quote:Op maandag 25 september 2006 14:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh sorry, 1 lettertje verkeerd.![]()
Dat levert een leuk lijntje opquote:Op maandag 25 september 2006 15:15 schreef Jaguarized het volgende:
Kaartje naar Duitsland is aangekomen. Nieuwe mag naar: DB Error: mismatch.
had ik net ook last van, gewoon blijven proberen.quote:Op maandag 25 september 2006 15:15 schreef Jaguarized het volgende:
Kaartje naar Duitsland is aangekomen. Nieuwe mag naar: DB Error: mismatch.
Nee, niet om die 5 dagenquote:Op maandag 25 september 2006 15:22 schreef Jaguarized het volgende:
Jeetje, 5 dagen, dan zou ik me ook zorgen gaan maken ja.
Deze is dus ook nog aangekomen. Volgende mag naar de VS.quote:Good news Jeroen!
The user Aava received the postcard you've sent!
The user wrote the following message to you:
--
Hello,
and thanks for your post card!
Aava.
--
Do not reply to this email: the user won't receive your message.
To reply, please go to: http://www.postcrossing.com/user/Aava
Now you'll receive a postcard from another random user. Stand-by!
http://www.postcrossing.com
dat ze geen post meer bezorgen op maandag, is dat al begonnen soms?quote:Op maandag 25 september 2006 16:18 schreef Klonk het volgende:
een troost ik had vandaag ook niets, volgens mij had niemand iets
Mijn Finse zusquote:Op maandag 25 september 2006 15:55 schreef Jaguarized het volgende:
Zie die nickname.
[..]
Deze is dus ook nog aangekomen. Volgende mag naar de VS.
Het verzonden totaal staat nu op 101362 km.
Jaa!!!quote:Op maandag 25 september 2006 16:29 schreef Muck het volgende:
daar hebben ze Aava-momentjes
wéér een kaart naar nederland sturen
Gedaan en je hebt antwoordquote:Op maandag 25 september 2006 16:34 schreef Klonk het volgende:
Vava check je hotmail adres even
Beetje vreemd Engels....quote:Hey Cindy!I got your postcard of Mallorca today! What a beautiful island! I'm jealoius - I wuld love to vacation there!
Thanks so much for the card! Have a great day
Happy Postcrossing!
Jeanee in Minnesota USA
quote:Op maandag 25 september 2006 20:24 schreef QTPi het volgende:
Mijn kaartje naar de Taiwanese BrEeZaH boy is nog steeds onderweg. Hij heeft ondertussen wel zijn profiel opgevrolijkt. Kijk en huiver...![]()
Wat een josti.quote:Op maandag 25 september 2006 20:24 schreef QTPi het volgende:
Mijn kaartje naar de Taiwanese BrEeZaH boy is nog steeds onderweg. Hij heeft ondertussen wel zijn profiel opgevrolijkt. Kijk en huiver...![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:55 schreef Allan24 het volgende:
Ja, als ie in Bermuda had gewoond was het een echte Triangeljosti
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:55 schreef Allan24 het volgende:
Ja, als ie in Bermuda had gewoond was het een echte Triangeljosti
quote:Op maandag 25 september 2006 21:43 schreef Fannetje het volgende:
Zojuist een berichtje ontvangen dat mijn kaartje naar Finland is aangekomen. De nieuwe mag ook weer naar Finland
whehequote:Op dinsdag 26 september 2006 01:43 schreef Allan24 het volgende:
Hoi Klonk
Ik zei vandaag nog 'klonk' trouwens, ik liet een metalen schaal op 't werk uit m'n handen flikkeren en ik dat klonk zo van 'KLONK!' dus ik zei 'klonk'snap je het nog?
Ik moet echt gaan slapen![]()
quote:
Als je gaat taggen is het wachten op officiele kaarten niet meer zo ergquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:15 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, ik begin het steeds minder leuk te vindenIk heb nog steeds pas 1 kaartje en het lijkt wel alsof mijn kaartjes ook niet meer aankomen.
Wel heb ik van Leena een briefje en een receptje gekregenmaar dat is buiten de postcrossing site om.
Mja, maar daar ga ik dan weer niet aan beginnenquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:16 schreef Vava het volgende:
[..]
Als je gaat taggen is het wachten op officiele kaarten niet meer zo erg![]()
Grappig, volgens mij had Allan24 toen NL-12345quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:35 schreef Troel het volgende:
Ik had NL -23456!!!!!
Same here... en 't meeste (qua pakketjes) waar ik de laatste tijd nog aan mee heb gedaan heb ik inmiddels ook binnen, dus voorlopig zullen alleen nog wat tag-kaarten en officiële kaarten binnenkomen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:44 schreef Muck het volgende:
ik tag al een tijdje niet meer eigenlijk....
niet zulke hele leuke dingen en het werd me te duur
Ik heb ze ook een keer gekregen, waren erg smakelijkquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:11 schreef Fannetje het volgende:
Wel een leuk pakketje trouwens, allerlei soorten snoep.
Die reese's peanut butter cups zijn trouwens erg lekker... jammer dat ze al op zijn
Mwah, ik vind het gewoon leuk om iemand zo enthousiast te zien. Dan maakt het helemaal niet uit of het opvalt of nietquote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:16 schreef Knoekie het volgende:
Kaartje naar Finland aangekomen... en de volgende mag naar...
Finland
Ik word gewoon vrolijk van al dat gejuichquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:05 schreef Smittend het volgende:
[..]
Een Vava-moment
![]()
enne...
zijn we ..
dit topic...
aan het ..
voljuichen.
![]()
Rararara, van wie was dit bericht (Tip: lees terug in topic)quote:HI~CINDY~
I'm ****i got ur postcard,thank Q too lot....
Whehe, hij vindt zichzelf erg hipquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:45 schreef QTPi het volgende:
Ik heb een raadsel'l
Er was een kaartje ergens aangekomen, en hieronder zie je de reactie:
[..]
Rararara, van wie was dit bericht (Tip: lees terug in topic)
![]()
taiwan breezah boy die in een aardverschuiving woontquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:45 schreef QTPi het volgende:
Ik heb een raadsel'l
Er was een kaartje ergens aangekomen, en hieronder zie je de reactie:
[..]
Rararara, van wie was dit bericht (Tip: lees terug in topic)
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |