Al weken!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:37 schreef Dementor het volgende:
Liggen er al chocolade kruidnootjes bij de AH?
Oja die reclame van Kruidvat met die excuus allochtoon en kale manager
Tuurlijk! Welkom.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:46 schreef Tellorian het volgende:
hee, wat leuk een AH medewerkers topic! wist helemaal niet dat zoiets bestond
ik werk sinds vorige week in een AH to go, neem aan dat ik hier ook mag posten?![]()
AH to go, Alkmaar Stationquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:47 schreef blrrrt het volgende:
Tuurlijk! Welkom.
In welke AH to go werk je?
We zitten altijd in WGR.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:55 schreef Tim2005 het volgende:
Eh WGR? ff moven mensen!
ouder dan 19? dan wordt je niet meer aangenomen.. ook geprobeerd te solliciteren (ben 20). te jong om in een echt berdijf te werken, te oud voor vakkenvuller oid...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:00 schreef Koenz0r het volgende:
Kut AH, al 2 keer gesolliciteerd, nog nix van gehoord. Terwijl ze ondertussen wel nieuwe mensen aannemen bij de zuivel ;[
16 ben ik ..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:07 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
ouder dan 19? dan wordt je niet meer aangenomen.. ook geprobeerd te solliciteren (ben 20). te jong om in een echt berdijf te werken, te oud voor vakkenvuller oid...
![]()
Hier ook 1+1 gratisquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:18 schreef highway101 het volgende:
Wij hebben een (extra?) actie met de perssinaasappelen. Een waterval van Persinaassappelen op 't plein, 80 colli erop gegooid4kg voor 2,89.
Wedden dat ie dat bij de Lidl (zelfde garantie) nooit zou doen? Sommige mensen willen bij AH echt als koningen behandeld wordenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:59 schreef -Sum- het volgende:
wat kunnen mensen sneu zijn zegomdat ie 1 keer wat te lang in de rij heeft gestaan, een artikel in de krant laten plaatsen
Ja, de grotere filialen in Utrecht, dus zeg maar de AH's in de regio Utrecht met grote nummer 4 en hogerquote:
Hier gewoon nooit, simpel, zaterdagen hebben we gewoon kassa's te weinig.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:46 schreef heaven7 het volgende:
@-Sum-
Ik ben het met je eens dat dat wel erg ver gaat en het is een miepert maar die "3 in een rij? dan openen wij er een kassa bij" gebeurt helaas praktisch nooit.
Ik ben voorzichtig met m'n 'nooit' daar ik niet ieder moment van de dag in elke AH in nl benquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hier gewoon nooit, simpel, zaterdagen hebben we gewoon kassa's te weinig.
vaak als ik ff langskom is het gewoon enorm druk, we hebben een krappe planning en op sommige dagen een kassa te weinig.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:53 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik ben voorzichtig met m'n 'nooit' daar ik niet ieder moment van de dag in elke AH in nl ben
Hebben wij ook niet, wij zijn al onder ogen gekomen dat het gewoon onmogelijk is om dat voor mekaar te krijgen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:01 schreef heaven7 het volgende:
Kan ik alle begrip voor opbrengen. Maar hang dan niet een levensgroot bord boven de kassa's dat er dus bij 3 mensen in 1 rij een kassa wordt bijgeopend
Maargoed, verder niks te klagen over AH want echt lang wachten hoeft nooit.
bij ons wel hoorquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:46 schreef heaven7 het volgende:
@-Sum-
Ik ben het met je eens dat dat wel erg ver gaat en het is een miepert maar die "3 in een rij? dan openen wij er een kassa bij" gebeurt helaas praktisch nooit.
wij hebben dat volgens mij al minimaal 2 wekenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:24 schreef kmaestro het volgende:
Binnenkort Momo Advanced, gelijk voor een groot deel verlost van dat schijtbestellen op vers![]()
Dat laatste doen ze niet omdat ze simpel weg dan niet ingeroostert staan, bij ons doorbreken ze het blok, je kan ook iemand die niet in de winkel is niet bijroepen. who knows waar ik ben?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:32 schreef -Sum- het volgende:
[..]
bij ons wel hoor
mensen worden niet alleen uit hun koffiepauze terug geroepen om bij te draaien maar zelfs ook tijdens de etenspauze
En dan nog. De meeste klanten doen op hun dooie gemak boodschappen, staan her en der te keuvelen, gaan even koffiedrinken, maar 2 minuten wachten bij de kassa is teveel?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:48 schreef GotC het volgende:
3 in de rij kassa erbij is praktisch onmogelijk. Ik vind het vervelend voor klanten, maar ze moeten er wel begrip voor hebben, dat als alle kassa's open zijn, we er niet 1 bij kunnen toveren
Same herequote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:54 schreef highway101 het volgende:
[..]
En dan nog. De meeste klanten doen op hun dooie gemak boodschappen, staan her en der te keuvelen, gaan even koffiedrinken, maar 2 minuten wachten bij de kassa is teveel?
Maargoed, als zulke borden er hangen, en niet alle kassa's zijn open, dan moet je het naar de klant toe eigenlijk wel kunnen waarmaken.
Maargoed, op de andere afdelingen wordt al (te?) strak gepland, dus als je 2 of 3 keer kassa zit te draaien, loop je weer hopeloos achter op je eigen afdeling...
Zeker op Maandag, Vrijdag en Zaterdag kan ik geen minuut missen.
nouja bij ons zitten de mensen meestal in de kantinequote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat laatste doen ze niet omdat ze simpel weg dan niet ingeroostert staan, bij ons doorbreken ze het blok, je kan ook iemand die niet in de winkel is niet bijroepen. who knows waar ik ben?
Heb er wel is een stukje over gelezen weet alleen niet meer waar.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:22 schreef -Sum- het volgende:
ff ander vraagje, ik moet voor school onderzoeken of RFID een trend of een hype is.
weet iemand van jullie toevallig hoe ver AH daarmee is?
Vertel?!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:07 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
wij hebben dat volgens mij al minimaal 2 weken![]()
tenminste het staat wel op de terminal, ik heb er (nog) niet mee gewerkt ofzo..
die nieuwe software op de terminal is wel erg handig! geen lange laadttijden meer, schapstickers bestellen, tijdelijk toevoegen![]()
Dat zou super zijn als ze dit zouden gaan gebruiken. Moet je kijken wat een voordeel je hebt. Vooraadbeheersing gaat vanzelf. alles wordt bijgeboekt zodra het het filiaal binnenkomt. en bij de kassa weer uitgeboekt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:22 schreef -Sum- het volgende:
ff ander vraagje, ik moet voor school onderzoeken of RFID een trend of een hype is.
Alles bevindt zich nog in een testfase, en ook alleen op DC-niveau.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:22 schreef -Sum- het volgende:
Done.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:07 schreef NovaCain het volgende:
Offtopic:
Misschien handig om de nieuwe url in het topic deel dat sluit te zetten?
Thnx. Loop me altijd rot te zoeken naarh et nieuwe deelquote:
Wij kunnen ook al sinds week 38 T-correctie uitvoeren met terminal hoor.quote:Ow en dat tijdelijk toevoegen zit niet in de nieuwe Wise, maar in het nieuwe momo met de bijbehorende software. Volgende week kan iedereen tijdelijk toevoegen met de Wise
Dus gewoon via de terminal tijdelijk toevoegen?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:29 schreef CryptoKnight het volgende:
@Sum; volgens mij is AH daar wel degelijk mee bezig, er staat ook met regelmaat wat over RFID in de vakliteratuur.
Ow en dat tijdelijk toevoegen zit niet in de nieuwe Wise, maar in het nieuwe momo met de bijbehorende software. Volgende week kan iedereen tijdelijk toevoegen met de Wise
Heel leuk allemaal, maar ik zie het tijdelijk toevoegen liever gewoon in de kassa software. Is een barcode onbekend? dan zou er in de kassa dus een module moeten zitten die volledig automatisch het artikel tijdelijk toevoegt. mocht dit om een of andere reden niet lukken kan dat daarna nog wel aangegeven worden. Enr euh momo op de terminal? lijkt me ook niet echt een goed idee, want dan gaat straks iedereen weer met een terminal langs het vak om naar wens te plussen(bij bestellen), en dat is nou juis niet de bedoeling met replanishment, dan hadden we netzogoed met RFBA kunnen blijven werken.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:29 schreef CryptoKnight het volgende:
@Sum; volgens mij is AH daar wel degelijk mee bezig, er staat ook met regelmaat wat over RFID in de vakliteratuur.
Ow en dat tijdelijk toevoegen zit niet in de nieuwe Wise, maar in het nieuwe momo met de bijbehorende software. Volgende week kan iedereen tijdelijk toevoegen met de Wise
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |