Snel gedaan vanuit Groningen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:26 schreef MaxMark het volgende:
Rust maar, ik heb em al gehaald
Ik ga even een mooie nieuwe plek bedenken om hem neer te leggen en daar ga ik dan morgen ff heen
In het weekend zit ik in Klazienaveen, het was maar 10 minuten werkquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:39 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Snel gedaan vanuit Groningen.![]()
Ik weet het, ik wilde vanavond nog even teruggaan maar hij is dus al wegquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:44 schreef MaxMark het volgende:
Filay, je hebt vergeten je naam op het lijstje te zetten
Al gedaanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:27 schreef Filay het volgende:
[..]
Ik weet het, ik wilde vanavond nog even teruggaan maar hij is dus al weg
Zet jij mn naam er anders even bij
Bijna.quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:58 schreef Leopold_Stotch het volgende:
Ligt ie alweer ergens?
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:26 schreef MaxMark het volgende:
Rust maar, ik heb em al gehaald
Ik ga even een mooie nieuwe plek bedenken om hem neer te leggen en daar ga ik dan morgen ff heen
Tof hé, zo'n herfstvakantiequote:Op zondag 22 oktober 2006 15:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
* Wacht op nieuwe locatie![]()
Ik heb morgen niks te doen, dus dan ga ik er maar eens achteraan![]()
Ik ook.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:13 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ben benieuwd waar de stok nu ligt, na de downtime en het weghalen uit erica
Is 'ie net geweest hequote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:29 schreef Sebasser het volgende:
Hm, jammer dat ik nu vakantie heb, anders kon ik hem even laten oppikken door iemand
Had em naar groningen gedaan..
whaa, jij hebt dus echt wel verschrikkel veel pech zegquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:47 schreef Vjenne_kloet het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hier ben ik gisteren dus nog voorbij gefietst.![]()
Was bij familie in Klazienaveen.![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:47 schreef Vjenne_kloet het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hier ben ik gisteren dus nog voorbij gefietst.![]()
Was bij familie in Klazienaveen.![]()
Het is volgens mij de Kloostermanswijkquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb bewust deze plek gezocht, zo ver mogelijk "achterop". Ik dacht, zal wel even duren voordat iemand het herkent
Wat betekend jouw nick btw?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:03 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Het is volgens mij de Kloostermanswijk![]()
Zegge, Vjenne...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:20 schreef Vjenne_kloet het volgende:
_Xbox_Master_ heeft hem denk het inmiddels wel opgehaald, hij is hem nu denk ik naar een nieuwe locatie aan het brengen.
Hij kan er zo weer zijn.
Waarom dat zo?quote:
Ik vind reizen leuk, en ik verveelde mequote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:48 schreef NoBody122 het volgende:
Zo jij bent een fanatiekeling
Topictitel maar weer aanpassen dus
Wehehe, 2 kilometer lopenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik vind reizen leuk, en ik verveelde me
Binnen 10min rennen vanaf het stationquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:14 schreef robert-dirksen het volgende:
hmzzz,, waar is dat in Ede ???
En ik ga mee en we weten waar die ligtquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:46 schreef robert-dirksen het volgende:
Kzal morgen eens op zoek gaan, als niemand me voor gegaan is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |