abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42418794
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 09:36 schreef Renesite het volgende:

[..]

Weet ik ook veel, naja, met de terminal tellen enzo... je weet wel, beetje bliepen...

Leer ik vanzelf !
Appeltje eitje bliepen moet je wel eerst doen als je restanten gevuld hebt he...
Anders zit je iets aan te passen waar misschien nog een hele collie van achter is.
Is bij HB niet zo'n vereiste maar bij Zuivel wel
pi_42420600
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 12:04 schreef Webgangster het volgende:

[..]

Appeltje eitje bliepen moet je wel eerst doen als je restanten gevuld hebt he...
Anders zit je iets aan te passen waar misschien nog een hele collie van achter is.
Is bij HB niet zo'n vereiste maar bij Zuivel wel
Oke, die snap ik niet. Waarom kan je Houdbaar wel tellen, terwijl er nog colli's achter liggen en bij Zuivel niet? Volgens mij moet je altijd pas tellen als de hele zending erin zit en je weet wat je restant hebt. Anders krijg je door eigen toedoen leuke voorraadverschillen.......
pi_42420707
Bij Houdbaar is het minder aangezien daar toch wel weer een collie van binnenkomt.
Dat heeft te maken met dat inteligente systeem die bijv in de zomermaanden meer bier/fris brengd enz
pi_42423085
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 13:25 schreef Webgangster het volgende:
Bij Houdbaar is het minder aangezien daar toch wel weer een collie van binnenkomt.
Dat heeft te maken met dat inteligente systeem die bijv in de zomermaanden meer bier/fris brengd enz
Dat is natuurlijk gelul. Stel je neemt de AH Witte rijst. Die gaat redelijk snel en heb je soms ook wel achterstaan als restant. Als je die dan gewoon op 0 zou zetten krijg je er weer twaalf binnen. Doe je dit bijvoorbeeld 3 keer in een paar weken heb je een verschil van 36 stuks. Ga dan je steekproef maar doen met 5% marge!

Succes

[ Bericht 0% gewijzigd door lenin op 06-10-2006 15:56:53 ]
pi_42425998
Als er op HB is afgebalkt kun je wel tellen zonder naar je restanten toe hoeven kijken.

Is er EN niet afgebalkt EN geen restanten nagevuld, ben je echt je systeem aan het vern*&ken en dat moet je echt niet willen.
pi_42426187
In Week 42 weer poppenkastpoppen Aktie, nu met de poppenkastpoppen van de Kleine Zeemeermin
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:44:44 #82
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_42426483
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:35 schreef waterreus23 het volgende:
In Week 42 weer poppenkastpoppen Aktie, nu met de poppenkastpoppen van de Kleine Zeemeermin
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, niet weer
  Moderator vrijdag 6 oktober 2006 @ 17:56:48 #83
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_42428422
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:35 schreef waterreus23 het volgende:
!!!!!!!!!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_42428827
hahaha ohnee he

iedereen vandaag braaf andrelon dingetjes uitgedeeld?
pi_42429159
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 18:13 schreef Mip1988 het volgende:
hahaha ohnee he

Nee hier nog ene hele container staan, morgen denk ik.
pi_42429175
We staan 2 of 3

7,5 voor versheid gekregen
En 7,2 gekregen voor Prettig winkelen
pi_42429226
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 14:50 schreef lenin het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk gelul. Stel je neemt de AH Witte rijst. Die gaat redelijk snel en heb je soms ook wel achterstaan als restant. Als je die dan gewoon op 0 zou zetten krijg je er weer twaalf binnen. Doe je dit bijvoorbeeld 3 keer in een paar weken heb je een verschil van 36 stuks. Ga dan je steekproef maar doen met 5% marge!

Succes
ik bedoelde alleen dat het op HB minder belangrijk is als je telt dan op Zuivel
Aangezien op zuivel een te minste houdbaar tot datum op zit.
  Moderator vrijdag 6 oktober 2006 @ 18:33:45 #88
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_42429253
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 18:13 schreef Mip1988 het volgende:
hahaha ohnee he

Ja, wel gedaan, pas na 4en
pi_42431089
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 18:32 schreef Webgangster het volgende:

[..]

Soms heb je ook colli-verwisselingen.

Zo had ik vandaag van de kipfiletblokjes van de ene 50 teveel, en de ander 50 teweinig in de voorraad.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_42432679
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 18:32 schreef Webgangster het volgende:

[..]

Dat heeft niets met tellen te maken, je moet gewoon op code vullen, en DAGELIJKS codeboek lopen.
Tellen doe je nooit als:
  • De levering nog in het magazijn of koel/vriescel staat
  • De levering nog onderweg is
  • Er nog vernietigingen gedaan moeten worden
  • Je niet zeker weet hoeveel je van wat aan restanten hebt

Deze regels gelden ook voor neeverkoop scannen.
    tellen is op alle afdelingen belangrijk, en dat heeft inderdaad met de steerproef te maken, want die 5% gaat over het totaal verschil in de hele winkel!

Overgens zit op 90% van de producten op HB ook een tht code!
  • pi_42432989
    Ik tel alleen tussen 6 en 7 (19.00 is OBM voor de volgende middag), en als ik overzicht heb, oftewel, alle bulk en panklaar weggevuld. Meestal heb ik dan nog 3 containers over. Dan schrijf ik op wat ik achter heb staan, en ga de winkel in, en tellen maar.

De NEE-verkoop (is de toets terug?) gebruik ik nooit, altijd even handig via INFO kijken als er een enorm verschil zit. (klikken op mutaties), en hoe dat komt.
    / ¦ ¦ / ¦ ¦
      vrijdag 6 oktober 2006 @ 23:50:50 #92
    120925 SilverBullet
    Remember, remember...
    pi_42439230
    Wanneer wordt de OP weer geüpdatet? Ik wil dr ook in.

1428, Enschede
    ...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
    I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
    pi_42439270
    Wanneer ik tijd heb.
    - Nu bed tijd
    - Morgen ochtend stad
    - Morgen middag ah
    - Morgen avond ah + film
    - Zondag jarig dus moet even kijken of ik tijd heb
    Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
    Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
    pi_42439309
    ik ben van plan 1 keer in de week nachtdienst te gaan draaien in DC Albert heijn vlakbij mij in de buurt

hoeveel zal je dan per uur verdienen snachts?
    bier
    pi_42440823
    quote:
    Op vrijdag 6 oktober 2006 23:53 schreef italiaan1987 het volgende:
    ik ben van plan 1 keer in de week nachtdienst te gaan draaien in DC Albert heijn vlakbij mij in de buurt

hoeveel zal je dan per uur verdienen snachts?
    Kijk ff op deze site, zoek het desbetreffende DC op (Zaandam, geldermalsen, Tilburg, enz.) en kijk naar de contact informatie, daar kan je om meer info vragen!

@SHERMAN: Mocht je ff tijd vinden mag je mij ook toevoegen, 1129 De Bilt. houdbaar, magazijn soms diepvries en in extreme noodgevallen ook vers-zb (vermelding HB-magazijn en diepvries is voldoende)

[ Bericht 7% gewijzigd door blizzard_rail op 07-10-2006 00:52:48 ]
    pi_42440962
    [/quote]Overgens zit op 90% van de producten op HB ook een tht code!
    [quote]

Dus bij jullie vullen jullie de rijst ook op code ?

Maargoed wij tellen alleen legen vakken meer niet
    Ongeacht of er achter nog wat staat, toch wel binnen 1 a 2 dagen weg
    pi_42441139
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 00:44 schreef Webgangster het volgende:
    Dus bij jullie vullen jullie de rijst ook op code ?

Maargoed wij tellen alleen legen vakken meer niet
    Ongeacht of er achter nog wat staat, toch wel binnen 1 a 2 dagen weg
    Nou rijs is een beetje overdreven, maar denk eens aan chips, koek, fijn banket(cake endergelijke), droge worst, rookworst, kroepoek, houdbare melk, koffiemelk, beschuit, diverse biologische producten. er valt dus ook op houdbaar genoeg op code te vullen> En tjah, wil je het écht goed doen dan vul je ALLES op code

[ Bericht 8% gewijzigd door blizzard_rail op 07-10-2006 00:58:45 ]
      zaterdag 7 oktober 2006 @ 01:00:35 #98
    120925 SilverBullet
    Remember, remember...
    pi_42441416
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 00:39 schreef blizzard_rail het volgende:

[..]

Kijk ff op deze site, zoek het desbetreffende DC op (Zaandam, geldermalsen, Tilburg, enz.) en kijk naar de contact informatie, daar kan je om meer info vragen!

@SHERMAN: Mocht je ff tijd vinden mag je mij ook toevoegen, 1129 De Bilt. houdbaar, magazijn soms diepvries en in extreme noodgevallen ook vers-zb (vermelding HB-magazijn en diepvries is voldoende)
    Ow ik ook hb ja.
    pi_42452978
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 00:51 schreef blizzard_rail het volgende:

[..]

Nou rijs is een beetje overdreven, maar denk eens aan chips, koek, fijn banket(cake endergelijke), droge worst, rookworst, kroepoek, houdbare melk, koffiemelk, beschuit, diverse biologische producten. er valt dus ook op houdbaar genoeg op code te vullen> En tjah, wil je het écht goed doen dan vul je ALLES op code
    Wij hebben wel eens controle, en ze halen er altijd wel 2 winkelwagentjes met overcode HB producten uit.
    / ¦ ¦ / ¦ ¦
    pi_42454029
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 00:51 schreef blizzard_rail het volgende:

[..]

Als je een grote winkel op code gaat vullen kun je net zo goed je tent sluiten . Totaal onhaalbaar.
    Bij ons wordt gewoon koekjes, chips, eieren, worsten en wat uit de ontbijt gang FIFO gevuld en de rest niet. Werkt prima, maar we zijn dan ook een "kleine" winkel met een omzet die sommige winkels met 2x de vloeroppervlakte die wij hebben soms maar net halen

Ooh en Bolle, ik mis je nog steeds hoor , maar ik snap dat leven in Malaga beter is dan bij de AH groente vullen
    " tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
    pi_42454061
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 15:06 schreef febster het volgende:

[..]

Als je een grote winkel op code gaat vullen kun je net zo goed je tent sluiten . Totaal onhaalbaar.
    Bij ons wordt gewoon koekjes, chips, eieren, worsten en wat uit de ontbijt gang FIFO gevuld en de rest niet. Werkt prima, maar we zijn dan ook een "kleine" winkel met een omzet die sommige winkels met 2x de vloeroppervlakte die wij hebben soms maar net halen

Ooh en Bolle, ik mis je nog steeds hoor , maar ik snap dat leven in Malaga beter is dan bij de AH groente vullen
    Ik zeg het krom, maar ik bedoel dat we een hoge omloopsnelheid hebben
    " tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
      Moderator zaterdag 7 oktober 2006 @ 19:04:12 #102
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42459648
    Vandaag was ik al brak, en opeens.
    "René? Kan je ff hier helpen?" (infobalie)
    "Ja, is goed!"
    "Ok, ik ga op pauze, heb je een vraag bel je maar ff 201"
    "Okay "
    En gelijk de eerste klant die wat wou ruilen.
    De walkthrough over hoe je dat moet doen was geplakt op de printer van de kassa, dus op goed geluk.
    En ja hoor Gelukt
    En na 20 minuten (tsssssk) en 1 keer gebeld over de staatsloterijmachine had ik alles foutloos gedaan
    "Maar euh.. gaat wel okay toch?" vraag ik
    "Ja, ik wil je graag wat dingen leren hier, zodat je het misschien later ook alleen kan"
    " ! "
    "Niet zeggen hoor, maar [[naam]] ziet het niet zo zitten, maar ik eigenlijk wel"
    " !! ! "
    pi_42460058
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 19:04 schreef Renesite het volgende:
    Vandaag was ik al brak, en opeens.
    "René? Kan je ff hier helpen?" (infobalie)
    "Ja, is goed!"
    "Ok, ik ga op pauze, heb je een vraag bel je maar ff 201"
    "Okay "
    En gelijk de eerste klant die wat wou ruilen.
    De walkthrough over hoe je dat moet doen was geplakt op de printer van de kassa, dus op goed geluk.
    En ja hoor Gelukt
    En na 20 minuten (tsssssk) en 1 keer gebeld over de staatsloterijmachine had ik alles foutloos gedaan
    "Maar euh.. gaat wel okay toch?" vraag ik
    "Ja, ik wil je graag wat dingen leren hier, zodat je het misschien later ook alleen kan"
    " ! "
    "Niet zeggen hoor, maar [[naam]] ziet het niet zo zitten, maar ik eigenlijk wel"
    " !! ! "
    Herkenbaar

Alleen in mijn geval schop ik de desbetreffende collega gewoon ff naar de kantine of naar de kassa zodat ik nog wel iets leer

Overigens ook leuk, laatst... Engelsman, yah, can i have twenty marlboro lights please (met een onvervalst engels accent zodat het haast onverstaanbaar werd).. Ik pak dus 2 sloffen uit de la, en vraag voor de zekerheid, Twen-ty?? Hij: yess, yess... maar zodra hij ziet dat ik de 2 sloffen af wil gaan rekenen, is het van No, no, twentyy... ik: ik schrijf het op een blaadje, zegt hij weer yes, twenty... wat blijkt, hij bedoelt 20 sigaretten, dus 1 pakje

Overigens zijn polen (het stikt er van hier in Brabant) nog erger want die versta je helemaal niet en die glimlachen alleen...
      Moderator zaterdag 7 oktober 2006 @ 19:31:55 #104
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42460402
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 19:20 schreef febster het volgende:

[..]

Herkenbaar

Alleen in mijn geval schop ik de desbetreffende collega gewoon ff naar de kantine of naar de kassa zodat ik nog wel iets leer

Overigens ook leuk, laatst... Engelsman, yah, can i have twenty marlboro lights please (met een onvervalst engels accent zodat het haast onverstaanbaar werd).. Ik pak dus 2 sloffen uit de la, en vraag voor de zekerheid, Twen-ty?? Hij: yess, yess... maar zodra hij ziet dat ik de 2 sloffen af wil gaan rekenen, is het van No, no, twentyy... ik: ik schrijf het op een blaadje, zegt hij weer yes, twenty... wat blijkt, hij bedoelt 20 sigaretten, dus 1 pakje

Overigens zijn polen (het stikt er van hier in Brabant) nog erger want die versta je helemaal niet en die glimlachen alleen...
    Glimlachen ja, en jatten snoep bij de vleet
    pi_42462182
    Polen zijn niks.
    pi_42464047
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 19:20 schreef febster het volgende:

[..]

Herkenbaar

Die Polen inderdaad En toch ook veel buitenlanders die met hun creditcard willen betalen.. Vandaag was het bij ons ontzettend druk! Onze extra brede kassa was dan ook kapot, net als een snelkassa laatst waren er ook veel pinmachines kapot.. die zijn vervangen
    Ik hoop dat AH dit keer wel met genoeg poppenkastpoppen komt
    pi_42466257
    Vandaag was de vrachtwagen pleite op de aankomsttijd, gebeurd ook nooit, maar volgens mij heeft onze SM even wat kunnen regelen zodat alles wat eerder komt bij ons dan overige filialen. Gisteren en vandaag was er ook zo'n SPA promotie vrouwtje in de winkel en die zei dat ik zo aardig was, en dat onze SM, VM alleen maar lope nte schreeuwen enz, toen dacht ik, ik ben niet de enigste die dat denkt...

Ook hebben we vandaag bier/fris en embalge moeten controleren of de vooraard klopt, de helft van wat er in de WISE terminal staat hebben we niet eens voor de embalge :S. Helaas was het vandaag weer veelste druk, we komen zekere 3 kassa's te kort op de 12 die we hebben. Rijen aan de'kassa's waar je mensen niet mee blij maakt, rijen tot in paden..

Ook was de 1 van de 2 embalge machines weer is stuk, te minste, hij pakte alleen bier en geen frisdrank want die sorteer gleuf in het aparaat werke niet echt goed, dus flessen bleven gewoon klem ziiten. Wil je net gaan eten, zit de zak vol en kijken mensen (lekkere chickies) me aan dat ik daar met handen vol eten sta en dan ik tegen me colega zeg, zou jij dat aub even willen doen voor me want ik ga eten. (tijd was al opgenomen enz, dus het zou allemaal van me pauze afgaan die ik goed kan gebruiken op de zaterdag)
      Moderator zaterdag 7 oktober 2006 @ 23:19:26 #108
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42467213
    Ik moest ff af gaan romen bij een kassa.
    En ja hoor, een gore rond rimpelkut komt met rollator aanRENNEN enorm blij met haar euroshopper ontbijtkoek en euroshopper koffiemelk en euroshopper 36cent brood te springen van blijdschap
    Ik maar niet reageren en met het hoofd in de kassa.
    "Meneer Meneer MENEEEER"
    "ja?"
    "U gaat toch wel open he? Anders moet ik straks weer hélemaal achter in de rij, en ik ben hier al helemaal heengereden"
    *Huh? Welke rij?*
    "Nee, sorry, ik heb wat anders te doen" (godverdomme kutrimpel mijn lampje brand niet, ik heb geen kar weggehaald, en alsnog wáárom zou ik dat doen als het niet niet druk is?)
    "Oh, verdikkeme "
      zondag 8 oktober 2006 @ 00:47:25 #109
    120925 SilverBullet
    Remember, remember...
    pi_42469403
    quote:
    Op vrijdag 6 oktober 2006 23:52 schreef SHERMAN het volgende:
    Wanneer ik tijd heb.
    - Nu bed tijd
    - Morgen ochtend stad
    - Morgen middag ah
    - Morgen avond ah + film
    - Zondag jarig dus moet even kijken of ik tijd heb
    Gefeliciteerd!
    pi_42472677
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 22:45 schreef Webgangster het volgende:
    Vandaag was de vrachtwagen pleite op de aankomsttijd, gebeurd ook nooit, maar volgens mij heeft onze SM even wat kunnen regelen zodat alles wat eerder komt bij ons dan overige filialen. Gisteren en vandaag was er ook zo'n SPA promotie vrouwtje in de winkel en die zei dat ik zo aardig was, en dat onze SM, VM alleen maar lope nte schreeuwen enz, toen dacht ik, ik ben niet de enigste die dat denkt...

Ook hebben we vandaag bier/fris en embalge moeten controleren of de vooraard klopt, de helft van wat er in de WISE terminal staat hebben we niet eens voor de embalge :S. Helaas was het vandaag weer veelste druk, we komen zekere 3 kassa's te kort op de 12 die we hebben. Rijen aan de'kassa's waar je mensen niet mee blij maakt, rijen tot in paden..

Ook was de 1 van de 2 embalge machines weer is stuk, te minste, hij pakte alleen bier en geen frisdrank want die sorteer gleuf in het aparaat werke niet echt goed, dus flessen bleven gewoon klem ziiten. Wil je net gaan eten, zit de zak vol en kijken mensen (lekkere chickies) me aan dat ik daar met handen vol eten sta en dan ik tegen me colega zeg, zou jij dat aub even willen doen voor me want ik ga eten. (tijd was al opgenomen enz, dus het zou allemaal van me pauze afgaan die ik goed kan gebruiken op de zaterdag)
    Ik doe tegenwoordig wel kassa maar het DC mag nog steeds sterven van mij, in het weekend leveren ze nog steeds NIKS op tijd uit

Spa promotie vrouwtjes zijn wel grappig, klanten lastig vallen enzo.. Ooit overigens, promotievrouwtje van weet ik wat, ik beetje mee kletsen, beetje versieren enzo , ging ze naar huis en normaal moet dat altijd bij een VM/SM getekend worden maar die stuurden haar terug naar mij (ze hadden me de door de stinkers ) maar goed, ik afgetekend, nog ff gevraagd wat haar favo kroeg was enzo Die kwam ik dus diezelfde avond op stap dus gewoon in haar kroeg tegen , dankzij mijn SM
    pi_42475097
    Was vorige week zondag bij de open dag van DC-tilburg. Elke bezoeker kreeg daar Alladinpoppen. Das toch gek, want ik kan me nog een tijd herinneren dat daar moorden voor werden gepleegd in ons filiaal (1188 Eindhoven). Ben benieuwd hoe het met die nieuwe poppenactie zal gaan. Het zijn overigens wel altijd dezelde klanten die zeiken bij ons, dus ik ben enigszins voorbereid...

Ennuh; demomeisjes zijn leuk inderdaad. Ik moet wel zeggen dat er grote verschillen bestaan tussen demomeisjes. Wij krijgen soms een leuke blonde waar je wel iets van MOET kopen; helaas krijgen we steeds vaker overjarige huisvrouwen die een pernsioengat ontdekt hebben en het nodig vinden om mijn ogen onnodig te belasten met hun grafhoofd.
    pi_42475557
    quote:
    Op zondag 8 oktober 2006 00:47 schreef SilverBullet het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!
    Dankje.
    pi_42475586
    quote:
    Op zondag 8 oktober 2006 05:39 schreef febster het volgende:

[..]

Spa promotie vrouwtjes zijn wel grappig, klanten lastig vallen enzo.. Ooit overigens, promotievrouwtje van weet ik wat, ik beetje mee kletsen, beetje versieren enzo , ging ze naar huis en normaal moet dat altijd bij een VM/SM getekend worden maar die stuurden haar terug naar mij (ze hadden me de door de stinkers ) maar goed, ik afgetekend, nog ff gevraagd wat haar favo kroeg was enzo Die kwam ik dus diezelfde avond op stap dus gewoon in haar kroeg tegen , dankzij mijn SM
    * SHERMAN denkt aan promo chick van biologische producten...
      Moderator zondag 8 oktober 2006 @ 12:13:31 #114
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42475731
    quote:
    Op zondag 8 oktober 2006 12:06 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Dankje.
    Joah. Feulsteerd!
      zondag 8 oktober 2006 @ 14:02:33 #115
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_42478215
    quote:
    Op zondag 8 oktober 2006 12:06 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Dankje.
    Idd gefeesteerd!

Ik ben volgende week zaterdag precies weer jarig (en ik moet werken van 1-9 )
    pi_42482626
    quote:
    Op zondag 8 oktober 2006 12:07 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

* SHERMAN denkt aan promo chick van biologische producten...
    Die is bij ons niet eens geweest

Onze ELF-telling was ook mooi, gewoon van half 1 tot half 2 gedaan, net na een levering
      zondag 8 oktober 2006 @ 17:53:37 #117
    16149 -Sum-
    pi_42484872
    gefeliciteerd sherman!

wij hebben in de kantine altijd een nieuwsbrief staan en achterop alle jarigen van die maand, das wel leuk

meer kantines die dat ook hebben?
      Moderator zondag 8 oktober 2006 @ 18:02:54 #118
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42485223
    quote:
    Op zondag 8 oktober 2006 17:53 schreef -Sum- het volgende:
    gefeliciteerd sherman!

wij hebben in de kantine altijd een nieuwsbrief staan en achterop alle jarigen van die maand, das wel leuk

meer kantines die dat ook hebben?
    Wij van 3 maanden
    pi_42485251
    Bedankt mensen

Wij van de week.
    Alleen staan de mensen die op zondag jarig zijn er nooit op.
      Moderator zondag 8 oktober 2006 @ 18:04:39 #120
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42485282
    Wij hebben die hangen bij een driehoeksklapper waar ook de berichten op staan van de afgelopen tijd, zoals de omzetstijgingen, wat we verwachten, wat er in de buurt afspeelt en in de winkel en wie weggaan en weer komen.
    Onze VS-vers gaat bijvoorbeeld weg
    pi_42487207
    Wij hebben dat niet.
    pi_42487416
    Wij hebben een wekelijkse nieuwsbrief
      zondag 8 oktober 2006 @ 22:34:33 #123
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_42495446
    Wij hebben een lijst met alle werknemers erop, verdeelt per maand dat ze jarig zijn . Beetje oude lijst inmiddels wel, m'n baas van vorig jaar staat er nog op .

Wij krijgen overigens een maandelijkse nieuwsbrief ook

Deze week weer salaris! (franchisor, voordat iedereen enthousiast wordt)
    pi_42497489
    Die lijst kun je gewoon uit het systeem halen

Wij hebben ook een nieuwsbrief met de jarigen erop, alleen heeft niemand er echt aandacht voor. Als er wat lekkers is bij de koffie snappen ze de hint ook niet niet.
      maandag 9 oktober 2006 @ 08:53:00 #125
    137628 Tellorian
    Niet zo'n beetje mezelf!
    pi_42502853
    Zo, van het weekend voor het eerst kassa gedraaid, was wel grappig, moet alleen een paar van die codes uit m'n hoofd leren het zag 'r niet uit toen ik alles van 'n blaadje af moest lezen. Ik had 'm ook nog gesloopt, maarja, toen dat ding gereset was deed hij het ook weer zoals het moest.

Mag ik ook in die OP?

Owjah, wie werken d'r in de AH in Heerhugowaard-middenwaard, daar werkt m'n vriendin ook sinds kort.
      Moderator maandag 9 oktober 2006 @ 11:24:21 #126
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42505492
    Codes?
    Welke codes?

! Ik weet ze zga. allemaal uit mijn hoofd - ze zitten gedrillt.
      maandag 9 oktober 2006 @ 11:28:59 #127
    137628 Tellorian
    Niet zo'n beetje mezelf!
    pi_42505605
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 11:24 schreef Renesite het volgende:
    Codes?
    Welke codes?

! Ik weet ze zga. allemaal uit mijn hoofd - ze zitten gedrillt.
    Je weet wel, van croissantjes en dat soort onzin...
    Je komt wel een beetj eeeh... obsessief over
      Moderator maandag 9 oktober 2006 @ 11:32:38 #128
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42505692
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 11:28 schreef Tellorian het volgende:

[..]

Je weet wel, van croissantjes en dat soort onzin...
    Je komt wel een beetj eeeh... obsessief over
    Codes voor croissantjes? Ik weet alleen dat die ene lange broodjes (god knows the name) 72 is omdat ik die wel eens verwar met 74 = citroen
      maandag 9 oktober 2006 @ 11:40:56 #129
    137628 Tellorian
    Niet zo'n beetje mezelf!
    pi_42505945
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 11:32 schreef Renesite het volgende:

[..]

Codes voor croissantjes? Ik weet alleen dat die ene lange broodjes (god knows the name) 72 is omdat ik die wel eens verwar met 74 = citroen
    Ja, codes voor croissantjes... Voor de Ham-Kaas, Kaas-Kruiden, Gewone en de Chocolade...
    We zijn wel een AH to go natuurlijk, dus ik denk dat het daar ietsje anders gaatals in de gewone AH.
      Moderator maandag 9 oktober 2006 @ 12:21:20 #130
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42507094
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 11:40 schreef Tellorian het volgende:

[..]

Ja, codes voor croissantjes... Voor de Ham-Kaas, Kaas-Kruiden, Gewone en de Chocolade...
    We zijn wel een AH to go natuurlijk, dus ik denk dat het daar ietsje anders gaatals in de gewone AH.
    ooooh oke !
      maandag 9 oktober 2006 @ 12:25:37 #131
    120925 SilverBullet
    Remember, remember...
    pi_42507226
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 11:32 schreef Renesite het volgende:

[..]
    Ik weet alleen dat die ene lange broodjes (god knows the name) 72 is
    Stokbrood?
      Moderator maandag 9 oktober 2006 @ 12:27:05 #132
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42507271
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 12:25 schreef SilverBullet het volgende:

[..]

Stokbrood?
    Pistolet!
      maandag 9 oktober 2006 @ 14:31:48 #133
    111612 blrrrt
    Het Grote Voordeel Van FOK!
    pi_42510749
    Er is meer bekend gemaakt over Topkok.

http://www.ah.nl/topkok/
    Het leven is geen krentenbol.
      maandag 9 oktober 2006 @ 14:47:18 #134
    16149 -Sum-
    pi_42511247
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 19:31 schreef Renesite het volgende:

[..]

Glimlachen ja, en jatten snoep bij de vleet
    ja wat is dat toch

ik had laatst een paar polen aan de kassa en die kochten echt voor een vermogen aan snoep en chocola en ALLEEN dat. is dat een luxe goed voor hen ofzo??
    pi_42514016
    weet iemand de salarisschalen van vulploegmedewerker?
    ik ben 19 jaar
    bier
      Moderator maandag 9 oktober 2006 @ 16:18:14 #136
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42514032
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 16:17 schreef italiaan1987 het volgende:
    weet iemand de salarisschalen van vulploegmedewerker?
    ik ben 19 jaar
    4.80 ongeveer?
      maandag 9 oktober 2006 @ 17:35:58 #137
    16149 -Sum-
    pi_42516428
    voor de Groente mensen: waarom zijn de franse & hollandse aardappelschotels verdwenen?
    pi_42517938
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 17:35 schreef -Sum- het volgende:
    voor de Groente mensen: waarom zijn de franse & hollandse aardappelschotels verdwenen?
    Uit de Worp gehaald. Te weinig omzet en teveel afboekingen (vermoed ik)

Overigens in het AGF blaadje van deze week "Vertrouwen komt te voet, en gaat te paard". Af en toe zijn ze echt té droog daar op het HK
    pi_42518712
    Wij hebben ook een wekelijkse nieuwsbrief waar ook de jarigen op staan..voor deze nieuwsbrief moeten we ook aftekenen. Niemand trakteert er trouwens als men jarig is.
      Moderator maandag 9 oktober 2006 @ 18:55:38 #140
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_42519372
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 18:39 schreef Clauw het volgende:
    Wij hebben ook een wekelijkse nieuwsbrief waar ook de jarigen op staan..voor deze nieuwsbrief moeten we ook aftekenen. Niemand trakteert er trouwens als men jarig is.
    Bij ons wel 14.gif
    pi_42522744
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 17:35 schreef -Sum- het volgende:
    wij hebben één van die 2 nog wel. Maar idd: veel afboekingen.

Overigens was er flinke commotie rond Jumbo. Het scheen er een aardige chaos te zijn; ruziënde klanten of ze nou de 4e was (dus gratis boodschappen). Meer AGF op de vloer dan in het schap, lege vakken en overcode producten.

Lekkere entree in Zwolle

Nog een punt; hadden jullie vorige week ook een lagere omzet? In onze nieuwsbrief stond dat afgelopen week landelijk wat lagere omzet had, al hadden we wel meer dan vorig jaar. Wie weet hoe dit komt?
    / ¦ ¦ / ¦ ¦
    pi_42524688
    Ramadan ?
    pi_42524883
    Zou kunnen, maar wij hebben nauwelijks allochtone klanten.
    / ¦ ¦ / ¦ ¦
    pi_42526934
    Ik word over 2 weken 18. Ik verdien nu 3.61 per uur (die gene waar niks meer van af gaat, is dat bruto? ) Iemand enig idee hoeveel dat wordt als ik 18 ben?

En meteen een andere vraag. Is het zo dat er veel mensen worden ontslagen als ze 18 zijn? Mijn contract loopt iig tot mei 2007, kunnen ze je dan toch ontslaan?

Echt een reden om mij te ontslaan weet ik zo niet, aangezien ik bijna altijd op tijd klaar ben en snel kan vullen, de enige reden zou dus kunnen zijn omdat ik een jaartje ouder wordt.
    pi_42527192
    Als je een goede SM hebt dan verlengd hij hem ben ik achter gekomen.
    Ik ben 17, word in maart 18 en hebt 1 maand geleden een contractverlening gehad van 1,5 jaar.
    Waarschijnlijk word je contract gewoon verlengd als je VM/leidinggevende vinden dat je een goede bent, meestal word dit allemaal doorgespeeld naar de SM dus vandaar. Soms gewoon hele vergaderingen over het functioneren van iemand.

Volgens mij ga je 4,20 verdienen...
      maandag 9 oktober 2006 @ 23:10:21 #146
    111612 blrrrt
    Het Grote Voordeel Van FOK!
    pi_42527690
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 18:19 schreef febster het volgende:

[..]

Uit de Worp gehaald. Te weinig omzet en teveel afboekingen (vermoed ik)

Overigens in het AGF blaadje van deze week "Vertrouwen komt te voet, en gaat te paard". Af en toe zijn ze echt té droog daar op het HK
    Is gewoon een bestaand spreekwoord hoor.
    Het leven is geen krentenbol.
    pi_42529203
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 23:10 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Is gewoon een bestaand spreekwoord hoor.
    Ja oke, dat haalde ik er ook wel uit , maar ik ben vrij goed communicatief onderlegd en had er nog nooit van gehoord, maar vond hem wel grappig zeker in de context waarin het werd gebruikt.

Overigens wat ik uit de "wandelgangen" vernomen heb is dat Albert Heijn de 19 jarige medewerkers weer gewoon gaat aanhouden en de desbetreffende contracten gewoon gaat verlengen.

dat was bij ons al tijd al, maar wat ik uit het topic/uit de media vernam was het officieel niet zo
    pi_42532372
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 23:56 schreef febster het volgende:

[..]

Overigens wat ik uit de "wandelgangen" vernomen heb is dat Albert Heijn de 19 jarige medewerkers weer gewoon gaat aanhouden en de desbetreffende contracten gewoon gaat verlengen.

dat was bij ons al tijd al, maar wat ik uit het topic/uit de media vernam was het officieel niet zo
    Zit wat in. De huidige generatie leidinggevenden is aan het vergrijzen, er zijn te weinig leidinggevenden (VS, VM, TL) van tussen de 20 en 35. Dat gaat op den duur problemen geven. Want wat als ineens 20% van je leidinggevenden met de vut is? Dat vang je niet snel op.
    / ¦ ¦ / ¦ ¦
    pi_42532457
    quote:
    Op zondag 8 oktober 2006 18:03 schreef SHERMAN het volgende:
    Bedankt mensen

Wij van de week.
    Alleen staan de mensen die op zondag jarig zijn er nooit op.
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:29:09 #150
    137628 Tellorian
    Niet zo'n beetje mezelf!
    pi_42533959
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 08:53 schreef Tellorian het volgende:
    Owjah, wie werken d'r in de AH in Heerhugowaard-middenwaard, daar werkt m'n vriendin ook sinds kort.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')