Carrièreslet!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik werd om 17:30 gebeld... met nog een aanbod. Niet van het bedrijf van vandaag though... Maar, ze zag me binnen een half jaar wel als vestigingsmanager en ze bood een érg leuk loon.
Dit wordt nog een leuke, 2 aanbiedingen op zak en mogelijk morgen een 3e erbij.
Mowah, dat valt tegen irl hoor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom ben je toch zo tof, Zhenar? WAAROM?!
Oh, is dit een niet-zo-subtiele manier om te vertellen dat je het niet leuk vond dat we mijn verzameling zeldzame, dode insecten gingen bekijken tijdens onze eerste date?!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mowah, dat valt tegen irl hoor.
Ik ook. En ze is dé (enige) lekkere chick van Greysquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:30 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Ik vind haar tof. Maar dat zal wel weer aan mij liggen.
te-snelle-quoter.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ook. En dé (enige) lekkere chick van Greys![]()
En ik draag nog graag pakken ookquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Carrièreslet!![]()
![]()
Laat ze maar lekker tegen elkaar opbieden![]()
Te trage editorquote:
Het werkt ook beter als je éérst nadenkt en dán een knop indruktquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:53 schreef Dizer het volgende:
Ik ging weer eens nadenken over bepaalde punten... nu weer dit:
CDA
SGP
Groep Wilders / Partij voor de Vrijheid
Fortuyn
ChristenUnie
SP
VVD
GroenLinks
Partij voor de Dieren
PvdA
Eén NL
D66
Dude... over een paar jaar ben je helemaal into de politiekquote:
Touchéquote:
Ja, dan wel, maar tot die tijd vind ik er geen zak aan GEEN ZAK!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dude... over een paar jaar ben je helemaal into de politiek![]()
Als ik mag aanwijzen waarquote:
[/Te-jong-om-te-stemmen]quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dan wel, maar tot die tijd vind ik er geen zak aan GEEN ZAK!
Dan tel je ook eigenlijk niet mee in dit landquote:
Je bent nu echt over mijn dode lichaam aan het pissen nadat je me al in elkaar geslagen hebt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan tel je ook eigenlijk niet mee in dit land![]()
Waar wacht je nog op?!quote:
Word je al geil?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent nu echt over mijn dode lichaam aan het pissen nadat je me al in elkaar geslagen hebt.
Nog net niet.quote:
Wel wel bijnaquote:
Ok, nu ben ik echt megageilquote:
quote:
JA IK WIST NIKS TE VERZINNEN DUS DAN MAAR EEN KUTPOSTquote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
JA IK WIST NIKS TE VERZINNEN DUS DAN MAAR EEN KUTPOST.
Tha_Erik stil in een hoekje gaat zitten schreien.
quote:
Ik niet in ieder geval!quote:
Ik ook nietquote:
quote:
Bij Sparq als intercedentequote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
![]()
Goed zo! Wat voor baan trouwens?![]()
Thnxquote:
Kun je mooi Sparqlen daarquote:
Dus dat wil zeggen dat je, laten we zeggen, dinsdag promotie maakt?quote:
Ik heb ja gezegd en de prijs was helaas vast... Ze hebben gekeken naar salaris van collegae met vergelijkbare achtergrond enzo en daar hebben ze al wat bovenop gedaan, omdat ze me graag willen hebben. Maar ik heb wel garantie dat ik over 3 maanden wat omhoog gaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kun je mooi Sparqlen daar![]()
Maar heb je al “ja” gezegd?! Je hebt toch wel de prijs opgedreven hè?
Dankjulliewelquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:50 schreef babette21 het volgende:
Gefeliciteerd XM!!![]()
![]()
waar is je nieuwe werkplek te vinden??
Ik ging helemaal stuk om die slangen die naar buiten werden gezogen toen de deur eruit was.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:55 schreef Dizer het volgende:
Ik heb gisteren snakes on a plane gezien
I'm fucking tired of those motherfucking snakes on this motherfucking plane![]()
Goudsesingel kan je mooi op de fietsquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dankjulliewel.
Op de Goudsesingel in Rotterdam! Maar ik word ingewerkt op een andere vestiging en ik hoor vandaag of dat Amsterdam of Den Haag gaat worden.
Ik blijf dan een maand daar en dan ga ik volledig meedraaien in R'dam!.
Ik heb het al genoemd in het topicquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:01 schreef PeRi het volgende:
[..]
Goudsesingel kan je mooi op de fiets. Welk bedrijf is het? Of wil je dat niet zeggen voor het geval er gegoogled wordt op naam enzo.
.
LE-ZEN. Ze heeft zelfs al een link naar de website hier neergezet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:01 schreef PeRi het volgende:
[..]
Goudsesingel kan je mooi op de fiets. Welk bedrijf is het? Of wil je dat niet zeggen voor het geval er gegoogled wordt op naam enzo.
.
Ja... was ik al maar door m'n proeftijd heenquote:
Perfect voor en ShowChat housewarmingparty.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heel spannend!
En aangezien Duvel en ik willen gaan samenwonen en ik na mn proeftijd hypotheekwaardig word geacht, zit ik natuurlijk al op funda te loeren en ik ben verliefd.
En je komt niet nu al in aanmerking?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja... was ik al maar door m'n proeftijd heen.
Nee, ze verstrekken geen hypotheek op een proeftijd... Helaas!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
En je komt niet nu al in aanmerking?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan moet je die zwangere gewoon zo goed vervangen dat ze haar niet meer terug willen!
Eerst mijn housewarming!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Perfect voor en ShowChat housewarmingparty.
Dat betekent dat we dus tegen elkaar aan moeten staanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Eerst mijn housewarming!![]()
Mijn aanstaande huisje is trouwens minder ruimMaar wel knus
![]()
Zonder kleren, want dat scheelt ook ruimtequote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat betekent dat we dus tegen elkaar aan moeten staan.
Vuige homo!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Don't worry, ik ga ook wel even jou aanstaan.quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Don't worry, ik ga ook wel even jou aanstaan.
Snap ikquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik heb eigenlijk liever Babette.
Niet zó knus!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Fijn hoe je meedenktquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zonder kleren, want dat scheelt ook ruimte!
waar?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Babs, ik zit dus 2 weken in Den Haag vanaf maandag.
Theresiastraatquote:
Het staat je vrij er weer in te trachten te komenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:48 schreef timbob het volgende:
Ja, ik lurk nog wel eens stiekem
ook al ben ik lang en breed uit de OP gegooid
timbobquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:10 schreef timbob het volgende:![]()
gefeliciteerd babettttte!!!!
dat je maar groot en sterk en gezond en blij en gelukkig en oud mag worden enzo!
ah achter het CSquote:
Ik zit er ook maar 2 weekjes... Maar misschien kunnen we een keer samen eten ofzoquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
ah achter het CS
op zich wel 'n leuk werkgebied (itt het mijne), maar niet bij mij in de buurt
Haiquote:
Ben ik de enige dan?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:07 schreef PeRi het volgende:
Alsof er iemand ooit zich inleest in slowchats..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |