Hoe zit dat met 3 contractverlengingen?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:56 schreef febster het volgende:
[..]
Ja oke, dat haalde ik er ook wel uit, maar ik ben vrij goed communicatief onderlegd en had er nog nooit van gehoord, maar vond hem wel grappig zeker in de context waarin het werd gebruikt.
Overigens wat ik uit de "wandelgangen" vernomen heb is dat Albert Heijn de 19 jarige medewerkers weer gewoon gaat aanhouden en de desbetreffende contracten gewoon gaat verlengen.
dat was bij ons al tijd al, maar wat ik uit het topic/uit de media vernam was het officieel niet zo
3 keer raden wie mij er met pen had bij gezet.quote:
dat klopt ja! ik had een half jaar geleden een functioneringsgesprek met de SM en die vroeg of ik interesse had om na mn HBO door te groeien tot VM en eventueel verderquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 06:04 schreef highway101 het volgende:
[..]
Zit wat in. De huidige generatie leidinggevenden is aan het vergrijzen, er zijn te weinig leidinggevenden (VS, VM, TL) van tussen de 20 en 35. Dat gaat op den duur problemen geven. Want wat als ineens 20% van je leidinggevenden met de vut is? Dat vang je niet snel op.
hoe weet jij dat nou?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:35 schreef AH-Hamster het volgende:
Voorlopige tussenstand AH WK:
Sum en Camoth (1066), Atlasvlinder (1123) en NiekieW (1187) staan 1e in hun winkelgroep
Gefeli!!!
En ik dan? 1184? Ik stond ook 1e dacht ikquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:35 schreef AH-Hamster het volgende:
Voorlopige tussenstand AH WK:
Sum en Camoth (1066), Atlasvlinder (1123) en NiekieW (1187) staan 1e in hun winkelgroep
Gefeli!!!
5806.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:59 schreef Tellorian het volgende:
Username: Tellorian
Filiaal: (nummer geef ik vanavond na het werken even)
Filiaal maat: Kleinste AH to go
Plaats: Alkmaar
Afdeling: Allround
Hoe gaat het met de Jumbo in Winsterswijk? Er werd toen zo hoog van opgegeven toen hij open ging.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:44 schreef Brammie1 het volgende:
Username: Brammie1
Filiaal: 8628
Filiaal maat: 4
Plaats: Winterswijk
Afdeling: DK/BR/Zuivel/AGF/Vlees
BR ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:06 schreef Justinn het volgende:
Username: Justinn
Filiaal: 1572
Filiaal maat: 4?
Plaats: Geldermalsen
Afdeling: ZV & AGF (Binnenkort BR)![]()
Zou je ook eens willen kijken voor 1247 te maarssenbroek ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:07 schreef AH-Hamster het volgende:
@Renesite: helaas.... jullie staan 6e in de voorlopige tussenstand.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:07 schreef AH-Hamster het volgende:
@Renesite: helaas.... jullie staan 6e in de voorlopige tussenstand.
AH 1200 is dat nou de kantine van HK? Of hebben ze een AH to Go daar in Zaandam ingebouwd? Zie adres:quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:14 schreef AH-Hamster het volgende:
Username: AH-Hamster
Filiaal: 1200
Plaats: Zaandam
Afdeling: -
Laat ik 't zo samenvatten: we draaien nu meer omzet dan voor de opening van de Jumboquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:19 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de Jumbo in Winsterswijk? Er werd toen zo hoog van opgegeven toen hij open ging.
Voel je vrij op een stukje te maken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:18 schreef Atlasvlinder het volgende:
[..]
AH 1200 is dat nou de kantine van HK? Of hebben ze een AH to Go daar in Zaandam ingebouwd? Zie adres:
http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/openingstijden.jsp?opco=AH&no=1200
Username: Atlasvlinder
Filiaal: 1251
Filiaal maat: AH 4
Plaats: Beverwijk
Afdeling: VKA
P.s. Worden dan ook alle typo's uit de openingspost gehaald?
quote:
Kan ik donderdag pas naar kijken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:48 schreef highway101 het volgende:
Met dat nieuwe "artikelinformatie" in de terminal is wel lekker veel info zeg!
HBO Duaal ja. Ik weet wel ongeveer wat ik ga verdienen als ik VSK/VM (io) en SM (io) word ja. Maar dat is voor een groot deel op te zoeken cq te extrapolerenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:37 schreef highway101 het volgende:
HBO duaal?
Ik doe BBL MBO-3. Dat is niet echt heel moeilijk.
Zit er nog loonsverhoging in als je diploma's krijgt?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:59 schreef Tellorian het volgende:
Username: Tellorian
Filiaal: 5806
Filiaal maat: AH to go (1 ofzo? heel klein)
Plaats: Alkmaar
Afdeling: Allround
Of niet, niets is zeker, alleen dat je nog een aantal jaren aan Albert Heijn vast zit. Daarom ben ik lekker voor mezelf een studie gaan zoeken, dan haal ik tenminste een diploma waar ik ergens anders nog mee aan de bak kan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:44 schreef febster het volgende:
[..]
HBO Duaal ja. Ik weet wel ongeveer wat ik ga verdienen als ik VSK/VM (io) en SM (io) word ja.
enquote:Bowlen
De bowling ruimte bevat 10 professionele Brunswick banen met niet alleen mogelijkheden om conventioneel te Bowlen, ook kan men "moonlight" of "disco" Bowlen.
Bij "moonlight" bowlen wordt het bowlen begeleid door een wervelende lichtshow volgens het MTV concept met geavanceerde LED techniek en Blacklight (= Ultra Violet Light)
Bij "disco"bowlen wordt het bovenstaande aangevuld met stevige muziek en op het ritme van de muziek bewegende lichteffecten.
quote:
2.27quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:42 schreef Dipstaart het volgende:
Username:dipstaart
Filiaal:1558
Filiaal maat:4
Plaats:Eindhoven
Afdeling:Groente/Zuivel
Wat betalen jullie maandelijks voor de personeelsvereniging? Wij nu ¤1,50 en per 1 november gaat dit omhoog naar ¤ 3,-![]()
Bij ons dus die 2 feestjes.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:16 schreef highway101 het volgende:
hier 2,50 per maand, en ik ga het opzeggen, want er gaat totaal niets uit van de PV. De helft van de PV-organisatoren werkt niet eens meer bij AH...
Bij ons kosten personeelsfeesten niks voor ons?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij ons dus die 2 feestjes.
Ik betaal 28 euro, en dat verdien ik dus dubbel en dwars terug
Bij ons kost het wel wat als je niet lid bent van de PVquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Bij ons kosten personeelsfeesten niks voor ons?
Hey waterreus! Gefeliciteerd met de uitslag van de Keurmeestersronde van vorige week! Volgens mij hebben we jullie flink mild beoordeeld!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:58 schreef waterreus23 het volgende:
Username: waterreus23
Filiaal: 1104
Filiaal maat: 5 (binnenkort een mini XL of XL)
Plaats: Utrecht
Afdeling: Houdbaar
Ken ik jou niet ergens van ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:00 schreef blizzard_rail het volgende:
Username:blizzard_rail
Filiaal:1129
Filiaal maat:5
Plaats:De Bilt
Afdeling:HB/DP/MAG
Klopt, zit al ruim 9 jaar bij deze toko(AH).quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:35 ...
Ken ik jou niet ergens van ?CTF misschien ??
ik post daar onder mn eigen naam Michel
![]()
Volgens mij zit jij in dezelfde groep met de wedstrijden als mij...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:51 schreef StefanCJ het volgende:
Mag ik dan ook weer in de OP:
Username StefanCJ
Filiaal 1376
Maat 3
Plaats Utrecht
Afdeling HB, Vers ZB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |