Heb je die foto's zelf al ergens online staan?quote:Op zondag 24 september 2006 20:02 schreef Ology het volgende:
1. Hij ligt in Son en Breugel
2. Een beetje hulp of uitleg kan toch geen kwaad? Of je bied jezelf aan om de foto's te plaatsen![]()
| 1 |
Mooi dat het gelukt is met tinypicquote:Op zondag 24 september 2006 21:37 schreef Ology het volgende:
De stok ligt dus in Son en Breugel. Kijk goed naar de omgevings foto. Foto nr 3. Het sleuteltje ligt in het bord onder de sticker.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Succes !!
Je bedoeld op de bovenste foto. Ik moest het trouwens ook even over lezen voor ik het snapte. Er zou eigenlijk een komma in de zin, achter 'bord' moeten staan, dan klopt de betekenis van de zin weer.quote:Op zondag 24 september 2006 23:20 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Mooi dat het gelukt is met tinypic
Je omschrijving is wel cryptisch, ik moest ff een paar keer goed zoeken voordat ik op de onderste foto de sticker zag die je, volgens mij, bedoelt
volgens hooibaal niet dusquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:56 schreef sanke_pizza het volgende:
Voor de mensen met weinig zoekvermogen: HIER LIGT IE DUS
[afbeelding]
Dude, waar wil je onder duiken? Gewoon in het randje van het bord kijken is genoeg.....quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:48 schreef hooibaal het volgende:
Ik heb geen sleutel gespot. Maar misschien had ik er tot onder mijn oksels onder moeten duiken, in plaats van tot mijn ellebogen.
Niet te bij de hand jij hè, ik ben 1.82 en ik kan niet in de rand van dat bord kijken zonder keukentrapje, zeker niet aan de slootkant omdat de berm daar dus naar beneden loopt. Maar als jij het zo goed weet, be my guest en haal dat ding ff op joh.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:26 schreef sanke_pizza het volgende:
[..]
Dude, waar wil je onder duiken? Gewoon in het randje van het bord kijken is genoeg.....![]()
Gewoon even met je vinger de rand aftasten, of ben je bang dat iemand een drol in die rand heeft gelegd?quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:25 schreef hooibaal het volgende:
Niet te bij de hand jij hè, ik ben 1.82 en ik kan niet in de rand van dat bord kijken zonder keukentrapje
het ziet er niet erg naar uitquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:08 schreef Peterselieman het volgende:
Zit er nog beweging in de stok?
ja zo lust ik ze ook wel, morgen zou ik er ook kunnen gaan kijkenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:24 schreef Laevid het volgende:
Nou wil het lot dat ik morgen (als het allemaal doorgaat) in Nuenen ben, maar datzelfde lot heeft ook al bepaald dat Nederwetten er voor 99% niet in zal zitten. Wederom voel ik de aanwezigheid van de Fok!stok, maar hem zien![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:06 schreef Filay het volgende:
Breng de stok in de richting van Drenthe! Hij is nog niet eens naar regio Emmen geweest. Arme stok, weet niet wat hij mist
Als hij een beeeeetje in de buurt is (Overijssel of zo) dan laat ik hem Drenthe eens even zien.
Dat is ook precies wat ik ook nog wil doen. Alleen ik heb helemaal geen tijd meer om stokkie op te halenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:06 schreef Filay het volgende:
Breng de stok in de richting van Drenthe! Hij is nog niet eens naar regio Emmen geweest. Arme stok, weet niet wat hij mist
Als hij een beeeeetje in de buurt is (Overijssel of zo) dan laat ik hem Drenthe eens even zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |