Heb je fokstok 2 ooit gezien?quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:36 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
SPAM op de fokstok!
Ja, ik weet dat; Ik heb die stok daar zelf neergelegd.. Dus ja, ik zal ´m ff zelf weer op gaan halenquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:25 schreef hooibaal het volgende:
Maar als jij het zo goed weet, be my guest en haal dat ding ff op joh.
Hij lag gewoon op de plaats van de pijl!quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:49 schreef sanke_pizza het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat; Ik heb die stok daar zelf neergelegd.. Dus ja, ik zal ´m ff zelf weer op gaan halen![]()
Anyway, blijkbaar heeft iemand ´m toch gevonden.
Die bovenste heb ik gemaaktquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:48 schreef Rino het volgende:
[..]
Heb je fokstok 2 ooit gezien?
[afbeelding]
Komt de foto van de achterkant toch nog van pas:quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:34 schreef buzzer het volgende:
TT gefixt, en je bent de sleutelaanduiding vergeten.
Hebben ze Duiven verplaatst? Ik leef iig in een Nederland waarin Duiven in het Oosten ligt, of heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:39 schreef verzameldirk het volgende:
nou westerlingen, het verplaatsen zou veel sneller gaan daar bij jullie![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:10 schreef Laevid het volgende:
[..]
Hebben ze Duiven verplaatst? Ik leef iig in een Nederland waarin Duiven in het Oosten ligt, of heb ik iets gemist?![]()
Ik weet niet waar je precies woont, maar als je in Nieuwschans woont dan zijn er wel heel veel Westerlingen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:21 schreef verzameldirk het volgende:
[..]
Voor mij is iedere plaats ten westen van mijn woonplaats het westen.
![]()
Het Noorden begint toch ook in Zwolle. Daar stap je op de trein naar het (nog meer) Noorden en ben je al over de helft van de ritquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:21 schreef verzameldirk het volgende:
Net als dat het noorden voor velen al begint bij Zwolle
![]()
Op de Wiki staat bij ronde 3 een link naar het worddocument met de namen. Deze is al een poosje niet bijgewerkt, maar het meeste staat eropquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:16 schreef dujour het volgende:
is er toevallig nog een excel bestandje met alle namen?
Dat print ik hem weer even opnieuw uit.
Hij was nat.
Dat geeft wel heel duidelijk aan wat sibculo isquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:55 schreef buzzer het volgende:
[..]
http://www.plaats.nl/?location=Sibculo&locationid=2286&relocated=sibculo.nl
je bent nu toch wel weer beter mag ik aannemen ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:51 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Sibculo![]()
zo'n 10km hier vanaf.![]()
Als ik niet ziek was ik er heengefietst.![]()
Kijk eens 1 post boven jequote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:31 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik ben er net geweest, DE FOKSTOK LIGT ER NIET MEER.
Ik ben bij alle 4 de plaatsnaamborden uitgestapt, en ik heb gekeken of die er lag.
Er lag helemaal niks!
Even voor Dujour waar ik ben geweest.
Plaatsnaamborden aan de Kloosterdijk! aan de Vleggedijk en de Gemeenteweg!
Ik vind dit echt niet leuk.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Kijk eens 1 post boven je
lol sorryquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:37 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Ik vind dit echt niet leuk.
Er gebeurt verdomme een hele week niks, wil jij hem ophalen, ligt die er verdomme niet meer.![]()
Ik ben echt zoo pissig.![]()
Maakt niet uit, maar jammer dat je het niet eerder had gemeld dat je hem al had, dan had ik er niet meer heen gehoeven.quote:
Ik ben net pas thuis, het is voor mij zo'n 3 tot 4 uur heen en terugquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:40 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Maakt niet uit, maar jammer dat je het niet eerder had gemeld dat je hem al had, dan had ik er niet meer heen gehoeven.![]()
Ik was zelf ook eens te laat en dat terwijl ik binnen 35 minuten na plaatsing van de foto's op internet terplaatse was. Dit was bij de plaats Noordwolde (Groningen). Na mij is Tara daar ook nog geweestquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:37 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Ik vind dit echt niet leuk.
Er gebeurt verdomme een hele week niks, wil jij hem ophalen, ligt die er verdomme niet meer.![]()
Ik ben echt zoo pissig.![]()
Dat klopt jaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik was zelf ook eens te laat en dat terwijl ik binnen 35 minuten na plaatsing van de foto's op internet terplaatse was. Dit was bij de plaats Noordwolde (Groningen). Na mij is Tara daar ook nog geweest![]()
ikke niet hoor, ik heb betere dingen te doen overdag.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:45 schreef Filay het volgende:
Trouwens Dujour? Op je foto ligt de Stok gewoon op de grond, toen ik er aan kwam zat de ketting echt om het ding heen gewikkeld en de stok was in de lucht. Verveelde je je dat je er zo'n mooi kunstwerk van gemaakt hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |