quote:
Als je gaat taggen is het wachten op officiele kaarten niet meer zo ergquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:15 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, ik begin het steeds minder leuk te vindenIk heb nog steeds pas 1 kaartje en het lijkt wel alsof mijn kaartjes ook niet meer aankomen.
Wel heb ik van Leena een briefje en een receptje gekregenmaar dat is buiten de postcrossing site om.
Mja, maar daar ga ik dan weer niet aan beginnenquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:16 schreef Vava het volgende:
[..]
Als je gaat taggen is het wachten op officiele kaarten niet meer zo erg![]()
Grappig, volgens mij had Allan24 toen NL-12345quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:35 schreef Troel het volgende:
Ik had NL -23456!!!!!
Same here... en 't meeste (qua pakketjes) waar ik de laatste tijd nog aan mee heb gedaan heb ik inmiddels ook binnen, dus voorlopig zullen alleen nog wat tag-kaarten en officiële kaarten binnenkomen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:44 schreef Muck het volgende:
ik tag al een tijdje niet meer eigenlijk....
niet zulke hele leuke dingen en het werd me te duur
Ik heb ze ook een keer gekregen, waren erg smakelijkquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:11 schreef Fannetje het volgende:
Wel een leuk pakketje trouwens, allerlei soorten snoep.
Die reese's peanut butter cups zijn trouwens erg lekker... jammer dat ze al op zijn
Mwah, ik vind het gewoon leuk om iemand zo enthousiast te zien. Dan maakt het helemaal niet uit of het opvalt of nietquote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:16 schreef Knoekie het volgende:
Kaartje naar Finland aangekomen... en de volgende mag naar...
Finland
Ik word gewoon vrolijk van al dat gejuichquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:05 schreef Smittend het volgende:
[..]
Een Vava-moment
![]()
enne...
zijn we ..
dit topic...
aan het ..
voljuichen.
![]()
Rararara, van wie was dit bericht (Tip: lees terug in topic)quote:HI~CINDY~
I'm ****i got ur postcard,thank Q too lot....
Whehe, hij vindt zichzelf erg hipquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:45 schreef QTPi het volgende:
Ik heb een raadsel'l
Er was een kaartje ergens aangekomen, en hieronder zie je de reactie:
[..]
Rararara, van wie was dit bericht (Tip: lees terug in topic)
![]()
taiwan breezah boy die in een aardverschuiving woontquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:45 schreef QTPi het volgende:
Ik heb een raadsel'l
Er was een kaartje ergens aangekomen, en hieronder zie je de reactie:
[..]
Rararara, van wie was dit bericht (Tip: lees terug in topic)
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |