abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:19:55 #1
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_42353010

Algemeen
Dit topic is dus voor alle medewerkers van AH.
Of je nou in een filiaal of op het hoofdkantoor werkt maakt niet uit.
Praat hier over die verschrikkelijke actie die ze nou weer hebben verzonnen, of roddel over je vervelendste klant.
Wees trots op je werkgever.
Of klaag juist over de bezuinigingen.
Dit is dus geen klaagtopic voor klanten!!

Vorige delen
[CENTRAAL] AH-medewerkers-topic
[CENTRAAL] AH-medewerkers-topic II
[CENTRAAL] AH-medewerkers-topic [ Deel 3 ]
[CENTRAAL] AH-medewerkers-topic [ Deel 4 ]
[CENTRAAL] AH-medewerkers-topic [ Deel 5 ]
[CENTRAAL] AH-medewerkers-topic [ Deel 6 ]
[CENTRAAL] AH-medewerkers-topic [ Deel 7 ]
[CENTRAAL] AH-medewerkers topic [Deel 8]
[CENTRAAL] AH-medewerkers topic [Deel 9]
[CENTRAAL] AH-medewerkers topic [Deel 10]
[CENTRAAL] AH-medewerkers topic deel eleven
[CENTRAAL] AH-medewerkers topic [Deel 12]
[CENTRAAL] AH-medewerkers topic [Deel 13] De kerst in.
[CENTRAAL] AH-medewerkers topic [Deel 14] Hamsterweken
[CENTRAAL] AH-medewerkers topic [Deel 15] Hamsterennn!!!
[CENTRAAL] AH-medewerkers topic [Deel 16]
[CENTRAAL] AH-medewerkers topic [Deel 17] Nieuwe ronde!
[CENTRAAL] AH-medewerkers-topic [Deel 18] Meet of niet?
[CENTRAAL] AH-medewerkers-topic [Deel 19] Everybody Appie!?
[Centraal] AH-medewerkers-topic [deel 20] Gezond Genieten
[Centraal] AH-medewerkers-topic [deel 21]
[Centraal] AH-medewerkers-topic [deel 22]
[Centraal] AH-medewerkers-topic [deel 23] Jokers plakken
[Centraal] AH-medewerkers-topic [deel 24]
[Centraal] AH-medewerkers-topic [deel 25] Biologisch
[Centraal] AH-medewerkers-topic [deel 26]
[Centraal] AH-medewerkerstopic [deel 27] 1151 domineert fok!
[Centraal] AH-medewerkerstopic [deel 28] En weer verder!
AH-medewerkerstopic [deel 29] Op weg naar WK
AH-medewerkerstopic [deel 30] Het WK is aanstaande
AH-medewerkerstopic [deel 31] Wuppiegekte!
AH-medewerkerstopic [deel 32] De wup is up!
AH-medewerkerstopic [deel 33] Zomerzegellikkers!
AH-medewerkerstopic [Deel 34] De grote 1151 verbouwing!
AH-medewerkerstopic [deel 35] AH WK gaat van start
AH-medewerkerstopic [deel 36] Jumbo... whahaha!!

De sites van AH
http://www.ah.nl
http://www.perla.nl
http://www.allerhande.nl

Zusterorganisaties (Nederland)
Ahold (moeder-organisatie)
Gall&Gall
Etos
Schuitema
C1000
Albert

Sites van andere supermarkten
Super de Boer
Edah
Konmar
Jumbo
Dirk, Digros, Bas v/d Heijde
Plus
Hoogvliet

Andere sites
http://www.uwsupermarkt.nl
http://www.zibb.nl/food
http://www.supers.nl
http://www.winkelwaar.nl

Media
Foto's AH XL
De Gezond reclame
AH indelingen

AH Hamster reclame, ongeval.

Openingspost vind je hier.
Het leven is geen krentenbol.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:20:58 #2
111612 blrrrt
pi_42353036
Kruidvat dus.
pi_42353332
Haha febster in Geldrop

Tof! Werkte vroegah ook met Ferry samen op de AGF
pi_42353417
Liggen er al chocolade kruidnootjes bij de AH?
Oja die reclame van Kruidvat met die excuus allochtoon en kale manager
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:46:05 #5
137628 Tellorian
Niet zo'n beetje mezelf!
pi_42353664
hee, wat leuk een AH medewerkers topic! wist helemaal niet dat zoiets bestond

ik werk sinds vorige week in een AH to go, neem aan dat ik hier ook mag posten?
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:47:13 #6
111612 blrrrt
pi_42353701
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:37 schreef Dementor het volgende:
Liggen er al chocolade kruidnootjes bij de AH?
Oja die reclame van Kruidvat met die excuus allochtoon en kale manager
Al weken!
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:46 schreef Tellorian het volgende:
hee, wat leuk een AH medewerkers topic! wist helemaal niet dat zoiets bestond

ik werk sinds vorige week in een AH to go, neem aan dat ik hier ook mag posten?
Tuurlijk! Welkom.

In welke AH to go werk je?
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:50:27 #7
137628 Tellorian
Niet zo'n beetje mezelf!
pi_42353784
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:47 schreef blrrrt het volgende:

Tuurlijk! Welkom.

In welke AH to go werk je?
AH to go, Alkmaar Station
pi_42353904
Eh WGR? ff moven mensen!

Oh ja... Kruidvat C1000
pi_42353974
ach ze moeten toch wat verzinnen
pi_42354044
Kut AH, al 2 keer gesolliciteerd, nog nix van gehoord. Terwijl ze ondertussen wel nieuwe mensen aannemen bij de zuivel ;[
  woensdag 4 oktober 2006 @ 12:01:42 #11
111612 blrrrt
pi_42354068
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:55 schreef Tim2005 het volgende:
Eh WGR? ff moven mensen!
We zitten altijd in WGR.
pi_42354224
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 12:00 schreef Koenz0r het volgende:
Kut AH, al 2 keer gesolliciteerd, nog nix van gehoord. Terwijl ze ondertussen wel nieuwe mensen aannemen bij de zuivel ;[
ouder dan 19? dan wordt je niet meer aangenomen.. ook geprobeerd te solliciteren (ben 20). te jong om in een echt berdijf te werken, te oud voor vakkenvuller oid...

The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
pi_42354361
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 12:07 schreef DropjesLover het volgende:

[..]

ouder dan 19? dan wordt je niet meer aangenomen.. ook geprobeerd te solliciteren (ben 20). te jong om in een echt berdijf te werken, te oud voor vakkenvuller oid...

16 ben ik ..
pi_42354502
Wij hebben een (extra?) actie met de perssinaasappelen. Een waterval van Persinaassappelen op 't plein, 80 colli erop gegooid 4kg voor 2,89.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  woensdag 4 oktober 2006 @ 12:20:12 #15
111612 blrrrt
pi_42354534
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 12:18 schreef highway101 het volgende:
Wij hebben een (extra?) actie met de perssinaasappelen. Een waterval van Persinaassappelen op 't plein, 80 colli erop gegooid 4kg voor 2,89.
Hier ook 1+1 gratis
  woensdag 4 oktober 2006 @ 13:07:21 #16
137628 Tellorian
Niet zo'n beetje mezelf!
pi_42355726
Naja, had dus laatst gesolliciteerd bij de AH to go, ik dacht kan het altijd proberen... Krijg ik die maandag gelijk een telefoontje of ik even langs wil komen enz. Ik dacht, mooi! weer werk, dus ik daar heen, aardige manager alleen geen collega's gezien. Voor het eerst gewerkt op zondag, moest vakkenvullen, maar kon nog geen kassa draaien aangezien ik nog niet in het systeem stond enz.

Maar tot nu toe bevalt het me allemaal wel, gezellige collega's dat wel
  woensdag 4 oktober 2006 @ 13:59:09 #17
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_42357318
nou wat er nou weer allemaal aan de hand is..

ik had op dinsdag 12 september een klant aan de balie die helemaal over zijn toeren was dat het 3 in de rij, kassa er bij niet werkte. hij vond het 'volksverlakkerij' (zoek dat maar eens op).
hij wilde de manager spreken. die was er niet. toen wilde die een officiele klacht indienen. dus ik pak het officiele klachtenkaartje (wat 5 bij 3 cm is ofzo ) en toen kreeg die helemaal het idee dat ik hem niet serieus nam, hij werd steeds gefrustreerder.
toen wilde die een garantie dat ie terug gebeld of gemaild werd. dat kon ik hem niet persoonlijk garanderen omdat ik zelf niet bij de afhandeling betrokken werd. (ik wilde geen belofte maken die door een ander nagekomen moest worden, en daar dan op afgerekend worden als het niet gebeurd).
dan wilde die zelf de mananger kunnen bellen. toen heb ik hem het telefoonnummer gegeven, en de naam van de manager en verteld wanneer die er weer zou zijn.
het was een vrij vervelende en dominante man, ik mocht ondertussen ook geen andere klanten, werd ie ontzettend boos.

wolla, issie dus naar de klantenservice gaan mailen met zijn klacht en toen hebben ze terug gemaild met de vraag om welk filliaal het ging. dat wilde die niet zeggen omdat het een landelijk probleem was en hij niet wilde dat de betreffende manager hem op ging bellen met een uitleg en om begrip zou vragen, en het probleem op een lager geplaatst iemand afgeschoven werd precies omgekeerd dus, want eerst wilde die PERSE de manager spreken.

is die lullo naar de plaatselijke krant gestapt over misleidende reclame en slechte klachtenafhandeling in het algemeen, met als voorbeeld dit voorval. mijn manager werd hierover dus gebeld door een journalist :S
wat blijkt nou, die man is jarenlang klachtenafhandelaar geweest bij een groot bedrijf en 'weet dus wel hoe het hoort'
dat artikel gaat dus verder voor 90% over ZIJN visie van een goede klachtenafhandeling, zelfverheerlijking dus
ook staat er in het artikel dat hij voor één keer de moeite had genomen een klacht in te dienen, toen hij te lang in de rij stond. OOK niet waar want hij stond dus zelfs bij het hoofdkantoor bekend als veelvuldig klager, met naam en toenaam
gelukkig is het niet gewoon als ingezonden brief geplaatst maar is een journalist er mee aan de slag gegaan. en die journalist heeft, zoals het een goede journalist betaamt, mijn manager opgebeld voor een reactie. dus onderaan het artikel staat dus dat mijn manager betreurd dat deze man het zo heeft opgevat omdat 3 in de rij een onderdeel is waar wij landelijk heel hoog op scoren en dat het incidenteel voor kan komen dat er niet aan gehouden kan worden en dat dit zoveel mogelijk wordt beperkt. nergens wordt gelukkig het filliaal nummer/ adres genoemd van onze AH, alleen de naam van de manager.
mijn manager was gelukkig niet boos, hij wilde alleen weten hoe het gegaan was. hij baalde ervan dat hij geen idee had wie die klant was, want het leek hem heel interessant eens met hem in discussie te gaan en te vragen waarom die uiteindelijk niet meer naar hem toe is gekomen.

wat kunnen mensen sneu zijn zeg omdat ie 1 keer wat te lang in de rij heeft gestaan, een artikel in de krant laten plaatsen
pi_42360865
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 13:59 schreef -Sum- het volgende:
wat kunnen mensen sneu zijn zeg omdat ie 1 keer wat te lang in de rij heeft gestaan, een artikel in de krant laten plaatsen
Wedden dat ie dat bij de Lidl (zelfde garantie) nooit zou doen? Sommige mensen willen bij AH echt als koningen behandeld worden
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_42361846
Binnenkort Momo Advanced, gelijk voor een groot deel verlost van dat schijtbestellen op vers
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
pi_42363264
Morgenochtend komt de Jury voor de AH WK langs. Mijn SM werkt vandaag de magische tijd van 07:00 - 22:00

Volgende week mag ik mee jureren
pi_42364005
Weet je ook al welke filialen ?
pi_42365089
Ik heb weer internet thuis, merkte alleen net dat ik het orgineel van de op niet meer heb..
Zal van de week dus maar een nieuw lijstje maken.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_42365235
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 17:49 schreef Webgangster het volgende:
Weet je ook al welke filialen ?
Ja, de grotere filialen in Utrecht, dus zeg maar de AH's in de regio Utrecht met grote nummer 4 en hoger
pi_42365633
@-Sum-
Ik ben het met je eens dat dat wel erg ver gaat en het is een miepert maar die "3 in een rij? dan openen wij er een kassa bij" gebeurt helaas praktisch nooit.
  Moderator woensdag 4 oktober 2006 @ 18:51:24 #25
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_42365794
(centraal)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator woensdag 4 oktober 2006 @ 18:52:14 #26
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_42365815
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 18:46 schreef heaven7 het volgende:
@-Sum-
Ik ben het met je eens dat dat wel erg ver gaat en het is een miepert maar die "3 in een rij? dan openen wij er een kassa bij" gebeurt helaas praktisch nooit.
Hier gewoon nooit, simpel, zaterdagen hebben we gewoon kassa's te weinig.
pi_42365853
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 18:52 schreef Renesite het volgende:

[..]

Hier gewoon nooit, simpel, zaterdagen hebben we gewoon kassa's te weinig.
Ik ben voorzichtig met m'n 'nooit' daar ik niet ieder moment van de dag in elke AH in nl ben
  Moderator woensdag 4 oktober 2006 @ 18:55:57 #28
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_42365922
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 18:53 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ik ben voorzichtig met m'n 'nooit' daar ik niet ieder moment van de dag in elke AH in nl ben
vaak als ik ff langskom is het gewoon enorm druk, we hebben een krappe planning en op sommige dagen een kassa te weinig.
Heil kerstdagen
pi_42366113
Kan ik alle begrip voor opbrengen. Maar hang dan niet een levensgroot bord boven de kassa's dat er dus bij 3 mensen in 1 rij een kassa wordt bijgeopend
Maargoed, verder niks te klagen over AH want echt lang wachten hoeft nooit.
  Moderator woensdag 4 oktober 2006 @ 19:05:48 #30
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_42366238
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 19:01 schreef heaven7 het volgende:
Kan ik alle begrip voor opbrengen. Maar hang dan niet een levensgroot bord boven de kassa's dat er dus bij 3 mensen in 1 rij een kassa wordt bijgeopend
Maargoed, verder niks te klagen over AH want echt lang wachten hoeft nooit.
Hebben wij ook niet, wij zijn al onder ogen gekomen dat het gewoon onmogelijk is om dat voor mekaar te krijgen.
pi_42368224
3 in de rij kassa erbij, gaat 80% van de tijd goed. Alleen tussen 4 en 6 knelt het vaak. Dan zijn 7 kassa's echt te weinig (we hebben er 12). Op drukke zaterdagen zijn er vaak 11 open, met kerst allemaal.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  woensdag 4 oktober 2006 @ 20:32:10 #32
16149 -Sum-
pi_42368738
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 18:46 schreef heaven7 het volgende:
@-Sum-
bij ons wel hoor

mensen worden niet alleen uit hun koffiepauze terug geroepen om bij te draaien maar zelfs ook tijdens de etenspauze
pi_42371944
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 16:24 schreef kmaestro het volgende:
Binnenkort Momo Advanced, gelijk voor een groot deel verlost van dat schijtbestellen op vers
wij hebben dat volgens mij al minimaal 2 weken
tenminste het staat wel op de terminal, ik heb er (nog) niet mee gewerkt ofzo..

die nieuwe software op de terminal is wel erg handig! geen lange laadttijden meer, schapstickers bestellen, tijdelijk toevoegen
  Moderator woensdag 4 oktober 2006 @ 22:17:12 #34
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_42372362
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 20:32 schreef -Sum- het volgende:

[..]

bij ons wel hoor

mensen worden niet alleen uit hun koffiepauze terug geroepen om bij te draaien maar zelfs ook tijdens de etenspauze
Dat laatste doen ze niet omdat ze simpel weg dan niet ingeroostert staan, bij ons doorbreken ze het blok, je kan ook iemand die niet in de winkel is niet bijroepen. who knows waar ik ben?
pi_42372743
Inderdaad. Ik eet wel eens thuis, niet altijd zin om een uur alleen in de kantine te zitten. Ik woon toch vlakbij. En een andere keer ben ik even een blokje om, effe kijken naar de nieuwe noodwinkel 100m verderop. En ik zou ook niet willen om bij te draaien, je hebt toch niet voor niets pauze? In een koffiepauze vind ik het wat anders. Alhoewel het wel lullig is als je moet bijdraaien, terwijl er 3 cassieres pauze houden.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  woensdag 4 oktober 2006 @ 22:48:23 #36
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_42373835
3 in de rij kassa erbij is praktisch onmogelijk . Ik vind het vervelend voor klanten, maar ze moeten er wel begrip voor hebben, dat als alle kassa's open zijn, we er niet 1 bij kunnen toveren
pi_42374094
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 22:48 schreef GotC het volgende:
3 in de rij kassa erbij is praktisch onmogelijk . Ik vind het vervelend voor klanten, maar ze moeten er wel begrip voor hebben, dat als alle kassa's open zijn, we er niet 1 bij kunnen toveren
En dan nog. De meeste klanten doen op hun dooie gemak boodschappen, staan her en der te keuvelen, gaan even koffiedrinken, maar 2 minuten wachten bij de kassa is teveel?

Maargoed, als zulke borden er hangen, en niet alle kassa's zijn open, dan moet je het naar de klant toe eigenlijk wel kunnen waarmaken.

Maargoed, op de andere afdelingen wordt al (te?) strak gepland, dus als je 2 of 3 keer kassa zit te draaien, loop je weer hopeloos achter op je eigen afdeling...

Zeker op Maandag, Vrijdag en Zaterdag kan ik geen minuut missen.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  woensdag 4 oktober 2006 @ 22:58:22 #38
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_42374225
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 22:54 schreef highway101 het volgende:

[..]

En dan nog. De meeste klanten doen op hun dooie gemak boodschappen, staan her en der te keuvelen, gaan even koffiedrinken, maar 2 minuten wachten bij de kassa is teveel?

Maargoed, als zulke borden er hangen, en niet alle kassa's zijn open, dan moet je het naar de klant toe eigenlijk wel kunnen waarmaken.

Maargoed, op de andere afdelingen wordt al (te?) strak gepland, dus als je 2 of 3 keer kassa zit te draaien, loop je weer hopeloos achter op je eigen afdeling...

Zeker op Maandag, Vrijdag en Zaterdag kan ik geen minuut missen.
Same here We hadden een keer uren tekort bij HB, en er werden constant mensen opgeroepen om kassa bij te draaien . Het mooie ervan was ook nog eens dat er een aantal kassa gewoon koffie zat te drinken! Die heb ik dus wel effe persoonlijk naar beneden gebeld . Het is bij de kassa nou eenmaal niet de hele avond druk meestal, dat koffiedrinken kan nog wel op een ander tijdstip.

Overigens vind ik eigenlijk die hele '3 in de rij kassa erbij' belofte onzin/mission impossible. Wie dat heeft verzonnen:
pi_42374709
TVP

Vrijdagavond weer werken
  donderdag 5 oktober 2006 @ 10:21:11 #40
16149 -Sum-
pi_42381656
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 22:17 schreef Renesite het volgende:

[..]

Dat laatste doen ze niet omdat ze simpel weg dan niet ingeroostert staan, bij ons doorbreken ze het blok, je kan ook iemand die niet in de winkel is niet bijroepen. who knows waar ik ben?
nouja bij ons zitten de mensen meestal in de kantine soms gaan de mensen dus express buiten de deur lunchen
  donderdag 5 oktober 2006 @ 10:22:47 #41
16149 -Sum-
pi_42381698
ff ander vraagje, ik moet voor school onderzoeken of RFID een trend of een hype is.

weet iemand van jullie toevallig hoe ver AH daarmee is?
pi_42381917
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 10:22 schreef -Sum- het volgende:
ff ander vraagje, ik moet voor school onderzoeken of RFID een trend of een hype is.

Heb er wel is een stukje over gelezen weet alleen niet meer waar.
pi_42381922
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 22:07 schreef Mip1988 het volgende:

[..]

wij hebben dat volgens mij al minimaal 2 weken
tenminste het staat wel op de terminal, ik heb er (nog) niet mee gewerkt ofzo..

die nieuwe software op de terminal is wel erg handig! geen lange laadttijden meer, schapstickers bestellen, tijdelijk toevoegen
Vertel?!
pi_42382764
quote:

Dat zou super zijn als ze dit zouden gaan gebruiken. Moet je kijken wat een voordeel je hebt. Vooraadbeheersing gaat vanzelf. alles wordt bijgeboekt zodra het het filiaal binnenkomt. en bij de kassa weer uitgeboekt.

Denk alleen dat je dit voorlopig nog niet gaat zien op voedingsmiddelen. Ook is het makkelijk te omzeilen door b.v. allu folie. Dus ik denk dat nog wel 5 tot 10 jaar gaat duren.

Offtopic:
Misschien handig om de nieuwe url in het topic deel dat sluit te zetten?
  donderdag 5 oktober 2006 @ 11:10:27 #45
111612 blrrrt
pi_42382842
quote:

Alles bevindt zich nog in een testfase, en ook alleen op DC-niveau.
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 11:07 schreef NovaCain het volgende:

Offtopic:
Misschien handig om de nieuwe url in het topic deel dat sluit te zetten?
Done.
pi_42383405
@Sum; volgens mij is AH daar wel degelijk mee bezig, er staat ook met regelmaat wat over RFID in de vakliteratuur.

Ow en dat tijdelijk toevoegen zit niet in de nieuwe Wise, maar in het nieuwe momo met de bijbehorende software. Volgende week kan iedereen tijdelijk toevoegen met de Wise
pi_42384344
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 11:10 schreef blrrrt het volgende:

Done.
Thnx. Loop me altijd rot te zoeken naarh et nieuwe deel
quote:
Ow en dat tijdelijk toevoegen zit niet in de nieuwe Wise, maar in het nieuwe momo met de bijbehorende software. Volgende week kan iedereen tijdelijk toevoegen met de Wise
Wij kunnen ook al sinds week 38 T-correctie uitvoeren met terminal hoor.
pi_42384387
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 11:29 schreef CryptoKnight het volgende:
@Sum; volgens mij is AH daar wel degelijk mee bezig, er staat ook met regelmaat wat over RFID in de vakliteratuur.

Dus gewoon via de terminal tijdelijk toevoegen?
Ik moet daar rechten toe krijgen.
pi_42384838
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 11:29 schreef CryptoKnight het volgende:

Heel leuk allemaal, maar ik zie het tijdelijk toevoegen liever gewoon in de kassa software. Is een barcode onbekend? dan zou er in de kassa dus een module moeten zitten die volledig automatisch het artikel tijdelijk toevoegt. mocht dit om een of andere reden niet lukken kan dat daarna nog wel aangegeven worden. Enr euh momo op de terminal? lijkt me ook niet echt een goed idee, want dan gaat straks iedereen weer met een terminal langs het vak om naar wens te plussen(bij bestellen), en dat is nou juis niet de bedoeling met replanishment, dan hadden we netzogoed met RFBA kunnen blijven werken.
pi_42385299
Toch wel jammer dat RFBA eraf is. Toen ik op zuivel stond, was het een sport om precies zo te bestellen dat er minder dan 10 colli afvoer was aan het eind van de dag, en toch geen lege vakken te hebben.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_42385346
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 12:23 schreef blizzard_rail het volgende:

[..]

Heel leuk allemaal, maar ik zie het tijdelijk toevoegen liever gewoon in de kassa software. Is een barcode onbekend? dan zou er in de kassa dus een module moeten zitten die volledig automatisch het artikel tijdelijk toevoegt. mocht dit om een of andere reden niet lukken kan dat daarna nog wel aangegeven worden. Enr euh momo op de terminal? lijkt me ook niet echt een goed idee, want dan gaat straks iedereen weer met een terminal langs het vak om naar wens te plussen(bij bestellen), en dat is nou juis niet de bedoeling met replanishment, dan hadden we netzogoed met RFBA kunnen blijven werken.
Nou. Je gebruikt momo meer om acties extra te bestellen. en voor klanten orders etc. Als je het goed hebt gedaan met prognoses, facings dan hoef je verder niet de vakken langs te lopen.
pi_42385475
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 12:42 schreef highway101 het volgende:
Toch wel jammer dat RFBA eraf is. Toen ik op zuivel stond, was het een sport om precies zo te bestellen dat er minder dan 10 colli afvoer was aan het eind van de dag, en toch geen lege vakken te hebben.
RFBA bestaat nogsteeds hoor! ik heb het gister nog gebruikt om lege kratten te bestellen (bier/fris). Dat vind je onder Bestellen>muteren>niet verkoop artikelen, dan afleverstroom 1(houdbaar) en ass. groep 489 (lege kratten). Om ff ob bestellen via de terminal terug te komen, ik ben hier nogsteeds voor geautoriseerd omdat ik dat ooit nog eens nodig heb gehad om diepvries te bestellen maar dat draait al heel lang onder RE.
  Moderator donderdag 5 oktober 2006 @ 14:49:18 #53
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_42389475
Tof met verkouden kop naar de Zuivel vanavond !
pi_42391020
die reclame van de Kruidvat
pi_42391228
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 14:49 schreef Renesite het volgende:
Tof met verkouden kop naar de Zuivel vanavond !
Ik ga vanavond ook aan het Zuivelen, maar ben niet verkouden. Je hangt overigens toch niet de hele tijd in de koeling, ik vind dat iig nog wel meevallen. Wees blij dat je geen diepvries moet doen .
pi_42395536
tvp
pi_42396976
3 in de rij? Kassa erbij. Dat werkt prima. Maar klanten worden steeds slinkser. Ze gaan aan de voorkant van een pilaar met z'n 5'ven staan en naast de pilaar zijn nog twee kassa's. Maar ja, die 'zien' ze niet. Of ze gaan zoieso lekker breed uit staan, waardoor de rij lang lijkt. Oneerlijk is dat onze Mammoet's een voorband hebben van maar drie kassabanddividers (beurtbalkjes) lang. Moet zeggen van die ontiegelijk lange voorbanden zoals euhh AH 1395 (Noorderarcade in Alkmaar) werken ook in je voordeel. Dan lijken de rijen minder lang.

In de rij staan is trouwens wel leuk. Elstar en Jonagold is vaak niet te onderscheiden voor caissières. Terwijl de gloed van een Royal Gala vaak wat oranje/ roze is wordt ze vaak uitgescholden voor een Elstar. Mij kan het niet schelen, een Elstar is goedkoper. Tenzij de caissière het vraagt, anders houd ik mijn mond.

Weet iemand trouwens hoe 'klein' een AH 1 is? Zoals bijv. AH 1306, Rijnstraat in Amsterdam? Bedoel een drie'tje vind ik soms al mini-mini. Maar wat moet ik me voorstellen bij een één? Iets ter grootte van een AH to Go?
  donderdag 5 oktober 2006 @ 18:53:30 #58
111612 blrrrt
pi_42397775
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 18:25 schreef Atlasvlinder het volgende:
Weet iemand trouwens hoe 'klein' een AH 1 is? Zoals bijv. AH 1306, Rijnstraat in Amsterdam? Bedoel een drie'tje vind ik soms al mini-mini. Maar wat moet ik me voorstellen bij een één? Iets ter grootte van een AH to Go?
Deze:

http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/openingstijden.jsp?opco=AH&no=1599

is ook een 1-tje. Die heeft 2 sta-kassa's naast elkaar en 3 paden die zo breed zijn dat 2 winkelwagentjes elkaar net niet kunnen passeren. Ze hebben ook alleen mandjes.
pi_42399245
Avond winkel denk ik ?
  donderdag 5 oktober 2006 @ 19:47:07 #60
111612 blrrrt
pi_42399504
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 19:39 schreef Webgangster het volgende:
Avond winkel denk ik ?
jup
  Moderator donderdag 5 oktober 2006 @ 19:58:45 #61
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_42399942
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 19:47 schreef blrrrt het volgende:

[..]

jup
Als ik kijk naar de openingstijden wel ja

* Renesite heeft gezuivelled.
Ze willen me meteen ook inboeken enzo leren. Gebeurt dat bij iedereen op zuivel?
pi_42400986
AI AI AI!!!!!!

Albert Heijn haalt roomijs terug

Uitgegeven: 5 oktober 2006 13:46

AMSTERDAM - Albert Heijn haalt met onmiddellijke ingang kartonnen bekers AH Excellent Roomijs (inhoud 500 ml) uit de winkels terug. Het gaat om de smaken AH Excellent Strawberry Cheesecake en AH Excellent Cookie Caramel, met een houdbaarheidsdatum tot en met 19 januari 2008.

Consumptie van het product kan volgens het supermarktconcern schadelijk zijn voor de gezondheid. Klanten die het product hebben gekocht, worden dan ook dringend verzocht het product niet te gebruiken.

De maatregel is genomen naar aanleiding van enkele klachten van consumenten die stukjes hard doorzichtig (transparant) plastic in het ijs hebben aangetroffen. Uit een onderzoek dat onmiddellijk is ingesteld bij de producent is gebleken dat bij de productie van stukjes koek die in het ijs worden verwerkt, plastic van de mal is losgeraakt en in het ijs terecht is gekomen.

Bron: Nu.nl

Toch weer jammer dit soort zaken!
  Moderator donderdag 5 oktober 2006 @ 20:26:13 #63
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_42401050
Ai ai ai ai Maar cookie caramal heeft AH eigen merk ook? Omg !
pi_42403671
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 19:58 schreef Renesite het volgende:

[..]

Als ik kijk naar de openingstijden wel ja

* Renesite heeft gezuivelled.
Ze willen me meteen ook inboeken enzo leren. Gebeurt dat bij iedereen op zuivel?
Wat houdt inboeken in? Waarschijnlijk kan ik het wel, maar heet het bij ons anders .
  Moderator donderdag 5 oktober 2006 @ 21:32:32 #65
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_42403762
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:30 schreef Twisted_Logic het volgende:

[..]

Wat houdt inboeken in? Waarschijnlijk kan ik het wel, maar heet het bij ons anders .
Ja... 'inboeken' dus ook bestellen enzo.
pi_42405022
Ja die code 999 van dat ijs. Mocht zelfs niet lekken ivm "milieuschade". Dan vraag ik me toch af wat voor chemische zooi daar verdomme dan wel niet inzit...
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_42406509
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 22:01 schreef highway101 het volgende:
Ja die code 999 van dat ijs. Mocht zelfs niet lekken ivm "milieuschade". Dan vraag ik me toch af wat voor chemische zooi daar verdomme dan wel niet inzit...
Echt heel erg kan het niet zijn, we moesten de rode code 999 zak met het ijs erin in de vuilcontainer gooien.

Vind het wel een rare gang van zaken, normaal mag zoiets nooit in de vuilcontainer.

Meld zich tevens aan in dit topic
Werkzaam bij AH 8637 Bemmel afdeling Houdbaar
pi_42406705
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 12:03 schreef NovaCain het volgende:

[..]

Thnx. Loop me altijd rot te zoeken naarh et nieuwe deel
[..]

Wij kunnen ook al sinds week 38 T-correctie uitvoeren met terminal hoor.
Dat kan kloppen hoor, een behoorlijk aantal winkels loopt ook op voor. Week 41 gaan alle winkels over.
pi_42406767
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:32 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ja... 'inboeken' dus ook bestellen enzo.
Bij ons wordt er automatisch besteld. Dmv alle restanten en lege gaten te tellen komt er steeds genoeg binnnen enzo. Bij ons wordt alleen nog maar de groente echt besteld.
pi_42408485
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 22:31 schreef -Glenn- het volgende:

[..]

Echt heel erg kan het niet zijn, we moesten de rode code 999 zak met het ijs erin in de vuilcontainer gooien.

Vind het wel een rare gang van zaken, normaal mag zoiets nooit in de vuilcontainer.

IJs mag nooit retour. Altijd de container in. net als de rest van diepvries artikelen. Dus de gang van zaken is correct. En dat het chemisch is? Wat stukjes plastic ga je niet dood aan. Net als die glas splinters in olvarit een tijd geleden. de splinters waren zo klein dat het toch geen gevaar zou opleveren. Maar het is duidelijk dat je zoiets niet kunt/mag verkopen.
pi_42408973
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 22:31 schreef -Glenn- het volgende:

[..]

Euhm heb jij het winkel bericht gelezen?
Salvesen komt de retouren ophalen hoor.
pi_42409081
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 23:37 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Euhm heb jij het winkel bericht gelezen?
Salvesen komt de retouren ophalen hoor.
Dan moet je WinkelWeb nog maar een keer lezen

Ik dacht dat het een bericht was rond 17:28. Daarin wordt de retourprocedure gewijzigd.

Je moet ook de oude Code 999 bon op 0 zetten en de nieuwe Code 666 bon invullen.
pi_42409184
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 23:40 schreef -Glenn- het volgende:

[..]

Dan moet je WinkelWeb nog maar een keer lezen

Ik dacht dat het een bericht was rond 17:28. Daarin wordt de retourprocedure gewijzigd.

Je moet ook de oude Code 999 bon op 0 zetten en de nieuwe Code 666 bon invullen.
Das dan lullig want ik moest het van mijn vm volgens een bericht doen van voor 13.00.
pi_42409764
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 23:42 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Das dan lullig want ik moest het van mijn vm volgens een bericht doen van voor 13.00.
Dat kon toen nog niet wnat toen ik om 15:00 bij mij (1129) in de terminal keek stond er GEEN retour afspraak (overgens was alles al uit de winkel gehaald door een collega).
  Moderator vrijdag 6 oktober 2006 @ 09:36:45 #75
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_42414985
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 22:37 schreef Twisted_Logic het volgende:

[..]

Bij ons wordt er automatisch besteld. Dmv alle restanten en lege gaten te tellen komt er steeds genoeg binnnen enzo. Bij ons wordt alleen nog maar de groente echt besteld.
Weet ik ook veel, naja, met de terminal tellen enzo... je weet wel, beetje bliepen...

Leer ik vanzelf !
pi_42418794
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 09:36 schreef Renesite het volgende:

[..]

Weet ik ook veel, naja, met de terminal tellen enzo... je weet wel, beetje bliepen...

Leer ik vanzelf !
Appeltje eitje bliepen moet je wel eerst doen als je restanten gevuld hebt he...
Anders zit je iets aan te passen waar misschien nog een hele collie van achter is.
Is bij HB niet zo'n vereiste maar bij Zuivel wel
pi_42420600
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 12:04 schreef Webgangster het volgende:

[..]

Appeltje eitje bliepen moet je wel eerst doen als je restanten gevuld hebt he...
Anders zit je iets aan te passen waar misschien nog een hele collie van achter is.
Is bij HB niet zo'n vereiste maar bij Zuivel wel
Oke, die snap ik niet. Waarom kan je Houdbaar wel tellen, terwijl er nog colli's achter liggen en bij Zuivel niet? Volgens mij moet je altijd pas tellen als de hele zending erin zit en je weet wat je restant hebt. Anders krijg je door eigen toedoen leuke voorraadverschillen.......
pi_42420707
Bij Houdbaar is het minder aangezien daar toch wel weer een collie van binnenkomt.
Dat heeft te maken met dat inteligente systeem die bijv in de zomermaanden meer bier/fris brengd enz
pi_42423085
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 13:25 schreef Webgangster het volgende:
Bij Houdbaar is het minder aangezien daar toch wel weer een collie van binnenkomt.
Dat heeft te maken met dat inteligente systeem die bijv in de zomermaanden meer bier/fris brengd enz
Dat is natuurlijk gelul. Stel je neemt de AH Witte rijst. Die gaat redelijk snel en heb je soms ook wel achterstaan als restant. Als je die dan gewoon op 0 zou zetten krijg je er weer twaalf binnen. Doe je dit bijvoorbeeld 3 keer in een paar weken heb je een verschil van 36 stuks. Ga dan je steekproef maar doen met 5% marge!

Succes

[ Bericht 0% gewijzigd door lenin op 06-10-2006 15:56:53 ]
pi_42425998
Als er op HB is afgebalkt kun je wel tellen zonder naar je restanten toe hoeven kijken.

Is er EN niet afgebalkt EN geen restanten nagevuld, ben je echt je systeem aan het vern*&ken en dat moet je echt niet willen.
pi_42426187
In Week 42 weer poppenkastpoppen Aktie, nu met de poppenkastpoppen van de Kleine Zeemeermin
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:44:44 #82
16149 -Sum-
pi_42426483
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:35 schreef waterreus23 het volgende:
In Week 42 weer poppenkastpoppen Aktie, nu met de poppenkastpoppen van de Kleine Zeemeermin
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, niet weer
  Moderator vrijdag 6 oktober 2006 @ 17:56:48 #83
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_42428422
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:35 schreef waterreus23 het volgende:
!!!!!!!!!
pi_42428827
hahaha ohnee he

iedereen vandaag braaf andrelon dingetjes uitgedeeld?
pi_42429159
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 18:13 schreef Mip1988 het volgende:
hahaha ohnee he

Nee hier nog ene hele container staan, morgen denk ik.
pi_42429175
We staan 2 of 3

7,5 voor versheid gekregen
En 7,2 gekregen voor Prettig winkelen
pi_42429226
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 14:50 schreef lenin het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk gelul. Stel je neemt de AH Witte rijst. Die gaat redelijk snel en heb je soms ook wel achterstaan als restant. Als je die dan gewoon op 0 zou zetten krijg je er weer twaalf binnen. Doe je dit bijvoorbeeld 3 keer in een paar weken heb je een verschil van 36 stuks. Ga dan je steekproef maar doen met 5% marge!

Succes
ik bedoelde alleen dat het op HB minder belangrijk is als je telt dan op Zuivel
Aangezien op zuivel een te minste houdbaar tot datum op zit.
  Moderator vrijdag 6 oktober 2006 @ 18:33:45 #88
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_42429253
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 18:13 schreef Mip1988 het volgende:
hahaha ohnee he

Ja, wel gedaan, pas na 4en
pi_42431089
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 18:32 schreef Webgangster het volgende:

[..]

Soms heb je ook colli-verwisselingen.

Zo had ik vandaag van de kipfiletblokjes van de ene 50 teveel, en de ander 50 teweinig in de voorraad.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_42432679
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 18:32 schreef Webgangster het volgende:

[..]

Dat heeft niets met tellen te maken, je moet gewoon op code vullen, en DAGELIJKS codeboek lopen.
Tellen doe je nooit als:
  • De levering nog in het magazijn of koel/vriescel staat
  • De levering nog onderweg is
  • Er nog vernietigingen gedaan moeten worden
  • Je niet zeker weet hoeveel je van wat aan restanten hebt

Deze regels gelden ook voor neeverkoop scannen.
    tellen is op alle afdelingen belangrijk, en dat heeft inderdaad met de steerproef te maken, want die 5% gaat over het totaal verschil in de hele winkel!

Overgens zit op 90% van de producten op HB ook een tht code!
  • pi_42432989
    Ik tel alleen tussen 6 en 7 (19.00 is OBM voor de volgende middag), en als ik overzicht heb, oftewel, alle bulk en panklaar weggevuld. Meestal heb ik dan nog 3 containers over. Dan schrijf ik op wat ik achter heb staan, en ga de winkel in, en tellen maar.

De NEE-verkoop (is de toets terug?) gebruik ik nooit, altijd even handig via INFO kijken als er een enorm verschil zit. (klikken op mutaties), en hoe dat komt.
    / ¦ ¦ / ¦ ¦
      vrijdag 6 oktober 2006 @ 23:50:50 #92
    120925 SilverBullet
    Remember, remember...
    pi_42439230
    Wanneer wordt de OP weer geüpdatet? Ik wil dr ook in.

1428, Enschede
    ...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
    I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
    pi_42439270
    Wanneer ik tijd heb.
    - Nu bed tijd
    - Morgen ochtend stad
    - Morgen middag ah
    - Morgen avond ah + film
    - Zondag jarig dus moet even kijken of ik tijd heb
    pi_42439309
    ik ben van plan 1 keer in de week nachtdienst te gaan draaien in DC Albert heijn vlakbij mij in de buurt

hoeveel zal je dan per uur verdienen snachts?
    bier
    pi_42440823
    quote:
    Op vrijdag 6 oktober 2006 23:53 schreef italiaan1987 het volgende:
    ik ben van plan 1 keer in de week nachtdienst te gaan draaien in DC Albert heijn vlakbij mij in de buurt

hoeveel zal je dan per uur verdienen snachts?
    Kijk ff op deze site, zoek het desbetreffende DC op (Zaandam, geldermalsen, Tilburg, enz.) en kijk naar de contact informatie, daar kan je om meer info vragen!

@SHERMAN: Mocht je ff tijd vinden mag je mij ook toevoegen, 1129 De Bilt. houdbaar, magazijn soms diepvries en in extreme noodgevallen ook vers-zb (vermelding HB-magazijn en diepvries is voldoende)

[ Bericht 7% gewijzigd door blizzard_rail op 07-10-2006 00:52:48 ]
    pi_42440962
    [/quote]Overgens zit op 90% van de producten op HB ook een tht code!
    [quote]

Dus bij jullie vullen jullie de rijst ook op code ?

Maargoed wij tellen alleen legen vakken meer niet
    Ongeacht of er achter nog wat staat, toch wel binnen 1 a 2 dagen weg
    pi_42441139
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 00:44 schreef Webgangster het volgende:
    Dus bij jullie vullen jullie de rijst ook op code ?

Maargoed wij tellen alleen legen vakken meer niet
    Ongeacht of er achter nog wat staat, toch wel binnen 1 a 2 dagen weg
    Nou rijs is een beetje overdreven, maar denk eens aan chips, koek, fijn banket(cake endergelijke), droge worst, rookworst, kroepoek, houdbare melk, koffiemelk, beschuit, diverse biologische producten. er valt dus ook op houdbaar genoeg op code te vullen> En tjah, wil je het écht goed doen dan vul je ALLES op code

[ Bericht 8% gewijzigd door blizzard_rail op 07-10-2006 00:58:45 ]
      zaterdag 7 oktober 2006 @ 01:00:35 #98
    120925 SilverBullet
    Remember, remember...
    pi_42441416
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 00:39 schreef blizzard_rail het volgende:

[..]

Kijk ff op deze site, zoek het desbetreffende DC op (Zaandam, geldermalsen, Tilburg, enz.) en kijk naar de contact informatie, daar kan je om meer info vragen!

@SHERMAN: Mocht je ff tijd vinden mag je mij ook toevoegen, 1129 De Bilt. houdbaar, magazijn soms diepvries en in extreme noodgevallen ook vers-zb (vermelding HB-magazijn en diepvries is voldoende)
    Ow ik ook hb ja.
    pi_42452978
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 00:51 schreef blizzard_rail het volgende:

[..]

Nou rijs is een beetje overdreven, maar denk eens aan chips, koek, fijn banket(cake endergelijke), droge worst, rookworst, kroepoek, houdbare melk, koffiemelk, beschuit, diverse biologische producten. er valt dus ook op houdbaar genoeg op code te vullen> En tjah, wil je het écht goed doen dan vul je ALLES op code
    Wij hebben wel eens controle, en ze halen er altijd wel 2 winkelwagentjes met overcode HB producten uit.
    / ¦ ¦ / ¦ ¦
    pi_42454029
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 00:51 schreef blizzard_rail het volgende:

[..]

Als je een grote winkel op code gaat vullen kun je net zo goed je tent sluiten . Totaal onhaalbaar.
    Bij ons wordt gewoon koekjes, chips, eieren, worsten en wat uit de ontbijt gang FIFO gevuld en de rest niet. Werkt prima, maar we zijn dan ook een "kleine" winkel met een omzet die sommige winkels met 2x de vloeroppervlakte die wij hebben soms maar net halen

Ooh en Bolle, ik mis je nog steeds hoor , maar ik snap dat leven in Malaga beter is dan bij de AH groente vullen
    " tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
    pi_42454061
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 15:06 schreef febster het volgende:

[..]

Als je een grote winkel op code gaat vullen kun je net zo goed je tent sluiten . Totaal onhaalbaar.
    Bij ons wordt gewoon koekjes, chips, eieren, worsten en wat uit de ontbijt gang FIFO gevuld en de rest niet. Werkt prima, maar we zijn dan ook een "kleine" winkel met een omzet die sommige winkels met 2x de vloeroppervlakte die wij hebben soms maar net halen

Ooh en Bolle, ik mis je nog steeds hoor , maar ik snap dat leven in Malaga beter is dan bij de AH groente vullen
    Ik zeg het krom, maar ik bedoel dat we een hoge omloopsnelheid hebben
    " tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
      Moderator zaterdag 7 oktober 2006 @ 19:04:12 #102
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42459648
    Vandaag was ik al brak, en opeens.
    "René? Kan je ff hier helpen?" (infobalie)
    "Ja, is goed!"
    "Ok, ik ga op pauze, heb je een vraag bel je maar ff 201"
    "Okay "
    En gelijk de eerste klant die wat wou ruilen.
    De walkthrough over hoe je dat moet doen was geplakt op de printer van de kassa, dus op goed geluk.
    En ja hoor Gelukt
    En na 20 minuten (tsssssk) en 1 keer gebeld over de staatsloterijmachine had ik alles foutloos gedaan
    "Maar euh.. gaat wel okay toch?" vraag ik
    "Ja, ik wil je graag wat dingen leren hier, zodat je het misschien later ook alleen kan"
    " ! "
    "Niet zeggen hoor, maar [[naam]] ziet het niet zo zitten, maar ik eigenlijk wel"
    " !! ! "
    pi_42460058
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 19:04 schreef Renesite het volgende:
    Vandaag was ik al brak, en opeens.
    "René? Kan je ff hier helpen?" (infobalie)
    "Ja, is goed!"
    "Ok, ik ga op pauze, heb je een vraag bel je maar ff 201"
    "Okay "
    En gelijk de eerste klant die wat wou ruilen.
    De walkthrough over hoe je dat moet doen was geplakt op de printer van de kassa, dus op goed geluk.
    En ja hoor Gelukt
    En na 20 minuten (tsssssk) en 1 keer gebeld over de staatsloterijmachine had ik alles foutloos gedaan
    "Maar euh.. gaat wel okay toch?" vraag ik
    "Ja, ik wil je graag wat dingen leren hier, zodat je het misschien later ook alleen kan"
    " ! "
    "Niet zeggen hoor, maar [[naam]] ziet het niet zo zitten, maar ik eigenlijk wel"
    " !! ! "
    Herkenbaar

Alleen in mijn geval schop ik de desbetreffende collega gewoon ff naar de kantine of naar de kassa zodat ik nog wel iets leer

Overigens ook leuk, laatst... Engelsman, yah, can i have twenty marlboro lights please (met een onvervalst engels accent zodat het haast onverstaanbaar werd).. Ik pak dus 2 sloffen uit de la, en vraag voor de zekerheid, Twen-ty?? Hij: yess, yess... maar zodra hij ziet dat ik de 2 sloffen af wil gaan rekenen, is het van No, no, twentyy... ik: ik schrijf het op een blaadje, zegt hij weer yes, twenty... wat blijkt, hij bedoelt 20 sigaretten, dus 1 pakje

Overigens zijn polen (het stikt er van hier in Brabant) nog erger want die versta je helemaal niet en die glimlachen alleen...
      Moderator zaterdag 7 oktober 2006 @ 19:31:55 #104
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42460402
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 19:20 schreef febster het volgende:

[..]

Herkenbaar

Alleen in mijn geval schop ik de desbetreffende collega gewoon ff naar de kantine of naar de kassa zodat ik nog wel iets leer

Overigens ook leuk, laatst... Engelsman, yah, can i have twenty marlboro lights please (met een onvervalst engels accent zodat het haast onverstaanbaar werd).. Ik pak dus 2 sloffen uit de la, en vraag voor de zekerheid, Twen-ty?? Hij: yess, yess... maar zodra hij ziet dat ik de 2 sloffen af wil gaan rekenen, is het van No, no, twentyy... ik: ik schrijf het op een blaadje, zegt hij weer yes, twenty... wat blijkt, hij bedoelt 20 sigaretten, dus 1 pakje

Overigens zijn polen (het stikt er van hier in Brabant) nog erger want die versta je helemaal niet en die glimlachen alleen...
    Glimlachen ja, en jatten snoep bij de vleet
    pi_42462182
    Polen zijn niks.
    pi_42464047
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 19:20 schreef febster het volgende:

[..]

Herkenbaar

Die Polen inderdaad En toch ook veel buitenlanders die met hun creditcard willen betalen.. Vandaag was het bij ons ontzettend druk! Onze extra brede kassa was dan ook kapot, net als een snelkassa laatst waren er ook veel pinmachines kapot.. die zijn vervangen
    Ik hoop dat AH dit keer wel met genoeg poppenkastpoppen komt
    pi_42466257
    Vandaag was de vrachtwagen pleite op de aankomsttijd, gebeurd ook nooit, maar volgens mij heeft onze SM even wat kunnen regelen zodat alles wat eerder komt bij ons dan overige filialen. Gisteren en vandaag was er ook zo'n SPA promotie vrouwtje in de winkel en die zei dat ik zo aardig was, en dat onze SM, VM alleen maar lope nte schreeuwen enz, toen dacht ik, ik ben niet de enigste die dat denkt...

Ook hebben we vandaag bier/fris en embalge moeten controleren of de vooraard klopt, de helft van wat er in de WISE terminal staat hebben we niet eens voor de embalge :S. Helaas was het vandaag weer veelste druk, we komen zekere 3 kassa's te kort op de 12 die we hebben. Rijen aan de'kassa's waar je mensen niet mee blij maakt, rijen tot in paden..

Ook was de 1 van de 2 embalge machines weer is stuk, te minste, hij pakte alleen bier en geen frisdrank want die sorteer gleuf in het aparaat werke niet echt goed, dus flessen bleven gewoon klem ziiten. Wil je net gaan eten, zit de zak vol en kijken mensen (lekkere chickies) me aan dat ik daar met handen vol eten sta en dan ik tegen me colega zeg, zou jij dat aub even willen doen voor me want ik ga eten. (tijd was al opgenomen enz, dus het zou allemaal van me pauze afgaan die ik goed kan gebruiken op de zaterdag)
      Moderator zaterdag 7 oktober 2006 @ 23:19:26 #108
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42467213
    Ik moest ff af gaan romen bij een kassa.
    En ja hoor, een gore rond rimpelkut komt met rollator aanRENNEN enorm blij met haar euroshopper ontbijtkoek en euroshopper koffiemelk en euroshopper 36cent brood te springen van blijdschap
    Ik maar niet reageren en met het hoofd in de kassa.
    "Meneer Meneer MENEEEER"
    "ja?"
    "U gaat toch wel open he? Anders moet ik straks weer hélemaal achter in de rij, en ik ben hier al helemaal heengereden"
    *Huh? Welke rij?*
    "Nee, sorry, ik heb wat anders te doen" (godverdomme kutrimpel mijn lampje brand niet, ik heb geen kar weggehaald, en alsnog wáárom zou ik dat doen als het niet niet druk is?)
    "Oh, verdikkeme "
      zondag 8 oktober 2006 @ 00:47:25 #109
    120925 SilverBullet
    Remember, remember...
    pi_42469403
    quote:
    Op vrijdag 6 oktober 2006 23:52 schreef SHERMAN het volgende:
    Wanneer ik tijd heb.
    - Nu bed tijd
    - Morgen ochtend stad
    - Morgen middag ah
    - Morgen avond ah + film
    - Zondag jarig dus moet even kijken of ik tijd heb
    Gefeliciteerd!
    pi_42472677
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 22:45 schreef Webgangster het volgende:
    Vandaag was de vrachtwagen pleite op de aankomsttijd, gebeurd ook nooit, maar volgens mij heeft onze SM even wat kunnen regelen zodat alles wat eerder komt bij ons dan overige filialen. Gisteren en vandaag was er ook zo'n SPA promotie vrouwtje in de winkel en die zei dat ik zo aardig was, en dat onze SM, VM alleen maar lope nte schreeuwen enz, toen dacht ik, ik ben niet de enigste die dat denkt...

Ook hebben we vandaag bier/fris en embalge moeten controleren of de vooraard klopt, de helft van wat er in de WISE terminal staat hebben we niet eens voor de embalge :S. Helaas was het vandaag weer veelste druk, we komen zekere 3 kassa's te kort op de 12 die we hebben. Rijen aan de'kassa's waar je mensen niet mee blij maakt, rijen tot in paden..

Ook was de 1 van de 2 embalge machines weer is stuk, te minste, hij pakte alleen bier en geen frisdrank want die sorteer gleuf in het aparaat werke niet echt goed, dus flessen bleven gewoon klem ziiten. Wil je net gaan eten, zit de zak vol en kijken mensen (lekkere chickies) me aan dat ik daar met handen vol eten sta en dan ik tegen me colega zeg, zou jij dat aub even willen doen voor me want ik ga eten. (tijd was al opgenomen enz, dus het zou allemaal van me pauze afgaan die ik goed kan gebruiken op de zaterdag)
    Ik doe tegenwoordig wel kassa maar het DC mag nog steeds sterven van mij, in het weekend leveren ze nog steeds NIKS op tijd uit

Spa promotie vrouwtjes zijn wel grappig, klanten lastig vallen enzo.. Ooit overigens, promotievrouwtje van weet ik wat, ik beetje mee kletsen, beetje versieren enzo , ging ze naar huis en normaal moet dat altijd bij een VM/SM getekend worden maar die stuurden haar terug naar mij (ze hadden me de door de stinkers ) maar goed, ik afgetekend, nog ff gevraagd wat haar favo kroeg was enzo Die kwam ik dus diezelfde avond op stap dus gewoon in haar kroeg tegen , dankzij mijn SM
    pi_42475097
    Was vorige week zondag bij de open dag van DC-tilburg. Elke bezoeker kreeg daar Alladinpoppen. Das toch gek, want ik kan me nog een tijd herinneren dat daar moorden voor werden gepleegd in ons filiaal (1188 Eindhoven). Ben benieuwd hoe het met die nieuwe poppenactie zal gaan. Het zijn overigens wel altijd dezelde klanten die zeiken bij ons, dus ik ben enigszins voorbereid...

Ennuh; demomeisjes zijn leuk inderdaad. Ik moet wel zeggen dat er grote verschillen bestaan tussen demomeisjes. Wij krijgen soms een leuke blonde waar je wel iets van MOET kopen; helaas krijgen we steeds vaker overjarige huisvrouwen die een pernsioengat ontdekt hebben en het nodig vinden om mijn ogen onnodig te belasten met hun grafhoofd.
    pi_42475557
    quote:
    Op zondag 8 oktober 2006 00:47 schreef SilverBullet het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!
    Dankje.
    pi_42475586
    quote:
    Op zondag 8 oktober 2006 05:39 schreef febster het volgende:

[..]

Spa promotie vrouwtjes zijn wel grappig, klanten lastig vallen enzo.. Ooit overigens, promotievrouwtje van weet ik wat, ik beetje mee kletsen, beetje versieren enzo , ging ze naar huis en normaal moet dat altijd bij een VM/SM getekend worden maar die stuurden haar terug naar mij (ze hadden me de door de stinkers ) maar goed, ik afgetekend, nog ff gevraagd wat haar favo kroeg was enzo Die kwam ik dus diezelfde avond op stap dus gewoon in haar kroeg tegen , dankzij mijn SM
    * SHERMAN denkt aan promo chick van biologische producten...
      Moderator zondag 8 oktober 2006 @ 12:13:31 #114
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42475731
    quote:
    Op zondag 8 oktober 2006 12:06 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Dankje.
    Joah. Feulsteerd!
      zondag 8 oktober 2006 @ 14:02:33 #115
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_42478215
    quote:
    Op zondag 8 oktober 2006 12:06 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Dankje.
    Idd gefeesteerd!

Ik ben volgende week zaterdag precies weer jarig (en ik moet werken van 1-9 )
    pi_42482626
    quote:
    Op zondag 8 oktober 2006 12:07 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

* SHERMAN denkt aan promo chick van biologische producten...
    Die is bij ons niet eens geweest

Onze ELF-telling was ook mooi, gewoon van half 1 tot half 2 gedaan, net na een levering
      zondag 8 oktober 2006 @ 17:53:37 #117
    16149 -Sum-
    pi_42484872
    gefeliciteerd sherman!

wij hebben in de kantine altijd een nieuwsbrief staan en achterop alle jarigen van die maand, das wel leuk

meer kantines die dat ook hebben?
      Moderator zondag 8 oktober 2006 @ 18:02:54 #118
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42485223
    quote:
    Op zondag 8 oktober 2006 17:53 schreef -Sum- het volgende:
    gefeliciteerd sherman!

wij hebben in de kantine altijd een nieuwsbrief staan en achterop alle jarigen van die maand, das wel leuk

meer kantines die dat ook hebben?
    Wij van 3 maanden
    pi_42485251
    Bedankt mensen

Wij van de week.
    Alleen staan de mensen die op zondag jarig zijn er nooit op.
      Moderator zondag 8 oktober 2006 @ 18:04:39 #120
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42485282
    Wij hebben die hangen bij een driehoeksklapper waar ook de berichten op staan van de afgelopen tijd, zoals de omzetstijgingen, wat we verwachten, wat er in de buurt afspeelt en in de winkel en wie weggaan en weer komen.
    Onze VS-vers gaat bijvoorbeeld weg
    pi_42487207
    Wij hebben dat niet.
    pi_42487416
    Wij hebben een wekelijkse nieuwsbrief
      zondag 8 oktober 2006 @ 22:34:33 #123
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_42495446
    Wij hebben een lijst met alle werknemers erop, verdeelt per maand dat ze jarig zijn . Beetje oude lijst inmiddels wel, m'n baas van vorig jaar staat er nog op .

Wij krijgen overigens een maandelijkse nieuwsbrief ook

Deze week weer salaris! (franchisor, voordat iedereen enthousiast wordt)
    pi_42497489
    Die lijst kun je gewoon uit het systeem halen

Wij hebben ook een nieuwsbrief met de jarigen erop, alleen heeft niemand er echt aandacht voor. Als er wat lekkers is bij de koffie snappen ze de hint ook niet niet.
      maandag 9 oktober 2006 @ 08:53:00 #125
    137628 Tellorian
    Niet zo'n beetje mezelf!
    pi_42502853
    Zo, van het weekend voor het eerst kassa gedraaid, was wel grappig, moet alleen een paar van die codes uit m'n hoofd leren het zag 'r niet uit toen ik alles van 'n blaadje af moest lezen. Ik had 'm ook nog gesloopt, maarja, toen dat ding gereset was deed hij het ook weer zoals het moest.

Mag ik ook in die OP?

Owjah, wie werken d'r in de AH in Heerhugowaard-middenwaard, daar werkt m'n vriendin ook sinds kort.
      Moderator maandag 9 oktober 2006 @ 11:24:21 #126
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42505492
    Codes?
    Welke codes?

! Ik weet ze zga. allemaal uit mijn hoofd - ze zitten gedrillt.
      maandag 9 oktober 2006 @ 11:28:59 #127
    137628 Tellorian
    Niet zo'n beetje mezelf!
    pi_42505605
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 11:24 schreef Renesite het volgende:
    Codes?
    Welke codes?

! Ik weet ze zga. allemaal uit mijn hoofd - ze zitten gedrillt.
    Je weet wel, van croissantjes en dat soort onzin...
    Je komt wel een beetj eeeh... obsessief over
      Moderator maandag 9 oktober 2006 @ 11:32:38 #128
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42505692
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 11:28 schreef Tellorian het volgende:

[..]

Je weet wel, van croissantjes en dat soort onzin...
    Je komt wel een beetj eeeh... obsessief over
    Codes voor croissantjes? Ik weet alleen dat die ene lange broodjes (god knows the name) 72 is omdat ik die wel eens verwar met 74 = citroen
      maandag 9 oktober 2006 @ 11:40:56 #129
    137628 Tellorian
    Niet zo'n beetje mezelf!
    pi_42505945
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 11:32 schreef Renesite het volgende:

[..]

Codes voor croissantjes? Ik weet alleen dat die ene lange broodjes (god knows the name) 72 is omdat ik die wel eens verwar met 74 = citroen
    Ja, codes voor croissantjes... Voor de Ham-Kaas, Kaas-Kruiden, Gewone en de Chocolade...
    We zijn wel een AH to go natuurlijk, dus ik denk dat het daar ietsje anders gaatals in de gewone AH.
      Moderator maandag 9 oktober 2006 @ 12:21:20 #130
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42507094
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 11:40 schreef Tellorian het volgende:

[..]

Ja, codes voor croissantjes... Voor de Ham-Kaas, Kaas-Kruiden, Gewone en de Chocolade...
    We zijn wel een AH to go natuurlijk, dus ik denk dat het daar ietsje anders gaatals in de gewone AH.
    ooooh oke !
      maandag 9 oktober 2006 @ 12:25:37 #131
    120925 SilverBullet
    Remember, remember...
    pi_42507226
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 11:32 schreef Renesite het volgende:

[..]
    Ik weet alleen dat die ene lange broodjes (god knows the name) 72 is
    Stokbrood?
      Moderator maandag 9 oktober 2006 @ 12:27:05 #132
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42507271
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 12:25 schreef SilverBullet het volgende:

[..]

Stokbrood?
    Pistolet!
      maandag 9 oktober 2006 @ 14:31:48 #133
    111612 blrrrt
    pi_42510749
    Er is meer bekend gemaakt over Topkok.

http://www.ah.nl/topkok/
      maandag 9 oktober 2006 @ 14:47:18 #134
    16149 -Sum-
    pi_42511247
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 19:31 schreef Renesite het volgende:

[..]

Glimlachen ja, en jatten snoep bij de vleet
    ja wat is dat toch

ik had laatst een paar polen aan de kassa en die kochten echt voor een vermogen aan snoep en chocola en ALLEEN dat. is dat een luxe goed voor hen ofzo??
    pi_42514016
    weet iemand de salarisschalen van vulploegmedewerker?
    ik ben 19 jaar
    bier
      Moderator maandag 9 oktober 2006 @ 16:18:14 #136
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42514032
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 16:17 schreef italiaan1987 het volgende:
    weet iemand de salarisschalen van vulploegmedewerker?
    ik ben 19 jaar
    4.80 ongeveer?
      maandag 9 oktober 2006 @ 17:35:58 #137
    16149 -Sum-
    pi_42516428
    voor de Groente mensen: waarom zijn de franse & hollandse aardappelschotels verdwenen?
    pi_42517938
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 17:35 schreef -Sum- het volgende:
    voor de Groente mensen: waarom zijn de franse & hollandse aardappelschotels verdwenen?
    Uit de Worp gehaald. Te weinig omzet en teveel afboekingen (vermoed ik)

Overigens in het AGF blaadje van deze week "Vertrouwen komt te voet, en gaat te paard". Af en toe zijn ze echt té droog daar op het HK
    pi_42518712
    Wij hebben ook een wekelijkse nieuwsbrief waar ook de jarigen op staan..voor deze nieuwsbrief moeten we ook aftekenen. Niemand trakteert er trouwens als men jarig is.
      Moderator maandag 9 oktober 2006 @ 18:55:38 #140
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42519372
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 18:39 schreef Clauw het volgende:
    Wij hebben ook een wekelijkse nieuwsbrief waar ook de jarigen op staan..voor deze nieuwsbrief moeten we ook aftekenen. Niemand trakteert er trouwens als men jarig is.
    Bij ons wel 14.gif
    pi_42522744
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 17:35 schreef -Sum- het volgende:
    wij hebben één van die 2 nog wel. Maar idd: veel afboekingen.

Overigens was er flinke commotie rond Jumbo. Het scheen er een aardige chaos te zijn; ruziënde klanten of ze nou de 4e was (dus gratis boodschappen). Meer AGF op de vloer dan in het schap, lege vakken en overcode producten.

Lekkere entree in Zwolle

Nog een punt; hadden jullie vorige week ook een lagere omzet? In onze nieuwsbrief stond dat afgelopen week landelijk wat lagere omzet had, al hadden we wel meer dan vorig jaar. Wie weet hoe dit komt?
    / ¦ ¦ / ¦ ¦
    pi_42524688
    Ramadan ?
    pi_42524883
    Zou kunnen, maar wij hebben nauwelijks allochtone klanten.
    / ¦ ¦ / ¦ ¦
    pi_42526934
    Ik word over 2 weken 18. Ik verdien nu 3.61 per uur (die gene waar niks meer van af gaat, is dat bruto? ) Iemand enig idee hoeveel dat wordt als ik 18 ben?

En meteen een andere vraag. Is het zo dat er veel mensen worden ontslagen als ze 18 zijn? Mijn contract loopt iig tot mei 2007, kunnen ze je dan toch ontslaan?

Echt een reden om mij te ontslaan weet ik zo niet, aangezien ik bijna altijd op tijd klaar ben en snel kan vullen, de enige reden zou dus kunnen zijn omdat ik een jaartje ouder wordt.
    pi_42527192
    Als je een goede SM hebt dan verlengd hij hem ben ik achter gekomen.
    Ik ben 17, word in maart 18 en hebt 1 maand geleden een contractverlening gehad van 1,5 jaar.
    Waarschijnlijk word je contract gewoon verlengd als je VM/leidinggevende vinden dat je een goede bent, meestal word dit allemaal doorgespeeld naar de SM dus vandaar. Soms gewoon hele vergaderingen over het functioneren van iemand.

Volgens mij ga je 4,20 verdienen...
      maandag 9 oktober 2006 @ 23:10:21 #146
    111612 blrrrt
    pi_42527690
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 18:19 schreef febster het volgende:

[..]

Uit de Worp gehaald. Te weinig omzet en teveel afboekingen (vermoed ik)

Overigens in het AGF blaadje van deze week "Vertrouwen komt te voet, en gaat te paard". Af en toe zijn ze echt té droog daar op het HK
    Is gewoon een bestaand spreekwoord hoor.
    pi_42529203
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 23:10 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Is gewoon een bestaand spreekwoord hoor.
    Ja oke, dat haalde ik er ook wel uit , maar ik ben vrij goed communicatief onderlegd en had er nog nooit van gehoord, maar vond hem wel grappig zeker in de context waarin het werd gebruikt.

Overigens wat ik uit de "wandelgangen" vernomen heb is dat Albert Heijn de 19 jarige medewerkers weer gewoon gaat aanhouden en de desbetreffende contracten gewoon gaat verlengen.

dat was bij ons al tijd al, maar wat ik uit het topic/uit de media vernam was het officieel niet zo
    pi_42532372
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 23:56 schreef febster het volgende:

[..]

Overigens wat ik uit de "wandelgangen" vernomen heb is dat Albert Heijn de 19 jarige medewerkers weer gewoon gaat aanhouden en de desbetreffende contracten gewoon gaat verlengen.

dat was bij ons al tijd al, maar wat ik uit het topic/uit de media vernam was het officieel niet zo
    Zit wat in. De huidige generatie leidinggevenden is aan het vergrijzen, er zijn te weinig leidinggevenden (VS, VM, TL) van tussen de 20 en 35. Dat gaat op den duur problemen geven. Want wat als ineens 20% van je leidinggevenden met de vut is? Dat vang je niet snel op.
    / ¦ ¦ / ¦ ¦
    pi_42532457
    quote:
    Op zondag 8 oktober 2006 18:03 schreef SHERMAN het volgende:
    Bedankt mensen

Wij van de week.
    Alleen staan de mensen die op zondag jarig zijn er nooit op.
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:29:09 #150
    137628 Tellorian
    Niet zo'n beetje mezelf!
    pi_42533959
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 08:53 schreef Tellorian het volgende:
    Owjah, wie werken d'r in de AH in Heerhugowaard-middenwaard, daar werkt m'n vriendin ook sinds kort.
      Moderator dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:57:08 #151
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42534496
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 23:56 schreef febster het volgende:

[..]

Ja oke, dat haalde ik er ook wel uit , maar ik ben vrij goed communicatief onderlegd en had er nog nooit van gehoord, maar vond hem wel grappig zeker in de context waarin het werd gebruikt.

Hoe zit dat met 3 contractverlengingen?
    pi_42536869
    Voorlopige tussenstand AH WK:
    Sum en Camoth (1066), Atlasvlinder (1123) en NiekieW (1187) staan 1e in hun winkelgroep
    Gefeli!!!
    Het alledaagse bereikbaar, het bijzondere betaalbaar
    pi_42537451
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 07:00 schreef Justinn het volgende:

[..]

3 keer raden wie mij er met pen had bij gezet.
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:09:52 #154
    16149 -Sum-
    pi_42539732
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 06:04 schreef highway101 het volgende:

[..]

Zit wat in. De huidige generatie leidinggevenden is aan het vergrijzen, er zijn te weinig leidinggevenden (VS, VM, TL) van tussen de 20 en 35. Dat gaat op den duur problemen geven. Want wat als ineens 20% van je leidinggevenden met de vut is? Dat vang je niet snel op.
    dat klopt ja! ik had een half jaar geleden een functioneringsgesprek met de SM en die vroeg of ik interesse had om na mn HBO door te groeien tot VM en eventueel verder want er komt een vergrijzing in supermarktmanagers aan dus zou ik best een goede kans maken (zei die)
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:11:13 #155
    16149 -Sum-
    pi_42539764
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 11:35 schreef AH-Hamster het volgende:
    Sum en Camoth (1066), Atlasvlinder (1123) en NiekieW (1187) staan 1e in hun winkelgroep
    Gefeli!!!
    hoe weet jij dat nou?

maar camoth is al een paar maandjes weg

maar sherman, he
    pi_42540211
    En bedankt.

Ik stel zelf voor om de lijst weer van 0 af aan op te bouwen zodat ie zeker weten weer up to date is, en de niet actieve gebruikers er uit zijn.

Gelieve in te vullen:

Username:
    Filiaal:
    Filiaal maat:
    Plaats:
    Afdeling:

Dan maak ik de lijst over nieuw.
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:47:41 #157
    111612 blrrrt
    pi_42540916
    Username: blrrrt
    Filiaal: 1151 Leidschendam 'Leidsenhage'
    Filiaal maat: Een grote 5
    Plaats: Leidschendam
    Afdeling: Kassa/counter
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:52:19 #158
    16149 -Sum-
    pi_42541068
    Username: -sum-
    Filiaal: 1066 langestraat
    Filiaal maat: 5
    Plaats: hilversum
    Afdeling: kassa/counter
    pi_42541238
    Username:Kmaestro
    Filiaal: 1151
    Filiaal maat: grote 5
    Afdeling: Zuivel/vvv/deli/kaas (ik heb overal wel gestaan behalve counter , allrounder dus )
    When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
    pi_42541421
    Username: Webgangster
    Filiaal: 1247
    Plaats: Maarssenbroek
    Afdeling: HB, MAG
    pi_42543020
    Username: Ringhio
    Filiaal: 1549
    Plaats: Leiden
    Afdeling: ZB, MAG
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:59:57 #162
    137628 Tellorian
    Niet zo'n beetje mezelf!
    pi_42543372
    Username: Tellorian
    Filiaal: (nummer geef ik vanavond na het werken even)
    Filiaal maat: Kleinste AH to go
    Plaats: Alkmaar
    Afdeling: Allround
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:06:32 #163
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_42543597
    Username: GotC
    Filiaal: 8631
    Plaats: Naaldwijk
    Afdeling: HB
    pi_42543877
    Username: AH-Hamster
    Filiaal: 1200
    Plaats: Zaandam
    Afdeling: -
      Moderator dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:22:11 #165
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42544187
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 11:35 schreef AH-Hamster het volgende:
    Gefeli!!!
    En ik dan? 1184? Ik stond ook 1e dacht ik

Username: Renesite
    Filiaal:
    Plaats: Groningen
    Afdeling: Kassa / Zuivel

[ Bericht 9% gewijzigd door Rene op 27-08-2010 17:22:08 ]
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:29:00 #166
    120925 SilverBullet
    Remember, remember...
    pi_42544480
    Username: SilverBullet
    Filiaal: 1428
    Filiaal maat: 4 ( )
    Plaats: Enschede
    Afdeling: HB
    pi_42544588
    Username: IedeK.
    Filiaal: 8523
    Filiaal maat: 4
    Plaats: Urk
    Afdeling: Zuivel / Houdbaar
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:35:26 #168
    111612 blrrrt
    pi_42544775
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 14:59 schreef Tellorian het volgende:
    Filiaal: (nummer geef ik vanavond na het werken even)
    Filiaal maat: Kleinste AH to go
    5806.
    pi_42545109
    Username: Clauw
    Filiaal: 1045
    Plaats: Breda
    Afdeling: Kassa
    pi_42545178
    Username: Brammie1
    Filiaal: 8628
    Plaats: Winterswijk
    Afdeling: DK/BR/Zuivel/AGF/Vlees
    Wel lekker blijven plakken hè?
    pi_42545980
    Username: Justinn
    Filiaal: 1572
    Filiaal maat: 4?
    Plaats: Geldermalsen
    Afdeling: ZV, AGF & DP (Binnenkort ook BR)

edit: DP toegevoegd

[ Bericht 13% gewijzigd door Justinn op 11-10-2006 07:17:25 ]
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:19:07 #172
    16149 -Sum-
    pi_42546490
    gaat best snel zo

hou je het nog bij sherman?
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:19:19 #173
    111612 blrrrt
    pi_42546499
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 15:44 schreef Brammie1 het volgende:
    Username: Brammie1
    Filiaal: 8628
    Plaats: Winterswijk
    Afdeling: DK/BR/Zuivel/AGF/Vlees
    Hoe gaat het met de Jumbo in Winsterswijk? Er werd toen zo hoog van opgegeven toen hij open ging.
    pi_42547557
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 16:06 schreef Justinn het volgende:
    Username: Justinn
    Filiaal: 1572
    Filiaal maat: 4?
    Plaats: Geldermalsen
    Afdeling: ZV & AGF (Binnenkort BR)
    BR ?
      Moderator dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:48:49 #175
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42547671
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 16:46 schreef Webgangster het volgende:

[..]

BR ?
    Brood
    pi_42548039
    Username: waterreus23
    Filiaal: 1104
    Filiaal maat: 5 (binnenkort een mini XL of XL)
    Plaats: Utrecht
    Afdeling: Houdbaar
    pi_42548234
    Username: highway101
    Filiaal: 1491 Zwolle-Zuid
    Filiaal maat: 5 1600m2 vvo, over een jaar 3000m2 vvo
    Plaats: Zwolle
    Afdeling: allround, momenteel AGF
    / ¦ ¦ / ¦ ¦
    pi_42548370
    @Renesite: helaas.... jullie staan 6e in de voorlopige tussenstand.
    pi_42548927
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 17:07 schreef AH-Hamster het volgende:
    Zou je ook eens willen kijken voor 1247 te maarssenbroek ?
      Moderator dinsdag 10 oktober 2006 @ 17:43:46 #180
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42549628
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 17:07 schreef AH-Hamster het volgende:
    pi_42550737
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 15:14 schreef AH-Hamster het volgende:
    Username: AH-Hamster
    Filiaal: 1200
    Plaats: Zaandam
    Afdeling: -
    AH 1200 is dat nou de kantine van HK? Of hebben ze een AH to Go daar in Zaandam ingebouwd? Zie adres:
    http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/openingstijden.jsp?opco=AH&no=1200

Username: Atlasvlinder
    Filiaal: 1251
    Filiaal maat: AH 4
    Plaats: Beverwijk
    Afdeling: VKA

P.s. Worden dan ook alle typo's uit de openingspost gehaald?
    pi_42550802
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 16:19 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Hoe gaat het met de Jumbo in Winsterswijk? Er werd toen zo hoog van opgegeven toen hij open ging.
    Laat ik 't zo samenvatten: we draaien nu meer omzet dan voor de opening van de Jumbo
    pi_42555556
    Tot hier staat iedereen er in.
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 20:39:55 #184
    120925 SilverBullet
    Remember, remember...
    pi_42555609
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 20:38 schreef SHERMAN het volgende:
    Tot hier staat iedereen er in.
    pi_42555641
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 18:18 schreef Atlasvlinder het volgende:

[..]

AH 1200 is dat nou de kantine van HK? Of hebben ze een AH to Go daar in Zaandam ingebouwd? Zie adres:
    http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/openingstijden.jsp?opco=AH&no=1200

Username: Atlasvlinder
    Filiaal: 1251
    Plaats: Beverwijk
    Afdeling: VKA

P.s. Worden dan ook alle typo's uit de openingspost gehaald?
    Voel je vrij op een stukje te maken.
    pi_42555728
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 20:39 schreef SilverBullet het volgende:

[..]

dinsdag 10 oktober 2006 @ 20:44:53 #187
    120925 SilverBullet
    Remember, remember...
    pi_42555791
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 20:43 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Jeej , dankje.
    pi_42555919
    Met dat nieuwe "artikelinformatie" in de terminal is wel lekker veel info zeg!
    / ¦ ¦ / ¦ ¦
    pi_42555998
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 20:48 schreef highway101 het volgende:
    Met dat nieuwe "artikelinformatie" in de terminal is wel lekker veel info zeg!
    Kan ik donderdag pas naar kijken.
    pi_42556427
    Username: -Glenn-
    Filiaal: 8637
    Plaats: Bemmel
    Afdeling: KW
    pi_42557613
    Username: Febster
    Filiaal: 1192
    Filiaal maat: AH 5
    Plaats: Geldrop
    Afdeling: Allround, maar VSK io dus met name kassa/counter.
    pi_42557763
    Maar wat er gezegd wordt klopt, AH heeft (ook mede door het Konmar gebeuren) een nijpend tekort aan VM's en SM's. Mijn SM zei vandaag dat ik maar op moest schieten met mijn opleiding . Alleen wat ik niet helemaal snap, waarom dan de toelatingseisen echt zwaar hoog zijn. Op mijn opleiding valt 80% af, en maar 10% haalt de toelatingstesten

[ Bericht 2% gewijzigd door febster op 10-10-2006 21:40:40 ]
    pi_42557836
    HBO duaal?

Ik doe BBL MBO-3. Dat is niet echt heel moeilijk.

Zit er nog loonsverhoging in als je diploma's krijgt?
    / ¦ ¦ / ¦ ¦
    pi_42558146
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 21:37 schreef highway101 het volgende:
    HBO duaal?

Ik doe BBL MBO-3. Dat is niet echt heel moeilijk.

Zit er nog loonsverhoging in als je diploma's krijgt?
    HBO Duaal ja. Ik weet wel ongeveer wat ik ga verdienen als ik VSK/VM (io) en SM (io) word ja. Maar dat is voor een groot deel op te zoeken cq te extrapoleren .

mits ik het allemaal haal natuurlijk
    pi_42558287
    Tja die zijn gewoon in de handboeken van winkelweb te lezen. (behalve SM).
    / ¦ ¦ / ¦ ¦
    pi_42560879
    Username: Mip1988
    Filiaal: 1274
    Plaats: Gouda
    Afdeling: Houdbaar, Magazijn, Kassa, AGF, ZV
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:54:15 #197
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_42561073
    He, we zijn 2e geworden bij de regio rondes We hadden van de jury 100 punten gekregen, maar het team dat 1e werd was net verbouwd van een onwijs kleine AH naar een nummer 5 Ja dan stijgt de omzet met 92% Dat van ons met 37% overigens
    pi_42562876
    Jumbo verbiedt personeel te bloggen

Beetje vreemde reactie...
    / ¦ ¦ / ¦ ¦
    pi_42562907
    Username: Rudy-F1
    Filiaal: 1151 Leidschendam
    Filiaal maat: 5+
    Afdeling: HB / MAG
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 23:42:55 #200
    137628 Tellorian
    Niet zo'n beetje mezelf!
    pi_42562968
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 14:59 schreef Tellorian het volgende:
    Filiaal: 5806
    Filiaal maat: AH to go (1 ofzo? heel klein)

[ Bericht 3% gewijzigd door Tellorian op 10-10-2006 23:48:33 ]
    pi_42563536
    Username:blizzard_rail
    Filiaal:1129
    Filiaal maat:5
    Plaats:De Bilt
    Afdeling:HB/DP/MAG
    pi_42567503
    Tot hier is de lijst up-to-date.
      woensdag 11 oktober 2006 @ 10:46:59 #203
    137628 Tellorian
    Niet zo'n beetje mezelf!
    pi_42572441
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 21:44 schreef febster het volgende:

[..]

HBO Duaal ja. Ik weet wel ongeveer wat ik ga verdienen als ik VSK/VM (io) en SM (io) word ja.
    Of niet, niets is zeker, alleen dat je nog een aantal jaren aan Albert Heijn vast zit. Daarom ben ik lekker voor mezelf een studie gaan zoeken, dan haal ik tenminste een diploma waar ik ergens anders nog mee aan de bak kan.

Voor de rest is het natuurlijk een chill aanbod hoor, studeren op de kosten van AH...
      Moderator woensdag 11 oktober 2006 @ 13:15:29 #205
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42574112
    Wha 2 vette personeelsfeestjes staan me te wachten
      Moderator woensdag 11 oktober 2006 @ 13:22:32 #206
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42574284
    quote:
    Bowlen
    De bowling ruimte bevat 10 professionele Brunswick banen met niet alleen mogelijkheden om conventioneel te Bowlen, ook kan men "moonlight" of "disco" Bowlen.
    Bij "moonlight" bowlen wordt het bowlen begeleid door een wervelende lichtshow volgens het MTV concept met geavanceerde LED techniek en Blacklight (= Ultra Violet Light)
    Bij "disco"bowlen wordt het bovenstaande aangevuld met stevige muziek en op het ritme van de muziek bewegende lichteffecten.
    en
    quote:
      woensdag 11 oktober 2006 @ 13:33:51 #207
    137628 Tellorian
    Niet zo'n beetje mezelf!
    pi_42574536
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 13:22 schreef Renesite het volgende:
    [afbeelding]
    [..]

en
    [..]

Dat klinkt wel erg goed moet ik zeggen!
    pi_42580212
    Username:Mrk_
    Filiaal:1211
    Plaats: Harderwijk
    Afdeling: AGF, KAS, HB
    Software is like sex, its better when its free
    pi_42584499
    Username:Mausb
    Filiaal:1151 Leidschendam 'Leidsenhage'
    Filiaal maat: 5+
    Afdeling: AGF,VL, KAS
    pi_42584932
    Username:dipstaart
    Filiaal:1558
    Filiaal maat:4
    Plaats:Eindhoven
    Afdeling:Groente/Zuivel

Wat betalen jullie maandelijks voor de personeelsvereniging? Wij nu ¤1,50 en per 1 november gaat dit omhoog naar ¤ 3,-
      Moderator woensdag 11 oktober 2006 @ 18:53:18 #211
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42585288
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 18:42 schreef Dipstaart het volgende:
    Username:dipstaart
    Filiaal:1558
    Filiaal maat:4
    Plaats:Eindhoven
    Afdeling:Groente/Zuivel

Wat betalen jullie maandelijks voor de personeelsvereniging? Wij nu ¤1,50 en per 1 november gaat dit omhoog naar ¤ 3,-
    2.27
    pi_42585961
    hier 2,50 per maand, en ik ga het opzeggen, want er gaat totaal niets uit van de PV. De helft van de PV-organisatoren werkt niet eens meer bij AH...
    / ¦ ¦ / ¦ ¦
      Moderator woensdag 11 oktober 2006 @ 19:19:05 #213
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42586046
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 19:16 schreef highway101 het volgende:
    hier 2,50 per maand, en ik ga het opzeggen, want er gaat totaal niets uit van de PV. De helft van de PV-organisatoren werkt niet eens meer bij AH...
    Bij ons dus die 2 feestjes.
    Ik betaal 28 euro, en dat verdien ik dus dubbel en dwars terug
      woensdag 11 oktober 2006 @ 19:28:19 #214
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_42586317
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 19:19 schreef Renesite het volgende:

[..]

Bij ons dus die 2 feestjes.
    Ik betaal 28 euro, en dat verdien ik dus dubbel en dwars terug
    Bij ons kosten personeelsfeesten niks voor ons?
      woensdag 11 oktober 2006 @ 19:38:30 #215
    16149 -Sum-
    pi_42586622
    betalen voor een PV? staat dat op je loonlijst ofzo? noooooit van gehoord.

maaruh, even een nare vraag: hoe LANG duren die poppenkastpoppen ook alweer?
      Moderator woensdag 11 oktober 2006 @ 19:56:31 #216
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42587159
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 19:28 schreef GotC het volgende:

[..]

Bij ons kosten personeelsfeesten niks voor ons?
    Bij ons kost het wel wat als je niet lid bent van de PV
      woensdag 11 oktober 2006 @ 20:26:59 #217
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_42588233
    De computer viel vanmiddag overigens uit, het hoofdkantoor had per ongeluk een stekker eruit getrokken . Tussen kwart over 4 tot kwart over 5 was onze AH dus dicht.
    pi_42588545
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 16:58 schreef waterreus23 het volgende:
    Username: waterreus23
    Filiaal: 1104
    Filiaal maat: 5 (binnenkort een mini XL of XL)
    Plaats: Utrecht
    Afdeling: Houdbaar
    Hey waterreus! Gefeliciteerd met de uitslag van de Keurmeestersronde van vorige week! Volgens mij hebben we jullie flink mild beoordeeld!

Mzzl StefanCJ
    pi_42591201
    Mag ik ook weer terug in de openingspost? filiaal 1089, winkelgrootte 4, den haag , alle afdelingen behalve deli, kaas en brood
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 00:00 schreef blizzard_rail het volgende:
    Username:blizzard_rail
    Filiaal:1129
    Filiaal maat:5
    Plaats:De Bilt
    Afdeling:HB/DP/MAG
    Ken ik jou niet ergens van ? CTF misschien ?? ik post daar onder mn eigen naam Michel
    pi_42591914
    Mag ik dan ook weer in de OP:
    Username StefanCJ
    Filiaal 1376
    Maat 3
    Plaats Utrecht
    Afdeling HB, Vers ZB
    pi_42592456
    voor de OP, de MAS-functie bestaat niet meer.
    / ¦ ¦ / ¦ ¦
    pi_42595226
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 21:35 ...
    Ken ik jou niet ergens van ? CTF misschien ?? ik post daar onder mn eigen naam Michel
    Klopt, zit al ruim 9 jaar bij deze toko(AH).
    pi_42595768
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 21:51 schreef StefanCJ het volgende:
    Mag ik dan ook weer in de OP:
    Username StefanCJ
    Filiaal 1376
    Maat 3
    Plaats Utrecht
    Afdeling HB, Vers ZB
    Volgens mij zit jij in dezelfde groep met de wedstrijden als mij...
    Ik ben dus 1247, moet je voor de grap eens kijken of het erbij staat, ik doe het iig wel, wat je filiaal nummer komt me bekend voor...
    pi_42602198
    1247? Dat is Maarssen toch? Op Bisonspoor of de Plesmanlaan? Jullie zitten toch in een andere winkelgroep dan ons?
      donderdag 12 oktober 2006 @ 11:42:57 #225
    16149 -Sum-
    pi_42605369
    misschien tijdelijk de WK standen in de OP zetten?
    pi_42605805
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 22:03 schreef highway101 het volgende:
    voor de OP, de MAS-functie bestaat niet meer.
    Vanaf 1 juli 2007...
    pi_42605838
    Username: Cryptoknight
    Filiaal: 1385 Alkmaar
    Maat: XL
    Afdeling: Kassa (VSK)
    pi_42606027
    quote:
    Op donderdag 12 oktober 2006 11:57 schreef CryptoKnight het volgende:

[..]

Vanaf 1 juli 2007...
    Hier is de MAS al weg....
    / ¦ ¦ / ¦ ¦
    pi_42606596
    Ja dat is in vele filialen al zo. Echter vervalt de functie pas vanaf 1 juli 2007.
    pi_42607427
    WK standen in de OP:

leuk idee, maar dat is wel erg veel info
    pi_42608226
    quote:
    Op donderdag 12 oktober 2006 12:56 schreef AH-Hamster het volgende:
    WK standen in de OP:

leuk idee, maar dat is wel erg veel info
    Waar zijn een beetje up to date standen te vinden?
    pi_42608274
    AH WK site op WinkelWeb......
    pi_42608408
    quote:
    Op donderdag 12 oktober 2006 13:27 schreef AH-Hamster het volgende:
    AH WK site op WinkelWeb......
    Juist en hoe krijgen we die info naar een pc om te bewerken en vervolgens op internet te plaatsen?
    pi_42609309
    Buiten dat:
    welke informatie wil je precies laten zien?
    de tussenstanden per winkelgroep of alleen de nummers 1 per winkelgroep?
      donderdag 12 oktober 2006 @ 14:07:14 #235
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_42609479
    De tussenstanden lijkt mij
      donderdag 12 oktober 2006 @ 14:19:57 #236
    111612 blrrrt
    pi_42609788
    quote:
    Op donderdag 12 oktober 2006 14:07 schreef GotC het volgende:
    De tussenstanden lijkt mij
    Dan moet je dus ruim 700 standen in de OP gaan zetten.
      donderdag 12 oktober 2006 @ 14:23:07 #237
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_42609867
    quote:
    Op donderdag 12 oktober 2006 14:19 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Dan moet je dus ruim 700 standen in de OP gaan zetten.
    True . Ach, top 3 dan maar ofzo?
      Moderator donderdag 12 oktober 2006 @ 14:53:54 #238
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42610714
    quote:
    Op donderdag 12 oktober 2006 12:05 schreef highway101 het volgende:

[..]

Hier is de MAS al weg....
    Hier al 1 jaar ofzo.
    pi_42611509
    Top 3:
    per winkelgroep? blijven het 45 bestanden......
    pi_42614778
    Alle lijsten, en links maken naar wat html bestanden?
      donderdag 12 oktober 2006 @ 17:58:09 #241
    111612 blrrrt
    pi_42616089
      Moderator donderdag 12 oktober 2006 @ 21:01:50 #242
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42622068
    Zooo, weer een avondje gezuiveld. Morgen kassa.
      Moderator donderdag 12 oktober 2006 @ 21:03:06 #243
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42622128
    Oh ja,
    Ik heb een grote gore enorme tiefushekel aan die melkkarren, vooral als ze tot hun nok aan toe vol staan.

Tevens is iedereen op kassa jaloers op mij dat ik wat anders erbij doe
    pi_42625418
    180 euro aan biefstuk weggegooid net. Leidinggevende was vergeten af te prijzen
    / ¦ ¦ / ¦ ¦
    pi_42625430
    Dat vind ik juist het leukste van alles om te vullen die melkkarren

Je rijd ze er zo in en uit.... 3 seconden werk
      Moderator donderdag 12 oktober 2006 @ 22:45:43 #246
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42625924
    quote:
    Op donderdag 12 oktober 2006 22:32 schreef Webgangster het volgende:
    Dat vind ik juist het leukste van alles om te vullen die melkkarren

Je rijd ze er zo in en uit.... 3 seconden werk
    Niet als die oude kar nog best vol staan, dan moet je alles overplanten...
    Wij krijgen alles in kratten aangeleverd.
    pi_42627949
    quote:
    Op donderdag 12 oktober 2006 22:45 schreef Renesite het volgende:

[..]

Niet als die oude kar nog best vol staan, dan moet je alles overplanten...
    Wij krijgen alles in kratten aangeleverd.
    Wij soms in kratten en soms in karretjes. Daar word je echt helemaal gek van, de ene keer weer een kar en de andere keer weer kratten. Altijd bij het vullen nog checken of niet 1 van die dingen nog achter staat en zo ja welke datum het heeft...
    pi_42628348
    quote:
    Is het al uitgerold, of moet dat nog gebeuren? Ik heb er nog niets over gehoord. enfin, morgen effe op de WAP kijken.
    / ¦ ¦ / ¦ ¦
      vrijdag 13 oktober 2006 @ 00:01:11 #249
    111612 blrrrt
    pi_42628379
    quote:
    Op donderdag 12 oktober 2006 23:59 schreef highway101 het volgende:

[..]

Is het al uitgerold, of moet dat nog gebeuren? Ik heb er nog niets over gehoord. enfin, morgen effe op de WAP kijken.
    Bij ons is het meubel eergisteren geplaatst en gisteren gevuld.
    pi_42628433
    Ik verwacht 'm eigenlijk niet, we zijn wel de grootste supermarkt van Zwolle (in omzet), maar weinig allochtone klanten. Zoiets zou voor ons dus denk ik geen optie zijn, als je niet steeds alles af moet boeken.
    / ¦ ¦ / ¦ ¦
      Moderator vrijdag 13 oktober 2006 @ 08:46:27 #251
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42632892
    Bij ons zou dat nog wel een hit kunnen worden, we staan in een multicultiwijk
      Moderator vrijdag 13 oktober 2006 @ 08:47:19 #252
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42632910
    quote:
    Op donderdag 12 oktober 2006 23:43 schreef Twisted_Logic het volgende:

[..]

Wij soms in kratten en soms in karretjes. Daar word je echt helemaal gek van, de ene keer weer een kar en de andere keer weer kratten. Altijd bij het vullen nog checken of niet 1 van die dingen nog achter staat en zo ja welke datum het heeft...
    Dat dus, dat is iemand gebeurt, heeft die hele tiefuskar weer moeten legen.

Ik heb er gister 5 moeten doen
      vrijdag 13 oktober 2006 @ 09:31:46 #253
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_42633745
    quote:
    Op vrijdag 13 oktober 2006 08:47 schreef Renesite het volgende:

[..]

Dat dus, dat is iemand gebeurt, heeft die hele tiefuskar weer moeten legen.

Ik heb er gister 5 moeten doen
    Hey jij wilde op de zuivel
      vrijdag 13 oktober 2006 @ 12:17:25 #254
    16149 -Sum-
    pi_42637885
    ik weet niet of dat bij ons een succes zou zijn, wij zitten tenslotte in het gooi dus daar valt het wel mee met de multiculti.
    pi_42643430
    quote:
    Op donderdag 12 oktober 2006 23:43 schreef Twisted_Logic het volgende:

[..]

MOMO> Voorkeurscollo misschien een oplossing ??

O trouwens.. misschien een correctie voor de volgende OP.. 1152 in leidschendam ? wist niet dat er 2 AH's zaten daarzo
      Moderator vrijdag 13 oktober 2006 @ 17:36:36 #256
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42647828
    quote:
    Op vrijdag 13 oktober 2006 09:31 schreef GotC het volgende:

[..]

Hey jij wilde op de zuivel
    Jawel, maar die karren zijn stom
    pi_42653446
    quote:
    Op vrijdag 13 oktober 2006 15:27 schreef SG1-freak het volgende:

[..]

MOMO> Voorkeurscollo misschien een oplossing ??

O trouwens.. misschien een correctie voor de volgende OP.. 1152 in leidschendam ? wist niet dat er 2 AH's zaten daarzo
    Tsja; 1151 draait te veel omzet, zoveel dat het ongeloofwaardig wordt. Dus heeft het hoofdkantoor besloten de winkel te splitsen in 1151 en 1152.

pi_42655013
    quote:
    Op vrijdag 13 oktober 2006 20:49 schreef Rudy-F1 het volgende:

[..]

Tsja; 1151 draait te veel omzet, zoveel dat het ongeloofwaardig wordt. Dus heeft het hoofdkantoor besloten de winkel te splitsen in 1151 en 1152.

Ehm ja even over die omzet van 1151 hé, is deze nou hoger als bijv laten we zeggen 1113 (het Saf (de Savornin Lohmanplein??) of weet je dat niet?
    pi_42655303
    We gaan hier toch geen cijfers bespreken he, dan wel indicaties
    pi_42655595
    quote:
    Op vrijdag 13 oktober 2006 21:43 schreef NovaCain het volgende:
    We gaan hier toch geen cijfers bespreken he, dan wel indicaties

alleen een hoger of lager antwoord neem ik al genoegen mee hoor
      vrijdag 13 oktober 2006 @ 22:02:25 #261
    111612 blrrrt
    pi_42655979
    quote:
    Op vrijdag 13 oktober 2006 21:34 schreef SG1-freak het volgende:

[..]

Ehm ja even over die omzet van 1151 hé, is deze nou hoger als bijv laten we zeggen 1113 (het Saf (de Savornin Lohmanplein??) of weet je dat niet?
    Hoger.
    pi_42656011
    5 november gaan we lekker de halve winkel ombouwen
    pi_42656292
    We hebben nu toch zo'n Fok!PM-systeem? Kun je dan privé een bericht met omzet sturen aan iemand die je vertrouwt. Ik heb het nog nooit gebruikt, trouwens.
    / ¦ ¦ / ¦ ¦
      Moderator vrijdag 13 oktober 2006 @ 22:12:36 #264
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42656340
    quote:
    Op vrijdag 13 oktober 2006 22:11 schreef highway101 het volgende:
    We hebben nu toch zo'n Fok!PM-systeem? Kun je dan privé een bericht met omzet sturen aan iemand die je vertrouwt. Ik heb het nog nooit gebruikt, trouwens.
    Ja.
      Moderator vrijdag 13 oktober 2006 @ 22:12:52 #265
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42656351
    quote:
    Op vrijdag 13 oktober 2006 22:03 schreef Ringhio het volgende:
    5 november gaan we lekker de halve winkel ombouwen
    Wij ook 'ooit'
      zaterdag 14 oktober 2006 @ 02:14:32 #266
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_42663347
    Ik vind het eerlijk gezegd niet toepasselijk om omzet enzo hier neer te zetten, maar dat kan aan mij liggen . Mijn filiaal zou zoiets nooit goedvinden..
      Moderator zaterdag 14 oktober 2006 @ 10:32:32 #267
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42665925
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 02:14 schreef GotC het volgende:
    Ik vind het eerlijk gezegd niet toepasselijk om omzet enzo hier neer te zetten, maar dat kan aan mij liggen . Mijn filiaal zou zoiets nooit goedvinden..
    Mijne ook niet.
      zaterdag 14 oktober 2006 @ 10:44:13 #268
    111612 blrrrt
    pi_42666068
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 02:14 schreef GotC het volgende:
    Doe ik toch ook niet?
      Moderator zaterdag 14 oktober 2006 @ 10:45:43 #269
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42666096
    "Hoiii René, kan je om 1 uur beginnen"
    "Nou, ik moet nog behoorlijk wat huiswerk maken "

Nu net:
    "Hoii René. kan je om 2 uur beginnen?"
    "Ik moet ook nog naar de kapper "
    pi_42666172
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 10:45 schreef Renesite het volgende:
    "Hoiii René, kan je om 1 uur beginnen"
    "Nou, ik moet nog behoorlijk wat huiswerk maken "

Nu net:
    "Hoii René. kan je om 2 uur beginnen?"
    "Ik moet ook nog naar de kapper "
    Jij hebt ook niks over voor je werk
    Ik mag trouwens dinsdag de keurmeester spelen , betaald rondrijden, altijd fijn.
      Moderator zaterdag 14 oktober 2006 @ 10:52:46 #271
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42666182
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 10:52 schreef o-fiel het volgende:

[..]

Jij hebt ook niks over voor je werk

De eerste week na weken van max. 20 uur (omdat ik anders boven de 45 uur kom
    pi_42666192
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 10:52 schreef Renesite het volgende:

[..]

De eerste week na weken van max. 20 uur (omdat ik anders boven de 45 uur kom
    Ik werk nu ook alweer sinds de vakantie elke week 24 uur met mijn 12 uur contract...geweldig.
    pi_42671293
    pi_42671397
    Aangezien ik met mijn Albert Heijn filiaal ga verhuizen naar een nieuwe vestiging, namelijk een AH XL zou ik willen vragen of iemand de foto link van de AH XL foto's zou willen herstellen want deze doet het niet meer
      zaterdag 14 oktober 2006 @ 18:37:41 #275
    111612 blrrrt
    pi_42676168
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 15:18 schreef waterreus23 het volgende:
    Aangezien ik met mijn Albert Heijn filiaal ga verhuizen naar een nieuwe vestiging, namelijk een AH XL zou ik willen vragen of iemand de foto link van de AH XL foto's zou willen herstellen want deze doet het niet meer
    http://www.mijnalbum.nl/Album=LGKI6QHF

Daar staan de foto's.

Gemaakt met m'n telefoon dus excuus voor de slechte kwaliteit foto's.

Deze zijn gemaakt in september 2005 in AH Hoofddorp.

Bedenk wel dat zodra jullie XL worden, dat je XL2.5 wordt; de opvolger van deze.

En hier een fotorepo van o.a. Rudi-F1 en kmaestro in AHdoobraak Heemskerk en AHxl Purmerend.
    http://www.mijnalbum.nl/Album=IMCJO4WC

En mijn winkel vind je hier.
    http://www.mijnalbum.nl/Album=JIE6NOBM

[ Bericht 43% gewijzigd door blrrrt op 14-10-2006 18:53:35 ]
      zaterdag 14 oktober 2006 @ 22:04:22 #276
    120925 SilverBullet
    Remember, remember...
    pi_42681914
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 18:37 schreef blrrrt het volgende:

[..]
    En hier een fotorepo van o.a. Rudi-F1 en kmaestro in AHdoobraak Heemskerk en AHxl Purmerend.
    Wat een drukte in Purmerend zeg. Zeker 's ochtends gemaakt? Wel een mooie winkel.
      Moderator zaterdag 14 oktober 2006 @ 22:31:21 #277
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42682505
    "Ja, ik wil graag deze reclame cheque inleveren"
    "Okay" zeg ik
    Ik zie staan, 1.99 per stuk, > 1.99 per 2. Ofwel, 1.99 gaat er per 2 af, intotaal 3.98.
    Ik scan, en zie 2.69 per stuk.
    "Euh, dit klopt niet mevrouw, dit kost 2.69, en dan gaat ver straks 1.99 vanaf en betaald u teveel"
    *Zucht* "Dit had ik al verwacht. IK heb dit nagevraagt aan een collega op de vloer en die zei dat dit goed kwam, DIT moet toch NIET zo moeilijk zijn TOCH?"
    "Jawel, maar heeft u niet de verkeerde? Dit klopt zo niet"
    "Je haalt toch gewoon dat bedrag er af, zo moeilijk is dat toch niet jongen!!"
    "Jawel, maar dan betaald u 70 per 2 teveel"
    "Moet ik het nog eens uitleggen? *uitlegt* "
    "Dat begrijp ik wel..., maar ik moet ook kunnen verantwoorden dat ik er meer dan 3 euro per 2 er vanaf haal"
    "Jongen, DIT IS TOCH NIET ZO MOEILIJK?"
    Ok, dit is het punt dat er wat knapt, ik bel de infobalie

(ik tik dit zo af)
      Moderator zaterdag 14 oktober 2006 @ 22:42:37 #278
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42682736
    Ik leg het verhaal uit. En die persoon zegt dat ik het bonnetje moet aanpassen naar 2.69 per 2 dat er af gaat.
    Ik snapte er al geen bal meer van, maar zij had het ook druk en was kortaf.
    Okayyyy.
    Ik tik dat in, en dan opeens.
    "Nu betaal ik TEVEEL!" gilt dat mens
    Ondertussen zijn de klanten achter haar woest, en ziet een collega dat en gaat de kassa voor mij opengooien na een hopeloze blik van mij.
    Ik vraag aan haar, snap jij het nog?
    Zij begreep het niet.
    Ondertussen begint de klant tegen haar te mekkeren en ondertussen bel ik weer naar de infobalie.
    Mijn collega laat haar praten en wenkt de andere klanten met "Kom hier maar staan hoor! Het kan nog wel even duren"
    Ik was al lang bezig, en mijn collega van de infobalie komt er aan met de sleutel om alles te annuleren, en de klant legt alles voor de 4e keer uit.
    Op het moment dat ze zegt. "Haal alles er maar af "voelde ik een verlichting van mijn schouders .
    Ze begint het riedeltje alweer tegen mijn collega en ik zeg tegen de trouwe klant achter die zeikboom "Hoeveel klanten heb jij al achter je gehad die zijn afgehaakt?" (het was een 17 jarige)
    "Oh, al redelijk wat denk ik, maar ik wil dit wel even volgen "

De sleutel in de kassa, 199 dubbeleprijs *scan* 4 keer en boos loopt mijn collega weg, zij begreep er ook geen kut meer van omdat het schijnt dat het ook nog verkeerde producten zijn, ofwel, de reclamecheque klopte geen kut van of de andrelon is 70 cent in prijs verhoogt. Het was gelukt, en o my... wat keek die vrouw triomfantelijk.
    Dit was een van de weinige keren dat ik een klant niet afgegroet hebt, gatverdamme, dat mens de hele tijd denigrerend "Ja jongen, je snapt het niet he?" Pak aub een touw en hang je op rotwijf
      Milf zaterdag 14 oktober 2006 @ 22:56:46 #279
    16000 nikky
    Paars is het nieuwe rood!
    pi_42683085
    Dat van die andrelon is mij ook opgevallen. Er staat namelijk voor het vak dat deze pijs afhankelijk is van het type dat je koopt. En op de bon dus niet.
    Dus het is een hele domme fout van de AH
    👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
    Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
    Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
      Moderator zaterdag 14 oktober 2006 @ 22:59:47 #280
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42683159
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 22:56 schreef nikky het volgende:
    Dat van die andrelon is mij ook opgevallen. Er staat namelijk voor het vak dat deze pijs afhankelijk is van het type dat je koopt. En op de bon dus niet.
    Dus het is een hele domme fout van de AH
    Ze heeft ze aan het eind van de rit wel voor 1.99 meegekregen, na pijn en moeite.

Maar inderdaad, de prijzen in de schappen kloppen soms ook niet, maar als zo'n kereltje van houdbaar ook zegt dat het 1.99 is, ja, dan is er wel wat mis
      Milf zaterdag 14 oktober 2006 @ 23:02:16 #281
    16000 nikky
    pi_42683238
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 22:59 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ze heeft ze aan het eind van de rit wel voor 1.99 meegekregen, na pijn en moeite.

Maar inderdaad, de prijzen in de schappen kloppen soms ook niet, maar als zo'n kereltje van houdbaar ook zegt dat het 1.99 is, ja, dan is er wel wat mis
    En als het ook voor het schap staat dan heeft de klant het recht om het voor die prijs mee te krijgen .
    Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
      Moderator zaterdag 14 oktober 2006 @ 23:09:16 #282
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42683454
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 23:02 schreef nikky het volgende:

[..]

En als het ook voor het schap staat dan heeft de klant het recht om het voor die prijs mee te krijgen .
    Klopt Maar 70 cent maal 4 en een verkeerde reclamecheque... En ik moet mijzelf ook verantwoorden
      Milf zaterdag 14 oktober 2006 @ 23:12:47 #283
    16000 nikky
    pi_42683553
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 23:09 schreef Renesite het volgende:

[..]

Klopt Maar 70 cent maal 4 en een verkeerde reclamecheque... En ik moet mijzelf ook verantwoorden
    Ik neem aan dat HK al is gebeld?

release of info bericht naar de filialen en klaar is kees
      Moderator zaterdag 14 oktober 2006 @ 23:29:34 #284
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42684024
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 23:12 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik neem aan dat HK al is gebeld?

release of info bericht naar de filialen en klaar is kees
    Ja, of gewoon de goede prijs ervoor hangen
    pi_42685023
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 18:37 schreef blrrrt het volgende:

[..]

http://www.mijnalbum.nl/Album=LGKI6QHF

Daar staan de foto's.

Gemaakt met m'n telefoon dus excuus voor de slechte kwaliteit foto's.

Deze zijn gemaakt in september 2005 in AH Hoofddorp.

Bedenk wel dat zodra jullie XL worden, dat je XL2.5 wordt; de opvolger van deze.

En mijn winkel vind je hier.
    http://www.mijnalbum.nl/Album=JIE6NOBM
    Jezus wat een mooie foto's
      zondag 15 oktober 2006 @ 00:11:36 #286
    120925 SilverBullet
    Remember, remember...
    pi_42685211

Jammer dat ze in Hoofddorp van die kolommen hebben staan door de hele winkel.
      Moderator zondag 15 oktober 2006 @ 00:17:52 #287
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42685425
    quote:
    Op zondag 15 oktober 2006 00:11 schreef SilverBullet het volgende:
    [afbeelding]
    Jammer dat ze in Hoofddorp van die kolommen hebben staan door de hele winkel.
    Makkelijk om je kar met lading achter te zetten
      zondag 15 oktober 2006 @ 00:19:58 #288
    120925 SilverBullet
    Remember, remember...
    pi_42685494
    quote:
    Op zondag 15 oktober 2006 00:17 schreef Renesite het volgende:

[..]

Makkelijk om je kar met lading achter te zetten
    Maar dat is maar een klein gedeelte van de openingstijd, de rest van tijd is het alleen maar onhandig. (al zijn de paden in een XL toch wel ruim genoeg.) Verder staat het ook niet mooi vind ik.
      zondag 15 oktober 2006 @ 02:08:33 #289
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_42688498
    Mooie foto's zeg! Mijn winkel zal er nooit ZO strak uitzien, zijn we te klein voor, maar echt netjes! Leuk dat jullie met een paar mensen zijn gegaan

Ik heb vandaag mn vinger zwaar gekneusd tijdens het werk.. was drog aan het vullen (hoe kan je dan je vinger kneuzen??), en ineens deed mn wijsvinger (rechts) pijn, was onwijs dik geworden en stond scheef . Erg geweldig dus .

Ik ga binnenkort ook maar eens foto's maken van m'n AH
      zondag 15 oktober 2006 @ 11:25:39 #290
    111612 blrrrt
    pi_42692967
    De nieuwe commercial is inderdaad weer leuk.
    http://cmgtcontent.ahold.nl/homemade/ah/0642disney.mpg

Leuker dan die commercials van de Jumbo in ieder geval.
      zondag 15 oktober 2006 @ 11:33:03 #291
    16149 -Sum-
    pi_42693097
    weet iemand nou hoe lang die poppenshit gaat duren??
    pi_42693104
    quote:
    Op zondag 15 oktober 2006 02:08 schreef GotC het volgende:
    Mooie foto's zeg! Mijn winkel zal er nooit ZO strak uitzien, zijn we te klein voor, maar echt netjes! Leuk dat jullie met een paar mensen zijn gegaan

Ik heb vandaag mn vinger zwaar gekneusd tijdens het werk.. was drog aan het vullen (hoe kan je dan je vinger kneuzen??), en ineens deed mn wijsvinger (rechts) pijn, was onwijs dik geworden en stond scheef . Erg geweldig dus .

Ik ga binnenkort ook maar eens foto's maken van m'n AH
    Mag je mij ene hand geven, mijn linker middelvinger is ook gekneud, moest een prullenbak legen opeens komt die grote ijzeren plaat op me klauwen.
    pi_42693482
    ik las op de spaarkaarten voor die disneypoppen dat klanten nu echt recht hebben op een pop. Als ze op zijn kan je bij de servicebalie een tegoedbon halen zodat je als er weer poppen bijgemaakt zijn je er alsnog 1 kan halen.
    Leuke commercial
      Moderator zondag 15 oktober 2006 @ 11:53:10 #294
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42693494
    quote:
    Op zondag 15 oktober 2006 11:25 schreef blrrrt het volgende:
    De nieuwe commercial is inderdaad weer leuk.
    http://cmgtcontent.ahold.nl/homemade/ah/0642disney.mpg

Leuker dan die commercials van de Jumbo in ieder geval.
    Ik was al bijna bang dat Die ene vent niet in de commercial zat !
    pi_42693694
    quote:
    Op zondag 15 oktober 2006 11:33 schreef -Sum- het volgende:
    Volgens mij 2 a 3 weken, daarna neem ik aan dat de 'Sinterklaas' promotie er komt
      Moderator zondag 15 oktober 2006 @ 12:03:20 #296
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42693711
    quote:
    Op zondag 15 oktober 2006 12:02 schreef waterreus23 het volgende:

[..]

Volgens mij 2 a 3 weken, daarna neem ik aan dat de 'Sinterklaas' promotie er komt
    O god GEEN SINTERKLAASLIEDJES !
    O wacht.
    Wij hebben nooit muziek
      zondag 15 oktober 2006 @ 12:26:07 #297
    111612 blrrrt
    pi_42694205
    quote:
    Op zondag 15 oktober 2006 11:33 schreef -Sum- het volgende:
    3 weken.
      zondag 15 oktober 2006 @ 13:40:33 #298
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_42695988
    quote:
    Op zondag 15 oktober 2006 11:33 schreef Webgangster het volgende:

[..]

Mag je mij ene hand geven, mijn linker middelvinger is ook gekneud, moest een prullenbak legen opeens komt die grote ijzeren plaat op me klauwen.
    Lekker zeg! Wat doe jij ermee? Ingetaped?
    quote:
    Op zondag 15 oktober 2006 12:03 schreef Renesite het volgende:

[..]

O god GEEN SINTERKLAASLIEDJES !
    O wacht.
    Wij hebben nooit muziek
    Geen muziek?? Helemaal nooit?

Die commercial is wel heel erg !
      Moderator zondag 15 oktober 2006 @ 13:45:59 #299
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42696110
    Geen muziek alsin, alleen *tuuduuduu* deze week in de aanbieding lalalala
      zondag 15 oktober 2006 @ 13:54:36 #300
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_42696296
    quote:
    Op zondag 15 oktober 2006 13:45 schreef Renesite het volgende:
    Geen muziek alsin, alleen *tuuduuduu* deze week in de aanbieding lalalala
    Echt! Onze muziek is soms om te huilen, maar als we geen muziek hadden dan zou ik allang gek geworden zijn! (Ik zing/fluit altijd mee met de muziek )
    pi_42696676
    met die Sinterklaaliedjes kan ik absoluut wel leven hoor, alleen onze kerst CD is afgrijselijk. Daar speelt iemand BEHOORLIJK VALS EEN BLOKFLUIT
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')