Wel apart dat de fietsers (op Ameland na) andere kanten op moeten dan de auto'squote:Op vrijdag 15 september 2006 03:21 schreef NoBody122 het volgende:
En nog even een overzichtsfoto van dit kruispunt bij nachte
http://members1.chello.nl(...)holwerd/dscf0006.jpg
Nee is logisch, die provinciale weg er tegenover (N357) heeft geen fietspad dus daar kun je met de fiets niet langsquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:59 schreef Laevid het volgende:
[..]
Wel apart dat de fietsers (op Ameland na) andere kanten op moeten dan de auto's![]()
Ja ik nam aan dat het ergens logisch moest zijn, maar zo extreem kom je ze ook niet elke dag tegen, omdat je zeg maar 3 richtingen hebt die precies allemaal een andere kant op wijzen bij het ene bord i.v.t. het andere bord. Maar het is altijd schandalig als je niet langs een weg mag fietsenquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:15 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Nee is logisch, die provinciale weg er tegenover (N357) heeft geen fietspad dus daar kun je met de fiets niet langs
Of de sleutel door mensen laten verplaatsen naar een nieuw naamplaatsbord, waar veel Fok!'ers bij wonen zodat ze het in de gaten kunnen houdenquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:36 schreef Laevid het volgende:
[..]
Ja ik nam aan dat het ergens logisch moest zijn, maar zo extreem kom je ze ook niet elke dag tegen, omdat je zeg maar 3 richtingen hebt die precies allemaal een andere kant op wijzen bij het ene bord i.v.t. het andere bord. Maar het is altijd schandalig als je niet langs een weg mag fietsen![]()
Nu nog de grote vraag waar o waar is die sleutel heen. Volgende keer een camera erbij hangen![]()
Nee joh, dat is juist tof voor hem. Zeker met dit warme weer is een koel zeebriesje aangenaamquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:23 schreef maok het volgende:
Arm stokkie, nou moet ie nog langer in Friesland blijven
is het gelukt?quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:13 schreef hornage het volgende:
euj maar iemand een metaaldetector? Of iemand anders een goed idee?
ik ga er denk ik ongeveer om 1730 nog ff heen vanuit Leeuwarden dus als iemand meewilt of af wilt spreken? Of iemand die een betonschaar oid heeft?
In ieder geval een mooie laatste rustplaatsquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:35 schreef NoBody122 het volgende:
En daarmee loopt deze topicreeks vast en zal de Fok!-stok eeuwig rusten in Holwerd
je moet blij zijn dat ie nog leeftquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:13 schreef RedFever007 het volgende:
omg, M'n FOK!stok wat doe je![]()
Nadat ie eerst 'geleend' was nu weer dit![]()
Tofquote:Op zondag 17 september 2006 18:59 schreef GizartFRL het volgende:
Zonder sleutel is de stok toch losgekomen van Holwerd.
Een breekijzer bleek een juiste surrogaatsleutel.
De ketting is dus gehavend uit de strijd gekomen.
Nu eerst kijken of ik een nieuw slot heb.
Anders moet ik er morgen eerst even een kopen.
Denk dat ie morgen op 10 minuten rijden van Drachten ligt.quote:Op zondag 17 september 2006 19:45 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Tof
Waar ga je hem heen brengen?
Ok da's voor mij te ver rijden, speciaal daarvoorquote:Op zondag 17 september 2006 20:11 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Denk dat ie morgen op 10 minuten rijden van Drachten ligt.
Zal nog even een foto maken van de schade overigens.![]()
Inderdaad,quote:Op maandag 18 september 2006 08:37 schreef Peterselieman het volgende:
Mooi dat de stok toch weer onderweg is, ondanks het ontbreken van een sleutel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |