ik had ook wat anders verwacht ja... "een vava-momentje" ofzoquote:
Ja die had ik klaarstaan, maar toen was er "ineens" een nieuw deeltje.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:12 schreef Muck het volgende:
[..]
ik had ook wat anders verwacht ja... "een vava-momentje" ofzo
whehehehequote:Op donderdag 21 september 2006 14:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja die had ik klaarstaan, maar toen was er "ineens" een nieuw deeltje.![]()
dies voor de volgende danquote:Op donderdag 21 september 2006 14:19 schreef Jaguarized het volgende:
"Pimp hier met je Vava-momentje."![]()
![]()
Kaart ontvangen in Finland, nieuwe aanvragen en die mag dan ook naar Finlandquote:
Verstuurd:quote:Op donderdag 21 september 2006 15:17 schreef Knoekie het volgende:
Wat is trouwens jullie verste en dichbijste kaart?
Verstuurd:
9195 Kms Mexio
437 Kms Duitsland
Ontvangen:
18599 Kms New Zealand
205 Kms Germany
quote:Op donderdag 21 september 2006 16:00 schreef Klonk het volgende:
Verstuurd:
74 km naar Duitsland
14020 naar Australie
Ontvangen:
35 km uit Duitsland
18689 km uit Nieuw Zeeland
Zelf volbaggeren en al voordat ie vol zit een nieuwe openen.quote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 16:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zelf volbaggeren en al voordat ie vol zit een nieuwe openen.![]()
Ik heb nooit zo'n reactie gehad maar als ik er een zou krijgen zou ik er denk ik niet op reageren. Misschien alleen als het van iemand uit een speciaal land isquote:Op donderdag 21 september 2006 16:56 schreef .Muis het volgende:
Mijn kaartje naar Brazil is aangekomen![]()
Nu krijg ik deze reactie daarop
Thanks for the card .. I loved it!
If you want we can keep on touch troughout postcards without the posstcrossing site...
email me at xxxx@yahoo.com for my adress again and send me your adress as well!
Take care...
Pan Frade
Ik krijg wel vaker dit soort reacties. Reageren jullie daarop?
Dit loopt uit de hahand!quote:Op donderdag 21 september 2006 17:35 schreef Sonja27 het volgende:
Ik had vandaag twee kaartjes uit Finland.
Ik tag trouwens nog amper! Daarvoor in de plaats wel een 4eaccount aangeschaft. Mijn kaartjes doen er te lang over.
is dat dan een semi-vava-moment?quote:Op donderdag 21 september 2006 19:42 schreef QTPi het volgende:
Ik had vandaag ook een Vava moment, maar dan met UK
Verder geen post, al dagen niet![]()
hoera!quote:Op donderdag 21 september 2006 20:57 schreef Dandilion het volgende:
ik heb me eerste kaart binnen! uit Duitsland.![]()
Zelf kaart op de bus gedaan naar Canada en Duitsland. Ik zag dat mij 1e verzonden kaart nog steeds niet aan is gekomen.....
Ik vind van welquote:Op donderdag 21 september 2006 21:43 schreef Muck het volgende:
is dat dan een semi-vava-moment?
ik vind het wel een mooi woordquote:
Wat mij betreft komt het in de nieuwe Van Dale te staanquote:Op donderdag 21 september 2006 22:00 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind het wel een mooi woord
klinkt bijna startrek-like
laten we een brief schrijven!quote:Op donderdag 21 september 2006 22:01 schreef Vava het volgende:
[..]
Wat mij betreft komt het in de nieuwe Van Dale te staan![]()
verpest mijn mooie woord nou niet man!quote:Op donderdag 21 september 2006 22:15 schreef Jaguarized het volgende:
Een Vava moment geldt alleen voor Finland.
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:10 schreef Muck het volgende:
[..]
laten we een brief schrijven!
"kapitein! we naderen een zwart gat!"
- "dan moeten we uitkijken voor de veterinaire tijd-flux!"
"om nog maar te zwijgen over het semi-vava-moment!"
en ja, i kweet dat veterinair over dieren gaat, maar ssssssst
Je steelt mijn woord en maakt er een eigen versie van.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:21 schreef Muck het volgende:
[..]
verpest mijn mooie woord nou niet man!![]()
semi-vava-moment
s-e-m-i, dus nie helemaal
Inderdaad, een vava-moment is als het Finland-Finland is en een semi-vava-moment is als het om andere landen gaatquote:Op donderdag 21 september 2006 22:21 schreef Muck het volgende:
[..]
verpest mijn mooie woord nou niet man!![]()
semi-vava-moment
s-e-m-i, dus nie helemaal
Jij blijft natuurlijk bekend als de bedenker van het woordquote:Op donderdag 21 september 2006 22:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je steelt mijn woord en maakt er een eigen versie van.![]()
vava is vava, dus die heeft gelijkquote:Op donderdag 21 september 2006 22:23 schreef Vava het volgende:
[..]
Inderdaad, een vava-moment is als het Finland-Finland is en een semi-vava-moment is als het om andere landen gaat![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:46 schreef Knoekie het volgende:
Dan had ik vanmorgen ook een vava moment, gooide een Finse euro in de koffieautomaat en ik kreeg er een Finse 50 eurocent voor terug![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:26 schreef Muck het volgende:
[..]
vava is vava, dus die heeft gelijk
en natuurlijk steel ik je woord jagI like it
Neequote:Op donderdag 21 september 2006 15:12 schreef Knoekie het volgende:
Allan heb jij mijn kaart al binnen?
Dan had ik vanmorgen ook een vava moment, gooide een Finse euro in de koffieautomaat en ik kreeg er een Finse 50 eurocent voor terug![]()
http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=6370quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:45 schreef Klonk het volgende:
meeting ?
mja, ik had me opgegeven als "misschien" , maar ik ga niet. Vind het niet allemaal even leuke mensen eigenlijk, en zo actief ben ik ook weer niet op dat forum.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:43 schreef Sonja27 het volgende:
Gaat er iemand van hier nog naar de postcrossing meeting in Utrecht?
Oke, dan is het mijn schuld, Ben vergeten om er een postzegel op te plakkenquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:28 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Neeik had 'm al wel verwacht omdat je had gezegd dat ie al verstuurd was, ik denk dat ik mijn postbode maar eens moet gaan straffen
![]()
[..]![]()
![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:41 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Oke, dan is het mijn schuld, Ben vergeten om er een postzegel op te plakken![]()
Ik stuur wel een nieuwequote:Op vrijdag 22 september 2006 17:47 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Hahahaals die binnenkomt met strafport dan wordt dat een Knoekie-momentje
Cool!quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:16 schreef .Muis het volgende:
Een kaartje uit Spanje! Mijn eerste uit Spanje.Jippie!
En mijn kaartje naar de classroom in de USA is ook aangekomen. Dit is hun reactie:
Thank you so much for your card! The students really enjoyed reading the card and trying to figure out what you had written before I read the translation. The children wanted me to tell you they liked your card the best so far!
Echt leuk!![]()
huh..hoe bedoel je pc is kapot?quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:47 schreef Knoekie het volgende:
Overigens is postcrossing hier kapot
Ja nu weer welquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:49 schreef Smittend het volgende:
[..]
huh..hoe bedoel je pc is kapot?![]()
Kan je niet op de site komen?
Ik heb maar ene mailtje gestuurd naar mijn finse die kaart is zeker al meer als een maand onderweg, zo ff checken of ik wat terug heb gehad van haar. hoe kan je zien hoelang een peresoon al niet op de pc site is geweest?quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:57 schreef Knoekie het volgende:
Ja mijn Finse waar ik een kaar naar heb verstuurd is na 28 dagen opeens online gekomen, ze gaan mijn kaart zoeken
Ja ik ken hem! Hij heeft van mij ook een keer post gekregen. Althans, een van mijn katten heeft de kaart geschreven en ondertekendquote:Op zaterdag 23 september 2006 09:23 schreef Sonja27 het volgende:
Kennen jullie Mr.Doo nog die van mij een kaartje kreeg?
Hij leest hier zijn post:
[afbeelding][afbeelding]
Wat een eerquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:07 schreef Knoekie het volgende:
VAVA MOMENT
Het zijn vaak hele artistieke kaarten met kunst erop enzo. Ik stuur niet "random" boomerang kaarten, ik zoek ze wel uit.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:17 schreef Knoekie het volgende:
Ik koop mijn kaarten meestal bij toeristenwinkeltjes. Prijs varieert van 30 tot 80 cent.
Ik denk trouwens niet dat veel mensen blij zullen zijn met die gratis kaarten. Althans ik niet iig.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:31 schreef Vava het volgende:
Ik laat het ook bij een, door dat getag is het al duur genoeg
Hebben we gedaanquote:Op vrijdag 22 september 2006 07:29 schreef Klonk het volgende:
Keulen, toffe stad veel plezier
enne vergeet het chocolademuseum niet te bezoeken.
Ik heb een kaartje naar Indonesie gestuurd..die hebben pas lange adressen.quote:Op zondag 24 september 2006 20:47 schreef Klonk het volgende:
Kaartje aangekomen in de UK de nieuwe mag naar spanje, wat hebben die lui toch altijd onmogelijk lange namen en adressen
ow jaquote:
ik eigenlijk niet, maar ik ga morgen even naar de dokter, en hoef dus niet zo vroeg op als andersquote:Ik ben morgen vrij![]()
Niks ernstigs hoop ik?quote:Op maandag 25 september 2006 00:38 schreef Muck het volgende:
[..]
ow ja
[..]
ik eigenlijk niet, maar ik ga morgen even naar de dokter, en hoef dus niet zo vroeg op als anders
hoop ik ook nietquote:
Okay, succes iigquote:Op maandag 25 september 2006 00:51 schreef Muck het volgende:
[..]
hoop ik ook niet
hmm, vertel ik nog wel eens, maar niet midden op fok
Hmm... ja, ik heb ook wel eens dat het een tijd wat minder vlot gaat maar de laatste twee weken ging het wel vlot. Ik wacht alleen op een kaart die op het punt staat om te "expiren". Wanneer heb je de laatste verstuurd/ontvangen?quote:Op maandag 25 september 2006 00:52 schreef Shirley het volgende:
Nou, ik heb alweer eeuwen geen post gehad. De lol gaat er vanaf hier... heb er al 10 verstuurd en pas 5 teruggekregen.
das wel jammer jaquote:Op maandag 25 september 2006 00:52 schreef Shirley het volgende:
Nou, ik heb alweer eeuwen geen post gehad. De lol gaat er vanaf hier... heb er al 10 verstuurd en pas 5 teruggekregen.
Bahquote:Op maandag 25 september 2006 00:59 schreef Jaguarized het volgende:
NZ-3601 Sileas Germany 23 Apr, 2006 154 Expired
Die blijft er ook maar in staan.
quote:Op maandag 25 september 2006 01:11 schreef Jaguarized het volgende:
24 september 23:20 ZeelandNet, Goes, Nederland
Vava?
en dan?quote:Op maandag 25 september 2006 01:11 schreef Vava het volgende:
Ik had ooit een expired kaart maar die doos registreerde hem vier dagen laterals ze dat nou iets eerder had gedaan
![]()
ze had al twee berichtjes van me gekregen voordat de kaart op expired kwam
nee johquote:
Die is alsnog geregistreerd, alleen pas na 64 dagenquote:Op maandag 25 september 2006 01:14 schreef Muck het volgende:
[..]
en dan?
blijft ie dan expired of issie dan alsnog geregistreerd?
quote:26 Jun, 2006 6004 Kms 64 days Registered
hmm, das best vaag eigenlijkquote:Op maandag 25 september 2006 01:16 schreef Vava het volgende:
[..]
Die is alsnog geregistreerd, alleen pas na 64 dagen
Ziet er zo uit:
[..]
Nee iddquote:Op maandag 25 september 2006 01:14 schreef Muck het volgende:
[..]
nee joh
en zeker geen mensen die zo laat op zijn
Ja, ik zit net te kijken, ze is nadat ze mijn kaart geregistreerd heeft ook niet meer ingelogd geweest. En nu heeft ze 4 kaarten verstuurd en 13 ontvangenquote:
das inderdaad vreemd!quote:Op maandag 25 september 2006 01:22 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja, ik zit net te kijken, ze is nadat ze mijn kaart geregistreerd heeft ook niet meer ingelogd geweest. En nu heeft ze 4 kaarten verstuurd en 13 ontvangen![]()
Vreemd...
Dit zijn de laatste die onderweg nog zijn:quote:Op maandag 25 september 2006 00:56 schreef Vava het volgende:
[..]
Hmm... ja, ik heb ook wel eens dat het een tijd wat minder vlot gaat maar de laatste twee weken ging het wel vlot. Ik wacht alleen op een kaart die op het punt staat om te "expiren". Wanneer heb je de laatste verstuurd/ontvangen?
Sturen?quote:Op maandag 25 september 2006 01:31 schreef Muck het volgende:
oh ja, morgen eerst maar weer eens postzegels sturen...
ik heb er echt helemaal geneen meer, nul
Hehequote:Op maandag 25 september 2006 01:37 schreef Muck het volgende:
neuh, morgen is het postkantoor vast wel open
hahaha, das echt kut!quote:Op maandag 25 september 2006 01:44 schreef Vava het volgende:
[..]
HeheIk had vorige week postzegels besteld maar blijkbaar heb ik toen "vooruitbetaling" aangevinkt dus ik kreeg donderdag eindelijk een rekening die eerst betaald moest worden, na betaling zou ik dan binnen enkele dagen de postzegels krijgen.... donderdag gelijk betaald maar de postzegels zijn er nog niet
![]()
(zal wel komen omdat ik het geld van de Rabobank naar de Postbank over moest maken, dat duurt volgens mij een paar dagen). Als ze er morgen nog niet zijn zal ik ook naar het postkantoor moeten morgen, heb weer wat post liggen wat verstuurd moet worden
Hehe jaquote:Op maandag 25 september 2006 02:01 schreef Muck het volgende:
accept giro
dan kan ik betalen wanneer he mij uitkomt
Ja dusquote:Op maandag 25 september 2006 02:14 schreef Klonk het volgende:
en mijn stroopwafel is op, ik ga weer verder slapen
quote:Op maandag 25 september 2006 13:44 schreef Klonk het volgende:
alleen ik was vergeten dat ik een uurtje geleden bij het postkantoor ook al postzegels had gekocht
neuh, postzegels zijn postzegelsquote:Op maandag 25 september 2006 14:03 schreef Vava het volgende:
[..]
![]()
Toch denk ik niet dat je het heel erg zult vinden
Hier is nog geen post geweest trouwens![]()
Dat is het Vasamuseumquote:Op maandag 25 september 2006 14:21 schreef Jaguarized het volgende:
@Vava, ik las dat er in Stockholm een Vavamusuem is.
Ik wil zo'n flesje hebbenquote:Op maandag 25 september 2006 14:28 schreef Klonk het volgende:
en water: http://www.vavawater.com/wst_page6.html
Oh sorry, 1 lettertje verkeerd.quote:
quote:Op maandag 25 september 2006 14:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh sorry, 1 lettertje verkeerd.![]()
Dat levert een leuk lijntje opquote:Op maandag 25 september 2006 15:15 schreef Jaguarized het volgende:
Kaartje naar Duitsland is aangekomen. Nieuwe mag naar: DB Error: mismatch.
had ik net ook last van, gewoon blijven proberen.quote:Op maandag 25 september 2006 15:15 schreef Jaguarized het volgende:
Kaartje naar Duitsland is aangekomen. Nieuwe mag naar: DB Error: mismatch.
Nee, niet om die 5 dagenquote:Op maandag 25 september 2006 15:22 schreef Jaguarized het volgende:
Jeetje, 5 dagen, dan zou ik me ook zorgen gaan maken ja.
Deze is dus ook nog aangekomen. Volgende mag naar de VS.quote:Good news Jeroen!
The user Aava received the postcard you've sent!
The user wrote the following message to you:
--
Hello,
and thanks for your post card!
Aava.
--
Do not reply to this email: the user won't receive your message.
To reply, please go to: http://www.postcrossing.com/user/Aava
Now you'll receive a postcard from another random user. Stand-by!
http://www.postcrossing.com
dat ze geen post meer bezorgen op maandag, is dat al begonnen soms?quote:Op maandag 25 september 2006 16:18 schreef Klonk het volgende:
een troost ik had vandaag ook niets, volgens mij had niemand iets
Mijn Finse zusquote:Op maandag 25 september 2006 15:55 schreef Jaguarized het volgende:
Zie die nickname.
[..]
Deze is dus ook nog aangekomen. Volgende mag naar de VS.
Het verzonden totaal staat nu op 101362 km.
Jaa!!!quote:Op maandag 25 september 2006 16:29 schreef Muck het volgende:
daar hebben ze Aava-momentjes
wéér een kaart naar nederland sturen
Gedaan en je hebt antwoordquote:Op maandag 25 september 2006 16:34 schreef Klonk het volgende:
Vava check je hotmail adres even
Beetje vreemd Engels....quote:Hey Cindy!I got your postcard of Mallorca today! What a beautiful island! I'm jealoius - I wuld love to vacation there!
Thanks so much for the card! Have a great day
Happy Postcrossing!
Jeanee in Minnesota USA
quote:Op maandag 25 september 2006 20:24 schreef QTPi het volgende:
Mijn kaartje naar de Taiwanese BrEeZaH boy is nog steeds onderweg. Hij heeft ondertussen wel zijn profiel opgevrolijkt. Kijk en huiver...![]()
Wat een josti.quote:Op maandag 25 september 2006 20:24 schreef QTPi het volgende:
Mijn kaartje naar de Taiwanese BrEeZaH boy is nog steeds onderweg. Hij heeft ondertussen wel zijn profiel opgevrolijkt. Kijk en huiver...![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:55 schreef Allan24 het volgende:
Ja, als ie in Bermuda had gewoond was het een echte Triangeljosti
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:55 schreef Allan24 het volgende:
Ja, als ie in Bermuda had gewoond was het een echte Triangeljosti
quote:Op maandag 25 september 2006 21:43 schreef Fannetje het volgende:
Zojuist een berichtje ontvangen dat mijn kaartje naar Finland is aangekomen. De nieuwe mag ook weer naar Finland
whehequote:Op dinsdag 26 september 2006 01:43 schreef Allan24 het volgende:
Hoi Klonk
Ik zei vandaag nog 'klonk' trouwens, ik liet een metalen schaal op 't werk uit m'n handen flikkeren en ik dat klonk zo van 'KLONK!' dus ik zei 'klonk'snap je het nog?
Ik moet echt gaan slapen![]()
quote:
Als je gaat taggen is het wachten op officiele kaarten niet meer zo ergquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:15 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, ik begin het steeds minder leuk te vindenIk heb nog steeds pas 1 kaartje en het lijkt wel alsof mijn kaartjes ook niet meer aankomen.
Wel heb ik van Leena een briefje en een receptje gekregenmaar dat is buiten de postcrossing site om.
Mja, maar daar ga ik dan weer niet aan beginnenquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:16 schreef Vava het volgende:
[..]
Als je gaat taggen is het wachten op officiele kaarten niet meer zo erg![]()
Grappig, volgens mij had Allan24 toen NL-12345quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:35 schreef Troel het volgende:
Ik had NL -23456!!!!!
Same here... en 't meeste (qua pakketjes) waar ik de laatste tijd nog aan mee heb gedaan heb ik inmiddels ook binnen, dus voorlopig zullen alleen nog wat tag-kaarten en officiële kaarten binnenkomen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:44 schreef Muck het volgende:
ik tag al een tijdje niet meer eigenlijk....
niet zulke hele leuke dingen en het werd me te duur
Ik heb ze ook een keer gekregen, waren erg smakelijkquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:11 schreef Fannetje het volgende:
Wel een leuk pakketje trouwens, allerlei soorten snoep.
Die reese's peanut butter cups zijn trouwens erg lekker... jammer dat ze al op zijn
Mwah, ik vind het gewoon leuk om iemand zo enthousiast te zien. Dan maakt het helemaal niet uit of het opvalt of nietquote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:16 schreef Knoekie het volgende:
Kaartje naar Finland aangekomen... en de volgende mag naar...
Finland
Ik word gewoon vrolijk van al dat gejuichquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:05 schreef Smittend het volgende:
[..]
Een Vava-moment
![]()
enne...
zijn we ..
dit topic...
aan het ..
voljuichen.
![]()
Rararara, van wie was dit bericht (Tip: lees terug in topic)quote:HI~CINDY~
I'm ****i got ur postcard,thank Q too lot....
Whehe, hij vindt zichzelf erg hipquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:45 schreef QTPi het volgende:
Ik heb een raadsel'l
Er was een kaartje ergens aangekomen, en hieronder zie je de reactie:
[..]
Rararara, van wie was dit bericht (Tip: lees terug in topic)
![]()
taiwan breezah boy die in een aardverschuiving woontquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:45 schreef QTPi het volgende:
Ik heb een raadsel'l
Er was een kaartje ergens aangekomen, en hieronder zie je de reactie:
[..]
Rararara, van wie was dit bericht (Tip: lees terug in topic)
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |