heel goed, help 'm maar 'n beetje van z'n koud watervrees af (voor de échte meet straks in december (?))quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:36 schreef rena het volgende:
Raad eens wie Erik aan gaat raken morgen?
![]()
Academisch werk- & denkniveau he!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:39 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Geen wonder dat je die baan gekregen hebt..
Noem je mij nou nepquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
heel goed, help 'm maar 'n beetje van z'n koud watervrees af (voor de échte meet straks in december (?))
Ja!quote:
Eh ja, ik ben echt een enorm organisatietalentquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
met onze creativiteit en organisatietalent
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg, leg me geen woorden in de mond ja
Whehehe.quote:
niet? oh ik heb echt complete kinderkampen op touw gezet, dus zo'n meet is peanutsquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eh ja, ik ben echt een enorm organisatietalent![]()
![]()
.
Ik heb een keer een FOK!-meet opgezet, samen met Duvel, ten tijde van die reeks in TRU van Ryan en Stali en daar kwamen uiteindelijk 3 mensen opdagenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet? oh ik heb echt complete kinderkampen op touw gezet, dus zo'n meet is peanuts
Ik ben super zoetquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik hou niet van bitter
en ook niet van zuur...
de zoete woordjes van atb smaken beter
Ik zat te denken aan macraméquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
zolang we maar geen servies gaan beschilderen ofzo!!![]()
Die knopen we dan wel ergens aan vast, mag 'ie toekijkenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
geil
maar dan mag Erik niet meedoen, die is nog geen 18
Goed plan! Jouw organisatie-talent komt nu al om de hoek kijkenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:58 schreef babette21 het volgende:
laten we het zo doen: iedereen mag de hele week ideeën PM'en (mag ook anoniem) en dan nemen XM en ik de stapel door (bij een goed glas wijn klinkt alles prima)
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ook PM's naar mij en niet alleen naar babette!
Ik ken mijn pappenheimersquote:
We gaan toch gewoon naar de apenheul, wat valt daar aan te organiserenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:33 schreef babette21 het volgende:
XM zullen we volgende week tijdens onze besloten meeting (klikt zoveel stoerder dan minimeet, dit) de 1000-meet vorm gaan geven ofwel de ubergeile organisatie op ons nemen?!
Je vergeet de taart en slingers en onze picknickfoodquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
We gaan toch gewoon naar de apenheul, wat valt daar aan te organiseren?
Ik vind dat geen goede plek voor de suggestie van renaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
We gaan toch gewoon naar de apenheul, wat valt daar aan te organiseren?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ook PM's naar mij en niet alleen naar babette!
Actie - reactiequote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:06 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Mij nooit.. Maar ze is wel grappig.
.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind dat geen goede plek voor de suggestie van rena.
Maar dan gaan we toch gewoon in de kroeg zitten ofzoquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
en Sven, ik vrees dat de Apenheul dan dicht is
en daarnaast lijkt het me handig om de organisatie over te laten aan de mensen die zéker komen
Ik krijg ze alleen van renaquote:
dat moet toch óók geregeld worden? iemand moet toch knopen doorhakken, voorstellen doen enzo....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:13 schreef Svensational het volgende:
Maar dan gaan we toch gewoon in de kroeg zitten ofzo?
Dizer onderbrak jequote:
Nou, dat wordt een solo-orgie voor renaquote:
ultieme vorm van safe sexquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, dat wordt een solo-orgie voor rena.
Nee, de Winterefteling is a bit too expensivequote:
Nou verklap je haar private messagequote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, dat wordt een solo-orgie voor rena.
Het loopt uit de hand zeg ik je!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |