Wie komen er haast niet buiten? (t/m 9 mei 2005)
Wie moeten nodig een leven downloaden? (t/m #760)
Kom naar #SHO op IRC. Voor een uitgebreide uitleg over IRC klik hier.
Deze OP vind je hier.
Neequote:Op maandag 16 oktober 2006 10:47 schreef PeRi het volgende:
Is googe afbeeldingen bij jullie ook zo sloom?
Hij gaat hier supersloom. Alsof ie teveel afbeeldingen heeft die ie moet laden met een slome internetverbinding.quote:
Geen problemen hierquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hij gaat hier supersloom. Alsof ie teveel afbeeldingen heeft die ie moet laden met een slome internetverbinding.
quote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, van pberends zelf! Of heeft Dizer er iets mee te maken
?
Ik werd gister uitgejouwd in FOT omdat ik door het slotje heenpostequote:Op maandag 16 oktober 2006 10:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh oeps... we waren er al![]()
Mod zijn heeft toch af en toe minpunten![]()
Kleinste bestand. Anders duurt het eeuwen met printenquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Diz, gmail dus en pdf of een doc?
Ik krijg, héél snel, allemaal vieze plaatjes als ik op PeRi googlequote:Op maandag 16 oktober 2006 10:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hij gaat hier supersloom. Alsof ie teveel afbeeldingen heeft die ie moet laden met een slome internetverbinding.
Wie...quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik werd gister uitgejouwd in FOT omdat ik door het slotje heenposte!!
*krast
Waarom staat er dan "gewijzigd door pberends" onderquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik krijg, héél snel, allemaal vieze plaatjes als ik op PeRi google!
Vreemd, terwijl in mijn edit-history scherm staat toch echt dat ik de laatste editor benquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom staat er dan "gewijzigd door pberends" onder?
quote:Hallo!
Ik wil hierbij iedereen bedanken die me ooit kettingmails gestuurd
heeft gedurende al die jaren, want dankzij jullie:
1. ga ik nooit meer naar de bioscoop uit angst te gaan zitten op een door AIDS besmette naald
2. heb ik al mijn spaarcenten gestort op de rekening van die Amy Bruce, arm kind die zwaar ziek was zo'n 7000 keer. (raar, dat kind is sinds 1995 nog steeds 8 jaar oud...)
3. mijn gratis NOKIA GSM of wat voor fucking toestel ook, is nooit
toegekomen en ik heb mijn gratis
overnachtingen bij Disneyland ook niet gekregen
4. heb ik mijn naam zo'n 3000 keer in een lijst toegevoegd en zo een of ander bedreigde soort eekhoorn gered
5. wist ik al dat zo'n 187 keer dat MSN Hotmail mijn account zou
wissen
6. Heb ik het recept om nooit vrijgezel te zijn en gelukkig te zijn voor de rest van mijn leven (het volstaat om de naam van een persoon op een papiertje te schrijven terwijl je heel hard aan hem/haar
denkt en ondertussen 3 keer aan je reet krabben terwijl je
achterstevoren Keltische volksliederen zingt)
7. heb ik zo'n 300 jaar ongeluk gespaard en ben ik zo'n 67 keer gestorven omdat ik die verdomde kettingmails niet heb doorgestuurd
Jullie zijn allemaal super bedankt !!!
LET OP: Als je deze mail binnen de 10 seconden niet doorstuurt aan
minstens 15.000 mensen zal er morgen om 17.30u een dinosaurus uw hele familie komen verslinden.
Let op, het is waar !!! 't Is niet om te lachen ik heb het zelf meegemaakt !!!
quote:
quote:LET OP: Als je deze mail binnen de 10 seconden niet doorstuurt aan
minstens 15.000 mensen zal er morgen om 17.30u een dinosaurus uw hele familie komen verslinden.
Zeg, hou een op met dat krassen. Je maakt alle scheermessen op voor R&Pquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:34 schreef PeRi het volgende:
*krast.
Thxquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Tof Dizzle!
wtf is datquote:
En nu moet babette zeker zeggen "Ik wil ook een blauwe, nl jouquote:
Hebben jullie beiden naar dezelfde baan gesoliciteerd?quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:21 schreef Zhenar het volgende:
"Uw profiel komt niet overeen met het profiel dat wij zoeken"![]()
Dat betekent dat XM dus wél een baan krijgt!Want maar één van ons kon immers succes hebben.
Maar wat wil je ook, als XM zoveel succes heeft tijdens het solliciteren![]()
Ik heb trouwens wel loonsverhoging kunnen bedingen; was het solliciteren dus toch nog ergens goed voor![]()
![]()
Awwwwquote:Op maandag 16 oktober 2006 12:21 schreef Zhenar het volgende:
"Uw profiel komt niet overeen met het profiel dat wij zoeken"![]()
Nouja, ik zou vrijdag gebeld worden door een toko... Geen bericht. Vanochtend gebeld van, ja hallo??? en ze ging het uitzoeken en dat was anderhalf uur geledenquote:Dat betekent dat XM dus wél een baan krijgt!Want maar één van ons kon immers succes hebben.
Maar wat wil je ook, als XM zoveel succes heeft tijdens het solliciteren![]()
Dát is dan wel weer fijn!quote:Ik heb trouwens wel loonsverhoging kunnen bedingen; was het solliciteren dus toch nog ergens goed voor![]()
![]()
Nee, gelukkig nietquote:Op maandag 16 oktober 2006 12:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hebben jullie beiden naar dezelfde baan gesoliciteerd?
Precies.quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Kutbedrijf dan.
Gelukkig dat je op andereplekken wel egwild bent.
Hai!quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:27 schreef rena het volgende:
Hoi![]()
XcuzMeBalen! Maar nu ga je vast bij een ECHT leuk bedrijf werken
![]()
Tof.quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:13 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb een appartement!![]()
![]()
Moet nog wel officieel "ja" zeggen, maar toch
En nu heb ik ook nog "ja" gezegd!quote:
Gelijkquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge!
Zhenar! Gefeliciteerd!!![]()
Vandaag 2e ronde bij het Heel Erg Leuke Bedrijf! Spannend.......
quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:13 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb een appartement!![]()
![]()
Moet nog wel officieel "ja" zeggen, maar toch
Ik heb gisteren Avowash gekochtquote:
Hahahaha! Ik had die van MB gekregenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Avowash gekochtDie ruikt zooo lekker
Ik pak het, ruik het... en het eerste wat ik zeg: Het ruikt naar luxe hotelkamers
Zegt mijn beste vriend: "I KNOW"! Dat vond hij dus ook
!
Hmmm... creamy green avocaso
Ik wil best een kleine ShowChatparty geven als ik verhuisd benquote:
Een ShowChatHouseWarmingParty! SCHWP!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik wil best een kleine ShowChatparty geven als ik verhuisd ben![]()
Yeeeaaayquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Yeeeaaay
Kan je eindelijk je Tarzan dvd overkopen
*noteert. Datum?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Yeeeaaay
Kan je eindelijk je Tarzan dvd overkopen
Hm... daar moet ik nog even over denkenquote:
Ik haat het sowieso als ze anoniem bellen. En ik haat voicemails.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik haat mensen die 2x anoniem bellen en geen boodschap inspreken.
Ja nou, anoniem bellen is nog tot daaraantoe als ze dan maar even een boodschap inspreken! Nu weet ik nog niks. En telefoneren onder de douche is nog steeds geen succesquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik haat het sowieso als ze anoniem bellen. En ik haat voicemails.. Ben altijd geneigd niet op te nemen, maja mn werk belt ook altijd anoniem. Alleen die bellen 's ochtends altijd als er iets is, dus soms neem ik de tel echt niet op. MIts ik een telefoontje verwacht van iemand/bedrijf ofzo.
Heb je trouwens al iets van dat bedrijf gehoord? Of denk je dat ze nu dus gebeld hebben?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik haat mensen die 2x anoniem bellen en geen boodschap inspreken.
Dat ene bedrijf dat vrijdag al had moeten bellen? Die hebben gisteren even tussen neus en lippen door gemeld dat ik ben afgewezen (fine! ik wilde toch al niet meer!) en als het het bedrijf van vandaag was geweest, neem ik aan dat ze wel even hadden ingesproken als de afspraak niet door had kunnen gaanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Heb je trouwens al iets van dat bedrijf gehoord? Of denk je dat ze nu dus gebeld hebben?
Tussen neus en lippen door.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat ene bedrijf dat vrijdag al had moeten bellen? Die hebben gisteren even tussen neus en lippen door gemeld dat ik ben afgewezen (fine! ik wilde toch al niet meer!) en als het het bedrijf van vandaag was geweest, neem ik aan dat ze wel even hadden ingesproken als de afspraak niet door had kunnen gaan.
Ja, heel fijn!quote:
quote:
WAT NOU?!quote:
* Giechelquote:
Punten hóren na smileys!quote:
Jij bent suf!quote:
Dat is snelquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi! Gaar! Maar wel positief gesprek volgens mji.
Ik hoor het morgen al!
Wat mij doet vermoeden dat ze het eigenlijk al wel wetenquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat mij doet vermoeden dat ze het eigenlijk al wel weten.
Spannend man... Ik wil die baan echt graagquote:
Ik ga voor je duimenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Spannend man... Ik wil die baan echt graag.
Ik masturberen!quote:
Op je werk?quote:
Wat heerlijk puberaalquote:
Ik wil het niet wetenquote:
quote:
Wat heerlijk inventief van je!quote:
Loog ze.quote:
quote:
Webcamgirl on the internet!quote:
Neah, ik ben niet zo van de cams. Heb er ook geen.quote:
Nee, ik ben exclusiefquote:
Ik ben free-for-allquote:
Slet!quote:
Woud.quote:
Dan koop je zequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wil asperientjes... maar heb niks bij me
Dan moet ik naar de stad.. zit nu op de UNI.. en ik ben over 2 uur klaar. Ik wacht wel even danquote:
Loop je naar een hok waar een conciërge zit, of de bieb ofzo, daar hebben ze vaak ook wel paracetamol e.d.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan moet ik naar de stad.. zit nu op de UNI.. en ik ben over 2 uur klaar. Ik wacht wel even dan
Ik zal zo eens eventjes gaan zoekenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Loop je naar een hok waar een conciërge zit, of de bieb ofzo, daar hebben ze vaak ook wel paracetamol e.d.
KUT! Want ik ben ziek en ik hoor in bed te liggen, maar neeeeeeheeeeeee Dizzle moest nodig naar de Uniquote:
Dank jequote:
Waarom werk je niet thuis eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dank je
Nog twee pagina's en dan ben ik klaar voor vandaag
Ja dus, met eenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarom werk je niet thuis eigenlijk?![]()
Of had je met eenwerkgroepje
afgesproken?
Hmmm... misschien dat we ShowChat kunnen outsourcen aan een ander forumquote:
Ooit was er hier iemand die nog meer issues had dan jij en ook vele malen irritanter was dan jij opgeteld bent geweest.quote:
Je laat het klinken alsof Erik irritant isquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ooit was er hier iemand die nog meer issues had dan jij en ook vele malen irritanter was dan jij opgeteld bent geweest.![]()
Hij heette... Orginial. En na vijf maanden ontdekte hij dat zijn naam "Orginial" was, terwijl het zijn bedoeling was om "Original" als nick te nemen![]()
![]()
![]()
![]()
En hij deed zijn best om in ShowChat in de smaak te vallen, maar dat lukte maar niet. Toen richtte hij een Fok!soap op, waarvan ik de naam ben vergeten. Daar deden vele ShowChatters semi aan mee. Toen de soap een langzame, pijnlijke dood was gestorven, verliet Orginial ShowChat en het hele forum, om alleen nog maar sporadisch terug te komen onder de account van zijn underage vriendinnetje om piemelvragen te stellen.![]()
Dat waren nog eens tijden![]()
Ik was ook irritant.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je laat het klinken alsof Erik irritant is![]()
Dat was de bedoeling ookquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je laat het klinken alsof Erik irritant is![]()
Dan is het goed!!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling ook![]()
Maar nu is Erik liev
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling ook![]()
Maar nu is Erik liev
Grote jongen!quote:
Da's ongeveer een babette naamtopic!quote:
het is Het Lotquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Da's ongeveer een babette naamtopic!
Terwijl je net 27 bent gewordenquote:
Ik moet het nog zien dus graag niet verklappen hier! Of in een spoiler zetten! (als je tenminste Exp. Rob. bedoelt!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
het is Het Lot
vraag aan de ER-kijkers (geen zin om daar alles terug te lezen): wie ligt eruit en waren er nog bijzonderheden??
zeg dat nou niet!!!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:23 schreef Svensational het volgende:
Terwijl je net 27 bent geworden!
Ben je zo oudquote:
Robinson jaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:24 schreef Svensational het volgende:
Ik moet het nog zien dus graag niet verklappen hier! Of in een spoiler zetten! (als je tenminste Exp. Rob. bedoelt!
Kut, ik wou er eigenlijk voor de grap een jaartje boven gaan zitten, maar bedenk me nu dat dat mislukt isquote:
hebben ze op 't werk al gedaan (gerucht verspreid dat 't 28 was...).quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:26 schreef Svensational het volgende:
Kut, ik wou er eigenlijk voor de grap een jaartje boven gaan zitten, maar bedenk me nu dat dat mislukt is![]()
.
Idd!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's ongeveer een babette naamtopic!
Nou goed...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
Robinson ja
in spoiler is prima! (ER-topic is mij even te onoverzichtelijk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:05 schreef babette21 het volgende:
Dank je Zhen. Ik vind dit seizoen niet boeiend genoeg om op te nemen of terug te kijken, zo'n verhaaltje is precies goed!
IddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
En MB over een week alquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:18 schreef Danny het volgende:
Nu staan ze nog voor 1 januari in m'n unbankalender
quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:05 schreef babette21 het volgende:
Dank je Zhen. Ik vind dit seizoen niet boeiend genoeg om op te nemen of terug te kijken, zo'n verhaaltje is precies goed!
Ik vond het gisteren wel een mooie uitzending, vooral OlgaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was opd reef met haar tirade op de eilandraad
!
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Wat een verschrikkelijk kinderachtige reactie trouwens weerquote:
Hey, tis zijn forum he, hij bepaalt de regelsquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk kinderachtige reactie trouwens weer.
"Nu staan ze nog voor 1 januari in m'n unbankalender, maar dat kan rap aan langer duren naarmate men blijft zeiken."
Maar welquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:41 schreef BVO het volgende:
De stemwijzer!
Mijn top 8 (van de 18). Groenlinks nog boven D66. Christenunie en SP onderaan, Fortuijn en Wilders ook buiten de top 8
.
1. VVD
2. CDA
3. Ad Bos Collectief (ABC)
4. Verenigde Senioren Partij (VSP)
5. Liberaal Democratische Partij
6. Partij voor Nederland
7. Eén NL
8. PvdA

Mijn score:quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:41 schreef BVO het volgende:
De stemwijzer!
Mijn top 8 (van de 18). Groenlinks nog boven D66. Christenunie en SP onderaan, Fortuijn en Wilders ook buiten de top 8
.
1. VVD
2. CDA
3. Ad Bos Collectief (ABC)
4. Verenigde Senioren Partij (VSP)
5. Liberaal Democratische Partij
6. Partij voor Nederland
7. Eén NL
8. PvdA
Damn, ik ben een linkse rakkerquote:Veel overeenkomst:
1-SP
2-PvdA
3-D66
4-GroenLinks
5-Partij voor de Dieren
6-Partij voor Nederland
7-Ad Bos Collectief (ABC)
8-Nederland Transparant
9-Verenigde Senioren Partij (VSP)
Weinig overeenkomst:
10-Continue Directe Democratie Partij (CDDP)
11-CDA
12-Liberaal Democratische Partij
13-Fortuyn
14-Eén NL
15-ChristenUnie
16-VVD
17-Groep Wilders / Partij voor de Vrijheid
18-SGP
WTF?! Ik geef een aantal topics "gewicht" en opeens schieten de balkjes de pan uit en is mijn lijst compleet anders!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mijn score:
[..]
Damn, ik ben een linkse rakker![]()
En ik dacht nog wel dat ik rechtser was geworden de laatste tijd![]()
Wat een kut Stemwijzer dit keer trouwens; veel te weinig vragen en sommige erg matig.![]()
quote:Veel overeenkomst:
Nederland Transparant
SGP
Groep Wilders / Partij voor de Vrijheid
VVD
ChristenUnie
Partij voor Nederland
Fortuyn
Eén NL
Liberaal Democratische Partij
Ad Bos Collectief (ABC)
CDA
D66
Partij voor de Dieren
GroenLinks
PvdA
SP
Weinig overeenkomst:
Continue Directe Democratie Partij (CDDP)
Verenigde Senioren Partij (VSP)
ik blijk ook nog steeds ernstig links... bovenste drie steken ver boven de rest uitquote:SP
PvdA
GroenLinks
Partij voor de Dieren
ChristenUnie
CDA
de rest staat in de min
helemaal nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:29 schreef BVO het volgende:
Wat een gekke antwoorden moet je dan gegeven hebben.
Onbegrijpelijk was het idd.quote:
Callie is geïntroduceerd in Greys Anatomy!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:06 schreef Zhenar het volgende:
Dizer: je moet Heroes gaan kijken!Een briljante serie en zeker iets voor jou!
![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Callie is geïntroduceerd in Greys Anatomy!.
Het klinkt wel erg gaaf.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:06 schreef Zhenar het volgende:
Dizer: je moet Heroes gaan kijken!Een briljante serie en zeker iets voor jou!
![]()
Ik vond 'r meteen al tof! Nu al, en ze heeft misschien 5 zinnen gezegdquote:
Is het ookquote:
Wie is dat Aziatische vrouwtje? Die zit er tof uit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Callie is geïntroduceerd in Greys Anatomy!.
Bij die trailer uit de OP van het Heroes-topic moest ik al lachen om dat I did it! van die Aziaat.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:16 schreef Zhenar het volgende:
Is het ook![]()
Toffe mysteries, super veel ontwikkelingen per aflevering, goed acteerwerk, mooi gefilmd en hilarische Japanners![]()
Christina? Die is hilarisch! Echt een goed personage!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wie is dat Aziatische vrouwtje? Die zit er tof uit..
Ze wordt nog veel tofferquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond 'r meteen al tof! Nu al, en ze heeft misschien 5 zinnen gezegd.
Dat laatste is dan weer een beetje mwah.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ze wordt nog veel toffer![]()
Alhoewel ik nu even boos op haar benMaar ik zeg niet waarom natuurlijk
![]()
Ze is zo heerlijk directEn loopt veel naakt rond
![]()
Plus-sized girls
![]()
![]()
Dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ze deed lief tegenGeorge
.
Jaquote:
OMG dat is precies wat er over drie afleveringen gebeurt!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja! En Merebitch moetmet haar snuffertje en haar raspslissel in de hondenpoep vallen en dan omrollen in poison ivy.
.
Ik word er spontaan hitsig van! Girlpowerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik werd om 17:30 gebeld... met nog een aanbod. Niet van het bedrijf van vandaag though... Maar, ze zag me binnen een half jaar wel als vestigingsmanager en ze bood een érg leuk loon.
Dit wordt nog een leuke, 2 aanbiedingen op zak en mogelijk morgen een 3e erbij.
Waarom ben je toch zo tof, Zhenar? WAAROM?!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG dat is precies wat er over drie afleveringen gebeurt!![]()
![]()
Carrièreslet!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik werd om 17:30 gebeld... met nog een aanbod. Niet van het bedrijf van vandaag though... Maar, ze zag me binnen een half jaar wel als vestigingsmanager en ze bood een érg leuk loon.
Dit wordt nog een leuke, 2 aanbiedingen op zak en mogelijk morgen een 3e erbij.
Mowah, dat valt tegen irl hoor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom ben je toch zo tof, Zhenar? WAAROM?!
Oh, is dit een niet-zo-subtiele manier om te vertellen dat je het niet leuk vond dat we mijn verzameling zeldzame, dode insecten gingen bekijken tijdens onze eerste date?!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mowah, dat valt tegen irl hoor.
Ik ook. En ze is dé (enige) lekkere chick van Greysquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:30 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Ik vind haar tof. Maar dat zal wel weer aan mij liggen.
te-snelle-quoter.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ook. En dé (enige) lekkere chick van Greys![]()
En ik draag nog graag pakken ookquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Carrièreslet!![]()
![]()
Laat ze maar lekker tegen elkaar opbieden![]()
Te trage editorquote:
Het werkt ook beter als je éérst nadenkt en dán een knop indruktquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:53 schreef Dizer het volgende:
Ik ging weer eens nadenken over bepaalde punten... nu weer dit:
CDA
SGP
Groep Wilders / Partij voor de Vrijheid
Fortuyn
ChristenUnie
SP
VVD
GroenLinks
Partij voor de Dieren
PvdA
Eén NL
D66
Dude... over een paar jaar ben je helemaal into de politiekquote:
Touchéquote:
Ja, dan wel, maar tot die tijd vind ik er geen zak aan GEEN ZAK!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dude... over een paar jaar ben je helemaal into de politiek![]()
Als ik mag aanwijzen waarquote:
[/Te-jong-om-te-stemmen]quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dan wel, maar tot die tijd vind ik er geen zak aan GEEN ZAK!
Dan tel je ook eigenlijk niet mee in dit landquote:
Je bent nu echt over mijn dode lichaam aan het pissen nadat je me al in elkaar geslagen hebt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan tel je ook eigenlijk niet mee in dit land![]()
Waar wacht je nog op?!quote:
Word je al geil?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent nu echt over mijn dode lichaam aan het pissen nadat je me al in elkaar geslagen hebt.
Nog net niet.quote:
Wel wel bijnaquote:
Ok, nu ben ik echt megageilquote:
quote:
JA IK WIST NIKS TE VERZINNEN DUS DAN MAAR EEN KUTPOSTquote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
JA IK WIST NIKS TE VERZINNEN DUS DAN MAAR EEN KUTPOST.
Tha_Erik stil in een hoekje gaat zitten schreien.
quote:
Ik niet in ieder geval!quote:
Ik ook nietquote:
quote:
Bij Sparq als intercedentequote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
![]()
Goed zo! Wat voor baan trouwens?![]()
Thnxquote:
Kun je mooi Sparqlen daarquote:
Dus dat wil zeggen dat je, laten we zeggen, dinsdag promotie maakt?quote:
Ik heb ja gezegd en de prijs was helaas vast... Ze hebben gekeken naar salaris van collegae met vergelijkbare achtergrond enzo en daar hebben ze al wat bovenop gedaan, omdat ze me graag willen hebben. Maar ik heb wel garantie dat ik over 3 maanden wat omhoog gaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kun je mooi Sparqlen daar![]()
Maar heb je al “ja” gezegd?! Je hebt toch wel de prijs opgedreven hè?
Dankjulliewelquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:50 schreef babette21 het volgende:
Gefeliciteerd XM!!![]()
![]()
waar is je nieuwe werkplek te vinden??
Ik ging helemaal stuk om die slangen die naar buiten werden gezogen toen de deur eruit was.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:55 schreef Dizer het volgende:
Ik heb gisteren snakes on a plane gezien
I'm fucking tired of those motherfucking snakes on this motherfucking plane![]()
Goudsesingel kan je mooi op de fietsquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dankjulliewel.
Op de Goudsesingel in Rotterdam! Maar ik word ingewerkt op een andere vestiging en ik hoor vandaag of dat Amsterdam of Den Haag gaat worden.
Ik blijf dan een maand daar en dan ga ik volledig meedraaien in R'dam!.
Ik heb het al genoemd in het topicquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:01 schreef PeRi het volgende:
[..]
Goudsesingel kan je mooi op de fiets. Welk bedrijf is het? Of wil je dat niet zeggen voor het geval er gegoogled wordt op naam enzo.
.
LE-ZEN. Ze heeft zelfs al een link naar de website hier neergezet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:01 schreef PeRi het volgende:
[..]
Goudsesingel kan je mooi op de fiets. Welk bedrijf is het? Of wil je dat niet zeggen voor het geval er gegoogled wordt op naam enzo.
.
Ja... was ik al maar door m'n proeftijd heenquote:
Perfect voor en ShowChat housewarmingparty.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heel spannend!
En aangezien Duvel en ik willen gaan samenwonen en ik na mn proeftijd hypotheekwaardig word geacht, zit ik natuurlijk al op funda te loeren en ik ben verliefd.
En je komt niet nu al in aanmerking?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja... was ik al maar door m'n proeftijd heen.
Nee, ze verstrekken geen hypotheek op een proeftijd... Helaas!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
En je komt niet nu al in aanmerking?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan moet je die zwangere gewoon zo goed vervangen dat ze haar niet meer terug willen!
Eerst mijn housewarming!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Perfect voor en ShowChat housewarmingparty.
Dat betekent dat we dus tegen elkaar aan moeten staanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Eerst mijn housewarming!![]()
Mijn aanstaande huisje is trouwens minder ruimMaar wel knus
![]()
Zonder kleren, want dat scheelt ook ruimtequote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat betekent dat we dus tegen elkaar aan moeten staan.
Vuige homo!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Don't worry, ik ga ook wel even jou aanstaan.quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Don't worry, ik ga ook wel even jou aanstaan.
Snap ikquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik heb eigenlijk liever Babette.
Niet zó knus!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Fijn hoe je meedenktquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zonder kleren, want dat scheelt ook ruimte!
waar?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Babs, ik zit dus 2 weken in Den Haag vanaf maandag.
Theresiastraatquote:
Het staat je vrij er weer in te trachten te komenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:48 schreef timbob het volgende:
Ja, ik lurk nog wel eens stiekem
ook al ben ik lang en breed uit de OP gegooid
timbobquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:10 schreef timbob het volgende:![]()
gefeliciteerd babettttte!!!!
dat je maar groot en sterk en gezond en blij en gelukkig en oud mag worden enzo!
ah achter het CSquote:
Ik zit er ook maar 2 weekjes... Maar misschien kunnen we een keer samen eten ofzoquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
ah achter het CS
op zich wel 'n leuk werkgebied (itt het mijne), maar niet bij mij in de buurt
Haiquote:
Ben ik de enige dan?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:07 schreef PeRi het volgende:
Alsof er iemand ooit zich inleest in slowchats..
Nee hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |