Je weet wel, van croissantjes en dat soort onzin...quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:24 schreef Renesite het volgende:
Codes?
Welke codes?! Ik weet ze zga. allemaal uit mijn hoofd - ze zitten gedrillt.
Codes voor croissantjes? Ik weet alleen dat die ene lange broodjes (god knows the name) 72 is omdat ik die wel eens verwar met 74 = citroenquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:28 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Je weet wel, van croissantjes en dat soort onzin...
Je komt wel een beetj eeeh... obsessief over
Ja, codes voor croissantjes... Voor de Ham-Kaas, Kaas-Kruiden, Gewone en de Chocolade...quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Codes voor croissantjes? Ik weet alleen dat die ene lange broodjes (god knows the name) 72 is omdat ik die wel eens verwar met 74 = citroen
ooooh okequote:Op maandag 9 oktober 2006 11:40 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Ja, codes voor croissantjes... Voor de Ham-Kaas, Kaas-Kruiden, Gewone en de Chocolade...
We zijn wel een AH to go natuurlijk, dus ik denk dat het daar ietsje anders gaatals in de gewone AH.
Stokbrood?quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat die ene lange broodjes (god knows the name) 72 is
ja wat is dat tochquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Glimlachen ja, en jatten snoep bij de vleet![]()
4.80 ongeveer?quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:17 schreef italiaan1987 het volgende:
weet iemand de salarisschalen van vulploegmedewerker?
ik ben 19 jaar
Uit de Worp gehaald. Te weinig omzet en teveel afboekingen (vermoed ik)quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:35 schreef -Sum- het volgende:
voor de Groente mensen: waarom zijn de franse & hollandse aardappelschotels verdwenen?
Bij ons wel 14.gifquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:39 schreef Clauw het volgende:
Wij hebben ook een wekelijkse nieuwsbrief waar ook de jarigen op staan..voor deze nieuwsbrief moeten we ook aftekenen. Niemand trakteert er trouwens als men jarig is.
wij hebben één van die 2 nog wel. Maar idd: veel afboekingen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:35 schreef -Sum- het volgende:
voor de Groente mensen: waarom zijn de franse & hollandse aardappelschotels verdwenen?
Is gewoon een bestaand spreekwoord hoor.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:19 schreef febster het volgende:
[..]
Uit de Worp gehaald. Te weinig omzet en teveel afboekingen (vermoed ik)
Overigens in het AGF blaadje van deze week "Vertrouwen komt te voet, en gaat te paard". Af en toe zijn ze echt té droog daar op het HK
Ja oke, dat haalde ik er ook wel uitquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:10 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Is gewoon een bestaand spreekwoord hoor.
Zit wat in. De huidige generatie leidinggevenden is aan het vergrijzen, er zijn te weinig leidinggevenden (VS, VM, TL) van tussen de 20 en 35. Dat gaat op den duur problemen geven. Want wat als ineens 20% van je leidinggevenden met de vut is? Dat vang je niet snel op.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:56 schreef febster het volgende:
[..]
Overigens wat ik uit de "wandelgangen" vernomen heb is dat Albert Heijn de 19 jarige medewerkers weer gewoon gaat aanhouden en de desbetreffende contracten gewoon gaat verlengen.
dat was bij ons al tijd al, maar wat ik uit het topic/uit de media vernam was het officieel niet zo
quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:03 schreef SHERMAN het volgende:
Bedankt mensen
Wij van de week.
Alleen staan de mensen die op zondag jarig zijn er nooit op.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 08:53 schreef Tellorian het volgende:
Owjah, wie werken d'r in de AH in Heerhugowaard-middenwaard, daar werkt m'n vriendin ook sinds kort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |