het is Het Lotquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Da's ongeveer een babette naamtopic!
Terwijl je net 27 bent gewordenquote:
Ik moet het nog zien dus graag niet verklappen hier! Of in een spoiler zetten! (als je tenminste Exp. Rob. bedoelt!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
het is Het Lot
vraag aan de ER-kijkers (geen zin om daar alles terug te lezen): wie ligt eruit en waren er nog bijzonderheden??
zeg dat nou niet!!!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:23 schreef Svensational het volgende:
Terwijl je net 27 bent geworden!
Ben je zo oudquote:
Robinson jaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:24 schreef Svensational het volgende:
Ik moet het nog zien dus graag niet verklappen hier! Of in een spoiler zetten! (als je tenminste Exp. Rob. bedoelt!
Kut, ik wou er eigenlijk voor de grap een jaartje boven gaan zitten, maar bedenk me nu dat dat mislukt isquote:
hebben ze op 't werk al gedaan (gerucht verspreid dat 't 28 was...).quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:26 schreef Svensational het volgende:
Kut, ik wou er eigenlijk voor de grap een jaartje boven gaan zitten, maar bedenk me nu dat dat mislukt is![]()
.
Idd!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's ongeveer een babette naamtopic!
Nou goed...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
Robinson ja
in spoiler is prima! (ER-topic is mij even te onoverzichtelijk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:05 schreef babette21 het volgende:
Dank je Zhen. Ik vind dit seizoen niet boeiend genoeg om op te nemen of terug te kijken, zo'n verhaaltje is precies goed!
IddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
En MB over een week alquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:18 schreef Danny het volgende:
Nu staan ze nog voor 1 januari in m'n unbankalender
quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:05 schreef babette21 het volgende:
Dank je Zhen. Ik vind dit seizoen niet boeiend genoeg om op te nemen of terug te kijken, zo'n verhaaltje is precies goed!
Ik vond het gisteren wel een mooie uitzending, vooral OlgaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was opd reef met haar tirade op de eilandraad
!
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Wat een verschrikkelijk kinderachtige reactie trouwens weerquote:
Hey, tis zijn forum he, hij bepaalt de regelsquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk kinderachtige reactie trouwens weer.
"Nu staan ze nog voor 1 januari in m'n unbankalender, maar dat kan rap aan langer duren naarmate men blijft zeiken."
Maar welquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:41 schreef BVO het volgende:
De stemwijzer!
Mijn top 8 (van de 18). Groenlinks nog boven D66. Christenunie en SP onderaan, Fortuijn en Wilders ook buiten de top 8
.
1. VVD
2. CDA
3. Ad Bos Collectief (ABC)
4. Verenigde Senioren Partij (VSP)
5. Liberaal Democratische Partij
6. Partij voor Nederland
7. Eén NL
8. PvdA

Mijn score:quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:41 schreef BVO het volgende:
De stemwijzer!
Mijn top 8 (van de 18). Groenlinks nog boven D66. Christenunie en SP onderaan, Fortuijn en Wilders ook buiten de top 8
.
1. VVD
2. CDA
3. Ad Bos Collectief (ABC)
4. Verenigde Senioren Partij (VSP)
5. Liberaal Democratische Partij
6. Partij voor Nederland
7. Eén NL
8. PvdA
Damn, ik ben een linkse rakkerquote:Veel overeenkomst:
1-SP
2-PvdA
3-D66
4-GroenLinks
5-Partij voor de Dieren
6-Partij voor Nederland
7-Ad Bos Collectief (ABC)
8-Nederland Transparant
9-Verenigde Senioren Partij (VSP)
Weinig overeenkomst:
10-Continue Directe Democratie Partij (CDDP)
11-CDA
12-Liberaal Democratische Partij
13-Fortuyn
14-Eén NL
15-ChristenUnie
16-VVD
17-Groep Wilders / Partij voor de Vrijheid
18-SGP
WTF?! Ik geef een aantal topics "gewicht" en opeens schieten de balkjes de pan uit en is mijn lijst compleet anders!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mijn score:
[..]
Damn, ik ben een linkse rakker![]()
En ik dacht nog wel dat ik rechtser was geworden de laatste tijd![]()
Wat een kut Stemwijzer dit keer trouwens; veel te weinig vragen en sommige erg matig.![]()
quote:Veel overeenkomst:
Nederland Transparant
SGP
Groep Wilders / Partij voor de Vrijheid
VVD
ChristenUnie
Partij voor Nederland
Fortuyn
Eén NL
Liberaal Democratische Partij
Ad Bos Collectief (ABC)
CDA
D66
Partij voor de Dieren
GroenLinks
PvdA
SP
Weinig overeenkomst:
Continue Directe Democratie Partij (CDDP)
Verenigde Senioren Partij (VSP)
ik blijk ook nog steeds ernstig links... bovenste drie steken ver boven de rest uitquote:SP
PvdA
GroenLinks
Partij voor de Dieren
ChristenUnie
CDA
de rest staat in de min
helemaal nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:29 schreef BVO het volgende:
Wat een gekke antwoorden moet je dan gegeven hebben.
Onbegrijpelijk was het idd.quote:
Callie is geïntroduceerd in Greys Anatomy!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:06 schreef Zhenar het volgende:
Dizer: je moet Heroes gaan kijken!Een briljante serie en zeker iets voor jou!
![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Callie is geïntroduceerd in Greys Anatomy!.
Het klinkt wel erg gaaf.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:06 schreef Zhenar het volgende:
Dizer: je moet Heroes gaan kijken!Een briljante serie en zeker iets voor jou!
![]()
Ik vond 'r meteen al tof! Nu al, en ze heeft misschien 5 zinnen gezegdquote:
Is het ookquote:
Wie is dat Aziatische vrouwtje? Die zit er tof uit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Callie is geïntroduceerd in Greys Anatomy!.
Bij die trailer uit de OP van het Heroes-topic moest ik al lachen om dat I did it! van die Aziaat.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:16 schreef Zhenar het volgende:
Is het ook![]()
Toffe mysteries, super veel ontwikkelingen per aflevering, goed acteerwerk, mooi gefilmd en hilarische Japanners![]()
Christina? Die is hilarisch! Echt een goed personage!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wie is dat Aziatische vrouwtje? Die zit er tof uit..
Ze wordt nog veel tofferquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond 'r meteen al tof! Nu al, en ze heeft misschien 5 zinnen gezegd.
Dat laatste is dan weer een beetje mwah.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ze wordt nog veel toffer![]()
Alhoewel ik nu even boos op haar benMaar ik zeg niet waarom natuurlijk
![]()
Ze is zo heerlijk directEn loopt veel naakt rond
![]()
Plus-sized girls
![]()
![]()
Dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ze deed lief tegenGeorge
.
Jaquote:
OMG dat is precies wat er over drie afleveringen gebeurt!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja! En Merebitch moetmet haar snuffertje en haar raspslissel in de hondenpoep vallen en dan omrollen in poison ivy.
.
Ik word er spontaan hitsig van! Girlpowerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik werd om 17:30 gebeld... met nog een aanbod. Niet van het bedrijf van vandaag though... Maar, ze zag me binnen een half jaar wel als vestigingsmanager en ze bood een érg leuk loon.
Dit wordt nog een leuke, 2 aanbiedingen op zak en mogelijk morgen een 3e erbij.
Waarom ben je toch zo tof, Zhenar? WAAROM?!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG dat is precies wat er over drie afleveringen gebeurt!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |