Op je werk?quote:
Wat heerlijk puberaalquote:
Ik wil het niet wetenquote:
quote:
Wat heerlijk inventief van je!quote:
Loog ze.quote:
quote:
Webcamgirl on the internet!quote:
Neah, ik ben niet zo van de cams. Heb er ook geen.quote:
Nee, ik ben exclusiefquote:
Ik ben free-for-allquote:
Slet!quote:
Woud.quote:
Dan koop je zequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wil asperientjes... maar heb niks bij me
Dan moet ik naar de stad.. zit nu op de UNI.. en ik ben over 2 uur klaar. Ik wacht wel even danquote:
Loop je naar een hok waar een conciërge zit, of de bieb ofzo, daar hebben ze vaak ook wel paracetamol e.d.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan moet ik naar de stad.. zit nu op de UNI.. en ik ben over 2 uur klaar. Ik wacht wel even dan
Ik zal zo eens eventjes gaan zoekenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Loop je naar een hok waar een conciërge zit, of de bieb ofzo, daar hebben ze vaak ook wel paracetamol e.d.
KUT! Want ik ben ziek en ik hoor in bed te liggen, maar neeeeeeheeeeeee Dizzle moest nodig naar de Uniquote:
Dank jequote:
Waarom werk je niet thuis eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dank je
Nog twee pagina's en dan ben ik klaar voor vandaag
Ja dus, met eenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarom werk je niet thuis eigenlijk?![]()
Of had je met eenwerkgroepje
afgesproken?
Hmmm... misschien dat we ShowChat kunnen outsourcen aan een ander forumquote:
Ooit was er hier iemand die nog meer issues had dan jij en ook vele malen irritanter was dan jij opgeteld bent geweest.quote:
Je laat het klinken alsof Erik irritant isquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ooit was er hier iemand die nog meer issues had dan jij en ook vele malen irritanter was dan jij opgeteld bent geweest.![]()
Hij heette... Orginial. En na vijf maanden ontdekte hij dat zijn naam "Orginial" was, terwijl het zijn bedoeling was om "Original" als nick te nemen![]()
![]()
![]()
![]()
En hij deed zijn best om in ShowChat in de smaak te vallen, maar dat lukte maar niet. Toen richtte hij een Fok!soap op, waarvan ik de naam ben vergeten. Daar deden vele ShowChatters semi aan mee. Toen de soap een langzame, pijnlijke dood was gestorven, verliet Orginial ShowChat en het hele forum, om alleen nog maar sporadisch terug te komen onder de account van zijn underage vriendinnetje om piemelvragen te stellen.![]()
Dat waren nog eens tijden![]()
Ik was ook irritant.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je laat het klinken alsof Erik irritant is![]()
Dat was de bedoeling ookquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je laat het klinken alsof Erik irritant is![]()
Dan is het goed!!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling ook![]()
Maar nu is Erik liev
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling ook![]()
Maar nu is Erik liev
Grote jongen!quote:
Da's ongeveer een babette naamtopic!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |