...zeg maar wat waar moet staan ...ik verander het wel...hihiquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:43 schreef Jappie het volgende:
Jij bent wel een echte Bommels groupie he...![]()
Nee is toch goed zo...Bommels zou trots op je zijn.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...zeg maar wat waar moet staan ...ik verander het wel...hihi
Ik zou hem nog een keer quoten...voor hetzelfde geld heeft ze hem gemistquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:46 schreef Inodder het volgende:
haha korte #26
had je mn post daar nog gezien oortje
oortje heeft een speciale plek in MIJN hartje, vind het niet zo leuk dat je zo tekeer gaat tegen drquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:49 schreef Inodder het volgende:
ja ik wilde wat bestellen want ik moet zo weg maar k zie nog niets
quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:46 schreef Inodder het volgende:
haha korte #26
had je mn post daar nog gezien oortje
...hierzo....zuipen kreng!!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:43 schreef Inodder het volgende:
ships ik ga nog duk worden met de drank word net gebeld door n kammeraad moet om 23 uur in n andere kroeg zijn heb hier mn eigen bier nog staan en moet nog wat bij oortje bestellen.
[kijkt oortje lief aan en zegt:] heb je dr vast nog 1 voor me moet zo weg![]()
zeg hou je is gebakken ik bedoel er niets verkeerds mee hoor.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:51 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
oortje heeft een speciale plek in MIJN hartje, vind het niet zo leuk dat je zo tekeer gaat tegen dr![]()
Ik word een beetje onpasselijk van zoveel bezitterigheid....quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:51 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
oortje heeft een speciale plek in MIJN hartje, vind het niet zo leuk dat je zo tekeer gaat tegen dr![]()
dat heb niks met bezitterigheid te maken, maar zo'n toon sla toch niet aan tegen een wildvreemdequote:Op vrijdag 22 september 2006 22:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik word een beetje onpasselijk van zoveel bezitterigheid....![]()
Proost mien jong...en dat ge maor eun fijn avond moogt hebn.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:56 schreef Inodder het volgende:
proost je/iedereen ff mee?
Toch wel....ik bespeur E10 gedrag bij jou...quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:57 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dat heb niks met bezitterigheid te maken, maar zo'n toon sla toch niet aan tegen een wildvreemde![]()
zo dat is echt een foute inschatting zeg, ok als we zo beginnen, dan bespeur ik bij jou............Rik gedragquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Toch wel....ik bespeur E10 gedrag bij jou...![]()
![]()
moet je me toch eens vertellen tussen welke regels je die toon gehoort hebt ben me er tenminste niet van bewust al moet je soms in de kroeg n beetje lomp zijn om te kunnen bestellen maar dacht niet dat dat in dit geval opgingquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:57 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dat heb niks met bezitterigheid te maken, maar zo'n toon sla toch niet aan tegen een wildvreemde![]()
wa komde gij heen?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Proost mien jong...en dat ge maor eun fijn avond moogt hebn.![]()
Geknipt of geschoren...of wil je het allebei......je zegt het maar hoor.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:00 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
zo dat is echt een foute inschatting zeg, ok als we zo beginnen, dan bespeur ik bij jou............Rik gedrag![]()
je vroeg "ja ik wilde wat bestellen want ik moet zo weg maar k zie nog niets" ik zou dan vragen, goh, ik had net wat besteld maar ik heb nog steeds niks gekregen, zou het misschien onverhoopt zo kunnen zijn dat gij fijne waard van deze prachtige taveerne mij wellicht vergeten bentquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:00 schreef Inodder het volgende:
[..]
moet je me toch eens vertellen tussen welke regels je die toon gehoort hebt ben me er tenminste niet van bewust al moet je soms in de kroeg n beetje lomp zijn om te kunnen bestellen maar dacht niet dat dat in dit geval opging
no hard feelings![]()
prut!! (is proost)quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:56 schreef Inodder het volgende:
proost je/iedereen ff mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |