Ik heb maar ene mailtje gestuurd naar mijn finse die kaart is zeker al meer als een maand onderweg, zo ff checken of ik wat terug heb gehad van haar. hoe kan je zien hoelang een peresoon al niet op de pc site is geweest?quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:57 schreef Knoekie het volgende:
Ja mijn Finse waar ik een kaar naar heb verstuurd is na 28 dagen opeens online gekomen, ze gaan mijn kaart zoeken
Ja ik ken hem! Hij heeft van mij ook een keer post gekregen. Althans, een van mijn katten heeft de kaart geschreven en ondertekendquote:Op zaterdag 23 september 2006 09:23 schreef Sonja27 het volgende:
Kennen jullie Mr.Doo nog die van mij een kaartje kreeg?
Hij leest hier zijn post:
[afbeelding][afbeelding]
Wat een eerquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:07 schreef Knoekie het volgende:
VAVA MOMENT
Het zijn vaak hele artistieke kaarten met kunst erop enzo. Ik stuur niet "random" boomerang kaarten, ik zoek ze wel uit.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:17 schreef Knoekie het volgende:
Ik koop mijn kaarten meestal bij toeristenwinkeltjes. Prijs varieert van 30 tot 80 cent.
Ik denk trouwens niet dat veel mensen blij zullen zijn met die gratis kaarten. Althans ik niet iig.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:31 schreef Vava het volgende:
Ik laat het ook bij een, door dat getag is het al duur genoeg
Hebben we gedaanquote:Op vrijdag 22 september 2006 07:29 schreef Klonk het volgende:
Keulen, toffe stad veel plezier
enne vergeet het chocolademuseum niet te bezoeken.
Ik heb een kaartje naar Indonesie gestuurd..die hebben pas lange adressen.quote:Op zondag 24 september 2006 20:47 schreef Klonk het volgende:
Kaartje aangekomen in de UK de nieuwe mag naar spanje, wat hebben die lui toch altijd onmogelijk lange namen en adressen
ow jaquote:
ik eigenlijk niet, maar ik ga morgen even naar de dokter, en hoef dus niet zo vroeg op als andersquote:Ik ben morgen vrij![]()
Niks ernstigs hoop ik?quote:Op maandag 25 september 2006 00:38 schreef Muck het volgende:
[..]
ow ja
[..]
ik eigenlijk niet, maar ik ga morgen even naar de dokter, en hoef dus niet zo vroeg op als anders
hoop ik ook nietquote:
Okay, succes iigquote:Op maandag 25 september 2006 00:51 schreef Muck het volgende:
[..]
hoop ik ook niet
hmm, vertel ik nog wel eens, maar niet midden op fok
Hmm... ja, ik heb ook wel eens dat het een tijd wat minder vlot gaat maar de laatste twee weken ging het wel vlot. Ik wacht alleen op een kaart die op het punt staat om te "expiren". Wanneer heb je de laatste verstuurd/ontvangen?quote:Op maandag 25 september 2006 00:52 schreef Shirley het volgende:
Nou, ik heb alweer eeuwen geen post gehad. De lol gaat er vanaf hier... heb er al 10 verstuurd en pas 5 teruggekregen.
das wel jammer jaquote:Op maandag 25 september 2006 00:52 schreef Shirley het volgende:
Nou, ik heb alweer eeuwen geen post gehad. De lol gaat er vanaf hier... heb er al 10 verstuurd en pas 5 teruggekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |