Wie komen er haast niet buiten? (t/m 9 mei 2005)
Wie moeten nodig een leven downloaden? (t/m #760)
Kom naar #SHO op IRC. Voor een uitgebreide uitleg over IRC klik hier.
Deze OP vind je hier.
En waarom staat er dan niet iets van "XM" ofzo in de TT?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:15 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Speciaal en helemaal voor U.
Ja, met hoofdletter U..
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
En waarom staat er dan niet iets van "XM" ofzo in de TT?.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:18 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
[afbeelding] Anders worden de anderen jaloers.
Smiley jattert.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:18 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
[afbeelding] Anders worden de anderen jaloers.
Ik ken die hele knakker niet?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:22 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Lekker slim om een filmpje van te maken ook weer..
.
Ah je hebt een anale fixatie?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je kent m'n achternaam niet?.
Ik wacht geduldig tot Zhenar en Tha-Erik hier weer aan komen waaienquote:
Lekker zeg. Zult er nu ook wel zin in hebben, niet?quote:
Niet tegelijkertijd hè?quote:Zheeeeeenaaarrrr.....Eeeeerrikkkkkk.... atb wil anaal gestimuleerd worden!
Ja, maar vind het ook wel engquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:49 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Lekker zeg. Zult er nu ook wel zin in hebben, niet?
Waarom niet? Goed begin is het halve werk!quote:Niet tegelijkertijd hè?.
Oh maar dat kan ik ook wel. Bukken ATBquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
atb wil anaal gestimuleerd worden! [/sub]
Ja, maar dat zal ik in de eerste weken toch proberen een beetje te camouflerenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
En hopen dat je kunt FOK!en..
Ik zou dit topic maar even grondig doorlezen en vooral de posts van atb goed bestuderenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
* Tha_Erik meldt zich, en heeft zich vluchtig ingelezen.
PeRi is allang langsgeweest.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou dit topic maar even grondig doorlezen en vooral de posts van atb goed bestuderen.
Ontkenningsfase?quote:
Eh, ja dat ga ik hier niet vertellen natuurlijkquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeg eens, XM, in welke ontkenningsfase zit jij? Wat wil jij nog niet toegeven?
Mietje!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eh, ja dat ga ik hier niet vertellen natuurlijk.
Nee, dát nou net dan weer nietquote:
Nee hoor, ik val ook op mannenquote:
Jij ook al?quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Hihi. En ik vind het hier saai, jou natuurlijk niet. Maar ik mis gezelschap
.
Nee hoor, gewoon de "geen behoefte aan"-fasequote:
Gemeen erik!quote:
Erikquote:
Keequote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon de "geen behoefte aan"-fase![]()
Ik ben topickiller van beroep.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou Erik, nou blij met de stormloop aan posts in dit topic?![]()
Ja, heel blij. Ik ben gewoon helemaal in extase.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou Erik, nou blij met de stormloop aan posts in dit topic?![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, heel blij. Ik ben gewoon helemaal in extase.
Ik kan zo lachen om mezelf, niet normaal. Echt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, dat is dan tenminste één iemand.
Ziek!quote:
Geen vroegie!quote:
Geen PI!quote:
Geen naaktfoto's!quote:
Is dat voor dat darmgedoe?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:33 schreef PeRi het volgende:
Ik moet een melk-, tarwe-, soja- en pindavrj dieet.
OKquote:
Van niemand dus!quote:
Sterktequote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:33 schreef PeRi het volgende:
Ik moet een melk-, tarwe-, soja- en pindavrij dieet.
Ik heb het de afgelopen weken ook geprobeerd. Zoveel mogelijk vermijden, maar tis erg moeilijk jaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Sterkte.
Heb ooit eens 6 weken melkvrij moeten leven, en dat is niet makkelijk. OVERAL zit melk in verwerkt ongeveer...
IT'S LIKE RAAAIINNN ON YOUR WEDDING DAAYY!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:45 schreef PeRi het volgende:
Weet je wat stom is, de melk overgevoeligheid kwam niet naar voren in de test, maar daar heb ik het meeste last van. De rest niet eens..
Ja ik heb zelf al wel wat rondgeloerd en op basis daarvan geleefd afgelopen weken zeg maar van wat ik wist wat ik niet kon hebben.. Maar ik ben doorverwezen naar een diëtist die het dieet gaat samenstellen. Mij best, want ik heb toch al geen no-claim meer.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vreemd zeg... Je kan trouwens op internet allerlei lijsten bestellen met zogenaamde "veilige producten". Kost een tientje ofzo, maar misschien wel een goed idee?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja ik heb zelf al wel wat rondgeloerd en op basis daarvan geleefd afgelopen weken zeg maar van wat ik wist wat ik niet kon hebben.. Maar ik ben doorverwezen naar een diëtist die het dieet gaat samenstellen. Mij best, want ik heb toch al geen no-claim meer..
Dat is me al heel vaak overkomen. Geen idee eigenlijk waarom ik zo vaak gegoogled heb op supermarkt.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wist je dat als je in het woord "supermarkt" de u vergeet te tikken, zoals ik net, dat er dan heel wat anders staat?![]()
Mijn zus had voor moederdag een kaart gekocht met daarop "superma!"quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]![]()
.
Wist je dat als je in het woord "supermarkt" de u vergeet te tikken, zoals ik net, dat er dan heel wat anders staat?![]()
Ja jaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat is me al heel vaak overkomen. Geen idee eigenlijk waarom ik zo vaak gegoogled heb op supermarkt..
Die smiley is perfect hier!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
IT'S LIKE RAAAIINNN ON YOUR WEDDING DAAYY!!
A FREEE RIIIDDDEEEEEEE THAT YOU'VE ALREADY PAIDD!!!!
[afbeelding]
Nee, Franz.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:53 schreef timbob het volgende:
jackson?
Michael Franz?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |