De plaatsen van de tweede ronde:quote:1: Hoorn (Noord Holland)
2: Oosterdijk (Noord Holland)
3: Neck (Noord Holland)
4: Lelystad (Flevoland)
5: Sassenheim (Zuid Holland)
6: Beinsdorp (Noord Holland)
7: Haarlem (Noord Holland)
8: Nootdorp (Zuid Holland)
9: 's-Gravenzande (Zuid Holland)
10: Vlaardingen (Zuid Holland)
11: Stellendam (Zuid Holland)
12: Biert (Zuid Holland)
13: Made (Noord-Brabant)
14: Riel (Noord-Brabant)
15: Beek en Donk (Noord-Brabant)
16: Reuver (Limburg)
17: Echt (Limburg)
18: Vaals (Limburg)
19: Landgraaf (Limburg)
20: Windraak (Limburg)
De plaatsen van de nieuwe ronde (3):quote:1: Oldenzaal (Overijssel)
2: Enschede (Overijssel)
3: Vriezenveen (Overijssel)
4: Hardenberg (Overijssel)
5: Westerdiepsterdallen (Groningen)
6: Nooitgedacht (Drenthe)
7: Gasselternijveenschemond (Drenthe)
8: Akkrum (Friesland)
9: Amsterdam (Noord Holland)
10: Zaandijk (Noord Holland)
11: Utrecht (Jaarbeurs) (Utrecht)
12: Teckop (Utrecht)
13: Hoogmade (Zuid Holland)
14: Wassenaar (Zuid Holland)
15: Barneveld (Gelderland)
16: Hoevelaken (Gelderland)
17: Soestdijk (Utrecht)
18: Enschede (Overijssel)
19: Delden (Overijssel)
20: Zwolle (Overijssel)
21: Diever (Drenthe)
22: Jubbega (Friesland)
23: Kolderveen (Drenthe)
24: Dordrecht (Zuid Holland)
25: Nuenen (Noord-Brabant)
26: Veldhoven (Noord-Brabant)
27: Luyksgestel (Noord-Brabant)
28: Helmond (Noord-Brabant)
29: Ysselsteyn (Limburg)
30: Eindhoven (Noord-Brabant)
31: Roermond (Limburg)
32: Tegelen (Limburg)
33: Arnhem (Gelderland)
34: Oosterbeek (Gelderland)
35: Renkum (Gelderland)
36: Wageningen (Gelderland)
37: Delft (Zuid Holland)
38: Stompwijk (Zuid Holland)
39: Capelle aan den IJssel (Zuid Holland)
40: Gouda (Zuid Holland)
41: Zeist (Utrecht)
42: Hoogland (Utrecht)
43: Bikbergen (Noord Holland)
44: Renesse (Zeeland)
45: Terneuzen (Zeeland)
Wie hebben de FOK!stok in de derde ronde op weg gebracht?quote:1: Kerkrade (Limburg)
2: Sittard (Limburg)
3: Herten (Limburg) tussen Linne en Roermond
4: Ulvenhout (Noord-Brabant)
5: 's Hertogenbosch (Noord-Brabant)
6: Aalten (Gelderland)
7: Groenlo (Gelderland)
8: Enschede (Overijssel)
9: Denemarken (Groningen)
10: Scheemda (Groningen)
11: Nieuweschans (Groningen)
12: Hoogezand (Groningen)
13: Lellens (Groningen)
14: Middelbert (Groningen)
15: Kolham (Groningen)
16: Peizermade (Drenthe)
17: Roderwolde (Drenthe)
18: Roden (Drenthe)
19: Leek (Groningen)
20: Zevenhuizen (Groningen)
21. Drachten (Friesland)
22. Oosterwolde (Friesland)
23. Bergum (Friesland)
24. Leeuwarden (Friesland)
25. Nieuw-Vennep (Noord Holland)
26. Zoetermeer (Zuid Holland)
27. Alphen aan den Rijn (Zuid Holland)
28. Rotterdam (Zuid Holland)
29: Berkel en Rodenrijs (Zuid Holland)
30: Reeuwijk-Brug (Zuid Holland)
31: Utrecht (Utrecht)
32: Bussum (Noord Holland)
33: Ermelo (Gelderland)
34: Hilversum (Noord Holland)
35: Boomhoek (Utrecht)
36: Almere-Stad (Flevoland)
37: Naarden (Noord Holland)
38: Bikbergen (Noord Holland)
39: Eemnes (Utrecht)
40: Utrecht (Utrecht)
41: Vianen (Utrecht)
42: Beusichem (Gelderland)
43: Amsterdam (Noord Holland)
44: Gouda (Zuid Holland)
45: In het Oostvoornsemeer (Zuid Holland)
46: Kruiningergors (Zuid Holland)
47: Spijkenisse (Zuid Holland)
48: Rozenburg (Zuid Holland)
49: Burgh-Haamstede (Zeeland)
50: Beldert (Zeeland)
51: Roosendaal (Noord-Brabant)
52: Boxtel (Noord-Brabant)
53: Best (Noord-Brabant)
54: Eindhoven (Noord-Brabant)
55: Valkenswaard (Noord-Brabant)
56: Vessem (Noord-Brabant)
57: Groningen (Groningen)
58: Leegkerk (Groningen)
59: Noordwolde (Groningen)
60: Appingedam (Groningen)
61: Glimmen (Groningen)
62: Groningen (Groningen)
63: Lekkum (Friesland)
64: Wergea (Warga) (Friesland)
65: Wirdum (Friesland)
66: Sijbrandahuis (Friesland)
67: Zurich (Friesland)
68: Kornwerderzand (Friesland)
69: Dokkum (Friesland)
70: Rinsumageest (Friesland)
71: Zwaagwesteinde en Zwagerbosch (Friesland)
72: Jubbega en Oudehorne (Friesland)
73: Appelscha (Friesland)
74: Nieuw Roden (Drenthe)
75: Elst (Gelderland)
76: Berg en Dal (Gelderland)
77: Leuth (Gelderland)
78: Raalte (Overijssel)
79: Nijkerk (Gelderland)
80: Zeewolde (Flevoland)
81: Hoevelaken (Gelderland)
82: Waarder (Zuid Holland)
83: Stompwijk (Zuid Holland)
84: Zoetermeer (Zuid Holland)
85: Rotte (Zuid Holland)
86: Schiphol (Noord Holland)
87: Bakkum (Noord Holland)
88: 't Zand (Noord Holland)
89: Lutjebroek (Noord Holland)
90: Almere-Stad (Flevoland)
91: Kortenhoef (Noord Holland)
92: Groningen (Groningen)
93: Onnen (Groningen)
94: Een (Drenthe)
95: Midlaren (Drenthe)
96: Annen (Drenthe)
97: Harkstede (Groningen)
98: Eagum (Aegum) (Friesland)
99: Ballum (Ameland) (Friesland)
100: Holwerd (Friesland)
quote:1: ID-Tweak en Dafar (Starters Deel3)
2: Bloody_Hell (maker Huidige fok!Stok)
3: zwartedoos en scrub_nurse
4: Dafar
5: Allan24
6: _Xbox_Master_
7: bolletje_25
8: erikkll
9: Rocksteen
10: mien-moeke
11: KiwiTjuHh
12: gelly
13: Rocksteen
14: MrBean
15: Alieda1984
16: Duckman
17: Renesite
18: nikky
19: P8
20: RedFever007
21: Duckman
22: D-MIXXX
23: erkel
24: XLerate
25: Faceoff
26: Repeat
27: MissHobje
28: mp3neo en tijnnl
29: MeneerMuis
30: MissHobje
31: Trebweb
32: qu63
33: ikwilookwatzeggen
34: SuperRembo
35: qu63
36: webspider
37: qu63
38: snellejelle
39: webspider
40: SuperRembo
41: F4T4L_3RR0R
42: hollander172
43: worldpimber
44: hicham
45: stinkie
46: stinkie
47: Five_Horizons
48: Worldbeater
49: druide10
50: JapyDooge
51: webspider
52: _Xbox_Master_
53: VASND en kalibr
54: sanke_pizza en Predatorrr
55: victorinox
56: fendt
57: Helmjosti en blackbully
58: WithMe
59: Klea
60: frync
61: TARAraboemdijee en freecell
62: nietzman en Nientje
63: Mereltje
64: Peterselieman
65: roediej
66: Freeflyer
67: Duckman
68: TARAraboemdijee
69: Freeflyer
70: SpeedyGJ
71: Faceoff
72: stil
73: nexcro
74: Renesite
75: boebiedoe
76: hooibaal
77: SpyEye
78: _Xbox_Master_
79: rudedeltadude
80: Flurrie en X-Naut
81: SuperRembo
82: hoevelaken_kaper
83: Repeat
84: Geckoo
85: no1uknow
86: Geckoo
87: Webcrowler
88: SCaRaB en Xigath
89: HenkieSpankie
90: webspider
91: qu63
92: maok
93: Leopold_Stotch
94: Duckman
95: PekkeMan
96: welkominspace
97: Scheepsrecht
98: Peterselieman en roediej
99: roediej
100: Zus van roediej
Serieus? Ik vind het alleen maar lastiger geworden om terug te vinden met die centrale topics, zeker voor mensen die dit topic zoeken en er nog niet in hebben gepost (de anderen kunnen het met MyAT wel weer terugvinden)quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:28 schreef Peterselieman het volgende:
Zou dit topic centraal kunnen worden gemaakt? Het is dan namelijk makkelijker terug te vinden.
Niet zo formeel.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind het alleen maar lastiger geworden om terug te vinden met die centrale topics, zeker voor mensen die dit topic zoeken en er nog niet in hebben gepost (de anderen kunnen het met MyAT wel weer terugvinden)
Hoewel nog immer niet duidelijk is of de meet op vrijdag of zaterdag is, was ik zeer zeker van plan even langs te komen met mijn eega. Afhankelijk van de dag en de toestand van ons beiden zullen we dan bekijken hoelang we onze aanwezigheid doen gelden. Dit vanwege een busreis op zondagavond welke aanvangt om 08:00.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:36 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Niet zo formeel.
Overigens wanneer bent U aanwezig op de Groningenmeet?
als je goed leest dan zie je dus dat daar al minimaal 2x is gezocht maar als je het zelf nog even wilt proberen, be my guestquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:03 schreef roediej het volgende:
net mn zus gebeld,
hij moet dus bij dat bord met dat wapen aan de linkerkant rechtop staan, aan de foto's te zien ligt hij daar niet :S
lijkt me raar maar dan is de sleutel toch gevallen in het gras?
Wel apart dat de fietsers (op Ameland na) andere kanten op moeten dan de auto'squote:Op vrijdag 15 september 2006 03:21 schreef NoBody122 het volgende:
En nog even een overzichtsfoto van dit kruispunt bij nachte
http://members1.chello.nl(...)holwerd/dscf0006.jpg
Nee is logisch, die provinciale weg er tegenover (N357) heeft geen fietspad dus daar kun je met de fiets niet langsquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:59 schreef Laevid het volgende:
[..]
Wel apart dat de fietsers (op Ameland na) andere kanten op moeten dan de auto's![]()
Ja ik nam aan dat het ergens logisch moest zijn, maar zo extreem kom je ze ook niet elke dag tegen, omdat je zeg maar 3 richtingen hebt die precies allemaal een andere kant op wijzen bij het ene bord i.v.t. het andere bord. Maar het is altijd schandalig als je niet langs een weg mag fietsenquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:15 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Nee is logisch, die provinciale weg er tegenover (N357) heeft geen fietspad dus daar kun je met de fiets niet langs
Of de sleutel door mensen laten verplaatsen naar een nieuw naamplaatsbord, waar veel Fok!'ers bij wonen zodat ze het in de gaten kunnen houdenquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:36 schreef Laevid het volgende:
[..]
Ja ik nam aan dat het ergens logisch moest zijn, maar zo extreem kom je ze ook niet elke dag tegen, omdat je zeg maar 3 richtingen hebt die precies allemaal een andere kant op wijzen bij het ene bord i.v.t. het andere bord. Maar het is altijd schandalig als je niet langs een weg mag fietsen![]()
Nu nog de grote vraag waar o waar is die sleutel heen. Volgende keer een camera erbij hangen![]()
Nee joh, dat is juist tof voor hem. Zeker met dit warme weer is een koel zeebriesje aangenaamquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:23 schreef maok het volgende:
Arm stokkie, nou moet ie nog langer in Friesland blijven
is het gelukt?quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:13 schreef hornage het volgende:
euj maar iemand een metaaldetector? Of iemand anders een goed idee?
ik ga er denk ik ongeveer om 1730 nog ff heen vanuit Leeuwarden dus als iemand meewilt of af wilt spreken? Of iemand die een betonschaar oid heeft?
In ieder geval een mooie laatste rustplaatsquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:35 schreef NoBody122 het volgende:
En daarmee loopt deze topicreeks vast en zal de Fok!-stok eeuwig rusten in Holwerd
je moet blij zijn dat ie nog leeftquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:13 schreef RedFever007 het volgende:
omg, M'n FOK!stok wat doe je![]()
Nadat ie eerst 'geleend' was nu weer dit![]()
Tofquote:Op zondag 17 september 2006 18:59 schreef GizartFRL het volgende:
Zonder sleutel is de stok toch losgekomen van Holwerd.
Een breekijzer bleek een juiste surrogaatsleutel.
De ketting is dus gehavend uit de strijd gekomen.
Nu eerst kijken of ik een nieuw slot heb.
Anders moet ik er morgen eerst even een kopen.
Denk dat ie morgen op 10 minuten rijden van Drachten ligt.quote:Op zondag 17 september 2006 19:45 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Tof
Waar ga je hem heen brengen?
Ok da's voor mij te ver rijden, speciaal daarvoorquote:Op zondag 17 september 2006 20:11 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Denk dat ie morgen op 10 minuten rijden van Drachten ligt.
Zal nog even een foto maken van de schade overigens.![]()
Inderdaad,quote:Op maandag 18 september 2006 08:37 schreef Peterselieman het volgende:
Mooi dat de stok toch weer onderweg is, ondanks het ontbreken van een sleutel.
i'll race you vanuit leeuwardenquote:Op maandag 18 september 2006 14:35 schreef D-MIXXX het volgende:
10 minuten van drachten..ben benieuwd![]()
Ik ookquote:Op maandag 18 september 2006 19:13 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ben benieuwd wie er het eerste de stok bereikt heeft
quote:Op maandag 18 september 2006 18:34 schreef GizartFRL het volgende:
Nadat de gewonde stok veilig in de gordel zat ben ik met haar naar de gamma geweest voor een nieuw slotje ( dit keer met reservesleutels!) Zoals je kunt zien had de stok het erg naar haar zin.
[afbeelding]
Game on!
Kwam er "toevallig" langs.quote:Op maandag 18 september 2006 21:41 schreef Peterselieman het volgende:
Jij bent lekker fanatiek met bewaken van de stok
Ben benieuwd waar hij vandaag is neergelegdquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:20 schreef hornage het volgende:
nou, hij ligt nu lief bij mij thuis. Was ff kort zoeken want bij dat bord kon je natuurlijk weer net niet komen met de auto![]()
Hij blijft vannacht ff bij mij want ik kan hem wel weer ergens in friesland droppen maar hij mag morgen mee naar een heel ander deel van Nederland waar ik toevallig toch moet wezen. Morgenavond dus pics van een nieuwe locatie
[afbeelding]
geheimzinnig tot op het laatste moment héquote:Op woensdag 20 september 2006 21:35 schreef hornage het volgende:
tuurlijk niet, ik ben nu op locatie, zo ff vastzetten en weer terug naar leeuwarden rijden en dan post ik de pics
Die komt vast wel weer eens terugquote:Op woensdag 20 september 2006 23:40 schreef Peterselieman het volgende:
Het lijkt erop dat de stok een flink eind verplaatst is, helaas.
de fout die jij maakt is dat je dat eerst had moeten vragenquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:58 schreef hornage het volgende:
het is op de weg tussen tilburg en 's hertogenbosch/vught. Kom op mensen, zo lastig is hij niet!
Toch wel wat mensen hier die in tilburg wonen?
Ten eerste zou je kunnen melden waar hij nu geplaatst is......quote:Op zondag 24 september 2006 15:24 schreef Ology het volgende:
De stok is terecht !!!
En hij is verplaatst. Ik kon niet eerder reageren omdat ik gelijk door ben gereden naar de lokatie waar haar achtergelaten heb.
Maar hoe gaat ik nu de foto's invoeren?
Tweeling: hee pap, we hebben de schat gevonden.
Als iemand kan vertellen hoe de foto's te plaatsen dan zet ik ze erop.
groet olaf
Heb je die foto's zelf al ergens online staan?quote:Op zondag 24 september 2006 20:02 schreef Ology het volgende:
1. Hij ligt in Son en Breugel
2. Een beetje hulp of uitleg kan toch geen kwaad? Of je bied jezelf aan om de foto's te plaatsen![]()
1 |
Mooi dat het gelukt is met tinypicquote:Op zondag 24 september 2006 21:37 schreef Ology het volgende:
De stok ligt dus in Son en Breugel. Kijk goed naar de omgevings foto. Foto nr 3. Het sleuteltje ligt in het bord onder de sticker.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Succes !!
Je bedoeld op de bovenste foto. Ik moest het trouwens ook even over lezen voor ik het snapte. Er zou eigenlijk een komma in de zin, achter 'bord' moeten staan, dan klopt de betekenis van de zin weer.quote:Op zondag 24 september 2006 23:20 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Mooi dat het gelukt is met tinypic
Je omschrijving is wel cryptisch, ik moest ff een paar keer goed zoeken voordat ik op de onderste foto de sticker zag die je, volgens mij, bedoelt
volgens hooibaal niet dusquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:56 schreef sanke_pizza het volgende:
Voor de mensen met weinig zoekvermogen: HIER LIGT IE DUS
[afbeelding]
Dude, waar wil je onder duiken? Gewoon in het randje van het bord kijken is genoeg.....quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:48 schreef hooibaal het volgende:
Ik heb geen sleutel gespot. Maar misschien had ik er tot onder mijn oksels onder moeten duiken, in plaats van tot mijn ellebogen.
Niet te bij de hand jij hè, ik ben 1.82 en ik kan niet in de rand van dat bord kijken zonder keukentrapje, zeker niet aan de slootkant omdat de berm daar dus naar beneden loopt. Maar als jij het zo goed weet, be my guest en haal dat ding ff op joh.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:26 schreef sanke_pizza het volgende:
[..]
Dude, waar wil je onder duiken? Gewoon in het randje van het bord kijken is genoeg.....![]()
Gewoon even met je vinger de rand aftasten, of ben je bang dat iemand een drol in die rand heeft gelegd?quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:25 schreef hooibaal het volgende:
Niet te bij de hand jij hè, ik ben 1.82 en ik kan niet in de rand van dat bord kijken zonder keukentrapje
het ziet er niet erg naar uitquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:08 schreef Peterselieman het volgende:
Zit er nog beweging in de stok?
ja zo lust ik ze ook wel, morgen zou ik er ook kunnen gaan kijkenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:24 schreef Laevid het volgende:
Nou wil het lot dat ik morgen (als het allemaal doorgaat) in Nuenen ben, maar datzelfde lot heeft ook al bepaald dat Nederwetten er voor 99% niet in zal zitten. Wederom voel ik de aanwezigheid van de Fok!stok, maar hem zien![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:06 schreef Filay het volgende:
Breng de stok in de richting van Drenthe! Hij is nog niet eens naar regio Emmen geweest. Arme stok, weet niet wat hij mist
Als hij een beeeeetje in de buurt is (Overijssel of zo) dan laat ik hem Drenthe eens even zien.
Dat is ook precies wat ik ook nog wil doen. Alleen ik heb helemaal geen tijd meer om stokkie op te halenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:06 schreef Filay het volgende:
Breng de stok in de richting van Drenthe! Hij is nog niet eens naar regio Emmen geweest. Arme stok, weet niet wat hij mist
Als hij een beeeeetje in de buurt is (Overijssel of zo) dan laat ik hem Drenthe eens even zien.
Heb je fokstok 2 ooit gezien?quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:36 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
SPAM op de fokstok!
Ja, ik weet dat; Ik heb die stok daar zelf neergelegd.. Dus ja, ik zal ´m ff zelf weer op gaan halenquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:25 schreef hooibaal het volgende:
Maar als jij het zo goed weet, be my guest en haal dat ding ff op joh.
Hij lag gewoon op de plaats van de pijl!quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:49 schreef sanke_pizza het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat; Ik heb die stok daar zelf neergelegd.. Dus ja, ik zal ´m ff zelf weer op gaan halen![]()
Anyway, blijkbaar heeft iemand ´m toch gevonden.
Die bovenste heb ik gemaaktquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:48 schreef Rino het volgende:
[..]
Heb je fokstok 2 ooit gezien?
[afbeelding]
Komt de foto van de achterkant toch nog van pas:quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:34 schreef buzzer het volgende:
TT gefixt, en je bent de sleutelaanduiding vergeten.
Hebben ze Duiven verplaatst? Ik leef iig in een Nederland waarin Duiven in het Oosten ligt, of heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:39 schreef verzameldirk het volgende:
nou westerlingen, het verplaatsen zou veel sneller gaan daar bij jullie![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:10 schreef Laevid het volgende:
[..]
Hebben ze Duiven verplaatst? Ik leef iig in een Nederland waarin Duiven in het Oosten ligt, of heb ik iets gemist?![]()
Ik weet niet waar je precies woont, maar als je in Nieuwschans woont dan zijn er wel heel veel Westerlingen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:21 schreef verzameldirk het volgende:
[..]
Voor mij is iedere plaats ten westen van mijn woonplaats het westen.
![]()
Het Noorden begint toch ook in Zwolle. Daar stap je op de trein naar het (nog meer) Noorden en ben je al over de helft van de ritquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:21 schreef verzameldirk het volgende:
Net als dat het noorden voor velen al begint bij Zwolle
![]()
Op de Wiki staat bij ronde 3 een link naar het worddocument met de namen. Deze is al een poosje niet bijgewerkt, maar het meeste staat eropquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:16 schreef dujour het volgende:
is er toevallig nog een excel bestandje met alle namen?
Dat print ik hem weer even opnieuw uit.
Hij was nat.
Dat geeft wel heel duidelijk aan wat sibculo isquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:55 schreef buzzer het volgende:
[..]
http://www.plaats.nl/?location=Sibculo&locationid=2286&relocated=sibculo.nl
je bent nu toch wel weer beter mag ik aannemen ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:51 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Sibculo![]()
zo'n 10km hier vanaf.![]()
Als ik niet ziek was ik er heengefietst.![]()
Kijk eens 1 post boven jequote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:31 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik ben er net geweest, DE FOKSTOK LIGT ER NIET MEER.
Ik ben bij alle 4 de plaatsnaamborden uitgestapt, en ik heb gekeken of die er lag.
Er lag helemaal niks!
Even voor Dujour waar ik ben geweest.
Plaatsnaamborden aan de Kloosterdijk! aan de Vleggedijk en de Gemeenteweg!
Ik vind dit echt niet leuk.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Kijk eens 1 post boven je
lol sorryquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:37 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Ik vind dit echt niet leuk.
Er gebeurt verdomme een hele week niks, wil jij hem ophalen, ligt die er verdomme niet meer.![]()
Ik ben echt zoo pissig.![]()
Maakt niet uit, maar jammer dat je het niet eerder had gemeld dat je hem al had, dan had ik er niet meer heen gehoeven.quote:
Ik ben net pas thuis, het is voor mij zo'n 3 tot 4 uur heen en terugquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:40 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Maakt niet uit, maar jammer dat je het niet eerder had gemeld dat je hem al had, dan had ik er niet meer heen gehoeven.![]()
Ik was zelf ook eens te laat en dat terwijl ik binnen 35 minuten na plaatsing van de foto's op internet terplaatse was. Dit was bij de plaats Noordwolde (Groningen). Na mij is Tara daar ook nog geweestquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:37 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Ik vind dit echt niet leuk.
Er gebeurt verdomme een hele week niks, wil jij hem ophalen, ligt die er verdomme niet meer.![]()
Ik ben echt zoo pissig.![]()
Dat klopt jaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik was zelf ook eens te laat en dat terwijl ik binnen 35 minuten na plaatsing van de foto's op internet terplaatse was. Dit was bij de plaats Noordwolde (Groningen). Na mij is Tara daar ook nog geweest![]()
ikke niet hoor, ik heb betere dingen te doen overdag.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:45 schreef Filay het volgende:
Trouwens Dujour? Op je foto ligt de Stok gewoon op de grond, toen ik er aan kwam zat de ketting echt om het ding heen gewikkeld en de stok was in de lucht. Verveelde je je dat je er zo'n mooi kunstwerk van gemaakt hebt?
Snel gedaan vanuit Groningen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:26 schreef MaxMark het volgende:
Rust maar, ik heb em al gehaald
Ik ga even een mooie nieuwe plek bedenken om hem neer te leggen en daar ga ik dan morgen ff heen
In het weekend zit ik in Klazienaveen, het was maar 10 minuten werkquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:39 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Snel gedaan vanuit Groningen.![]()
Ik weet het, ik wilde vanavond nog even teruggaan maar hij is dus al wegquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:44 schreef MaxMark het volgende:
Filay, je hebt vergeten je naam op het lijstje te zetten
Al gedaanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:27 schreef Filay het volgende:
[..]
Ik weet het, ik wilde vanavond nog even teruggaan maar hij is dus al weg
Zet jij mn naam er anders even bij
Bijna.quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:58 schreef Leopold_Stotch het volgende:
Ligt ie alweer ergens?
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:26 schreef MaxMark het volgende:
Rust maar, ik heb em al gehaald
Ik ga even een mooie nieuwe plek bedenken om hem neer te leggen en daar ga ik dan morgen ff heen
Tof hé, zo'n herfstvakantiequote:Op zondag 22 oktober 2006 15:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
* Wacht op nieuwe locatie![]()
Ik heb morgen niks te doen, dus dan ga ik er maar eens achteraan![]()
Ik ook.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:13 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ben benieuwd waar de stok nu ligt, na de downtime en het weghalen uit erica
Is 'ie net geweest hequote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:29 schreef Sebasser het volgende:
Hm, jammer dat ik nu vakantie heb, anders kon ik hem even laten oppikken door iemand
Had em naar groningen gedaan..
whaa, jij hebt dus echt wel verschrikkel veel pech zegquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:47 schreef Vjenne_kloet het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hier ben ik gisteren dus nog voorbij gefietst.![]()
Was bij familie in Klazienaveen.![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:47 schreef Vjenne_kloet het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hier ben ik gisteren dus nog voorbij gefietst.![]()
Was bij familie in Klazienaveen.![]()
Het is volgens mij de Kloostermanswijkquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb bewust deze plek gezocht, zo ver mogelijk "achterop". Ik dacht, zal wel even duren voordat iemand het herkent
Wat betekend jouw nick btw?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:03 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Het is volgens mij de Kloostermanswijk![]()
Zegge, Vjenne...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:20 schreef Vjenne_kloet het volgende:
_Xbox_Master_ heeft hem denk het inmiddels wel opgehaald, hij is hem nu denk ik naar een nieuwe locatie aan het brengen.
Hij kan er zo weer zijn.
Waarom dat zo?quote:
Ik vind reizen leuk, en ik verveelde mequote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:48 schreef NoBody122 het volgende:
Zo jij bent een fanatiekeling
Topictitel maar weer aanpassen dus
Wehehe, 2 kilometer lopenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik vind reizen leuk, en ik verveelde me
Binnen 10min rennen vanaf het stationquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:14 schreef robert-dirksen het volgende:
hmzzz,, waar is dat in Ede ???
En ik ga mee en we weten waar die ligtquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:46 schreef robert-dirksen het volgende:
Kzal morgen eens op zoek gaan, als niemand me voor gegaan is![]()
ik ga ook mee!! ik neem de camera wel mee of niet?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:02 schreef tralalala het volgende:
[..]
En ik ga mee en we weten waar die ligt![]()
als MrManiak hem nog niet heeft...
mooi, k wil het wetenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Moment, ben met de foto's bezig.
Je zult een klein stukje verder moeten fietsen:quote:
Waar lag hij?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zojuist opgehaald: 1 Fok!stok.
tering, waarom zo verquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Je zult een klein stukje verder moeten fietsen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij ligt dus in Renkum. Zoals jullie op het 2e plaatje kunnen zien is de sleutel aan de onderkant vastgeplakt met pleistertape. Succes!
zelfs de TT houdt het niet meer bijquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:51 schreef Peterselieman het volgende:
Leuk dat de stok deze week weer behoorlijk vaak verplaatst is/wordt.
Ja, aan de achterkant van het station.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:52 schreef tralalala het volgende:
Waar lag hij?
Dat weggetje voor de Enka?![]()
oo daarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, aan de achterkant van het station.
Geen idee.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:57 schreef arnold-d het volgende:
oo daarbij de arbertsbrug in de buurt
![]()
Zo, zat daar nog zo'n groot bedrijf achterquote:
vroegah ja, Nu nog maar een klein stukjequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zo, zat daar nog zo'n groot bedrijf achter![]()
Het enige wat ik zag was bomen en regen
haha, nu zit er ook nog groot gedeelte als het goed is..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zo, zat daar nog zo'n groot bedrijf achter![]()
Het enige wat ik zag was bomen en regen
Hoezo zondequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:47 schreef arnold-d het volgende:
[..]
haha, nu zit er ook nog groot gedeelte als het goed is..
maar ze willen er huizen gaan plaatsenzonde
![]()
weet je al een mooi plekje ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:54 schreef Scheepsrecht het volgende:
De FOK!stok is uit Renkum vertrokken en ligt nu op mijn verwarming om bij te komen van het natte weer. Morgen krijgt hij een nieuw plekje.![]()
Hij heeft al een nieuwe plek. De foto's komen eraan.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:50 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
weet je al een mooi plekje ?![]()
Zolang ze nog bezig zijn met de ringweg blijft dat bord er echt nog wel even staan hoor.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:13 schreef MrManiak het volgende:
Waarom heb je de sleutel in godsnaam in een bord gestopt die er tijdelijk staat? Wie weet wordt hij morgenochtend al weg gehaald
Nat.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En, hoe was het in Renkum? Kon je het makkelijk vinden?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:23 schreef Scheepsrecht het volgende:
Nat.![]()
En hoewel ik niet echt bekend ben in Renkum kwam ik op het idee dat de lantaarnpaal midden in het weiland wel eens zou kunnen betekenen dat daar een ijsbaan ligt. Even Googlen en de locatie was gevonden.![]()
Dat is volgens mij ook het enige waar iedereen van buiten Adorp het dorp van kentquote:Op maandag 30 oktober 2006 07:31 schreef buzzer het volgende:
Ik heb gelijk associaties met herman Finkers
Herman Finkers bedoelde Aadorp hoor, dat ligt in Overijssel, 2km hier vandaan.quote:Op maandag 30 oktober 2006 07:31 schreef buzzer het volgende:
Ik heb gelijk associaties met herman Finkers
Dat verschil hoor je niet echtquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:38 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Herman Finkers bedoelde Aadorp hoor, dat ligt in Overijssel, 2km hier vandaan.![]()
Waar is de fotopaginaquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb alle Wiki's weer een update gegeven, inclusief de fotopagina
Vanaf deze overzichtspagina: http://wiki.fok.nl/index.php/FOK%21stok ,quote:
Gewoon elke keer overheen gelezenquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Vanaf deze overzichtspagina: http://wiki.fok.nl/index.php/FOK%21stok ,
staan linkjes naar de pagina met de OP en fotopagina's van alledrie de rondes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |