Gemeen erik!quote:
Erikquote:
Keequote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon de "geen behoefte aan"-fase![]()
Ik ben topickiller van beroep.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou Erik, nou blij met de stormloop aan posts in dit topic?![]()
Ja, heel blij. Ik ben gewoon helemaal in extase.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou Erik, nou blij met de stormloop aan posts in dit topic?![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, heel blij. Ik ben gewoon helemaal in extase.
Ik kan zo lachen om mezelf, niet normaal. Echt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, dat is dan tenminste één iemand.
Ziek!quote:
Geen vroegie!quote:
Geen PI!quote:
Geen naaktfoto's!quote:
Is dat voor dat darmgedoe?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:33 schreef PeRi het volgende:
Ik moet een melk-, tarwe-, soja- en pindavrj dieet.
OKquote:
Van niemand dus!quote:
Sterktequote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:33 schreef PeRi het volgende:
Ik moet een melk-, tarwe-, soja- en pindavrij dieet.
Ik heb het de afgelopen weken ook geprobeerd. Zoveel mogelijk vermijden, maar tis erg moeilijk jaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Sterkte.
Heb ooit eens 6 weken melkvrij moeten leven, en dat is niet makkelijk. OVERAL zit melk in verwerkt ongeveer...
IT'S LIKE RAAAIINNN ON YOUR WEDDING DAAYY!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:45 schreef PeRi het volgende:
Weet je wat stom is, de melk overgevoeligheid kwam niet naar voren in de test, maar daar heb ik het meeste last van. De rest niet eens..
Ja ik heb zelf al wel wat rondgeloerd en op basis daarvan geleefd afgelopen weken zeg maar van wat ik wist wat ik niet kon hebben.. Maar ik ben doorverwezen naar een diëtist die het dieet gaat samenstellen. Mij best, want ik heb toch al geen no-claim meer.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vreemd zeg... Je kan trouwens op internet allerlei lijsten bestellen met zogenaamde "veilige producten". Kost een tientje ofzo, maar misschien wel een goed idee?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja ik heb zelf al wel wat rondgeloerd en op basis daarvan geleefd afgelopen weken zeg maar van wat ik wist wat ik niet kon hebben.. Maar ik ben doorverwezen naar een diëtist die het dieet gaat samenstellen. Mij best, want ik heb toch al geen no-claim meer..
Dat is me al heel vaak overkomen. Geen idee eigenlijk waarom ik zo vaak gegoogled heb op supermarkt.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wist je dat als je in het woord "supermarkt" de u vergeet te tikken, zoals ik net, dat er dan heel wat anders staat?![]()
Mijn zus had voor moederdag een kaart gekocht met daarop "superma!"quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]![]()
.
Wist je dat als je in het woord "supermarkt" de u vergeet te tikken, zoals ik net, dat er dan heel wat anders staat?![]()
Ja jaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat is me al heel vaak overkomen. Geen idee eigenlijk waarom ik zo vaak gegoogled heb op supermarkt..
Die smiley is perfect hier!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
IT'S LIKE RAAAIINNN ON YOUR WEDDING DAAYY!!
A FREEE RIIIDDDEEEEEEE THAT YOU'VE ALREADY PAIDD!!!!
[afbeelding]
Nee, Franz.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:53 schreef timbob het volgende:
jackson?
Michael Franz?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |