ik ga ook mee!! ik neem de camera wel mee of niet?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:02 schreef tralalala het volgende:
[..]
En ik ga mee en we weten waar die ligt![]()
als MrManiak hem nog niet heeft...
mooi, k wil het wetenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Moment, ben met de foto's bezig.
Je zult een klein stukje verder moeten fietsen:quote:
Waar lag hij?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zojuist opgehaald: 1 Fok!stok.
tering, waarom zo verquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Je zult een klein stukje verder moeten fietsen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij ligt dus in Renkum. Zoals jullie op het 2e plaatje kunnen zien is de sleutel aan de onderkant vastgeplakt met pleistertape. Succes!
zelfs de TT houdt het niet meer bijquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:51 schreef Peterselieman het volgende:
Leuk dat de stok deze week weer behoorlijk vaak verplaatst is/wordt.
Ja, aan de achterkant van het station.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:52 schreef tralalala het volgende:
Waar lag hij?
Dat weggetje voor de Enka?![]()
oo daarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, aan de achterkant van het station.
Geen idee.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:57 schreef arnold-d het volgende:
oo daarbij de arbertsbrug in de buurt
![]()
Zo, zat daar nog zo'n groot bedrijf achterquote:
vroegah ja, Nu nog maar een klein stukjequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zo, zat daar nog zo'n groot bedrijf achter![]()
Het enige wat ik zag was bomen en regen
haha, nu zit er ook nog groot gedeelte als het goed is..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zo, zat daar nog zo'n groot bedrijf achter![]()
Het enige wat ik zag was bomen en regen
Hoezo zondequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:47 schreef arnold-d het volgende:
[..]
haha, nu zit er ook nog groot gedeelte als het goed is..
maar ze willen er huizen gaan plaatsenzonde
![]()
weet je al een mooi plekje ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:54 schreef Scheepsrecht het volgende:
De FOK!stok is uit Renkum vertrokken en ligt nu op mijn verwarming om bij te komen van het natte weer. Morgen krijgt hij een nieuw plekje.![]()
Hij heeft al een nieuwe plek. De foto's komen eraan.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:50 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
weet je al een mooi plekje ?![]()
Zolang ze nog bezig zijn met de ringweg blijft dat bord er echt nog wel even staan hoor.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:13 schreef MrManiak het volgende:
Waarom heb je de sleutel in godsnaam in een bord gestopt die er tijdelijk staat? Wie weet wordt hij morgenochtend al weg gehaald
Nat.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En, hoe was het in Renkum? Kon je het makkelijk vinden?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:23 schreef Scheepsrecht het volgende:
Nat.![]()
En hoewel ik niet echt bekend ben in Renkum kwam ik op het idee dat de lantaarnpaal midden in het weiland wel eens zou kunnen betekenen dat daar een ijsbaan ligt. Even Googlen en de locatie was gevonden.![]()
Dat is volgens mij ook het enige waar iedereen van buiten Adorp het dorp van kentquote:Op maandag 30 oktober 2006 07:31 schreef buzzer het volgende:
Ik heb gelijk associaties met herman Finkers
Herman Finkers bedoelde Aadorp hoor, dat ligt in Overijssel, 2km hier vandaan.quote:Op maandag 30 oktober 2006 07:31 schreef buzzer het volgende:
Ik heb gelijk associaties met herman Finkers
Dat verschil hoor je niet echtquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:38 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Herman Finkers bedoelde Aadorp hoor, dat ligt in Overijssel, 2km hier vandaan.![]()
Waar is de fotopaginaquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb alle Wiki's weer een update gegeven, inclusief de fotopagina
Vanaf deze overzichtspagina: http://wiki.fok.nl/index.php/FOK%21stok ,quote:
Gewoon elke keer overheen gelezenquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Vanaf deze overzichtspagina: http://wiki.fok.nl/index.php/FOK%21stok ,
staan linkjes naar de pagina met de OP en fotopagina's van alledrie de rondes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |