Of niet, niets is zeker, alleen dat je nog een aantal jaren aan Albert Heijn vast zit. Daarom ben ik lekker voor mezelf een studie gaan zoeken, dan haal ik tenminste een diploma waar ik ergens anders nog mee aan de bak kan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:44 schreef febster het volgende:
[..]
HBO Duaal ja. Ik weet wel ongeveer wat ik ga verdienen als ik VSK/VM (io) en SM (io) word ja.
enquote:Bowlen
De bowling ruimte bevat 10 professionele Brunswick banen met niet alleen mogelijkheden om conventioneel te Bowlen, ook kan men "moonlight" of "disco" Bowlen.
Bij "moonlight" bowlen wordt het bowlen begeleid door een wervelende lichtshow volgens het MTV concept met geavanceerde LED techniek en Blacklight (= Ultra Violet Light)
Bij "disco"bowlen wordt het bovenstaande aangevuld met stevige muziek en op het ritme van de muziek bewegende lichteffecten.
quote:
2.27quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:42 schreef Dipstaart het volgende:
Username:dipstaart
Filiaal:1558
Filiaal maat:4
Plaats:Eindhoven
Afdeling:Groente/Zuivel
Wat betalen jullie maandelijks voor de personeelsvereniging? Wij nu ¤1,50 en per 1 november gaat dit omhoog naar ¤ 3,-![]()
Bij ons dus die 2 feestjes.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:16 schreef highway101 het volgende:
hier 2,50 per maand, en ik ga het opzeggen, want er gaat totaal niets uit van de PV. De helft van de PV-organisatoren werkt niet eens meer bij AH...
Bij ons kosten personeelsfeesten niks voor ons?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij ons dus die 2 feestjes.
Ik betaal 28 euro, en dat verdien ik dus dubbel en dwars terug
Bij ons kost het wel wat als je niet lid bent van de PVquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Bij ons kosten personeelsfeesten niks voor ons?
Hey waterreus! Gefeliciteerd met de uitslag van de Keurmeestersronde van vorige week! Volgens mij hebben we jullie flink mild beoordeeld!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:58 schreef waterreus23 het volgende:
Username: waterreus23
Filiaal: 1104
Filiaal maat: 5 (binnenkort een mini XL of XL)
Plaats: Utrecht
Afdeling: Houdbaar
Ken ik jou niet ergens van ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:00 schreef blizzard_rail het volgende:
Username:blizzard_rail
Filiaal:1129
Filiaal maat:5
Plaats:De Bilt
Afdeling:HB/DP/MAG
Klopt, zit al ruim 9 jaar bij deze toko(AH).quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:35 ...
Ken ik jou niet ergens van ?CTF misschien ??
ik post daar onder mn eigen naam Michel
![]()
Volgens mij zit jij in dezelfde groep met de wedstrijden als mij...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:51 schreef StefanCJ het volgende:
Mag ik dan ook weer in de OP:
Username StefanCJ
Filiaal 1376
Maat 3
Plaats Utrecht
Afdeling HB, Vers ZB
Vanaf 1 juli 2007...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:03 schreef highway101 het volgende:
voor de OP, de MAS-functie bestaat niet meer.
Waar zijn een beetje up to date standen te vinden?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:56 schreef AH-Hamster het volgende:
WK standen in de OP:
leuk idee, maar dat is wel erg veel info
Juist en hoe krijgen we die info naar een pc om te bewerken en vervolgens op internet te plaatsen?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:27 schreef AH-Hamster het volgende:
AH WK site op WinkelWeb......
Truequote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:19 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dan moet je dus ruim 700 standen in de OP gaan zetten.
Niet als die oude kar nog best vol staan, dan moet je alles overplanten...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:32 schreef Webgangster het volgende:
Dat vind ik juist het leukste van alles om te vullen die melkkarren
Je rijd ze er zo in en uit.... 3 seconden werk
Wij soms in kratten en soms in karretjes. Daar word je echt helemaal gek van, de ene keer weer een kar en de andere keer weer kratten. Altijd bij het vullen nog checken of niet 1 van die dingen nog achter staat en zo ja welke datum het heeft...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet als die oude kar nog best vol staan, dan moet je alles overplanten...
Wij krijgen alles in kratten aangeleverd.
Is het al uitgerold, of moet dat nog gebeuren? Ik heb er nog niets over gehoord. enfin, morgen effe op de WAP kijken.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:58 schreef blrrrt het volgende:
AH introduceert Halal nu echt.
http://www.ah.nl/albertheijn/persberichten/article.jsp?id=409702
Bij ons is het meubel eergisteren geplaatst en gisteren gevuld.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:59 schreef highway101 het volgende:
[..]
Is het al uitgerold, of moet dat nog gebeuren? Ik heb er nog niets over gehoord. enfin, morgen effe op de WAP kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |