Heb je fokstok 2 ooit gezien?quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:36 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
SPAM op de fokstok!
Ja, ik weet dat; Ik heb die stok daar zelf neergelegd.. Dus ja, ik zal ´m ff zelf weer op gaan halenquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:25 schreef hooibaal het volgende:
Maar als jij het zo goed weet, be my guest en haal dat ding ff op joh.
Hij lag gewoon op de plaats van de pijl!quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:49 schreef sanke_pizza het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat; Ik heb die stok daar zelf neergelegd.. Dus ja, ik zal ´m ff zelf weer op gaan halen![]()
Anyway, blijkbaar heeft iemand ´m toch gevonden.
Die bovenste heb ik gemaaktquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:48 schreef Rino het volgende:
[..]
Heb je fokstok 2 ooit gezien?
[afbeelding]
Komt de foto van de achterkant toch nog van pas:quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:34 schreef buzzer het volgende:
TT gefixt, en je bent de sleutelaanduiding vergeten.
Hebben ze Duiven verplaatst? Ik leef iig in een Nederland waarin Duiven in het Oosten ligt, of heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:39 schreef verzameldirk het volgende:
nou westerlingen, het verplaatsen zou veel sneller gaan daar bij jullie![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:10 schreef Laevid het volgende:
[..]
Hebben ze Duiven verplaatst? Ik leef iig in een Nederland waarin Duiven in het Oosten ligt, of heb ik iets gemist?![]()
Ik weet niet waar je precies woont, maar als je in Nieuwschans woont dan zijn er wel heel veel Westerlingen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:21 schreef verzameldirk het volgende:
[..]
Voor mij is iedere plaats ten westen van mijn woonplaats het westen.
![]()
Het Noorden begint toch ook in Zwolle. Daar stap je op de trein naar het (nog meer) Noorden en ben je al over de helft van de ritquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:21 schreef verzameldirk het volgende:
Net als dat het noorden voor velen al begint bij Zwolle
![]()
Op de Wiki staat bij ronde 3 een link naar het worddocument met de namen. Deze is al een poosje niet bijgewerkt, maar het meeste staat eropquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:16 schreef dujour het volgende:
is er toevallig nog een excel bestandje met alle namen?
Dat print ik hem weer even opnieuw uit.
Hij was nat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |