Bahquote:Op maandag 25 september 2006 00:59 schreef Jaguarized het volgende:
NZ-3601 Sileas Germany 23 Apr, 2006 154 Expired
Die blijft er ook maar in staan.
quote:Op maandag 25 september 2006 01:11 schreef Jaguarized het volgende:
24 september 23:20 ZeelandNet, Goes, Nederland
Vava?
en dan?quote:Op maandag 25 september 2006 01:11 schreef Vava het volgende:
Ik had ooit een expired kaart maar die doos registreerde hem vier dagen laterals ze dat nou iets eerder had gedaan
![]()
ze had al twee berichtjes van me gekregen voordat de kaart op expired kwam
nee johquote:
Die is alsnog geregistreerd, alleen pas na 64 dagenquote:Op maandag 25 september 2006 01:14 schreef Muck het volgende:
[..]
en dan?
blijft ie dan expired of issie dan alsnog geregistreerd?
quote:26 Jun, 2006 6004 Kms 64 days Registered
hmm, das best vaag eigenlijkquote:Op maandag 25 september 2006 01:16 schreef Vava het volgende:
[..]
Die is alsnog geregistreerd, alleen pas na 64 dagen
Ziet er zo uit:
[..]
Nee iddquote:Op maandag 25 september 2006 01:14 schreef Muck het volgende:
[..]
nee joh
en zeker geen mensen die zo laat op zijn
Ja, ik zit net te kijken, ze is nadat ze mijn kaart geregistreerd heeft ook niet meer ingelogd geweest. En nu heeft ze 4 kaarten verstuurd en 13 ontvangenquote:
das inderdaad vreemd!quote:Op maandag 25 september 2006 01:22 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja, ik zit net te kijken, ze is nadat ze mijn kaart geregistreerd heeft ook niet meer ingelogd geweest. En nu heeft ze 4 kaarten verstuurd en 13 ontvangen![]()
Vreemd...
Dit zijn de laatste die onderweg nog zijn:quote:Op maandag 25 september 2006 00:56 schreef Vava het volgende:
[..]
Hmm... ja, ik heb ook wel eens dat het een tijd wat minder vlot gaat maar de laatste twee weken ging het wel vlot. Ik wacht alleen op een kaart die op het punt staat om te "expiren". Wanneer heb je de laatste verstuurd/ontvangen?
Sturen?quote:Op maandag 25 september 2006 01:31 schreef Muck het volgende:
oh ja, morgen eerst maar weer eens postzegels sturen...
ik heb er echt helemaal geneen meer, nul
Hehequote:Op maandag 25 september 2006 01:37 schreef Muck het volgende:
neuh, morgen is het postkantoor vast wel open
hahaha, das echt kut!quote:Op maandag 25 september 2006 01:44 schreef Vava het volgende:
[..]
HeheIk had vorige week postzegels besteld maar blijkbaar heb ik toen "vooruitbetaling" aangevinkt dus ik kreeg donderdag eindelijk een rekening die eerst betaald moest worden, na betaling zou ik dan binnen enkele dagen de postzegels krijgen.... donderdag gelijk betaald maar de postzegels zijn er nog niet
![]()
(zal wel komen omdat ik het geld van de Rabobank naar de Postbank over moest maken, dat duurt volgens mij een paar dagen). Als ze er morgen nog niet zijn zal ik ook naar het postkantoor moeten morgen, heb weer wat post liggen wat verstuurd moet worden
Hehe jaquote:Op maandag 25 september 2006 02:01 schreef Muck het volgende:
accept giro
dan kan ik betalen wanneer he mij uitkomt
Ja dusquote:Op maandag 25 september 2006 02:14 schreef Klonk het volgende:
en mijn stroopwafel is op, ik ga weer verder slapen
quote:Op maandag 25 september 2006 13:44 schreef Klonk het volgende:
alleen ik was vergeten dat ik een uurtje geleden bij het postkantoor ook al postzegels had gekocht
neuh, postzegels zijn postzegelsquote:Op maandag 25 september 2006 14:03 schreef Vava het volgende:
[..]
![]()
Toch denk ik niet dat je het heel erg zult vinden
Hier is nog geen post geweest trouwens![]()
Dat is het Vasamuseumquote:Op maandag 25 september 2006 14:21 schreef Jaguarized het volgende:
@Vava, ik las dat er in Stockholm een Vavamusuem is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |