Gelijkquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge!
Zhenar! Gefeliciteerd!!![]()
Vandaag 2e ronde bij het Heel Erg Leuke Bedrijf! Spannend.......
quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:13 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb een appartement!![]()
![]()
Moet nog wel officieel "ja" zeggen, maar toch
Ik heb gisteren Avowash gekochtquote:
Hahahaha! Ik had die van MB gekregenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Avowash gekochtDie ruikt zooo lekker
Ik pak het, ruik het... en het eerste wat ik zeg: Het ruikt naar luxe hotelkamers
Zegt mijn beste vriend: "I KNOW"! Dat vond hij dus ook
!
Hmmm... creamy green avocaso
Ik wil best een kleine ShowChatparty geven als ik verhuisd benquote:
Een ShowChatHouseWarmingParty! SCHWP!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik wil best een kleine ShowChatparty geven als ik verhuisd ben![]()
Yeeeaaayquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Yeeeaaay
Kan je eindelijk je Tarzan dvd overkopen
*noteert. Datum?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Yeeeaaay
Kan je eindelijk je Tarzan dvd overkopen
Hm... daar moet ik nog even over denkenquote:
Ik haat het sowieso als ze anoniem bellen. En ik haat voicemails.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik haat mensen die 2x anoniem bellen en geen boodschap inspreken.
Ja nou, anoniem bellen is nog tot daaraantoe als ze dan maar even een boodschap inspreken! Nu weet ik nog niks. En telefoneren onder de douche is nog steeds geen succesquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik haat het sowieso als ze anoniem bellen. En ik haat voicemails.. Ben altijd geneigd niet op te nemen, maja mn werk belt ook altijd anoniem. Alleen die bellen 's ochtends altijd als er iets is, dus soms neem ik de tel echt niet op. MIts ik een telefoontje verwacht van iemand/bedrijf ofzo.
Heb je trouwens al iets van dat bedrijf gehoord? Of denk je dat ze nu dus gebeld hebben?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik haat mensen die 2x anoniem bellen en geen boodschap inspreken.
Dat ene bedrijf dat vrijdag al had moeten bellen? Die hebben gisteren even tussen neus en lippen door gemeld dat ik ben afgewezen (fine! ik wilde toch al niet meer!) en als het het bedrijf van vandaag was geweest, neem ik aan dat ze wel even hadden ingesproken als de afspraak niet door had kunnen gaanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Heb je trouwens al iets van dat bedrijf gehoord? Of denk je dat ze nu dus gebeld hebben?
Tussen neus en lippen door.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat ene bedrijf dat vrijdag al had moeten bellen? Die hebben gisteren even tussen neus en lippen door gemeld dat ik ben afgewezen (fine! ik wilde toch al niet meer!) en als het het bedrijf van vandaag was geweest, neem ik aan dat ze wel even hadden ingesproken als de afspraak niet door had kunnen gaan.
Ja, heel fijn!quote:
quote:
WAT NOU?!quote:
* Giechelquote:
Punten hóren na smileys!quote:
Jij bent suf!quote:
Dat is snelquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi! Gaar! Maar wel positief gesprek volgens mji.
Ik hoor het morgen al!
Wat mij doet vermoeden dat ze het eigenlijk al wel wetenquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat mij doet vermoeden dat ze het eigenlijk al wel weten.
Spannend man... Ik wil die baan echt graagquote:
Ik ga voor je duimenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Spannend man... Ik wil die baan echt graag.
Ik masturberen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |