wist je dat als je in het woord "supermarkt" de u vergeet te tikken, zoals ik net, dat er dan heel wat anders staat?![]()
Ja jaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat is me al heel vaak overkomen. Geen idee eigenlijk waarom ik zo vaak gegoogled heb op supermarkt..
Die smiley is perfect hier!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
IT'S LIKE RAAAIINNN ON YOUR WEDDING DAAYY!!
A FREEE RIIIDDDEEEEEEE THAT YOU'VE ALREADY PAIDD!!!!
[afbeelding]
Nee, Franz.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:53 schreef timbob het volgende:
jackson?
Michael Franz?quote:
You want it. You want it bad, bitch.quote:
Hoe onovertuigendquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet. Heus niet. Nee, ik wil het niet. Alsjeblieft. Niet.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:22 schreef timbob het volgende:
http://shadowdane.shackspace.com/cats.htm
whehehe
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat snap je toch zelf ook welquote:
niet echt.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:52 schreef Zhenar het volgende:
Deze avatar is echt Svensational-waardig!![]()
[afbeelding]
Zhensational danquote:
niet echt.quote:
Dizhensatiobliss dan!quote:
Jaquote:
Mannenkontjes.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:17 schreef alwaysthebest het volgende:
PeRi, wat mag je wel hebben?.
.
Jajajaja, baas boven baasquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:02 schreef Dizer het volgende:
#101 Dizer 41591
Oeh, nog eventjes en dan de top100
ha met al mn kloons bij elkaar opgeteld, checkte ik jou waaaaaaay uit.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:02 schreef Dizer het volgende:
#101 Dizer 41591
Oeh, nog eventjes en dan de top100
*knuffel geeftquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik doe het tenminste op eigen kracht.
Dank uquote:
Jij neemt vast graag de honneurs waarquote:
níet zwanger zei ik toch.... dus wat nou "uit de hand gelopen" ??quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Je verjaardagsfeestje was wat uit de hand gelopen?.
Nouja... zolang het uit je hand loopt en niet....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
níet zwanger zei ik toch.... dus wat nou "uit de hand gelopen" ??![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja... zolang het uit je hand loopt en niet....
Nouja![]()
Dat lijkt mij een puik planquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:33 schreef babette21 het volgende:
XM zullen we volgende week tijdens onze besloten meeting (klikt zoveel stoerder dan minimeet, dit) de 1000-meet vorm gaan geven ofwel de ubergeile organisatie op ons nemen?!
XM toch!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jij neemt vast graag de honneurs waar.
Babette toch!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:32 schreef babette21 het volgende:
níet zwanger zei ik toch.... dus wat nou "uit de hand gelopen" ??![]()
Vertel eens, wie zijn jouw kloons?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:07 schreef PeRi het volgende:
[..]
ha met al mn kloons bij elkaar opgeteld, checkte ik jou waaaaaaay uit.
Wereldse ervaring, ik zeg het je!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:36 schreef rena het volgende:
Raad eens wie Erik aan gaat raken morgen?
![]()
atb?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:36 schreef rena het volgende:
![]()
I knew it!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:37 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wereldse ervaring, ik zeg het je!
Tuurlijk niet, ik ga hem keihard aanrandenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:37 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wereldse ervaring, ik zeg het je!
Wel boven de gordel hè?.
heel goed, help 'm maar 'n beetje van z'n koud watervrees af (voor de échte meet straks in december (?))quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:36 schreef rena het volgende:
![]()
Academisch werk- & denkniveau he!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:39 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Geen wonder dat je die baan gekregen hebt..
Noem je mij nou nepquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
heel goed, help 'm maar 'n beetje van z'n koud watervrees af (voor de échte meet straks in december (?))
Ja!quote:
Eh ja, ik ben echt een enorm organisatietalentquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
met onze creativiteit en organisatietalent
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg, leg me geen woorden in de mond ja
Whehehe.quote:
niet? oh ik heb echt complete kinderkampen op touw gezet, dus zo'n meet is peanutsquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eh ja, ik ben echt een enorm organisatietalent![]()
![]()
.
Ik heb een keer een FOK!-meet opgezet, samen met Duvel, ten tijde van die reeks in TRU van Ryan en Stali en daar kwamen uiteindelijk 3 mensen opdagenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet? oh ik heb echt complete kinderkampen op touw gezet, dus zo'n meet is peanuts
Ik ben super zoetquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik hou niet van bitter
en ook niet van zuur...
de zoete woordjes van atb smaken beter
Ik zat te denken aan macraméquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
zolang we maar geen servies gaan beschilderen ofzo!!![]()
Die knopen we dan wel ergens aan vast, mag 'ie toekijkenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
geil
maar dan mag Erik niet meedoen, die is nog geen 18
Goed plan! Jouw organisatie-talent komt nu al om de hoek kijkenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:58 schreef babette21 het volgende:
laten we het zo doen: iedereen mag de hele week ideeën PM'en (mag ook anoniem) en dan nemen XM en ik de stapel door (bij een goed glas wijn klinkt alles prima)
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ook PM's naar mij en niet alleen naar babette!
Ik ken mijn pappenheimersquote:
We gaan toch gewoon naar de apenheul, wat valt daar aan te organiserenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:33 schreef babette21 het volgende:
XM zullen we volgende week tijdens onze besloten meeting (klikt zoveel stoerder dan minimeet, dit) de 1000-meet vorm gaan geven ofwel de ubergeile organisatie op ons nemen?!
Je vergeet de taart en slingers en onze picknickfoodquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
We gaan toch gewoon naar de apenheul, wat valt daar aan te organiseren?
Ik vind dat geen goede plek voor de suggestie van renaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
We gaan toch gewoon naar de apenheul, wat valt daar aan te organiseren?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ook PM's naar mij en niet alleen naar babette!
Actie - reactiequote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:06 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Mij nooit.. Maar ze is wel grappig.
.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind dat geen goede plek voor de suggestie van rena.
Maar dan gaan we toch gewoon in de kroeg zitten ofzoquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
en Sven, ik vrees dat de Apenheul dan dicht is
en daarnaast lijkt het me handig om de organisatie over te laten aan de mensen die zéker komen
Ik krijg ze alleen van renaquote:
dat moet toch óók geregeld worden? iemand moet toch knopen doorhakken, voorstellen doen enzo....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:13 schreef Svensational het volgende:
Maar dan gaan we toch gewoon in de kroeg zitten ofzo?
Dizer onderbrak jequote:
Nou, dat wordt een solo-orgie voor renaquote:
ultieme vorm van safe sexquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, dat wordt een solo-orgie voor rena.
Nee, de Winterefteling is a bit too expensivequote:
Nou verklap je haar private messagequote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, dat wordt een solo-orgie voor rena.
Het loopt uit de hand zeg ik je!quote:
nêh.quote:
ho! wacht even!! PM staat toch voor Public Message?!?!?!??quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:27 schreef Svensational het volgende:
Nou verklap je haar private message!
The horror!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou verklap je haar private message!
Ja, of Ellen. Heeft Flora al een albumquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:28 schreef Dizer het volgende:
Damn... ik had inmiddels wel verwacht dat Angelique met een album zou komen
laat me raden: die zou jij danquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:28 schreef Dizer het volgende:
Damn... ik had inmiddels wel verwacht dat Angelique met een album zou komen
Oh ja, dat is waarquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
ho! wacht even!! PM staat toch voor Public Message?!?!?!??![]()
Alleen al omdat ze zoooo lekker isquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
laat me raden: die zou jij dankopen
de jouwe was echt briljantquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Twee ideeën, beide met open armen ontvangen..
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:28 schreef babette21 het volgende:
ho! wacht even!! PM staat toch voor Public Message?!?!?!??![]()
quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Met twee beide open armen ontvangen..
Shut up, Dwaynequote:
Waarom moet ik nu de hele tijd denken aan "privates masseren"quote:
volgens mij wel, ze zei zoiets toen ze laatst bij "Evers staat op" was...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:28 schreef Svensational het volgende:
Ja, of Ellen. Heeft Flora al een album?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
he voor jou is 't Stefan he
Dwayne het Fenomeen... da's alleen voor de vrouwtjes [afbeelding]
twéé open benen?? moet ik dan aan schotwonden gaan denken ofzo??quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
twéé open benen?? moet ik dan aan schotwonden gaan denken ofzo??
of van die spijkers erdoor, zoals bij Jezus?!?!![]()
if it works for you, it works for me......quote:
Getverquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
if it works for you, it works for me......
daar hoef je trouwens niet met spijkers mee voor aan de slag hoor.... je kan ook gewoon langskomen
[zeg tussen nu en a.s. zondag]![]()
Een echte man... rode zee enzoquote:
Een echte schipper bevaart ook de rode zee [/slis]quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een echte man... rode zee enzo.
Ja, diequote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Een echte schipper bevaart ook de rode zee [/slis]
Dude...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Een echte schipper bevaart ook de rode zee [/slis]
Ja, dat wakkert de fantasieën aan he?!quote:
Nogal...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat wakkert de fantasieën aan he?!
Ja, mijn ding is het ook nietquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vind 't eigenlijk ook getver....![]()
of zoals gezegd in GA: "these legs are closed now"![]()
hahahahahahaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dat wakkert de fantasieën aan he?!
Slaap lekkerquote:
Zo. Jij bent een snelle!quote:
Whehehquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zo. Jij bent een snelle!
Of zoals Bert Visscher zou zeggen: "Je denkt even, wat kriebelt daar, maar dan is het al voorbij!"
of zoals Chandler zegt: "I'm glad that me being fast doesn't scare you off"quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of zoals Bert Visscher zou zeggen: "Je denkt even, wat kriebelt daar, maar dan is het al voorbij!"
Jouw hol of het mijne, want we zijn tenslotte konijnen!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
of zoals Chandler zegt: "I'm glad that me being fast doesn't scare you off"
* Babette draait doorquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:50 schreef Dizer het volgende:
Dizzle draait Nelly Furtado - Picture Perfect
Inclusief de grote oma-onderbroek en halve luiers?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:53 schreef babette21 het volgende:
tijd voor 'n kruikje, 'n dik dekbed en 'n goed boek
goodnight![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Inclusief de grote oma-onderbroek en halve luiers?
quote:
Ik vind hem eigenlijk stom... en slechtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:53 schreef rena het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=JCAt9WcCFbM&NR Ik hoorde hem net op de radio, ik vloog bijna van de weg van het lachenVooral die Candy Shop
![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk stom... en slecht
Ach, vanaf 2:34 is ie best geinig.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk stom... en slecht
Slijmerd.quote:
Erik, luister je weleens naar Lifehouse?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Reeenaaaa!
Neen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Erik, luister je weleens naar Lifehouse?
Je bent naakt?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik schijt in mijn broek.
Spreekwoordelijk hè, ik draag namelijk geen broek.
Godzijdank niet zegquote:
Je bent Schots?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik schijt in mijn broek.
Spreekwoordelijk hè, ik draag namelijk geen broek.
Lifehhouse:quote:
Hihi.quote:
Die herrie luister ik als mijn stoelgang verstoord is. Het komt dan spontaan weer op gangquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lifehhouse:
- Hanging by a moment..
- Sick Cycle Carousel
- Only One
- Somewhere in between
- Everything
- Sky is falling
LUISTEREN NU!!!
D'oh dat ik bang ben! HALLO! JIJ BENT DÉ RENA! THA_RENA!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:11 schreef rena het volgende:
[..]
Je bent naakt?Ben je bang voor mij
?
Allemaalquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lifehhouse:
- Hanging by a moment..
- Sick Cycle Carousel
- Only One
- Somewhere in between
- Everything
- Sky is falling
LUISTEREN NU!!!
Kom eens op msn dan popjequote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
D'oh dat ik bang ben! HALLO! JIJ BENT DÉ RENA! THA_RENA!
Limewire draait.quote:
Neen. Kutmuziekquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lifehhouse:
- Hanging by a moment..
- Sick Cycle Carousel
- Only One
- Somewhere in between
- Everything
- Sky is falling
LUISTEREN NU!!!
XcUZ_Mequote:
Ja, kom opquote:
quote:Grey's Anatomy T.R. Knight is gay, he has confirmed exclusively to PEOPLE.
"I guess there have been a few questions about my sexuality, and I'd like to quiet any unnecessary rumors that may be out there," Knight tells PEOPLE in a statement. "While I prefer to keep my personal life private, I hope the fact that I'm gay isn't the most interesting part of me."
Knight, 33, plays the unassuming Dr. George O'Malley on the hit ABC drama.
Zeg, wanneer begin je ook al weer met je nieuwe baan?quote:
Als Limewire even meewerktquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:19 schreef Dizer het volgende:
Ik ga douchen, met Avowash
En als ik terug kom, dan wil ik van Erik horen wat hij van Lifehousevindt
Maandag. Why?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, wanneer begin je ook al weer met je nieuwe baan?
Kutquote:
Right, nu ineens welquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
KutIk had volgende week tijd om iets leuks te doen
!
Wanneer?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Right, nu ineens wel.
Kom me maar opzoeken in Den Haag.
Ja maar nu heb je een baan, nu ben je pas interessantquote:
Ja dus? Ik heb écht geen tijd om naar Amsterdam meer te komen doordeweeksquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wanneer?
Ja maar jullie hebben geen Lush
quote:
We neuken wel in een openbaar toilet ofzo.quote:
Pas ik daar in?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We neuken wel in een openbaar toilet ofzo.
Ok, ik zal eens kijkenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja dus? Ik heb écht geen tijd om naar Amsterdam meer te komen doordeweeks. En jij hebt OV!
Maar de komende 2 weken zit ik tot 17:30 in Den Haag.
De vraag is meer of ík wel in jou pasquote:
Aaaaah wat lief, kindertjessexquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De vraag is meer of ík wel in jou pas.
Gewoon proppen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De vraag is meer of ík wel in jou pas.
Ik heb donderdag met babs afgesproken, misschien kunnen we er een triootje van maken, als babs dat ook goed vindtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ok, ik zal eens kijkenGaan we uit eten of zo
Uuhm, dat vind ik eng met jullie.....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb donderdag met babs afgesproken, misschien kunnen we er een triootje van maken, als babs dat ook goed vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |