i'll race you vanuit leeuwardenquote:Op maandag 18 september 2006 14:35 schreef D-MIXXX het volgende:
10 minuten van drachten..ben benieuwd![]()
Ik ookquote:Op maandag 18 september 2006 19:13 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ben benieuwd wie er het eerste de stok bereikt heeft
quote:Op maandag 18 september 2006 18:34 schreef GizartFRL het volgende:
Nadat de gewonde stok veilig in de gordel zat ben ik met haar naar de gamma geweest voor een nieuw slotje ( dit keer met reservesleutels!) Zoals je kunt zien had de stok het erg naar haar zin.
[afbeelding]
Game on!
Kwam er "toevallig" langs.quote:Op maandag 18 september 2006 21:41 schreef Peterselieman het volgende:
Jij bent lekker fanatiek met bewaken van de stok
Ben benieuwd waar hij vandaag is neergelegdquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:20 schreef hornage het volgende:
nou, hij ligt nu lief bij mij thuis. Was ff kort zoeken want bij dat bord kon je natuurlijk weer net niet komen met de auto![]()
Hij blijft vannacht ff bij mij want ik kan hem wel weer ergens in friesland droppen maar hij mag morgen mee naar een heel ander deel van Nederland waar ik toevallig toch moet wezen. Morgenavond dus pics van een nieuwe locatie
[afbeelding]
geheimzinnig tot op het laatste moment héquote:Op woensdag 20 september 2006 21:35 schreef hornage het volgende:
tuurlijk niet, ik ben nu op locatie, zo ff vastzetten en weer terug naar leeuwarden rijden en dan post ik de pics
Die komt vast wel weer eens terugquote:Op woensdag 20 september 2006 23:40 schreef Peterselieman het volgende:
Het lijkt erop dat de stok een flink eind verplaatst is, helaas.
de fout die jij maakt is dat je dat eerst had moeten vragenquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:58 schreef hornage het volgende:
het is op de weg tussen tilburg en 's hertogenbosch/vught. Kom op mensen, zo lastig is hij niet!
Toch wel wat mensen hier die in tilburg wonen?
Ten eerste zou je kunnen melden waar hij nu geplaatst is......quote:Op zondag 24 september 2006 15:24 schreef Ology het volgende:
De stok is terecht !!!
En hij is verplaatst. Ik kon niet eerder reageren omdat ik gelijk door ben gereden naar de lokatie waar haar achtergelaten heb.
Maar hoe gaat ik nu de foto's invoeren?
Tweeling: hee pap, we hebben de schat gevonden.
Als iemand kan vertellen hoe de foto's te plaatsen dan zet ik ze erop.
groet olaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |