verpest mijn mooie woord nou niet man!quote:Op donderdag 21 september 2006 22:15 schreef Jaguarized het volgende:
Een Vava moment geldt alleen voor Finland.
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:10 schreef Muck het volgende:
[..]
laten we een brief schrijven!
"kapitein! we naderen een zwart gat!"
- "dan moeten we uitkijken voor de veterinaire tijd-flux!"
"om nog maar te zwijgen over het semi-vava-moment!"
en ja, i kweet dat veterinair over dieren gaat, maar ssssssst
Je steelt mijn woord en maakt er een eigen versie van.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:21 schreef Muck het volgende:
[..]
verpest mijn mooie woord nou niet man!![]()
semi-vava-moment
s-e-m-i, dus nie helemaal
Inderdaad, een vava-moment is als het Finland-Finland is en een semi-vava-moment is als het om andere landen gaatquote:Op donderdag 21 september 2006 22:21 schreef Muck het volgende:
[..]
verpest mijn mooie woord nou niet man!![]()
semi-vava-moment
s-e-m-i, dus nie helemaal
Jij blijft natuurlijk bekend als de bedenker van het woordquote:Op donderdag 21 september 2006 22:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je steelt mijn woord en maakt er een eigen versie van.![]()
vava is vava, dus die heeft gelijkquote:Op donderdag 21 september 2006 22:23 schreef Vava het volgende:
[..]
Inderdaad, een vava-moment is als het Finland-Finland is en een semi-vava-moment is als het om andere landen gaat![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:46 schreef Knoekie het volgende:
Dan had ik vanmorgen ook een vava moment, gooide een Finse euro in de koffieautomaat en ik kreeg er een Finse 50 eurocent voor terug![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:26 schreef Muck het volgende:
[..]
vava is vava, dus die heeft gelijk
en natuurlijk steel ik je woord jagI like it
Neequote:Op donderdag 21 september 2006 15:12 schreef Knoekie het volgende:
Allan heb jij mijn kaart al binnen?
Dan had ik vanmorgen ook een vava moment, gooide een Finse euro in de koffieautomaat en ik kreeg er een Finse 50 eurocent voor terug![]()
http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=6370quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:45 schreef Klonk het volgende:
meeting ?
mja, ik had me opgegeven als "misschien" , maar ik ga niet. Vind het niet allemaal even leuke mensen eigenlijk, en zo actief ben ik ook weer niet op dat forum.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:43 schreef Sonja27 het volgende:
Gaat er iemand van hier nog naar de postcrossing meeting in Utrecht?
Oke, dan is het mijn schuld, Ben vergeten om er een postzegel op te plakkenquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:28 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Neeik had 'm al wel verwacht omdat je had gezegd dat ie al verstuurd was, ik denk dat ik mijn postbode maar eens moet gaan straffen
![]()
[..]![]()
![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:41 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Oke, dan is het mijn schuld, Ben vergeten om er een postzegel op te plakken![]()
Ik stuur wel een nieuwequote:Op vrijdag 22 september 2006 17:47 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Hahahaals die binnenkomt met strafport dan wordt dat een Knoekie-momentje
Cool!quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:16 schreef .Muis het volgende:
Een kaartje uit Spanje! Mijn eerste uit Spanje.Jippie!
En mijn kaartje naar de classroom in de USA is ook aangekomen. Dit is hun reactie:
Thank you so much for your card! The students really enjoyed reading the card and trying to figure out what you had written before I read the translation. The children wanted me to tell you they liked your card the best so far!
Echt leuk!![]()
huh..hoe bedoel je pc is kapot?quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:47 schreef Knoekie het volgende:
Overigens is postcrossing hier kapot
Ja nu weer welquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:49 schreef Smittend het volgende:
[..]
huh..hoe bedoel je pc is kapot?![]()
Kan je niet op de site komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |