Appeltje eitjequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weet ik ook veel, naja, met de terminal tellen enzo... je weet wel, beetje bliepen...
Leer ik vanzelf!
Oke, die snap ik niet. Waarom kan je Houdbaar wel tellen, terwijl er nog colli's achter liggen en bij Zuivel niet? Volgens mij moet je altijd pas tellen als de hele zending erin zit en je weet wat je restant hebt. Anders krijg je door eigen toedoen leuke voorraadverschillen.......quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:04 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Appeltje eitjebliepen moet je wel eerst doen als je restanten gevuld hebt he...
Anders zit je iets aan te passen waar misschien nog een hele collie van achter is.
Is bij HB niet zo'n vereiste maar bij Zuivel wel
Dat is natuurlijk gelul. Stel je neemt de AH Witte rijst. Die gaat redelijk snel en heb je soms ook wel achterstaan als restant. Als je die dan gewoon op 0 zou zetten krijg je er weer twaalf binnen. Doe je dit bijvoorbeeld 3 keer in een paar weken heb je een verschil van 36 stuks. Ga dan je steekproef maar doen met 5% marge!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:25 schreef Webgangster het volgende:
Bij Houdbaar is het minder aangezien daar toch wel weer een collie van binnenkomt.
Dat heeft te maken met dat inteligente systeem die bijv in de zomermaanden meer bier/fris brengd enz
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, niet weerquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:35 schreef waterreus23 het volgende:
In Week 42 weer poppenkastpoppen Aktie, nu met de poppenkastpoppen van de Kleine Zeemeermin
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:35 schreef waterreus23 het volgende:
In Week 42 weer poppenkastpoppen Aktie, nu met de poppenkastpoppen van de Kleine Zeemeermin
Nee hier nog ene hele container staan, morgen denk ik.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:13 schreef Mip1988 het volgende:
hahaha ohnee he
iedereen vandaag braaf andrelon dingetjes uitgedeeld?
ik bedoelde alleen dat het op HB minder belangrijk is als je telt dan op Zuivelquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:50 schreef lenin het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk gelul. Stel je neemt de AH Witte rijst. Die gaat redelijk snel en heb je soms ook wel achterstaan als restant. Als je die dan gewoon op 0 zou zetten krijg je er weer twaalf binnen. Doe je dit bijvoorbeeld 3 keer in een paar weken heb je een verschil van 36 stuks. Ga dan je steekproef maar doen met 5% marge!
Succes![]()
Ja, wel gedaan, pas na 4enquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:13 schreef Mip1988 het volgende:
hahaha ohnee he
iedereen vandaag braaf andrelon dingetjes uitgedeeld?
Soms heb je ook colli-verwisselingen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:32 schreef Webgangster het volgende:
[..]
ik bedoelde alleen dat het op HB minder belangrijk is als je telt dan op Zuivel
Aangezien op zuivel een te minste houdbaar tot datum op zit.
Dat heeft niets met tellen te maken, je moet gewoon op code vullen, en DAGELIJKS codeboek lopen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:32 schreef Webgangster het volgende:
[..]
ik bedoelde alleen dat het op HB minder belangrijk is als je telt dan op Zuivel
Aangezien op zuivel een te minste houdbaar tot datum op zit.
Kijk ff op deze site, zoek het desbetreffende DC op (Zaandam, geldermalsen, Tilburg, enz.) en kijk naar de contact informatie, daar kan je om meer info vragen!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:53 schreef italiaan1987 het volgende:
ik ben van plan 1 keer in de week nachtdienst te gaan draaien in DC Albert heijn vlakbij mij in de buurt
hoeveel zal je dan per uur verdienen snachts?
Nou rijs is een beetje overdreven, maar denk eens aan chips, koek, fijn banket(cake endergelijke), droge worst, rookworst, kroepoek, houdbare melk, koffiemelk, beschuit, diverse biologische producten. er valt dus ook op houdbaar genoeg op code te vullen> En tjah, wil je het écht goed doen dan vul je ALLES op codequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:44 schreef Webgangster het volgende:
Dus bij jullie vullen jullie de rijst ook op code ?
Maargoed wij tellen alleen legen vakken meer niet![]()
Ongeacht of er achter nog wat staat, toch wel binnen 1 a 2 dagen weg
Ow ik ook hb ja.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:39 schreef blizzard_rail het volgende:
[..]
Kijk ff op deze site, zoek het desbetreffende DC op (Zaandam, geldermalsen, Tilburg, enz.) en kijk naar de contact informatie, daar kan je om meer info vragen!
@SHERMAN: Mocht je ff tijd vinden mag je mij ook toevoegen, 1129 De Bilt. houdbaar, magazijn soms diepvries en in extreme noodgevallen ook vers-zb (vermelding HB-magazijn en diepvries is voldoende)
Wij hebben wel eens controle, en ze halen er altijd wel 2 winkelwagentjes met overcode HB producten uit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:51 schreef blizzard_rail het volgende:
[..]
Nou rijs is een beetje overdreven, maar denk eens aan chips, koek, fijn banket(cake endergelijke), droge worst, rookworst, kroepoek, houdbare melk, koffiemelk, beschuit, diverse biologische producten. er valt dus ook op houdbaar genoeg op code te vullen> En tjah, wil je het écht goed doen dan vul je ALLES op code
Als je een grote winkel op code gaat vullen kun je net zo goed je tent sluitenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:51 schreef blizzard_rail het volgende:
[..]
Nou rijs is een beetje overdreven, maar denk eens aan chips, koek, fijn banket(cake endergelijke), droge worst, rookworst, kroepoek, houdbare melk, koffiemelk, beschuit, diverse biologische producten. er valt dus ook op houdbaar genoeg op code te vullen> En tjah, wil je het écht goed doen dan vul je ALLES op code
Ik zeg het krom, maar ik bedoel dat we een hoge omloopsnelheid hebbenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:06 schreef febster het volgende:
[..]
Als je een grote winkel op code gaat vullen kun je net zo goed je tent sluiten. Totaal onhaalbaar.
Bij ons wordt gewoon koekjes, chips, eieren, worsten en wat uit de ontbijt gang FIFO gevuld en de rest niet. Werkt prima, maar we zijn dan ook een "kleine" winkel met een omzet die sommige winkels met 2x de vloeroppervlakte die wij hebben soms maar net halen
Ooh en Bolle, ik mis je nog steeds hoor, maar ik snap dat leven in Malaga beter is dan bij de AH groente vullen
Herkenbaarquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:04 schreef Renesite het volgende:
Vandaag was ik al brak, en opeens.
"René? Kan je ff hier helpen?" (infobalie)
"Ja, is goed!"
"Ok, ik ga op pauze, heb je een vraag bel je maar ff 201"
"Okay![]()
![]()
![]()
![]()
"
En gelijk de eerste klant die wat wou ruilen.
De walkthrough over hoe je dat moet doen was geplakt op de printer van de kassa, dus op goed geluk.
En ja hoorGelukt
![]()
En na 20 minuten (tsssssk) en 1 keer gebeld over de staatsloterijmachine had ik alles foutloos gedaan![]()
"Maar euh.. gaat wel okay toch?" vraag ik
"Ja, ik wil je graag wat dingen leren hier, zodat je het misschien later ook alleen kan"
"! "
"Niet zeggen hoor, maar [[naam]] ziet het niet zo zitten, maar ik eigenlijk wel"
"!!
! "
Glimlachen ja, en jatten snoep bij de vleetquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:20 schreef febster het volgende:
[..]
Herkenbaar
Alleen in mijn geval schop ik de desbetreffende collega gewoon ff naar de kantine of naar de kassa zodat ik nog wel iets leer
Overigens ook leuk, laatst... Engelsman, yah, can i have twenty marlboro lights please (met een onvervalst engels accent zodat het haast onverstaanbaar werd).. Ik pak dus 2 sloffen uit de la, en vraag voor de zekerheid, Twen-ty?? Hij: yess, yess... maar zodra hij ziet dat ik de 2 sloffen af wil gaan rekenen, is het van No, no, twentyy... ik:ik schrijf het op een blaadje, zegt hij weer yes, twenty... wat blijkt, hij bedoelt 20 sigaretten, dus 1 pakje
Overigens zijn polen (het stikt er van hier in Brabant) nog erger want die versta je helemaal niet en die glimlachen alleen...
Die Polen inderdaadquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:20 schreef febster het volgende:
[..]
Herkenbaar
Alleen in mijn geval schop ik de desbetreffende collega gewoon ff naar de kantine of naar de kassa zodat ik nog wel iets leer
Overigens ook leuk, laatst... Engelsman, yah, can i have twenty marlboro lights please (met een onvervalst engels accent zodat het haast onverstaanbaar werd).. Ik pak dus 2 sloffen uit de la, en vraag voor de zekerheid, Twen-ty?? Hij: yess, yess... maar zodra hij ziet dat ik de 2 sloffen af wil gaan rekenen, is het van No, no, twentyy... ik:ik schrijf het op een blaadje, zegt hij weer yes, twenty... wat blijkt, hij bedoelt 20 sigaretten, dus 1 pakje
Overigens zijn polen (het stikt er van hier in Brabant) nog erger want die versta je helemaal niet en die glimlachen alleen...
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:52 schreef SHERMAN het volgende:
Wanneer ik tijd heb.
- Nu bed tijd
- Morgen ochtend stad
- Morgen middag ah
- Morgen avond ah + film
- Zondag jarig dus moet even kijken of ik tijd heb
Ik doe tegenwoordig wel kassa maar het DC mag nog steeds sterven van mij, in het weekend leveren ze nog steeds NIKS op tijd uitquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:45 schreef Webgangster het volgende:
Vandaag was de vrachtwagen pleite op de aankomsttijd, gebeurd ook nooit, maar volgens mij heeft onze SM even wat kunnen regelen zodat alles wat eerder komt bij ons dan overige filialen. Gisteren en vandaag was er ook zo'n SPA promotie vrouwtje in de winkel en die zei dat ik zo aardig was, en dat onze SM, VM alleen maar lope nte schreeuwen enz, toen dacht ik, ik ben niet de enigste die dat denkt...
Ook hebben we vandaag bier/fris en embalge moeten controleren of de vooraard klopt, de helft van wat er in de WISE terminal staat hebben we niet eens voor de embalge :S. Helaas was het vandaag weer veelste druk, we komen zekere 3 kassa's te kort op de 12 die we hebben. Rijen aan de'kassa's waar je mensen niet mee blij maakt, rijen tot in paden..
Ook was de 1 van de 2 embalge machines weer is stuk, te minste, hij pakte alleen bier en geen frisdrank want die sorteer gleuf in het aparaat werke niet echt goed, dus flessen bleven gewoon klem ziiten. Wil je net gaan eten, zit de zak vol en kijken mensen (lekkere chickies) me aan dat ik daar met handen vol eten sta en dan ik tegen me colega zeg, zou jij dat aub even willen doen voor me want ik ga eten. (tijd was al opgenomen enz, dus het zou allemaal van me pauze afgaan die ik goed kan gebruiken op de zaterdag)
Dankje.quote:
* SHERMAN denkt aan promo chick van biologische producten...quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:39 schreef febster het volgende:
[..]
Spa promotie vrouwtjes zijn wel grappig, klanten lastig vallen enzo.. Ooit overigens, promotievrouwtje van weet ik wat, ik beetje mee kletsen, beetje versieren enzo, ging ze naar huis en normaal moet dat altijd bij een VM/SM getekend worden maar die stuurden haar terug naar mij (ze hadden me de door de stinkers
) maar goed, ik afgetekend, nog ff gevraagd wat haar favo kroeg was enzo
Die kwam ik dus diezelfde avond op stap dus gewoon in haar kroeg tegen
, dankzij mijn SM
Idd gefeesteerd!quote:
Die is bij ons niet eens geweestquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:07 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
* SHERMAN denkt aan promo chick van biologische producten...![]()
Wij van 3 maandenquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:53 schreef -Sum- het volgende:
gefeliciteerd sherman!
wij hebben in de kantine altijd een nieuwsbrief staan en achterop alle jarigen van die maand, das wel leuk![]()
meer kantines die dat ook hebben?
Je weet wel, van croissantjes en dat soort onzin...quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:24 schreef Renesite het volgende:
Codes?
Welke codes?! Ik weet ze zga. allemaal uit mijn hoofd - ze zitten gedrillt.
Codes voor croissantjes? Ik weet alleen dat die ene lange broodjes (god knows the name) 72 is omdat ik die wel eens verwar met 74 = citroenquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:28 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Je weet wel, van croissantjes en dat soort onzin...
Je komt wel een beetj eeeh... obsessief over
Ja, codes voor croissantjes... Voor de Ham-Kaas, Kaas-Kruiden, Gewone en de Chocolade...quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Codes voor croissantjes? Ik weet alleen dat die ene lange broodjes (god knows the name) 72 is omdat ik die wel eens verwar met 74 = citroen
ooooh okequote:Op maandag 9 oktober 2006 11:40 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Ja, codes voor croissantjes... Voor de Ham-Kaas, Kaas-Kruiden, Gewone en de Chocolade...
We zijn wel een AH to go natuurlijk, dus ik denk dat het daar ietsje anders gaatals in de gewone AH.
Stokbrood?quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat die ene lange broodjes (god knows the name) 72 is
ja wat is dat tochquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Glimlachen ja, en jatten snoep bij de vleet![]()
4.80 ongeveer?quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:17 schreef italiaan1987 het volgende:
weet iemand de salarisschalen van vulploegmedewerker?
ik ben 19 jaar
Uit de Worp gehaald. Te weinig omzet en teveel afboekingen (vermoed ik)quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:35 schreef -Sum- het volgende:
voor de Groente mensen: waarom zijn de franse & hollandse aardappelschotels verdwenen?
Bij ons wel 14.gifquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:39 schreef Clauw het volgende:
Wij hebben ook een wekelijkse nieuwsbrief waar ook de jarigen op staan..voor deze nieuwsbrief moeten we ook aftekenen. Niemand trakteert er trouwens als men jarig is.
wij hebben één van die 2 nog wel. Maar idd: veel afboekingen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:35 schreef -Sum- het volgende:
voor de Groente mensen: waarom zijn de franse & hollandse aardappelschotels verdwenen?
Is gewoon een bestaand spreekwoord hoor.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:19 schreef febster het volgende:
[..]
Uit de Worp gehaald. Te weinig omzet en teveel afboekingen (vermoed ik)
Overigens in het AGF blaadje van deze week "Vertrouwen komt te voet, en gaat te paard". Af en toe zijn ze echt té droog daar op het HK
Ja oke, dat haalde ik er ook wel uitquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:10 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Is gewoon een bestaand spreekwoord hoor.
Zit wat in. De huidige generatie leidinggevenden is aan het vergrijzen, er zijn te weinig leidinggevenden (VS, VM, TL) van tussen de 20 en 35. Dat gaat op den duur problemen geven. Want wat als ineens 20% van je leidinggevenden met de vut is? Dat vang je niet snel op.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:56 schreef febster het volgende:
[..]
Overigens wat ik uit de "wandelgangen" vernomen heb is dat Albert Heijn de 19 jarige medewerkers weer gewoon gaat aanhouden en de desbetreffende contracten gewoon gaat verlengen.
dat was bij ons al tijd al, maar wat ik uit het topic/uit de media vernam was het officieel niet zo
quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:03 schreef SHERMAN het volgende:
Bedankt mensen
Wij van de week.
Alleen staan de mensen die op zondag jarig zijn er nooit op.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 08:53 schreef Tellorian het volgende:
Owjah, wie werken d'r in de AH in Heerhugowaard-middenwaard, daar werkt m'n vriendin ook sinds kort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |