Al weken!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:37 schreef Dementor het volgende:
Liggen er al chocolade kruidnootjes bij de AH?
Oja die reclame van Kruidvat met die excuus allochtoon en kale manager
Tuurlijk! Welkom.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:46 schreef Tellorian het volgende:
hee, wat leuk een AH medewerkers topic! wist helemaal niet dat zoiets bestond
ik werk sinds vorige week in een AH to go, neem aan dat ik hier ook mag posten?![]()
AH to go, Alkmaar Stationquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:47 schreef blrrrt het volgende:
Tuurlijk! Welkom.
In welke AH to go werk je?
We zitten altijd in WGR.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:55 schreef Tim2005 het volgende:
Eh WGR? ff moven mensen!
ouder dan 19? dan wordt je niet meer aangenomen.. ook geprobeerd te solliciteren (ben 20). te jong om in een echt berdijf te werken, te oud voor vakkenvuller oid...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:00 schreef Koenz0r het volgende:
Kut AH, al 2 keer gesolliciteerd, nog nix van gehoord. Terwijl ze ondertussen wel nieuwe mensen aannemen bij de zuivel ;[
16 ben ik ..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:07 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
ouder dan 19? dan wordt je niet meer aangenomen.. ook geprobeerd te solliciteren (ben 20). te jong om in een echt berdijf te werken, te oud voor vakkenvuller oid...
![]()
Hier ook 1+1 gratisquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:18 schreef highway101 het volgende:
Wij hebben een (extra?) actie met de perssinaasappelen. Een waterval van Persinaassappelen op 't plein, 80 colli erop gegooid4kg voor 2,89.
Wedden dat ie dat bij de Lidl (zelfde garantie) nooit zou doen? Sommige mensen willen bij AH echt als koningen behandeld wordenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:59 schreef -Sum- het volgende:
wat kunnen mensen sneu zijn zegomdat ie 1 keer wat te lang in de rij heeft gestaan, een artikel in de krant laten plaatsen
Ja, de grotere filialen in Utrecht, dus zeg maar de AH's in de regio Utrecht met grote nummer 4 en hogerquote:
Hier gewoon nooit, simpel, zaterdagen hebben we gewoon kassa's te weinig.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:46 schreef heaven7 het volgende:
@-Sum-
Ik ben het met je eens dat dat wel erg ver gaat en het is een miepert maar die "3 in een rij? dan openen wij er een kassa bij" gebeurt helaas praktisch nooit.
Ik ben voorzichtig met m'n 'nooit' daar ik niet ieder moment van de dag in elke AH in nl benquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hier gewoon nooit, simpel, zaterdagen hebben we gewoon kassa's te weinig.
vaak als ik ff langskom is het gewoon enorm druk, we hebben een krappe planning en op sommige dagen een kassa te weinig.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:53 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik ben voorzichtig met m'n 'nooit' daar ik niet ieder moment van de dag in elke AH in nl ben
Hebben wij ook niet, wij zijn al onder ogen gekomen dat het gewoon onmogelijk is om dat voor mekaar te krijgen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:01 schreef heaven7 het volgende:
Kan ik alle begrip voor opbrengen. Maar hang dan niet een levensgroot bord boven de kassa's dat er dus bij 3 mensen in 1 rij een kassa wordt bijgeopend
Maargoed, verder niks te klagen over AH want echt lang wachten hoeft nooit.
bij ons wel hoorquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:46 schreef heaven7 het volgende:
@-Sum-
Ik ben het met je eens dat dat wel erg ver gaat en het is een miepert maar die "3 in een rij? dan openen wij er een kassa bij" gebeurt helaas praktisch nooit.
wij hebben dat volgens mij al minimaal 2 wekenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:24 schreef kmaestro het volgende:
Binnenkort Momo Advanced, gelijk voor een groot deel verlost van dat schijtbestellen op vers![]()
Dat laatste doen ze niet omdat ze simpel weg dan niet ingeroostert staan, bij ons doorbreken ze het blok, je kan ook iemand die niet in de winkel is niet bijroepen. who knows waar ik ben?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:32 schreef -Sum- het volgende:
[..]
bij ons wel hoor
mensen worden niet alleen uit hun koffiepauze terug geroepen om bij te draaien maar zelfs ook tijdens de etenspauze
En dan nog. De meeste klanten doen op hun dooie gemak boodschappen, staan her en der te keuvelen, gaan even koffiedrinken, maar 2 minuten wachten bij de kassa is teveel?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:48 schreef GotC het volgende:
3 in de rij kassa erbij is praktisch onmogelijk. Ik vind het vervelend voor klanten, maar ze moeten er wel begrip voor hebben, dat als alle kassa's open zijn, we er niet 1 bij kunnen toveren
Same herequote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:54 schreef highway101 het volgende:
[..]
En dan nog. De meeste klanten doen op hun dooie gemak boodschappen, staan her en der te keuvelen, gaan even koffiedrinken, maar 2 minuten wachten bij de kassa is teveel?
Maargoed, als zulke borden er hangen, en niet alle kassa's zijn open, dan moet je het naar de klant toe eigenlijk wel kunnen waarmaken.
Maargoed, op de andere afdelingen wordt al (te?) strak gepland, dus als je 2 of 3 keer kassa zit te draaien, loop je weer hopeloos achter op je eigen afdeling...
Zeker op Maandag, Vrijdag en Zaterdag kan ik geen minuut missen.
nouja bij ons zitten de mensen meestal in de kantinequote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat laatste doen ze niet omdat ze simpel weg dan niet ingeroostert staan, bij ons doorbreken ze het blok, je kan ook iemand die niet in de winkel is niet bijroepen. who knows waar ik ben?
Heb er wel is een stukje over gelezen weet alleen niet meer waar.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:22 schreef -Sum- het volgende:
ff ander vraagje, ik moet voor school onderzoeken of RFID een trend of een hype is.
weet iemand van jullie toevallig hoe ver AH daarmee is?
Vertel?!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:07 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
wij hebben dat volgens mij al minimaal 2 weken![]()
tenminste het staat wel op de terminal, ik heb er (nog) niet mee gewerkt ofzo..
die nieuwe software op de terminal is wel erg handig! geen lange laadttijden meer, schapstickers bestellen, tijdelijk toevoegen![]()
Dat zou super zijn als ze dit zouden gaan gebruiken. Moet je kijken wat een voordeel je hebt. Vooraadbeheersing gaat vanzelf. alles wordt bijgeboekt zodra het het filiaal binnenkomt. en bij de kassa weer uitgeboekt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:22 schreef -Sum- het volgende:
ff ander vraagje, ik moet voor school onderzoeken of RFID een trend of een hype is.
Alles bevindt zich nog in een testfase, en ook alleen op DC-niveau.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:22 schreef -Sum- het volgende:
Done.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:07 schreef NovaCain het volgende:
Offtopic:
Misschien handig om de nieuwe url in het topic deel dat sluit te zetten?
Thnx. Loop me altijd rot te zoeken naarh et nieuwe deelquote:
Wij kunnen ook al sinds week 38 T-correctie uitvoeren met terminal hoor.quote:Ow en dat tijdelijk toevoegen zit niet in de nieuwe Wise, maar in het nieuwe momo met de bijbehorende software. Volgende week kan iedereen tijdelijk toevoegen met de Wise
Dus gewoon via de terminal tijdelijk toevoegen?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:29 schreef CryptoKnight het volgende:
@Sum; volgens mij is AH daar wel degelijk mee bezig, er staat ook met regelmaat wat over RFID in de vakliteratuur.
Ow en dat tijdelijk toevoegen zit niet in de nieuwe Wise, maar in het nieuwe momo met de bijbehorende software. Volgende week kan iedereen tijdelijk toevoegen met de Wise
Heel leuk allemaal, maar ik zie het tijdelijk toevoegen liever gewoon in de kassa software. Is een barcode onbekend? dan zou er in de kassa dus een module moeten zitten die volledig automatisch het artikel tijdelijk toevoegt. mocht dit om een of andere reden niet lukken kan dat daarna nog wel aangegeven worden. Enr euh momo op de terminal? lijkt me ook niet echt een goed idee, want dan gaat straks iedereen weer met een terminal langs het vak om naar wens te plussen(bij bestellen), en dat is nou juis niet de bedoeling met replanishment, dan hadden we netzogoed met RFBA kunnen blijven werken.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:29 schreef CryptoKnight het volgende:
@Sum; volgens mij is AH daar wel degelijk mee bezig, er staat ook met regelmaat wat over RFID in de vakliteratuur.
Ow en dat tijdelijk toevoegen zit niet in de nieuwe Wise, maar in het nieuwe momo met de bijbehorende software. Volgende week kan iedereen tijdelijk toevoegen met de Wise
Nou. Je gebruikt momo meer om acties extra te bestellen. en voor klanten orders etc. Als je het goed hebt gedaan met prognoses, facings dan hoef je verder niet de vakken langs te lopen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:23 schreef blizzard_rail het volgende:
[..]
Heel leuk allemaal, maar ik zie het tijdelijk toevoegen liever gewoon in de kassa software. Is een barcode onbekend? dan zou er in de kassa dus een module moeten zitten die volledig automatisch het artikel tijdelijk toevoegt. mocht dit om een of andere reden niet lukken kan dat daarna nog wel aangegeven worden. Enr euh momo op de terminal? lijkt me ook niet echt een goed idee, want dan gaat straks iedereen weer met een terminal langs het vak om naar wens te plussen(bij bestellen), en dat is nou juis niet de bedoeling met replanishment, dan hadden we netzogoed met RFBA kunnen blijven werken.
RFBA bestaat nogsteeds hoor! ik heb het gister nog gebruikt om lege kratten te bestellen (bier/fris). Dat vind je onder Bestellen>muteren>niet verkoop artikelen, dan afleverstroom 1(houdbaar) en ass. groep 489 (lege kratten). Om ff ob bestellen via de terminal terug te komen, ik ben hier nogsteeds voor geautoriseerd omdat ik dat ooit nog eens nodig heb gehad om diepvries te bestellen maar dat draait al heel lang onder RE.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:42 schreef highway101 het volgende:
Toch wel jammer dat RFBA eraf is. Toen ik op zuivel stond, was het een sport om precies zo te bestellen dat er minder dan 10 colli afvoer was aan het eind van de dag, en toch geen lege vakken te hebben.
Ik ga vanavond ook aan het Zuivelen, maar ben niet verkouden. Je hangt overigens toch niet de hele tijd in de koeling, ik vind dat iig nog wel meevallen. Wees blij dat je geen diepvries moet doenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:49 schreef Renesite het volgende:
Tof met verkouden kop naar de Zuivel vanavond!
Deze:quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:25 schreef Atlasvlinder het volgende:
Weet iemand trouwens hoe 'klein' een AH 1 is? Zoals bijv. AH 1306, Rijnstraat in Amsterdam? Bedoel een drie'tje vind ik soms al mini-mini. Maar wat moet ik me voorstellen bij een één? Iets ter grootte van een AH to Go?
jupquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:39 schreef Webgangster het volgende:
Avond winkel denk ik ?
Als ik kijk naar de openingstijden wel jaquote:
Wat houdt inboeken in? Waarschijnlijk kan ik het wel, maar heet het bij ons andersquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de openingstijden wel ja![]()
* Renesite heeft gezuivelled.
Ze willen me meteen ook inboeken enzo leren. Gebeurt dat bij iedereen op zuivel?
Ja... 'inboeken' dus ook bestellen enzo.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:30 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Wat houdt inboeken in? Waarschijnlijk kan ik het wel, maar heet het bij ons anders.
Echt heel erg kan het niet zijn, we moesten de rode code 999 zak met het ijs erin in de vuilcontainer gooien.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:01 schreef highway101 het volgende:
Ja die code 999 van dat ijs. Mocht zelfs niet lekken ivm "milieuschade". Dan vraag ik me toch af wat voor chemische zooi daar verdomme dan wel niet inzit...
Dat kan kloppen hoor, een behoorlijk aantal winkels loopt ook op voor. Week 41 gaan alle winkels over.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:03 schreef NovaCain het volgende:
[..]
Thnx. Loop me altijd rot te zoeken naarh et nieuwe deel![]()
[..]
Wij kunnen ook al sinds week 38 T-correctie uitvoeren met terminal hoor.
Bij ons wordt er automatisch besteld. Dmv alle restanten en lege gaten te tellen komt er steeds genoeg binnnen enzo. Bij ons wordt alleen nog maar de groente echt besteld.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja... 'inboeken' dus ook bestellen enzo.
IJs mag nooit retour. Altijd de container in. net als de rest van diepvries artikelen. Dus de gang van zaken is correct. En dat het chemisch is? Wat stukjes plastic ga je niet dood aan. Net als die glas splinters in olvarit een tijd geleden. de splinters waren zo klein dat het toch geen gevaar zou opleveren. Maar het is duidelijk dat je zoiets niet kunt/mag verkopen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:31 schreef -Glenn- het volgende:
[..]
Echt heel erg kan het niet zijn, we moesten de rode code 999 zak met het ijs erin in de vuilcontainer gooien.
Vind het wel een rare gang van zaken, normaal mag zoiets nooit in de vuilcontainer.
Meld zich tevens aan in dit topic
Werkzaam bij AH 8637 Bemmel afdeling Houdbaar
Euhm heb jij het winkel bericht gelezen?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:31 schreef -Glenn- het volgende:
[..]
Echt heel erg kan het niet zijn, we moesten de rode code 999 zak met het ijs erin in de vuilcontainer gooien.
Vind het wel een rare gang van zaken, normaal mag zoiets nooit in de vuilcontainer.
Meld zich tevens aan in dit topic
Werkzaam bij AH 8637 Bemmel afdeling Houdbaar
Dan moet je WinkelWeb nog maar een keer lezenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Euhm heb jij het winkel bericht gelezen?
Salvesen komt de retouren ophalen hoor.
Das dan lullig want ik moest het van mijn vm volgens een bericht doen van voor 13.00.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:40 schreef -Glenn- het volgende:
[..]
Dan moet je WinkelWeb nog maar een keer lezen
Ik dacht dat het een bericht was rond 17:28. Daarin wordt de retourprocedure gewijzigd.
Je moet ook de oude Code 999 bon op 0 zetten en de nieuwe Code 666 bon invullen.
Dat kon toen nog niet wnat toen ik om 15:00 bij mij (1129) in de terminal keek stond er GEEN retour afspraak (overgens was alles al uit de winkel gehaald door een collega).quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:42 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Das dan lullig want ik moest het van mijn vm volgens een bericht doen van voor 13.00.
Weet ik ook veel, naja, met de terminal tellen enzo... je weet wel, beetje bliepen...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:37 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Bij ons wordt er automatisch besteld. Dmv alle restanten en lege gaten te tellen komt er steeds genoeg binnnen enzo. Bij ons wordt alleen nog maar de groente echt besteld.
Appeltje eitjequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weet ik ook veel, naja, met de terminal tellen enzo... je weet wel, beetje bliepen...
Leer ik vanzelf!
Oke, die snap ik niet. Waarom kan je Houdbaar wel tellen, terwijl er nog colli's achter liggen en bij Zuivel niet? Volgens mij moet je altijd pas tellen als de hele zending erin zit en je weet wat je restant hebt. Anders krijg je door eigen toedoen leuke voorraadverschillen.......quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:04 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Appeltje eitjebliepen moet je wel eerst doen als je restanten gevuld hebt he...
Anders zit je iets aan te passen waar misschien nog een hele collie van achter is.
Is bij HB niet zo'n vereiste maar bij Zuivel wel
Dat is natuurlijk gelul. Stel je neemt de AH Witte rijst. Die gaat redelijk snel en heb je soms ook wel achterstaan als restant. Als je die dan gewoon op 0 zou zetten krijg je er weer twaalf binnen. Doe je dit bijvoorbeeld 3 keer in een paar weken heb je een verschil van 36 stuks. Ga dan je steekproef maar doen met 5% marge!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:25 schreef Webgangster het volgende:
Bij Houdbaar is het minder aangezien daar toch wel weer een collie van binnenkomt.
Dat heeft te maken met dat inteligente systeem die bijv in de zomermaanden meer bier/fris brengd enz
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, niet weerquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:35 schreef waterreus23 het volgende:
In Week 42 weer poppenkastpoppen Aktie, nu met de poppenkastpoppen van de Kleine Zeemeermin
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:35 schreef waterreus23 het volgende:
In Week 42 weer poppenkastpoppen Aktie, nu met de poppenkastpoppen van de Kleine Zeemeermin
Nee hier nog ene hele container staan, morgen denk ik.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:13 schreef Mip1988 het volgende:
hahaha ohnee he
iedereen vandaag braaf andrelon dingetjes uitgedeeld?
ik bedoelde alleen dat het op HB minder belangrijk is als je telt dan op Zuivelquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:50 schreef lenin het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk gelul. Stel je neemt de AH Witte rijst. Die gaat redelijk snel en heb je soms ook wel achterstaan als restant. Als je die dan gewoon op 0 zou zetten krijg je er weer twaalf binnen. Doe je dit bijvoorbeeld 3 keer in een paar weken heb je een verschil van 36 stuks. Ga dan je steekproef maar doen met 5% marge!
Succes![]()
Ja, wel gedaan, pas na 4enquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:13 schreef Mip1988 het volgende:
hahaha ohnee he
iedereen vandaag braaf andrelon dingetjes uitgedeeld?
Soms heb je ook colli-verwisselingen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:32 schreef Webgangster het volgende:
[..]
ik bedoelde alleen dat het op HB minder belangrijk is als je telt dan op Zuivel
Aangezien op zuivel een te minste houdbaar tot datum op zit.
Dat heeft niets met tellen te maken, je moet gewoon op code vullen, en DAGELIJKS codeboek lopen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:32 schreef Webgangster het volgende:
[..]
ik bedoelde alleen dat het op HB minder belangrijk is als je telt dan op Zuivel
Aangezien op zuivel een te minste houdbaar tot datum op zit.
Kijk ff op deze site, zoek het desbetreffende DC op (Zaandam, geldermalsen, Tilburg, enz.) en kijk naar de contact informatie, daar kan je om meer info vragen!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:53 schreef italiaan1987 het volgende:
ik ben van plan 1 keer in de week nachtdienst te gaan draaien in DC Albert heijn vlakbij mij in de buurt
hoeveel zal je dan per uur verdienen snachts?
Nou rijs is een beetje overdreven, maar denk eens aan chips, koek, fijn banket(cake endergelijke), droge worst, rookworst, kroepoek, houdbare melk, koffiemelk, beschuit, diverse biologische producten. er valt dus ook op houdbaar genoeg op code te vullen> En tjah, wil je het écht goed doen dan vul je ALLES op codequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:44 schreef Webgangster het volgende:
Dus bij jullie vullen jullie de rijst ook op code ?
Maargoed wij tellen alleen legen vakken meer niet![]()
Ongeacht of er achter nog wat staat, toch wel binnen 1 a 2 dagen weg
Ow ik ook hb ja.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:39 schreef blizzard_rail het volgende:
[..]
Kijk ff op deze site, zoek het desbetreffende DC op (Zaandam, geldermalsen, Tilburg, enz.) en kijk naar de contact informatie, daar kan je om meer info vragen!
@SHERMAN: Mocht je ff tijd vinden mag je mij ook toevoegen, 1129 De Bilt. houdbaar, magazijn soms diepvries en in extreme noodgevallen ook vers-zb (vermelding HB-magazijn en diepvries is voldoende)
Wij hebben wel eens controle, en ze halen er altijd wel 2 winkelwagentjes met overcode HB producten uit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:51 schreef blizzard_rail het volgende:
[..]
Nou rijs is een beetje overdreven, maar denk eens aan chips, koek, fijn banket(cake endergelijke), droge worst, rookworst, kroepoek, houdbare melk, koffiemelk, beschuit, diverse biologische producten. er valt dus ook op houdbaar genoeg op code te vullen> En tjah, wil je het écht goed doen dan vul je ALLES op code
Als je een grote winkel op code gaat vullen kun je net zo goed je tent sluitenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:51 schreef blizzard_rail het volgende:
[..]
Nou rijs is een beetje overdreven, maar denk eens aan chips, koek, fijn banket(cake endergelijke), droge worst, rookworst, kroepoek, houdbare melk, koffiemelk, beschuit, diverse biologische producten. er valt dus ook op houdbaar genoeg op code te vullen> En tjah, wil je het écht goed doen dan vul je ALLES op code
Ik zeg het krom, maar ik bedoel dat we een hoge omloopsnelheid hebbenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:06 schreef febster het volgende:
[..]
Als je een grote winkel op code gaat vullen kun je net zo goed je tent sluiten. Totaal onhaalbaar.
Bij ons wordt gewoon koekjes, chips, eieren, worsten en wat uit de ontbijt gang FIFO gevuld en de rest niet. Werkt prima, maar we zijn dan ook een "kleine" winkel met een omzet die sommige winkels met 2x de vloeroppervlakte die wij hebben soms maar net halen
Ooh en Bolle, ik mis je nog steeds hoor, maar ik snap dat leven in Malaga beter is dan bij de AH groente vullen
Herkenbaarquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:04 schreef Renesite het volgende:
Vandaag was ik al brak, en opeens.
"René? Kan je ff hier helpen?" (infobalie)
"Ja, is goed!"
"Ok, ik ga op pauze, heb je een vraag bel je maar ff 201"
"Okay![]()
![]()
![]()
![]()
"
En gelijk de eerste klant die wat wou ruilen.
De walkthrough over hoe je dat moet doen was geplakt op de printer van de kassa, dus op goed geluk.
En ja hoorGelukt
![]()
En na 20 minuten (tsssssk) en 1 keer gebeld over de staatsloterijmachine had ik alles foutloos gedaan![]()
"Maar euh.. gaat wel okay toch?" vraag ik
"Ja, ik wil je graag wat dingen leren hier, zodat je het misschien later ook alleen kan"
"! "
"Niet zeggen hoor, maar [[naam]] ziet het niet zo zitten, maar ik eigenlijk wel"
"!!
! "
Glimlachen ja, en jatten snoep bij de vleetquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:20 schreef febster het volgende:
[..]
Herkenbaar
Alleen in mijn geval schop ik de desbetreffende collega gewoon ff naar de kantine of naar de kassa zodat ik nog wel iets leer
Overigens ook leuk, laatst... Engelsman, yah, can i have twenty marlboro lights please (met een onvervalst engels accent zodat het haast onverstaanbaar werd).. Ik pak dus 2 sloffen uit de la, en vraag voor de zekerheid, Twen-ty?? Hij: yess, yess... maar zodra hij ziet dat ik de 2 sloffen af wil gaan rekenen, is het van No, no, twentyy... ik:ik schrijf het op een blaadje, zegt hij weer yes, twenty... wat blijkt, hij bedoelt 20 sigaretten, dus 1 pakje
Overigens zijn polen (het stikt er van hier in Brabant) nog erger want die versta je helemaal niet en die glimlachen alleen...
Die Polen inderdaadquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:20 schreef febster het volgende:
[..]
Herkenbaar
Alleen in mijn geval schop ik de desbetreffende collega gewoon ff naar de kantine of naar de kassa zodat ik nog wel iets leer
Overigens ook leuk, laatst... Engelsman, yah, can i have twenty marlboro lights please (met een onvervalst engels accent zodat het haast onverstaanbaar werd).. Ik pak dus 2 sloffen uit de la, en vraag voor de zekerheid, Twen-ty?? Hij: yess, yess... maar zodra hij ziet dat ik de 2 sloffen af wil gaan rekenen, is het van No, no, twentyy... ik:ik schrijf het op een blaadje, zegt hij weer yes, twenty... wat blijkt, hij bedoelt 20 sigaretten, dus 1 pakje
Overigens zijn polen (het stikt er van hier in Brabant) nog erger want die versta je helemaal niet en die glimlachen alleen...
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:52 schreef SHERMAN het volgende:
Wanneer ik tijd heb.
- Nu bed tijd
- Morgen ochtend stad
- Morgen middag ah
- Morgen avond ah + film
- Zondag jarig dus moet even kijken of ik tijd heb
Ik doe tegenwoordig wel kassa maar het DC mag nog steeds sterven van mij, in het weekend leveren ze nog steeds NIKS op tijd uitquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:45 schreef Webgangster het volgende:
Vandaag was de vrachtwagen pleite op de aankomsttijd, gebeurd ook nooit, maar volgens mij heeft onze SM even wat kunnen regelen zodat alles wat eerder komt bij ons dan overige filialen. Gisteren en vandaag was er ook zo'n SPA promotie vrouwtje in de winkel en die zei dat ik zo aardig was, en dat onze SM, VM alleen maar lope nte schreeuwen enz, toen dacht ik, ik ben niet de enigste die dat denkt...
Ook hebben we vandaag bier/fris en embalge moeten controleren of de vooraard klopt, de helft van wat er in de WISE terminal staat hebben we niet eens voor de embalge :S. Helaas was het vandaag weer veelste druk, we komen zekere 3 kassa's te kort op de 12 die we hebben. Rijen aan de'kassa's waar je mensen niet mee blij maakt, rijen tot in paden..
Ook was de 1 van de 2 embalge machines weer is stuk, te minste, hij pakte alleen bier en geen frisdrank want die sorteer gleuf in het aparaat werke niet echt goed, dus flessen bleven gewoon klem ziiten. Wil je net gaan eten, zit de zak vol en kijken mensen (lekkere chickies) me aan dat ik daar met handen vol eten sta en dan ik tegen me colega zeg, zou jij dat aub even willen doen voor me want ik ga eten. (tijd was al opgenomen enz, dus het zou allemaal van me pauze afgaan die ik goed kan gebruiken op de zaterdag)
Dankje.quote:
* SHERMAN denkt aan promo chick van biologische producten...quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:39 schreef febster het volgende:
[..]
Spa promotie vrouwtjes zijn wel grappig, klanten lastig vallen enzo.. Ooit overigens, promotievrouwtje van weet ik wat, ik beetje mee kletsen, beetje versieren enzo, ging ze naar huis en normaal moet dat altijd bij een VM/SM getekend worden maar die stuurden haar terug naar mij (ze hadden me de door de stinkers
) maar goed, ik afgetekend, nog ff gevraagd wat haar favo kroeg was enzo
Die kwam ik dus diezelfde avond op stap dus gewoon in haar kroeg tegen
, dankzij mijn SM
Idd gefeesteerd!quote:
Die is bij ons niet eens geweestquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:07 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
* SHERMAN denkt aan promo chick van biologische producten...![]()
Wij van 3 maandenquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:53 schreef -Sum- het volgende:
gefeliciteerd sherman!
wij hebben in de kantine altijd een nieuwsbrief staan en achterop alle jarigen van die maand, das wel leuk![]()
meer kantines die dat ook hebben?
Je weet wel, van croissantjes en dat soort onzin...quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:24 schreef Renesite het volgende:
Codes?
Welke codes?! Ik weet ze zga. allemaal uit mijn hoofd - ze zitten gedrillt.
Codes voor croissantjes? Ik weet alleen dat die ene lange broodjes (god knows the name) 72 is omdat ik die wel eens verwar met 74 = citroenquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:28 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Je weet wel, van croissantjes en dat soort onzin...
Je komt wel een beetj eeeh... obsessief over
Ja, codes voor croissantjes... Voor de Ham-Kaas, Kaas-Kruiden, Gewone en de Chocolade...quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Codes voor croissantjes? Ik weet alleen dat die ene lange broodjes (god knows the name) 72 is omdat ik die wel eens verwar met 74 = citroen
ooooh okequote:Op maandag 9 oktober 2006 11:40 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Ja, codes voor croissantjes... Voor de Ham-Kaas, Kaas-Kruiden, Gewone en de Chocolade...
We zijn wel een AH to go natuurlijk, dus ik denk dat het daar ietsje anders gaatals in de gewone AH.
Stokbrood?quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat die ene lange broodjes (god knows the name) 72 is
ja wat is dat tochquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Glimlachen ja, en jatten snoep bij de vleet![]()
4.80 ongeveer?quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:17 schreef italiaan1987 het volgende:
weet iemand de salarisschalen van vulploegmedewerker?
ik ben 19 jaar
Uit de Worp gehaald. Te weinig omzet en teveel afboekingen (vermoed ik)quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:35 schreef -Sum- het volgende:
voor de Groente mensen: waarom zijn de franse & hollandse aardappelschotels verdwenen?
Bij ons wel 14.gifquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:39 schreef Clauw het volgende:
Wij hebben ook een wekelijkse nieuwsbrief waar ook de jarigen op staan..voor deze nieuwsbrief moeten we ook aftekenen. Niemand trakteert er trouwens als men jarig is.
wij hebben één van die 2 nog wel. Maar idd: veel afboekingen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:35 schreef -Sum- het volgende:
voor de Groente mensen: waarom zijn de franse & hollandse aardappelschotels verdwenen?
Is gewoon een bestaand spreekwoord hoor.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:19 schreef febster het volgende:
[..]
Uit de Worp gehaald. Te weinig omzet en teveel afboekingen (vermoed ik)
Overigens in het AGF blaadje van deze week "Vertrouwen komt te voet, en gaat te paard". Af en toe zijn ze echt té droog daar op het HK
Ja oke, dat haalde ik er ook wel uitquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:10 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Is gewoon een bestaand spreekwoord hoor.
Zit wat in. De huidige generatie leidinggevenden is aan het vergrijzen, er zijn te weinig leidinggevenden (VS, VM, TL) van tussen de 20 en 35. Dat gaat op den duur problemen geven. Want wat als ineens 20% van je leidinggevenden met de vut is? Dat vang je niet snel op.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:56 schreef febster het volgende:
[..]
Overigens wat ik uit de "wandelgangen" vernomen heb is dat Albert Heijn de 19 jarige medewerkers weer gewoon gaat aanhouden en de desbetreffende contracten gewoon gaat verlengen.
dat was bij ons al tijd al, maar wat ik uit het topic/uit de media vernam was het officieel niet zo
quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:03 schreef SHERMAN het volgende:
Bedankt mensen
Wij van de week.
Alleen staan de mensen die op zondag jarig zijn er nooit op.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 08:53 schreef Tellorian het volgende:
Owjah, wie werken d'r in de AH in Heerhugowaard-middenwaard, daar werkt m'n vriendin ook sinds kort.
Hoe zit dat met 3 contractverlengingen?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:56 schreef febster het volgende:
[..]
Ja oke, dat haalde ik er ook wel uit, maar ik ben vrij goed communicatief onderlegd en had er nog nooit van gehoord, maar vond hem wel grappig zeker in de context waarin het werd gebruikt.
Overigens wat ik uit de "wandelgangen" vernomen heb is dat Albert Heijn de 19 jarige medewerkers weer gewoon gaat aanhouden en de desbetreffende contracten gewoon gaat verlengen.
dat was bij ons al tijd al, maar wat ik uit het topic/uit de media vernam was het officieel niet zo
3 keer raden wie mij er met pen had bij gezet.quote:
dat klopt ja! ik had een half jaar geleden een functioneringsgesprek met de SM en die vroeg of ik interesse had om na mn HBO door te groeien tot VM en eventueel verderquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 06:04 schreef highway101 het volgende:
[..]
Zit wat in. De huidige generatie leidinggevenden is aan het vergrijzen, er zijn te weinig leidinggevenden (VS, VM, TL) van tussen de 20 en 35. Dat gaat op den duur problemen geven. Want wat als ineens 20% van je leidinggevenden met de vut is? Dat vang je niet snel op.
hoe weet jij dat nou?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:35 schreef AH-Hamster het volgende:
Voorlopige tussenstand AH WK:
Sum en Camoth (1066), Atlasvlinder (1123) en NiekieW (1187) staan 1e in hun winkelgroep
Gefeli!!!
En ik dan? 1184? Ik stond ook 1e dacht ikquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:35 schreef AH-Hamster het volgende:
Voorlopige tussenstand AH WK:
Sum en Camoth (1066), Atlasvlinder (1123) en NiekieW (1187) staan 1e in hun winkelgroep
Gefeli!!!
5806.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:59 schreef Tellorian het volgende:
Username: Tellorian
Filiaal: (nummer geef ik vanavond na het werken even)
Filiaal maat: Kleinste AH to go
Plaats: Alkmaar
Afdeling: Allround
Hoe gaat het met de Jumbo in Winsterswijk? Er werd toen zo hoog van opgegeven toen hij open ging.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:44 schreef Brammie1 het volgende:
Username: Brammie1
Filiaal: 8628
Filiaal maat: 4
Plaats: Winterswijk
Afdeling: DK/BR/Zuivel/AGF/Vlees
BR ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:06 schreef Justinn het volgende:
Username: Justinn
Filiaal: 1572
Filiaal maat: 4?
Plaats: Geldermalsen
Afdeling: ZV & AGF (Binnenkort BR)![]()
Zou je ook eens willen kijken voor 1247 te maarssenbroek ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:07 schreef AH-Hamster het volgende:
@Renesite: helaas.... jullie staan 6e in de voorlopige tussenstand.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:07 schreef AH-Hamster het volgende:
@Renesite: helaas.... jullie staan 6e in de voorlopige tussenstand.
AH 1200 is dat nou de kantine van HK? Of hebben ze een AH to Go daar in Zaandam ingebouwd? Zie adres:quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:14 schreef AH-Hamster het volgende:
Username: AH-Hamster
Filiaal: 1200
Plaats: Zaandam
Afdeling: -
Laat ik 't zo samenvatten: we draaien nu meer omzet dan voor de opening van de Jumboquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:19 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de Jumbo in Winsterswijk? Er werd toen zo hoog van opgegeven toen hij open ging.
Voel je vrij op een stukje te maken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:18 schreef Atlasvlinder het volgende:
[..]
AH 1200 is dat nou de kantine van HK? Of hebben ze een AH to Go daar in Zaandam ingebouwd? Zie adres:
http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/openingstijden.jsp?opco=AH&no=1200
Username: Atlasvlinder
Filiaal: 1251
Filiaal maat: AH 4
Plaats: Beverwijk
Afdeling: VKA
P.s. Worden dan ook alle typo's uit de openingspost gehaald?
quote:
Kan ik donderdag pas naar kijken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:48 schreef highway101 het volgende:
Met dat nieuwe "artikelinformatie" in de terminal is wel lekker veel info zeg!
HBO Duaal ja. Ik weet wel ongeveer wat ik ga verdienen als ik VSK/VM (io) en SM (io) word ja. Maar dat is voor een groot deel op te zoeken cq te extrapolerenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:37 schreef highway101 het volgende:
HBO duaal?
Ik doe BBL MBO-3. Dat is niet echt heel moeilijk.
Zit er nog loonsverhoging in als je diploma's krijgt?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:59 schreef Tellorian het volgende:
Username: Tellorian
Filiaal: 5806
Filiaal maat: AH to go (1 ofzo? heel klein)
Plaats: Alkmaar
Afdeling: Allround
Of niet, niets is zeker, alleen dat je nog een aantal jaren aan Albert Heijn vast zit. Daarom ben ik lekker voor mezelf een studie gaan zoeken, dan haal ik tenminste een diploma waar ik ergens anders nog mee aan de bak kan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:44 schreef febster het volgende:
[..]
HBO Duaal ja. Ik weet wel ongeveer wat ik ga verdienen als ik VSK/VM (io) en SM (io) word ja.
enquote:Bowlen
De bowling ruimte bevat 10 professionele Brunswick banen met niet alleen mogelijkheden om conventioneel te Bowlen, ook kan men "moonlight" of "disco" Bowlen.
Bij "moonlight" bowlen wordt het bowlen begeleid door een wervelende lichtshow volgens het MTV concept met geavanceerde LED techniek en Blacklight (= Ultra Violet Light)
Bij "disco"bowlen wordt het bovenstaande aangevuld met stevige muziek en op het ritme van de muziek bewegende lichteffecten.
quote:
2.27quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:42 schreef Dipstaart het volgende:
Username:dipstaart
Filiaal:1558
Filiaal maat:4
Plaats:Eindhoven
Afdeling:Groente/Zuivel
Wat betalen jullie maandelijks voor de personeelsvereniging? Wij nu ¤1,50 en per 1 november gaat dit omhoog naar ¤ 3,-![]()
Bij ons dus die 2 feestjes.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:16 schreef highway101 het volgende:
hier 2,50 per maand, en ik ga het opzeggen, want er gaat totaal niets uit van de PV. De helft van de PV-organisatoren werkt niet eens meer bij AH...
Bij ons kosten personeelsfeesten niks voor ons?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij ons dus die 2 feestjes.
Ik betaal 28 euro, en dat verdien ik dus dubbel en dwars terug
Bij ons kost het wel wat als je niet lid bent van de PVquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Bij ons kosten personeelsfeesten niks voor ons?
Hey waterreus! Gefeliciteerd met de uitslag van de Keurmeestersronde van vorige week! Volgens mij hebben we jullie flink mild beoordeeld!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:58 schreef waterreus23 het volgende:
Username: waterreus23
Filiaal: 1104
Filiaal maat: 5 (binnenkort een mini XL of XL)
Plaats: Utrecht
Afdeling: Houdbaar
Ken ik jou niet ergens van ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:00 schreef blizzard_rail het volgende:
Username:blizzard_rail
Filiaal:1129
Filiaal maat:5
Plaats:De Bilt
Afdeling:HB/DP/MAG
Klopt, zit al ruim 9 jaar bij deze toko(AH).quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:35 ...
Ken ik jou niet ergens van ?CTF misschien ??
ik post daar onder mn eigen naam Michel
![]()
Volgens mij zit jij in dezelfde groep met de wedstrijden als mij...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:51 schreef StefanCJ het volgende:
Mag ik dan ook weer in de OP:
Username StefanCJ
Filiaal 1376
Maat 3
Plaats Utrecht
Afdeling HB, Vers ZB
Vanaf 1 juli 2007...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:03 schreef highway101 het volgende:
voor de OP, de MAS-functie bestaat niet meer.
Waar zijn een beetje up to date standen te vinden?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:56 schreef AH-Hamster het volgende:
WK standen in de OP:
leuk idee, maar dat is wel erg veel info
Juist en hoe krijgen we die info naar een pc om te bewerken en vervolgens op internet te plaatsen?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:27 schreef AH-Hamster het volgende:
AH WK site op WinkelWeb......
Truequote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:19 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dan moet je dus ruim 700 standen in de OP gaan zetten.
Niet als die oude kar nog best vol staan, dan moet je alles overplanten...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:32 schreef Webgangster het volgende:
Dat vind ik juist het leukste van alles om te vullen die melkkarren
Je rijd ze er zo in en uit.... 3 seconden werk
Wij soms in kratten en soms in karretjes. Daar word je echt helemaal gek van, de ene keer weer een kar en de andere keer weer kratten. Altijd bij het vullen nog checken of niet 1 van die dingen nog achter staat en zo ja welke datum het heeft...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet als die oude kar nog best vol staan, dan moet je alles overplanten...
Wij krijgen alles in kratten aangeleverd.
Is het al uitgerold, of moet dat nog gebeuren? Ik heb er nog niets over gehoord. enfin, morgen effe op de WAP kijken.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:58 schreef blrrrt het volgende:
AH introduceert Halal nu echt.
http://www.ah.nl/albertheijn/persberichten/article.jsp?id=409702
Bij ons is het meubel eergisteren geplaatst en gisteren gevuld.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:59 schreef highway101 het volgende:
[..]
Is het al uitgerold, of moet dat nog gebeuren? Ik heb er nog niets over gehoord. enfin, morgen effe op de WAP kijken.
Dat dus, dat is iemand gebeurt, heeft die hele tiefuskar weer moeten legen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:43 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Wij soms in kratten en soms in karretjes. Daar word je echt helemaal gek van, de ene keer weer een kar en de andere keer weer kratten. Altijd bij het vullen nog checken of niet 1 van die dingen nog achter staat en zo ja welke datum het heeft...
Hey jij wilde op de zuivelquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat dus, dat is iemand gebeurt, heeft die hele tiefuskar weer moeten legen.
Ik heb er gister 5 moeten doen![]()
MOMO> Voorkeurscollo misschien een oplossing ??quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:43 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Wij soms in kratten en soms in karretjes. Daar word je echt helemaal gek van, de ene keer weer een kar en de andere keer weer kratten. Altijd bij het vullen nog checken of niet 1 van die dingen nog achter staat en zo ja welke datum het heeft...
Tsja; 1151 draait te veel omzet, zoveel dat het ongeloofwaardig wordt. Dus heeft het hoofdkantoor besloten de winkel te splitsen in 1151 en 1152.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:27 schreef SG1-freak het volgende:
[..]
MOMO> Voorkeurscollo misschien een oplossing ??![]()
O trouwens.. misschien een correctie voor de volgende OP.. 1152 in leidschendam ? wist niet dat er 2 AH's zaten daarzo![]()
Ehm ja even over die omzet van 1151 hé, is deze nou hoger als bijv laten we zeggen 1113 (het Saf (de Savornin Lohmanplein??) of weet je dat niet?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:49 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Tsja; 1151 draait te veel omzet, zoveel dat het ongeloofwaardig wordt. Dus heeft het hoofdkantoor besloten de winkel te splitsen in 1151 en 1152.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:43 schreef NovaCain het volgende:
We gaan hier toch geen cijfers bespreken he, dan wel indicaties![]()
Hoger.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:34 schreef SG1-freak het volgende:
[..]
Ehm ja even over die omzet van 1151 hé, is deze nou hoger als bijv laten we zeggen 1113 (het Saf (de Savornin Lohmanplein??) of weet je dat niet?![]()
Ja.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:11 schreef highway101 het volgende:
We hebben nu toch zo'n Fok!PM-systeem? Kun je dan privé een bericht met omzet sturen aan iemand die je vertrouwt. Ik heb het nog nooit gebruikt, trouwens.
Wij ook 'ooit'quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:03 schreef Ringhio het volgende:
5 november gaan we lekker de halve winkel ombouwen![]()
Mijne ook niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:14 schreef GotC het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd niet toepasselijk om omzet enzo hier neer te zetten, maar dat kan aan mij liggen. Mijn filiaal zou zoiets nooit goedvinden..
Doe ik toch ook niet?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:14 schreef GotC het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd niet toepasselijk om omzet enzo hier neer te zetten, maar dat kan aan mij liggen. Mijn filiaal zou zoiets nooit goedvinden..
Jij hebt ook niks over voor je werkquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:45 schreef Renesite het volgende:
"Hoiii René, kan je om 1 uur beginnen"
"Nou, ik moet nog behoorlijk wat huiswerk maken"
Nu net:
"Hoii René. kan je om 2 uur beginnen?"
"Ik moet ook nog naar de kapper"
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:52 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Jij hebt ook niks over voor je werk![]()
Ik werk nu ook alweer sinds de vakantie elke week 24 uur met mijn 12 uur contract...geweldig.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
![]()
De eerste week na weken van max. 20 uur (omdat ik anders boven de 45 uur kom
http://www.mijnalbum.nl/Album=LGKI6QHFquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:18 schreef waterreus23 het volgende:
Aangezien ik met mijn Albert Heijn filiaal ga verhuizen naar een nieuwe vestiging, namelijk een AH XL zou ik willen vragen of iemand de foto link van de AH XL foto's zou willen herstellen want deze doet het niet meer
Wat een drukte in Purmerend zeg.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:37 schreef blrrrt het volgende:
[..]
En hier een fotorepo van o.a. Rudi-F1 en kmaestro in AHdoobraak Heemskerk en AHxl Purmerend.
http://www.mijnalbum.nl/Album=IMCJO4WC
Ze heeft ze aan het eind van de rit wel voor 1.99 meegekregen, na pijn en moeite.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:56 schreef nikky het volgende:
Dat van die andrelon is mij ook opgevallen. Er staat namelijk voor het vak dat deze pijs afhankelijk is van het type dat je koopt. En op de bon dus niet.
Dus het is een hele domme fout van de AH
En als het ook voor het schap staat dan heeft de klant het recht om het voor die prijs mee te krijgenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze heeft ze aan het eind van de rit wel voor 1.99 meegekregen, na pijn en moeite.
Maar inderdaad, de prijzen in de schappen kloppen soms ook niet, maar als zo'n kereltje van houdbaar ook zegt dat het 1.99 is, ja, dan is er wel wat mis![]()
Kloptquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:02 schreef nikky het volgende:
[..]
En als het ook voor het schap staat dan heeft de klant het recht om het voor die prijs mee te krijgen.
Ik neem aan dat HK al is gebeld?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
KloptMaar 70 cent maal 4 en een verkeerde reclamecheque... En ik moet mijzelf ook verantwoorden
![]()
Ja, of gewoon de goede prijs ervoor hangenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:12 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik neem aan dat HK al is gebeld?
release of info bericht naar de filialen en klaar is kees
Jezus wat een mooie foto'squote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:37 schreef blrrrt het volgende:
[..]
http://www.mijnalbum.nl/Album=LGKI6QHF
Daar staan de foto's.
Gemaakt met m'n telefoon dus excuus voor de slechte kwaliteit foto's.![]()
Deze zijn gemaakt in september 2005 in AH Hoofddorp.
Bedenk wel dat zodra jullie XL worden, dat je XL2.5 wordt; de opvolger van deze.
En hier een fotorepo van o.a. Rudi-F1 en kmaestro in AHdoobraak Heemskerk en AHxl Purmerend.
http://www.mijnalbum.nl/Album=IMCJO4WC
En mijn winkel vind je hier.![]()
http://www.mijnalbum.nl/Album=JIE6NOBM
Makkelijk om je kar met lading achter te zettenquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:11 schreef SilverBullet het volgende:
[afbeelding]
Jammer dat ze in Hoofddorp van die kolommen hebben staan door de hele winkel.
Maar dat is maar een klein gedeelte van de openingstijd, de rest van tijd is het alleen maar onhandig. (al zijn de paden in een XL toch wel ruim genoeg.) Verder staat het ook niet mooi vind ik.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Makkelijk om je kar met lading achter te zetten
Mag je mij ene hand geven, mijn linker middelvinger is ook gekneud, moest een prullenbak legen opeens komt die grote ijzeren plaat op me klauwen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:08 schreef GotC het volgende:
Mooie foto's zeg!Mijn winkel zal er nooit ZO strak uitzien, zijn we te klein voor, maar echt netjes! Leuk dat jullie met een paar mensen zijn gegaan
Ik heb vandaag mn vinger zwaar gekneusd tijdens het werk.. was drog aan het vullen (hoe kan je dan je vinger kneuzen??), en ineens deed mn wijsvinger (rechts) pijn, was onwijs dik geworden en stond scheef. Erg geweldig dus
.
Ik ga binnenkort ook maar eens foto's maken van m'n AH
Ik was al bijna bang dat Die ene vent niet in de commercial zatquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:25 schreef blrrrt het volgende:
De nieuwe commercial is inderdaad weer leuk.
http://cmgtcontent.ahold.nl/homemade/ah/0642disney.mpg
Leuker dan die commercials van de Jumbo in ieder geval.![]()
Volgens mij 2 a 3 weken, daarna neem ik aan dat de 'Sinterklaas' promotie er komtquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:33 schreef -Sum- het volgende:
weet iemand nou hoe lang die poppenshit gaat duren??
O godquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:02 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Volgens mij 2 a 3 weken, daarna neem ik aan dat de 'Sinterklaas' promotie er komt
3 weken.quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:33 schreef -Sum- het volgende:
weet iemand nou hoe lang die poppenshit gaat duren??
Lekker zeg!quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:33 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Mag je mij ene hand geven, mijn linker middelvinger is ook gekneud, moest een prullenbak legen opeens komt die grote ijzeren plaat op me klauwen.
Geen muziek?? Helemaal nooit?quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
O godGEEN SINTERKLAASLIEDJES
![]()
!
O wacht.
Wij hebben nooit muziek![]()
Echt! Onze muziek is soms om te huilen, maar als we geen muziek hadden dan zou ik allang gek geworden zijn! (Ik zing/fluit altijd mee met de muziekquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:45 schreef Renesite het volgende:
Geen muziek alsin, alleen *tuuduuduu* deze week in de aanbieding lalalala
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |