Dat dus, dat is iemand gebeurt, heeft die hele tiefuskar weer moeten legen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:43 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Wij soms in kratten en soms in karretjes. Daar word je echt helemaal gek van, de ene keer weer een kar en de andere keer weer kratten. Altijd bij het vullen nog checken of niet 1 van die dingen nog achter staat en zo ja welke datum het heeft...
Hey jij wilde op de zuivelquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat dus, dat is iemand gebeurt, heeft die hele tiefuskar weer moeten legen.
Ik heb er gister 5 moeten doen![]()
MOMO> Voorkeurscollo misschien een oplossing ??quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:43 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Wij soms in kratten en soms in karretjes. Daar word je echt helemaal gek van, de ene keer weer een kar en de andere keer weer kratten. Altijd bij het vullen nog checken of niet 1 van die dingen nog achter staat en zo ja welke datum het heeft...
Tsja; 1151 draait te veel omzet, zoveel dat het ongeloofwaardig wordt. Dus heeft het hoofdkantoor besloten de winkel te splitsen in 1151 en 1152.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:27 schreef SG1-freak het volgende:
[..]
MOMO> Voorkeurscollo misschien een oplossing ??![]()
O trouwens.. misschien een correctie voor de volgende OP.. 1152 in leidschendam ? wist niet dat er 2 AH's zaten daarzo![]()
Ehm ja even over die omzet van 1151 hé, is deze nou hoger als bijv laten we zeggen 1113 (het Saf (de Savornin Lohmanplein??) of weet je dat niet?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:49 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Tsja; 1151 draait te veel omzet, zoveel dat het ongeloofwaardig wordt. Dus heeft het hoofdkantoor besloten de winkel te splitsen in 1151 en 1152.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:43 schreef NovaCain het volgende:
We gaan hier toch geen cijfers bespreken he, dan wel indicaties![]()
Hoger.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:34 schreef SG1-freak het volgende:
[..]
Ehm ja even over die omzet van 1151 hé, is deze nou hoger als bijv laten we zeggen 1113 (het Saf (de Savornin Lohmanplein??) of weet je dat niet?![]()
Ja.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:11 schreef highway101 het volgende:
We hebben nu toch zo'n Fok!PM-systeem? Kun je dan privé een bericht met omzet sturen aan iemand die je vertrouwt. Ik heb het nog nooit gebruikt, trouwens.
Wij ook 'ooit'quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:03 schreef Ringhio het volgende:
5 november gaan we lekker de halve winkel ombouwen![]()
Mijne ook niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:14 schreef GotC het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd niet toepasselijk om omzet enzo hier neer te zetten, maar dat kan aan mij liggen. Mijn filiaal zou zoiets nooit goedvinden..
Doe ik toch ook niet?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:14 schreef GotC het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd niet toepasselijk om omzet enzo hier neer te zetten, maar dat kan aan mij liggen. Mijn filiaal zou zoiets nooit goedvinden..
Jij hebt ook niks over voor je werkquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:45 schreef Renesite het volgende:
"Hoiii René, kan je om 1 uur beginnen"
"Nou, ik moet nog behoorlijk wat huiswerk maken"
Nu net:
"Hoii René. kan je om 2 uur beginnen?"
"Ik moet ook nog naar de kapper"
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:52 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Jij hebt ook niks over voor je werk![]()
Ik werk nu ook alweer sinds de vakantie elke week 24 uur met mijn 12 uur contract...geweldig.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
![]()
De eerste week na weken van max. 20 uur (omdat ik anders boven de 45 uur kom
http://www.mijnalbum.nl/Album=LGKI6QHFquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:18 schreef waterreus23 het volgende:
Aangezien ik met mijn Albert Heijn filiaal ga verhuizen naar een nieuwe vestiging, namelijk een AH XL zou ik willen vragen of iemand de foto link van de AH XL foto's zou willen herstellen want deze doet het niet meer
Wat een drukte in Purmerend zeg.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:37 schreef blrrrt het volgende:
[..]
En hier een fotorepo van o.a. Rudi-F1 en kmaestro in AHdoobraak Heemskerk en AHxl Purmerend.
http://www.mijnalbum.nl/Album=IMCJO4WC
Ze heeft ze aan het eind van de rit wel voor 1.99 meegekregen, na pijn en moeite.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:56 schreef nikky het volgende:
Dat van die andrelon is mij ook opgevallen. Er staat namelijk voor het vak dat deze pijs afhankelijk is van het type dat je koopt. En op de bon dus niet.
Dus het is een hele domme fout van de AH
En als het ook voor het schap staat dan heeft de klant het recht om het voor die prijs mee te krijgenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze heeft ze aan het eind van de rit wel voor 1.99 meegekregen, na pijn en moeite.
Maar inderdaad, de prijzen in de schappen kloppen soms ook niet, maar als zo'n kereltje van houdbaar ook zegt dat het 1.99 is, ja, dan is er wel wat mis![]()
Kloptquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:02 schreef nikky het volgende:
[..]
En als het ook voor het schap staat dan heeft de klant het recht om het voor die prijs mee te krijgen.
Ik neem aan dat HK al is gebeld?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
KloptMaar 70 cent maal 4 en een verkeerde reclamecheque... En ik moet mijzelf ook verantwoorden
![]()
Ja, of gewoon de goede prijs ervoor hangenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:12 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik neem aan dat HK al is gebeld?
release of info bericht naar de filialen en klaar is kees
Jezus wat een mooie foto'squote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:37 schreef blrrrt het volgende:
[..]
http://www.mijnalbum.nl/Album=LGKI6QHF
Daar staan de foto's.
Gemaakt met m'n telefoon dus excuus voor de slechte kwaliteit foto's.![]()
Deze zijn gemaakt in september 2005 in AH Hoofddorp.
Bedenk wel dat zodra jullie XL worden, dat je XL2.5 wordt; de opvolger van deze.
En hier een fotorepo van o.a. Rudi-F1 en kmaestro in AHdoobraak Heemskerk en AHxl Purmerend.
http://www.mijnalbum.nl/Album=IMCJO4WC
En mijn winkel vind je hier.![]()
http://www.mijnalbum.nl/Album=JIE6NOBM
Makkelijk om je kar met lading achter te zettenquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:11 schreef SilverBullet het volgende:
[afbeelding]
Jammer dat ze in Hoofddorp van die kolommen hebben staan door de hele winkel.
Maar dat is maar een klein gedeelte van de openingstijd, de rest van tijd is het alleen maar onhandig. (al zijn de paden in een XL toch wel ruim genoeg.) Verder staat het ook niet mooi vind ik.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Makkelijk om je kar met lading achter te zetten
Mag je mij ene hand geven, mijn linker middelvinger is ook gekneud, moest een prullenbak legen opeens komt die grote ijzeren plaat op me klauwen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:08 schreef GotC het volgende:
Mooie foto's zeg!Mijn winkel zal er nooit ZO strak uitzien, zijn we te klein voor, maar echt netjes! Leuk dat jullie met een paar mensen zijn gegaan
Ik heb vandaag mn vinger zwaar gekneusd tijdens het werk.. was drog aan het vullen (hoe kan je dan je vinger kneuzen??), en ineens deed mn wijsvinger (rechts) pijn, was onwijs dik geworden en stond scheef. Erg geweldig dus
.
Ik ga binnenkort ook maar eens foto's maken van m'n AH
Ik was al bijna bang dat Die ene vent niet in de commercial zatquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:25 schreef blrrrt het volgende:
De nieuwe commercial is inderdaad weer leuk.
http://cmgtcontent.ahold.nl/homemade/ah/0642disney.mpg
Leuker dan die commercials van de Jumbo in ieder geval.![]()
Volgens mij 2 a 3 weken, daarna neem ik aan dat de 'Sinterklaas' promotie er komtquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:33 schreef -Sum- het volgende:
weet iemand nou hoe lang die poppenshit gaat duren??
O godquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:02 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Volgens mij 2 a 3 weken, daarna neem ik aan dat de 'Sinterklaas' promotie er komt
3 weken.quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:33 schreef -Sum- het volgende:
weet iemand nou hoe lang die poppenshit gaat duren??
Lekker zeg!quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:33 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Mag je mij ene hand geven, mijn linker middelvinger is ook gekneud, moest een prullenbak legen opeens komt die grote ijzeren plaat op me klauwen.
Geen muziek?? Helemaal nooit?quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
O godGEEN SINTERKLAASLIEDJES
![]()
!
O wacht.
Wij hebben nooit muziek![]()
Echt! Onze muziek is soms om te huilen, maar als we geen muziek hadden dan zou ik allang gek geworden zijn! (Ik zing/fluit altijd mee met de muziekquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:45 schreef Renesite het volgende:
Geen muziek alsin, alleen *tuuduuduu* deze week in de aanbieding lalalala
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |