abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42385346
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 12:23 schreef blizzard_rail het volgende:

[..]

Heel leuk allemaal, maar ik zie het tijdelijk toevoegen liever gewoon in de kassa software. Is een barcode onbekend? dan zou er in de kassa dus een module moeten zitten die volledig automatisch het artikel tijdelijk toevoegt. mocht dit om een of andere reden niet lukken kan dat daarna nog wel aangegeven worden. Enr euh momo op de terminal? lijkt me ook niet echt een goed idee, want dan gaat straks iedereen weer met een terminal langs het vak om naar wens te plussen(bij bestellen), en dat is nou juis niet de bedoeling met replanishment, dan hadden we netzogoed met RFBA kunnen blijven werken.
Nou. Je gebruikt momo meer om acties extra te bestellen. en voor klanten orders etc. Als je het goed hebt gedaan met prognoses, facings dan hoef je verder niet de vakken langs te lopen.
pi_42385475
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 12:42 schreef highway101 het volgende:
Toch wel jammer dat RFBA eraf is. Toen ik op zuivel stond, was het een sport om precies zo te bestellen dat er minder dan 10 colli afvoer was aan het eind van de dag, en toch geen lege vakken te hebben.
RFBA bestaat nogsteeds hoor! ik heb het gister nog gebruikt om lege kratten te bestellen (bier/fris). Dat vind je onder Bestellen>muteren>niet verkoop artikelen, dan afleverstroom 1(houdbaar) en ass. groep 489 (lege kratten). Om ff ob bestellen via de terminal terug te komen, ik ben hier nogsteeds voor geautoriseerd omdat ik dat ooit nog eens nodig heb gehad om diepvries te bestellen maar dat draait al heel lang onder RE.
  Moderator donderdag 5 oktober 2006 @ 14:49:18 #53
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_42389475
Tof met verkouden kop naar de Zuivel vanavond !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_42391020
die reclame van de Kruidvat
pi_42391228
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 14:49 schreef Renesite het volgende:
Tof met verkouden kop naar de Zuivel vanavond !
Ik ga vanavond ook aan het Zuivelen, maar ben niet verkouden. Je hangt overigens toch niet de hele tijd in de koeling, ik vind dat iig nog wel meevallen. Wees blij dat je geen diepvries moet doen .
pi_42395536
tvp
pi_42396976
3 in de rij? Kassa erbij. Dat werkt prima. Maar klanten worden steeds slinkser. Ze gaan aan de voorkant van een pilaar met z'n 5'ven staan en naast de pilaar zijn nog twee kassa's. Maar ja, die 'zien' ze niet. Of ze gaan zoieso lekker breed uit staan, waardoor de rij lang lijkt. Oneerlijk is dat onze Mammoet's een voorband hebben van maar drie kassabanddividers (beurtbalkjes) lang. Moet zeggen van die ontiegelijk lange voorbanden zoals euhh AH 1395 (Noorderarcade in Alkmaar) werken ook in je voordeel. Dan lijken de rijen minder lang.

In de rij staan is trouwens wel leuk. Elstar en Jonagold is vaak niet te onderscheiden voor caissières. Terwijl de gloed van een Royal Gala vaak wat oranje/ roze is wordt ze vaak uitgescholden voor een Elstar. Mij kan het niet schelen, een Elstar is goedkoper. Tenzij de caissière het vraagt, anders houd ik mijn mond.

Weet iemand trouwens hoe 'klein' een AH 1 is? Zoals bijv. AH 1306, Rijnstraat in Amsterdam? Bedoel een drie'tje vind ik soms al mini-mini. Maar wat moet ik me voorstellen bij een één? Iets ter grootte van een AH to Go?
  donderdag 5 oktober 2006 @ 18:53:30 #58
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_42397775
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 18:25 schreef Atlasvlinder het volgende:
Weet iemand trouwens hoe 'klein' een AH 1 is? Zoals bijv. AH 1306, Rijnstraat in Amsterdam? Bedoel een drie'tje vind ik soms al mini-mini. Maar wat moet ik me voorstellen bij een één? Iets ter grootte van een AH to Go?
Deze:

http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/openingstijden.jsp?opco=AH&no=1599

is ook een 1-tje. Die heeft 2 sta-kassa's naast elkaar en 3 paden die zo breed zijn dat 2 winkelwagentjes elkaar net niet kunnen passeren. Ze hebben ook alleen mandjes.
Het leven is geen krentenbol.
pi_42399245
Avond winkel denk ik ?
  donderdag 5 oktober 2006 @ 19:47:07 #60
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_42399504
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 19:39 schreef Webgangster het volgende:
Avond winkel denk ik ?
jup
Het leven is geen krentenbol.
  Moderator donderdag 5 oktober 2006 @ 19:58:45 #61
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_42399942
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 19:47 schreef blrrrt het volgende:

[..]

jup
Als ik kijk naar de openingstijden wel ja

* Renesite heeft gezuivelled.
Ze willen me meteen ook inboeken enzo leren. Gebeurt dat bij iedereen op zuivel?
pi_42400986
AI AI AI!!!!!!

Albert Heijn haalt roomijs terug

Uitgegeven: 5 oktober 2006 13:46

AMSTERDAM - Albert Heijn haalt met onmiddellijke ingang kartonnen bekers AH Excellent Roomijs (inhoud 500 ml) uit de winkels terug. Het gaat om de smaken AH Excellent Strawberry Cheesecake en AH Excellent Cookie Caramel, met een houdbaarheidsdatum tot en met 19 januari 2008.

Consumptie van het product kan volgens het supermarktconcern schadelijk zijn voor de gezondheid. Klanten die het product hebben gekocht, worden dan ook dringend verzocht het product niet te gebruiken.

De maatregel is genomen naar aanleiding van enkele klachten van consumenten die stukjes hard doorzichtig (transparant) plastic in het ijs hebben aangetroffen. Uit een onderzoek dat onmiddellijk is ingesteld bij de producent is gebleken dat bij de productie van stukjes koek die in het ijs worden verwerkt, plastic van de mal is losgeraakt en in het ijs terecht is gekomen.

Bron: Nu.nl

Toch weer jammer dit soort zaken!
  Moderator donderdag 5 oktober 2006 @ 20:26:13 #63
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_42401050
Ai ai ai ai Maar cookie caramal heeft AH eigen merk ook? Omg !
pi_42403671
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 19:58 schreef Renesite het volgende:

[..]

Als ik kijk naar de openingstijden wel ja

* Renesite heeft gezuivelled.
Ze willen me meteen ook inboeken enzo leren. Gebeurt dat bij iedereen op zuivel?
Wat houdt inboeken in? Waarschijnlijk kan ik het wel, maar heet het bij ons anders .
  Moderator donderdag 5 oktober 2006 @ 21:32:32 #65
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_42403762
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:30 schreef Twisted_Logic het volgende:

[..]

Wat houdt inboeken in? Waarschijnlijk kan ik het wel, maar heet het bij ons anders .
Ja... 'inboeken' dus ook bestellen enzo.
pi_42405022
Ja die code 999 van dat ijs. Mocht zelfs niet lekken ivm "milieuschade". Dan vraag ik me toch af wat voor chemische zooi daar verdomme dan wel niet inzit...
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_42406509
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 22:01 schreef highway101 het volgende:
Ja die code 999 van dat ijs. Mocht zelfs niet lekken ivm "milieuschade". Dan vraag ik me toch af wat voor chemische zooi daar verdomme dan wel niet inzit...
Echt heel erg kan het niet zijn, we moesten de rode code 999 zak met het ijs erin in de vuilcontainer gooien.

Vind het wel een rare gang van zaken, normaal mag zoiets nooit in de vuilcontainer.

Meld zich tevens aan in dit topic
Werkzaam bij AH 8637 Bemmel afdeling Houdbaar
pi_42406705
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 12:03 schreef NovaCain het volgende:

[..]

Thnx. Loop me altijd rot te zoeken naarh et nieuwe deel
[..]

Wij kunnen ook al sinds week 38 T-correctie uitvoeren met terminal hoor.
Dat kan kloppen hoor, een behoorlijk aantal winkels loopt ook op voor. Week 41 gaan alle winkels over.
pi_42406767
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:32 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ja... 'inboeken' dus ook bestellen enzo.
Bij ons wordt er automatisch besteld. Dmv alle restanten en lege gaten te tellen komt er steeds genoeg binnnen enzo. Bij ons wordt alleen nog maar de groente echt besteld.
pi_42408485
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 22:31 schreef -Glenn- het volgende:

[..]

Echt heel erg kan het niet zijn, we moesten de rode code 999 zak met het ijs erin in de vuilcontainer gooien.

Vind het wel een rare gang van zaken, normaal mag zoiets nooit in de vuilcontainer.

IJs mag nooit retour. Altijd de container in. net als de rest van diepvries artikelen. Dus de gang van zaken is correct. En dat het chemisch is? Wat stukjes plastic ga je niet dood aan. Net als die glas splinters in olvarit een tijd geleden. de splinters waren zo klein dat het toch geen gevaar zou opleveren. Maar het is duidelijk dat je zoiets niet kunt/mag verkopen.
pi_42408973
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 22:31 schreef -Glenn- het volgende:

[..]

Euhm heb jij het winkel bericht gelezen?
Salvesen komt de retouren ophalen hoor.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_42409081
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 23:37 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Euhm heb jij het winkel bericht gelezen?
Salvesen komt de retouren ophalen hoor.
Dan moet je WinkelWeb nog maar een keer lezen

Ik dacht dat het een bericht was rond 17:28. Daarin wordt de retourprocedure gewijzigd.

Je moet ook de oude Code 999 bon op 0 zetten en de nieuwe Code 666 bon invullen.
pi_42409184
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 23:40 schreef -Glenn- het volgende:

[..]

Dan moet je WinkelWeb nog maar een keer lezen

Ik dacht dat het een bericht was rond 17:28. Daarin wordt de retourprocedure gewijzigd.

Je moet ook de oude Code 999 bon op 0 zetten en de nieuwe Code 666 bon invullen.
Das dan lullig want ik moest het van mijn vm volgens een bericht doen van voor 13.00.
pi_42409764
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 23:42 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Das dan lullig want ik moest het van mijn vm volgens een bericht doen van voor 13.00.
Dat kon toen nog niet wnat toen ik om 15:00 bij mij (1129) in de terminal keek stond er GEEN retour afspraak (overgens was alles al uit de winkel gehaald door een collega).
  Moderator vrijdag 6 oktober 2006 @ 09:36:45 #75
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_42414985
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 22:37 schreef Twisted_Logic het volgende:

[..]

Bij ons wordt er automatisch besteld. Dmv alle restanten en lege gaten te tellen komt er steeds genoeg binnnen enzo. Bij ons wordt alleen nog maar de groente echt besteld.
Weet ik ook veel, naja, met de terminal tellen enzo... je weet wel, beetje bliepen...

Leer ik vanzelf !
pi_42418794
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 09:36 schreef Renesite het volgende:

[..]

Weet ik ook veel, naja, met de terminal tellen enzo... je weet wel, beetje bliepen...

Leer ik vanzelf !
Appeltje eitje bliepen moet je wel eerst doen als je restanten gevuld hebt he...
Anders zit je iets aan te passen waar misschien nog een hele collie van achter is.
Is bij HB niet zo'n vereiste maar bij Zuivel wel
pi_42420600
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 12:04 schreef Webgangster het volgende:

[..]

Appeltje eitje bliepen moet je wel eerst doen als je restanten gevuld hebt he...
Anders zit je iets aan te passen waar misschien nog een hele collie van achter is.
Is bij HB niet zo'n vereiste maar bij Zuivel wel
Oke, die snap ik niet. Waarom kan je Houdbaar wel tellen, terwijl er nog colli's achter liggen en bij Zuivel niet? Volgens mij moet je altijd pas tellen als de hele zending erin zit en je weet wat je restant hebt. Anders krijg je door eigen toedoen leuke voorraadverschillen.......
pi_42420707
Bij Houdbaar is het minder aangezien daar toch wel weer een collie van binnenkomt.
Dat heeft te maken met dat inteligente systeem die bijv in de zomermaanden meer bier/fris brengd enz
pi_42423085
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 13:25 schreef Webgangster het volgende:
Bij Houdbaar is het minder aangezien daar toch wel weer een collie van binnenkomt.
Dat heeft te maken met dat inteligente systeem die bijv in de zomermaanden meer bier/fris brengd enz
Dat is natuurlijk gelul. Stel je neemt de AH Witte rijst. Die gaat redelijk snel en heb je soms ook wel achterstaan als restant. Als je die dan gewoon op 0 zou zetten krijg je er weer twaalf binnen. Doe je dit bijvoorbeeld 3 keer in een paar weken heb je een verschil van 36 stuks. Ga dan je steekproef maar doen met 5% marge!

Succes

[ Bericht 0% gewijzigd door lenin op 06-10-2006 15:56:53 ]
pi_42425998
Als er op HB is afgebalkt kun je wel tellen zonder naar je restanten toe hoeven kijken.

Is er EN niet afgebalkt EN geen restanten nagevuld, ben je echt je systeem aan het vern*&ken en dat moet je echt niet willen.
pi_42426187
In Week 42 weer poppenkastpoppen Aktie, nu met de poppenkastpoppen van de Kleine Zeemeermin
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:44:44 #82
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_42426483
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:35 schreef waterreus23 het volgende:
In Week 42 weer poppenkastpoppen Aktie, nu met de poppenkastpoppen van de Kleine Zeemeermin
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, niet weer
  Moderator vrijdag 6 oktober 2006 @ 17:56:48 #83
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_42428422
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:35 schreef waterreus23 het volgende:
!!!!!!!!!
pi_42428827
hahaha ohnee he

iedereen vandaag braaf andrelon dingetjes uitgedeeld?
pi_42429159
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 18:13 schreef Mip1988 het volgende:
hahaha ohnee he

Nee hier nog ene hele container staan, morgen denk ik.
pi_42429175
We staan 2 of 3

7,5 voor versheid gekregen
En 7,2 gekregen voor Prettig winkelen
pi_42429226
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 14:50 schreef lenin het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk gelul. Stel je neemt de AH Witte rijst. Die gaat redelijk snel en heb je soms ook wel achterstaan als restant. Als je die dan gewoon op 0 zou zetten krijg je er weer twaalf binnen. Doe je dit bijvoorbeeld 3 keer in een paar weken heb je een verschil van 36 stuks. Ga dan je steekproef maar doen met 5% marge!

Succes
ik bedoelde alleen dat het op HB minder belangrijk is als je telt dan op Zuivel
Aangezien op zuivel een te minste houdbaar tot datum op zit.
  Moderator vrijdag 6 oktober 2006 @ 18:33:45 #88
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_42429253
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 18:13 schreef Mip1988 het volgende:
hahaha ohnee he

Ja, wel gedaan, pas na 4en
pi_42431089
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 18:32 schreef Webgangster het volgende:

[..]

Soms heb je ook colli-verwisselingen.

Zo had ik vandaag van de kipfiletblokjes van de ene 50 teveel, en de ander 50 teweinig in de voorraad.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_42432679
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 18:32 schreef Webgangster het volgende:

[..]

Dat heeft niets met tellen te maken, je moet gewoon op code vullen, en DAGELIJKS codeboek lopen.
Tellen doe je nooit als:
  • De levering nog in het magazijn of koel/vriescel staat
  • De levering nog onderweg is
  • Er nog vernietigingen gedaan moeten worden
  • Je niet zeker weet hoeveel je van wat aan restanten hebt

Deze regels gelden ook voor neeverkoop scannen.
    tellen is op alle afdelingen belangrijk, en dat heeft inderdaad met de steerproef te maken, want die 5% gaat over het totaal verschil in de hele winkel!

Overgens zit op 90% van de producten op HB ook een tht code!
  • pi_42432989
    Ik tel alleen tussen 6 en 7 (19.00 is OBM voor de volgende middag), en als ik overzicht heb, oftewel, alle bulk en panklaar weggevuld. Meestal heb ik dan nog 3 containers over. Dan schrijf ik op wat ik achter heb staan, en ga de winkel in, en tellen maar.

De NEE-verkoop (is de toets terug?) gebruik ik nooit, altijd even handig via INFO kijken als er een enorm verschil zit. (klikken op mutaties), en hoe dat komt.
    / ¦ ¦ / ¦ ¦
      vrijdag 6 oktober 2006 @ 23:50:50 #92
    120925 SilverBullet
    Remember, remember...
    pi_42439230
    Wanneer wordt de OP weer geüpdatet? Ik wil dr ook in.

1428, Enschede
    ...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
    I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
    pi_42439270
    Wanneer ik tijd heb.
    - Nu bed tijd
    - Morgen ochtend stad
    - Morgen middag ah
    - Morgen avond ah + film
    - Zondag jarig dus moet even kijken of ik tijd heb
    pi_42439309
    ik ben van plan 1 keer in de week nachtdienst te gaan draaien in DC Albert heijn vlakbij mij in de buurt

hoeveel zal je dan per uur verdienen snachts?
    bier
    pi_42440823
    quote:
    Op vrijdag 6 oktober 2006 23:53 schreef italiaan1987 het volgende:
    ik ben van plan 1 keer in de week nachtdienst te gaan draaien in DC Albert heijn vlakbij mij in de buurt

hoeveel zal je dan per uur verdienen snachts?
    Kijk ff op deze site, zoek het desbetreffende DC op (Zaandam, geldermalsen, Tilburg, enz.) en kijk naar de contact informatie, daar kan je om meer info vragen!

@SHERMAN: Mocht je ff tijd vinden mag je mij ook toevoegen, 1129 De Bilt. houdbaar, magazijn soms diepvries en in extreme noodgevallen ook vers-zb (vermelding HB-magazijn en diepvries is voldoende)

[ Bericht 7% gewijzigd door blizzard_rail op 07-10-2006 00:52:48 ]
    pi_42440962
    [/quote]Overgens zit op 90% van de producten op HB ook een tht code!
    [quote]

Dus bij jullie vullen jullie de rijst ook op code ?

Maargoed wij tellen alleen legen vakken meer niet
    Ongeacht of er achter nog wat staat, toch wel binnen 1 a 2 dagen weg
    pi_42441139
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 00:44 schreef Webgangster het volgende:
    Dus bij jullie vullen jullie de rijst ook op code ?

Maargoed wij tellen alleen legen vakken meer niet
    Ongeacht of er achter nog wat staat, toch wel binnen 1 a 2 dagen weg
    Nou rijs is een beetje overdreven, maar denk eens aan chips, koek, fijn banket(cake endergelijke), droge worst, rookworst, kroepoek, houdbare melk, koffiemelk, beschuit, diverse biologische producten. er valt dus ook op houdbaar genoeg op code te vullen> En tjah, wil je het écht goed doen dan vul je ALLES op code

[ Bericht 8% gewijzigd door blizzard_rail op 07-10-2006 00:58:45 ]
      zaterdag 7 oktober 2006 @ 01:00:35 #98
    120925 SilverBullet
    Remember, remember...
    pi_42441416
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 00:39 schreef blizzard_rail het volgende:

[..]

Kijk ff op deze site, zoek het desbetreffende DC op (Zaandam, geldermalsen, Tilburg, enz.) en kijk naar de contact informatie, daar kan je om meer info vragen!

@SHERMAN: Mocht je ff tijd vinden mag je mij ook toevoegen, 1129 De Bilt. houdbaar, magazijn soms diepvries en in extreme noodgevallen ook vers-zb (vermelding HB-magazijn en diepvries is voldoende)
    Ow ik ook hb ja.
    ...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
    I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
    pi_42452978
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 00:51 schreef blizzard_rail het volgende:

[..]

Nou rijs is een beetje overdreven, maar denk eens aan chips, koek, fijn banket(cake endergelijke), droge worst, rookworst, kroepoek, houdbare melk, koffiemelk, beschuit, diverse biologische producten. er valt dus ook op houdbaar genoeg op code te vullen> En tjah, wil je het écht goed doen dan vul je ALLES op code
    Wij hebben wel eens controle, en ze halen er altijd wel 2 winkelwagentjes met overcode HB producten uit.
    / ¦ ¦ / ¦ ¦
    pi_42454029
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 00:51 schreef blizzard_rail het volgende:

[..]

Als je een grote winkel op code gaat vullen kun je net zo goed je tent sluiten . Totaal onhaalbaar.
    Bij ons wordt gewoon koekjes, chips, eieren, worsten en wat uit de ontbijt gang FIFO gevuld en de rest niet. Werkt prima, maar we zijn dan ook een "kleine" winkel met een omzet die sommige winkels met 2x de vloeroppervlakte die wij hebben soms maar net halen

Ooh en Bolle, ik mis je nog steeds hoor , maar ik snap dat leven in Malaga beter is dan bij de AH groente vullen
    " tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')