Nou. Je gebruikt momo meer om acties extra te bestellen. en voor klanten orders etc. Als je het goed hebt gedaan met prognoses, facings dan hoef je verder niet de vakken langs te lopen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:23 schreef blizzard_rail het volgende:
[..]
Heel leuk allemaal, maar ik zie het tijdelijk toevoegen liever gewoon in de kassa software. Is een barcode onbekend? dan zou er in de kassa dus een module moeten zitten die volledig automatisch het artikel tijdelijk toevoegt. mocht dit om een of andere reden niet lukken kan dat daarna nog wel aangegeven worden. Enr euh momo op de terminal? lijkt me ook niet echt een goed idee, want dan gaat straks iedereen weer met een terminal langs het vak om naar wens te plussen(bij bestellen), en dat is nou juis niet de bedoeling met replanishment, dan hadden we netzogoed met RFBA kunnen blijven werken.
RFBA bestaat nogsteeds hoor! ik heb het gister nog gebruikt om lege kratten te bestellen (bier/fris). Dat vind je onder Bestellen>muteren>niet verkoop artikelen, dan afleverstroom 1(houdbaar) en ass. groep 489 (lege kratten). Om ff ob bestellen via de terminal terug te komen, ik ben hier nogsteeds voor geautoriseerd omdat ik dat ooit nog eens nodig heb gehad om diepvries te bestellen maar dat draait al heel lang onder RE.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:42 schreef highway101 het volgende:
Toch wel jammer dat RFBA eraf is. Toen ik op zuivel stond, was het een sport om precies zo te bestellen dat er minder dan 10 colli afvoer was aan het eind van de dag, en toch geen lege vakken te hebben.
Ik ga vanavond ook aan het Zuivelen, maar ben niet verkouden. Je hangt overigens toch niet de hele tijd in de koeling, ik vind dat iig nog wel meevallen. Wees blij dat je geen diepvries moet doenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:49 schreef Renesite het volgende:
Tof met verkouden kop naar de Zuivel vanavond!
Deze:quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:25 schreef Atlasvlinder het volgende:
Weet iemand trouwens hoe 'klein' een AH 1 is? Zoals bijv. AH 1306, Rijnstraat in Amsterdam? Bedoel een drie'tje vind ik soms al mini-mini. Maar wat moet ik me voorstellen bij een één? Iets ter grootte van een AH to Go?
jupquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:39 schreef Webgangster het volgende:
Avond winkel denk ik ?
Als ik kijk naar de openingstijden wel jaquote:
Wat houdt inboeken in? Waarschijnlijk kan ik het wel, maar heet het bij ons andersquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de openingstijden wel ja![]()
* Renesite heeft gezuivelled.
Ze willen me meteen ook inboeken enzo leren. Gebeurt dat bij iedereen op zuivel?
Ja... 'inboeken' dus ook bestellen enzo.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:30 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Wat houdt inboeken in? Waarschijnlijk kan ik het wel, maar heet het bij ons anders.
Echt heel erg kan het niet zijn, we moesten de rode code 999 zak met het ijs erin in de vuilcontainer gooien.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:01 schreef highway101 het volgende:
Ja die code 999 van dat ijs. Mocht zelfs niet lekken ivm "milieuschade". Dan vraag ik me toch af wat voor chemische zooi daar verdomme dan wel niet inzit...
Dat kan kloppen hoor, een behoorlijk aantal winkels loopt ook op voor. Week 41 gaan alle winkels over.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:03 schreef NovaCain het volgende:
[..]
Thnx. Loop me altijd rot te zoeken naarh et nieuwe deel![]()
[..]
Wij kunnen ook al sinds week 38 T-correctie uitvoeren met terminal hoor.
Bij ons wordt er automatisch besteld. Dmv alle restanten en lege gaten te tellen komt er steeds genoeg binnnen enzo. Bij ons wordt alleen nog maar de groente echt besteld.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja... 'inboeken' dus ook bestellen enzo.
IJs mag nooit retour. Altijd de container in. net als de rest van diepvries artikelen. Dus de gang van zaken is correct. En dat het chemisch is? Wat stukjes plastic ga je niet dood aan. Net als die glas splinters in olvarit een tijd geleden. de splinters waren zo klein dat het toch geen gevaar zou opleveren. Maar het is duidelijk dat je zoiets niet kunt/mag verkopen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:31 schreef -Glenn- het volgende:
[..]
Echt heel erg kan het niet zijn, we moesten de rode code 999 zak met het ijs erin in de vuilcontainer gooien.
Vind het wel een rare gang van zaken, normaal mag zoiets nooit in de vuilcontainer.
Meld zich tevens aan in dit topic
Werkzaam bij AH 8637 Bemmel afdeling Houdbaar
Euhm heb jij het winkel bericht gelezen?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:31 schreef -Glenn- het volgende:
[..]
Echt heel erg kan het niet zijn, we moesten de rode code 999 zak met het ijs erin in de vuilcontainer gooien.
Vind het wel een rare gang van zaken, normaal mag zoiets nooit in de vuilcontainer.
Meld zich tevens aan in dit topic
Werkzaam bij AH 8637 Bemmel afdeling Houdbaar
Dan moet je WinkelWeb nog maar een keer lezenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Euhm heb jij het winkel bericht gelezen?
Salvesen komt de retouren ophalen hoor.
Das dan lullig want ik moest het van mijn vm volgens een bericht doen van voor 13.00.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:40 schreef -Glenn- het volgende:
[..]
Dan moet je WinkelWeb nog maar een keer lezen
Ik dacht dat het een bericht was rond 17:28. Daarin wordt de retourprocedure gewijzigd.
Je moet ook de oude Code 999 bon op 0 zetten en de nieuwe Code 666 bon invullen.
Dat kon toen nog niet wnat toen ik om 15:00 bij mij (1129) in de terminal keek stond er GEEN retour afspraak (overgens was alles al uit de winkel gehaald door een collega).quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:42 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Das dan lullig want ik moest het van mijn vm volgens een bericht doen van voor 13.00.
Weet ik ook veel, naja, met de terminal tellen enzo... je weet wel, beetje bliepen...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:37 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Bij ons wordt er automatisch besteld. Dmv alle restanten en lege gaten te tellen komt er steeds genoeg binnnen enzo. Bij ons wordt alleen nog maar de groente echt besteld.
Appeltje eitjequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weet ik ook veel, naja, met de terminal tellen enzo... je weet wel, beetje bliepen...
Leer ik vanzelf!
Oke, die snap ik niet. Waarom kan je Houdbaar wel tellen, terwijl er nog colli's achter liggen en bij Zuivel niet? Volgens mij moet je altijd pas tellen als de hele zending erin zit en je weet wat je restant hebt. Anders krijg je door eigen toedoen leuke voorraadverschillen.......quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:04 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Appeltje eitjebliepen moet je wel eerst doen als je restanten gevuld hebt he...
Anders zit je iets aan te passen waar misschien nog een hele collie van achter is.
Is bij HB niet zo'n vereiste maar bij Zuivel wel
Dat is natuurlijk gelul. Stel je neemt de AH Witte rijst. Die gaat redelijk snel en heb je soms ook wel achterstaan als restant. Als je die dan gewoon op 0 zou zetten krijg je er weer twaalf binnen. Doe je dit bijvoorbeeld 3 keer in een paar weken heb je een verschil van 36 stuks. Ga dan je steekproef maar doen met 5% marge!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:25 schreef Webgangster het volgende:
Bij Houdbaar is het minder aangezien daar toch wel weer een collie van binnenkomt.
Dat heeft te maken met dat inteligente systeem die bijv in de zomermaanden meer bier/fris brengd enz
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, niet weerquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:35 schreef waterreus23 het volgende:
In Week 42 weer poppenkastpoppen Aktie, nu met de poppenkastpoppen van de Kleine Zeemeermin
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:35 schreef waterreus23 het volgende:
In Week 42 weer poppenkastpoppen Aktie, nu met de poppenkastpoppen van de Kleine Zeemeermin
Nee hier nog ene hele container staan, morgen denk ik.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:13 schreef Mip1988 het volgende:
hahaha ohnee he
iedereen vandaag braaf andrelon dingetjes uitgedeeld?
ik bedoelde alleen dat het op HB minder belangrijk is als je telt dan op Zuivelquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:50 schreef lenin het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk gelul. Stel je neemt de AH Witte rijst. Die gaat redelijk snel en heb je soms ook wel achterstaan als restant. Als je die dan gewoon op 0 zou zetten krijg je er weer twaalf binnen. Doe je dit bijvoorbeeld 3 keer in een paar weken heb je een verschil van 36 stuks. Ga dan je steekproef maar doen met 5% marge!
Succes![]()
Ja, wel gedaan, pas na 4enquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:13 schreef Mip1988 het volgende:
hahaha ohnee he
iedereen vandaag braaf andrelon dingetjes uitgedeeld?
Soms heb je ook colli-verwisselingen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:32 schreef Webgangster het volgende:
[..]
ik bedoelde alleen dat het op HB minder belangrijk is als je telt dan op Zuivel
Aangezien op zuivel een te minste houdbaar tot datum op zit.
Dat heeft niets met tellen te maken, je moet gewoon op code vullen, en DAGELIJKS codeboek lopen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:32 schreef Webgangster het volgende:
[..]
ik bedoelde alleen dat het op HB minder belangrijk is als je telt dan op Zuivel
Aangezien op zuivel een te minste houdbaar tot datum op zit.
Kijk ff op deze site, zoek het desbetreffende DC op (Zaandam, geldermalsen, Tilburg, enz.) en kijk naar de contact informatie, daar kan je om meer info vragen!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:53 schreef italiaan1987 het volgende:
ik ben van plan 1 keer in de week nachtdienst te gaan draaien in DC Albert heijn vlakbij mij in de buurt
hoeveel zal je dan per uur verdienen snachts?
Nou rijs is een beetje overdreven, maar denk eens aan chips, koek, fijn banket(cake endergelijke), droge worst, rookworst, kroepoek, houdbare melk, koffiemelk, beschuit, diverse biologische producten. er valt dus ook op houdbaar genoeg op code te vullen> En tjah, wil je het écht goed doen dan vul je ALLES op codequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:44 schreef Webgangster het volgende:
Dus bij jullie vullen jullie de rijst ook op code ?
Maargoed wij tellen alleen legen vakken meer niet![]()
Ongeacht of er achter nog wat staat, toch wel binnen 1 a 2 dagen weg
Ow ik ook hb ja.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:39 schreef blizzard_rail het volgende:
[..]
Kijk ff op deze site, zoek het desbetreffende DC op (Zaandam, geldermalsen, Tilburg, enz.) en kijk naar de contact informatie, daar kan je om meer info vragen!
@SHERMAN: Mocht je ff tijd vinden mag je mij ook toevoegen, 1129 De Bilt. houdbaar, magazijn soms diepvries en in extreme noodgevallen ook vers-zb (vermelding HB-magazijn en diepvries is voldoende)
Wij hebben wel eens controle, en ze halen er altijd wel 2 winkelwagentjes met overcode HB producten uit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:51 schreef blizzard_rail het volgende:
[..]
Nou rijs is een beetje overdreven, maar denk eens aan chips, koek, fijn banket(cake endergelijke), droge worst, rookworst, kroepoek, houdbare melk, koffiemelk, beschuit, diverse biologische producten. er valt dus ook op houdbaar genoeg op code te vullen> En tjah, wil je het écht goed doen dan vul je ALLES op code
Als je een grote winkel op code gaat vullen kun je net zo goed je tent sluitenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:51 schreef blizzard_rail het volgende:
[..]
Nou rijs is een beetje overdreven, maar denk eens aan chips, koek, fijn banket(cake endergelijke), droge worst, rookworst, kroepoek, houdbare melk, koffiemelk, beschuit, diverse biologische producten. er valt dus ook op houdbaar genoeg op code te vullen> En tjah, wil je het écht goed doen dan vul je ALLES op code
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |