Die mag vervangen worden door "De a.s."quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:12 schreef fanneke het volgende:
Kan dat 'Periode' niet uit de TT?
Puur eigen belang van jullie natuurlijkquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:28 schreef Trevor het volgende:
Gefeliciteerd Bosschenaren!
We hebben ons best gedaan!
Twijfel ik ook niet aanquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:31 schreef Trevor het volgende:
Natuurlijk! Maar de felicitaties zijn oprecht hoor!
Van mij mag je.quote:Hopelijk pakken wij de volgende
Mooi stukje historie Tong, ik herinner me nog dat van Grinsven ooit een gelijkspel uit het vuur sleepte, door thuis tegen Roda, bij een stand van 0-1, mee naar voren te gaan, en alsnog een punt voor DB pakte door gewoon de gelijkmaker erin te koppen.quote:"Mooie" anekdote uit de oude doos.
In, ik schat 1979 ofzo, FC den Bosch had genoeg aan een overwinning tegen Amersfoport de nummer laatst, om de periodetitel te winnen. 90ste minuut nog 0-0 ballen op de paal en lat je kent dat wel. Jan van grinsven mee naar voren. Counter van Amersfoort en we verliezen met 0-1
Wie verlaat er dan ook eerder het stadion?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mooi stukje historie Tong, ik herinner me nog dat van Grinsven ooit een gelijkspel uit het vuur sleepte, door thuis tegen Roda, bij een stand van 0-1, mee naar voren te gaan, en alsnog een punt voor DB pakte door gewoon de gelijkmaker erin te koppen.
Wijzelf, pessimisten als we zijn, hadden al een paar minuten daarvoor het stadion verlaten, en kwamer er dus pas achter dat DB niet had verloren toen we naar studio sport keken.![]()
Jullie verdienen de volgende ook gewoon, Veendam is een verdomd moeilijk team om te verslaan, dat bleek vanavond wel weer. Succes verder.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:31 schreef Trevor het volgende:
Natuurlijk! Maar de felicitaties zijn oprecht hoor!
Hopelijk pakken wij de volgende
Diegenen die denken slim te zijn op de parkeerplaats.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wie verlaat er dan ook eerder het stadion?
Dan na de match liever nog een paar pinten drinken en dan naar de parking!quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Diegenen die denken slim te zijn op de parkeerplaats.![]()
Op KV hebben ze Maes en bij Roda bavaria-water. Benieuwd wat ze zondag op Union hebben maar we gaan een beetje offtopicquote:
Welke rol werd Veendam door de kenners dit seizoen toegedicht ? Hoorden ze bij de kanshebbers voor een periodetitel ?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:55 schreef Trevor het volgende:
Tnx!
Ik heb voor het eerst in jaren ook het gevoel dat het team structureel goed zal presteren.. ik denk dat Veendam hoog gaat eindigen!
Offtopic bestoat nie in Bossche topics, doar word hoe dan ok teveul in geproat.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:00 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Op KV hebben ze Maes en bij Roda bavaria-water. Benieuwd wat ze zondag op Union hebben maar we gaan een beetje offtopic
Ik heb geen kenner gehoord die voorspelde dat Veendam een periode zou pakkenquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Welke rol werd Veendam door de kenners dit seizoen toegedicht ? Hoorden ze bij de kanshebbers voor een periodetitel ?
fel. Maar verder konden ze er niet veel van eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:07 schreef methodmich het volgende:
Netjes gedaan heren!
Hoe was Cambuur??
Het blijft een bijzonder verhaalquote:Klopjacht na karatetrap; toeschouwer schopt speler bewusteloos.
Na het bierblikje bij PSV, de asbak bij NAC en het mes in Groningen, heeft nu ook het Bossche stadion De Vliert zijn symbool van toeschouwersterreur. Een perfect uitgevoerde karatetrap van een Bossche toeschouwer vloerde Amersfoort-aanvaller Ton Gruters en was voor diens medespelers aanleiding tot een massale klopjacht op de dader. Menig speler van Amersfoort ontpopte zich als een bedreven vuistvechter. Toen ze op het veld terugkeerden van hun wraakneming op de sintelbaan had scheidsrechter Folmer al besloten een korte pauze in te lassen. De vechtpartij ontstond na 14 minuten in de 2e helft bij een stand van 2-0 in het voordeel van FC Den Bosch. Aanleiding was een overtreding van Jef de Neeling op wederom een achillespees, in dit geval die van Cor Adriaanse. De maat was blijkbaar vol voor doelman Van der Pluijm, die zich repte vanuit zijn doel naar de zijkant, ter hoogte van “Vak M”. De Neeling werd bestraft met een gele kaart, net als Van der Pluijm; zijn eerste in 15 jaar betaald voetbal. Folmer: “Vanwege het uit zijn doel komen om een speler weg te duwen”. “Nee”, reageerde Van der Pluijm: “Ik was het zat, al die overtredingen. Ik stond me al een uur te ergeren, want de scheidsrechter trad maar niet op. Dat wilde ik hem als aanvoerder even laten weten, mag dat?”.
Het misbaar van Van der Pluijm werd door Amersfoort’ penningmeester Hans Vahstal gretig aangegrepen om de Bossche doelman als “zondebok” aan te wijzen. Vahstal, tevens sponsor, merkte – niet geheel vrij van provocaties – op: “Wij overwegen bij de KNVB een klacht in te dienen tegen Van der Pluijm. Hij was de aanstichter. Van der Pluijm is in Den Bosch een autoriteit. Die bespeelt het publiek en heeft, door als een idioot uit zijn doel te rennen, de hele rel veroorzaakt. Wij willen ook dat de wedstrijd wordt overgespeeld. De omstandigheden, waaronder het laatste half uur is gespeeld waren volstrekt onaanvaardbaar. De wedstrijd was niet langer reglementair nadat Gruters moest uitvallen door die trap van een supporter.”
De trap trof Gruters, hoewel die eigenlijk voor De Neeling, de dader in dat geval, was bestemd. De Neeling haalde op zijn beurt zijn gram door met enkele ploeggenoten de bewuste toeschouwer stevig af te rossen. Totdat er plotseling een einde aan kwam. De Neeling: “Toen wij die vent goed te grazen hadden genomen op de sintelbaan was iemand anders bezig over de omheining te klimmen met een groot kapmes. Toen zijn we gauw naar het veld teruggegaan”.
Tot arrestatie werd zaterdagavond niet overgegaan. De toeschouwer die de karatetrap uitdeelde, vluchtte de tribune op en verdween daar in de massa. Hij heeft zondag een bekentenis afgelegd bij de Bossche politie en diende zelf ook een aanklacht wegens mishandeling in tegen aanvoerder Kraak en doelman Van der Meer.
Ton Gruters had zaterdagavond al aangifte gedaan van “zware mishandeling”.
tjezum, wat een verhaal. Daar kun je drie seizoenen GTST mee vullen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het blijft een bijzonder verhaal![]()
Jammer genoeg niet meer. Ik heb 4 plakboeken vol artikelen en foto's van alles wat met voetbalrellen te maken heeft, en twee daarvan zijn voornamelijk van DB, maar die wedstrijd was nog van voor de tijd dat ik dat ging bijhouden. Ik heb die bewuste foto op het behang van mijn slaapkamer geplakt, dus die is na verloop van tijd verloren gegaan.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:12 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb er ooit een foto van gezien geloof ik. Heeft iemand die soms nog ergens?
D'n Blauwe is tof.
Wie ?quote:Op zondag 10 september 2006 16:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
A.s. vrijdag gaan jullie eraan![]()
![]()
![]()
Komen de rood witten uit Maastricht op bezoek![]()
Daar staat vast nog wel wat in over die lelijke rel bij Veendam in 1999...quote:Op zondag 10 september 2006 16:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet meer. Ik heb 4 plakboeken vol artikelen en foto's van alles wat met voetbalrellen te maken heeft, en twee daarvan zijn voornamelijk van DB, maar die wedstrijd was nog van voor de tijd dat ik dat ging bijhouden. Ik heb die bewuste foto op het behang van mijn slaapkamer geplakt, dus die is na verloop van tijd verloren gegaan.
Is na zijn tijd. Van de FCDB fokkers was daar volgens mij alleen DG bij.quote:Op zondag 10 september 2006 19:27 schreef Trevor het volgende:
[..]
Daar staat vast nog wel wat in over die lelijke rel bij Veendam in 1999...
Daar heb ik dan weer een aardig naslagwerkje vanquote:Op zondag 10 september 2006 19:27 schreef Trevor het volgende:
[..]
Oja, had je ze niet kunnen bewaren tot eind april?quote:Op zondag 10 september 2006 00:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Phakkelen bij Aankomst spelers
[[url=http://xs206.xs.to/xs206/06360/Photo-0016.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Met dank aan Yeahinho
Nee, zoals al eerder gezegd hier, toen woonde ik niet eens meer in DB, het werd allemaal een beetje de ver van mijn bed show voor me, en bovendien was ik niet meer geinteresseerd in elk weekend vast te zitten en daar dan ook nog eens artikelen over te bewaren.quote:Op zondag 10 september 2006 19:27 schreef Trevor het volgende:
[..]
Nee, die uitwedstrijd heb ik toevallig overgeslagen. Net als de wedstrijd tegen Helmond Sport met de rellen in de sneeuw. Beiden in hetzelfde seizoen.quote:Op zondag 10 september 2006 20:19 schreef Yeahinho het volgende:
Klopt, en heel misschien Lady (of Rean?), maar ik denk het niet.
Ja kom zeker nog een keer langs! Heb alleen zo weinig tijd.quote:Op maandag 11 september 2006 01:50 schreef Hathor het volgende:
Als iemand ze een keer wil bekijken dan moeten we maar eens wat afspreken.
Een mooi jaartje was datquote:Op maandag 11 september 2006 07:05 schreef Reanimatie.com het volgende:
[..]
Nee, die uitwedstrijd heb ik toevallig overgeslagen. Net als de wedstrijd tegen Helmond Sport met de rellen in de sneeuw. Beiden in hetzelfde seizoen.
Wat ben je van plan dan???quote:Op maandag 11 september 2006 15:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Om de een of andere reden verwacht ik dit jaar weer iets.
Dat zou best eens kunnen, ik was van plan om ook weer eens te gaan.quote:Op maandag 11 september 2006 15:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Om de een of andere reden verwacht ik dit jaar weer iets.
Het is wel veel veranderd hoor. Weinig jongens nog uit jouw tijd.quote:Op maandag 11 september 2006 17:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen, ik was van plan om ook weer eens te gaan.![]()
Ow...dan heb ik me gek laten praten door een paar gasten, die zeiden dat het wel moest. Nou ja, beter zo.quote:Op maandag 11 september 2006 20:57 schreef Yeahinho het volgende:
Ben je gek. Bij bijna alle wedstrijden (behalve TOP thuis) kun je zonder CC een kaartje aan de kassa kopen.
Weet ik niet, ik kom regelmatig in DB, maar dat is dan om bij kenissen op visite te gaan en heb ik over het algemeen geen flauw idee wie of wat er spelen, maar ik hou het de laatste tijd een beetje beter in de gaten, dus ik zal een keer een leuke wedstrijd uitkiezen. Spelen ze dit seizoen meestal op vrijdag ?quote:Op maandag 11 september 2006 23:25 schreef Yeahinho het volgende:
Vorig jaar was dat nog wel het geval geloof ik. Het jaar daarvoor sowieso zowat elke wedstrijd.
Ajax-thuis of Omniworld-thuis is natuurlijk ook wel een wereld van verschil.
Wanneer kunnen we je bewonderen in de Vliert?
Ja. Alleen tegen Top is op een zondag en tegen RBC op een maandag.quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik kom regelmatig in DB, maar dat is dan om bij kenissen op visite te gaan en heb ik over het algemeen geen flauw idee wie of wat er spelen, maar ik hou het de laatste tijd een beetje beter in de gaten, dus ik zal een keer een leuke wedstrijd uitkiezen. Spelen ze dit seizoen meestal op vrijdag ?
Ik was er wel, maar heb er eik helemaal niks van.quote:Op zondag 10 september 2006 20:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer een aardig naslagwerkje van
Nou, eigenlijk ben ik op de M-side begonnen. Toen wij nog knulletjes van 15-16 waren zat iedereen daar zo'n beetje. Hebben we nog de bekerwedstrijd tegen FC Utrecht meegemaakt waarbij het zo hard regende. De Utrecht fans zaten op H, en begonnen over de hekken te klimmen om voor de regen te schuilen vermoed ik, maar de Bosschenaren dachten daar anders over en begonnen gelijk te meppen. In eerste instantie hadden die van Utrecht geen kwaad in de zin, maar dat draaide dus snel om, en er is toen over de hele M tribune flink gevochten.quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja dat weten we wel, Wanneer ging jij eigenlijk weg uit Den Bosch/ niet meer bij de FC kijken? De M-side heb jij niet meer meegemaakt of wel?
Ik heb die SBS uitzending op band.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:33 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik was er wel, maar heb er eik helemaal niks van.
Heb je het over krantenknipsels of over video?
Maat van mij had toen een camera bij, maar is 't bandje kwijt.
Dus als je wat beelden hebt.....
Ik ben in de jaren 70 en 80 vele uitwedstrijden (en zowat alle thuiswedstrijden) van FC geweest. Vele daarvan met de eerder hier genoemde supportersvereniging 'De Beren'.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Er zijn wel meer mensen die het niet zo op de Fons hebben. Vooral de wat ouderen.
Tuurlijk had ik al vaker verteld.Maar er zijn weer nieuwe users bij die het nog niet wistenquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:38 schreef Yeahinho het volgende:
Laat me raden, op de fiets vanuit Zaltbommel met de zelfgemaakte zwart-witte vlaggen achterop?
Tong is zover ik weet een ander soort (pet en sjaal-)supporter geweest, dus die heeft ook weer andere verhalen.
Dan is het de nacompetitie van 1981 geweest. Toen zat Heerenveen erbij.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:42 schreef Hathor het volgende:
Je zit ernaast fanneke. Het was Heerenveen en geen Cambuur. De reden dat ik dit nog 100% zeker weet is omdat dat de allereerste keer was in mijn leven dat ik in het Brabants Dagblad heb gestaan, omdat ik gearresteerd was in Heerenveen en tijdens de wedstrijd op het bureau heb gezeten. Ik was toen pas 15 en mijn ouwe heer verbood me het restant van de nacompetitie mee te gaan naar uitwedstrijden. Ik mocht nog wel naar thuiswedstrijden van hem trouwens. Ik heb het krantenknipsel nog als bewijs.![]()
Winnen daar ja, en dan later de periodetitel verspelen door thuis van FC Amsterdam te verliezen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:02 schreef tong80 het volgende:
Was je er ook bij bij Cambuur uit Hathor. Toen het zo sneeuwde ? Ik stond toen met m'n kop in de jkrant.
Met het ongekende aantal van 10.000 man op de tribune.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:21 schreef fanneke het volgende:
[..]
Winnen daar ja, en dan later de periodetitel verspelen door thuis van FC Amsterdam te verliezen.![]()
Sorry, mijn fout, ik begon er zelf ook al aan te twijfelen. Ik weet niet eens meer hoeveel promoties en degradaties ik heb meegemaakt. Was dat diezelfde nacompetetitie waarin we twee keer achter elkaar met 3-0 van MVV wonnen ?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:20 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dan is het de nacompetitie van 1981 geweest. Toen zat Heerenveen erbij.
We verloren dat jaar toen bij De Graafschap(die promoveerde uiteindelijk) met 2-0, 2x Boudewijn de Geer.
DS '79 zat er toen ook bij. VVV en MVV niet. dat was weeer in 1983.
Ik geloof dat Cambuur zo'n beetje het enige stadion van Nederland is waar ik nog nooit geweest ben, Groningen ook niet geloof ik, maar dat was het dan wel.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:02 schreef tong80 het volgende:
Was je er ook bij bij Cambuur uit Hathor. Toen het zo sneeuwde ? Ik stond toen met m'n kop in de jkrant.
Je kunt ons boek kopenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:15 schreef Superheld het volgende:
Vind die verhalen ook wel tof, ook al gaat het niet over mijn clubje en zijn supporters dan.
Moet je meer mee doen hathor![]()
Met korting natuurlijkquote:
In feite heb ik er ook meer mee gedaan, door alle artikelen en foto's uit die tijd te bewaren in plakboeken, dat zijn als het ware gewoon hooligan documenten geworden. Leuk voor het nageslacht.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:15 schreef Superheld het volgende:
Vind die verhalen ook wel tof, ook al gaat het niet over mijn clubje en zijn supporters dan.
Moet je meer mee doen hathor![]()
Hoor bij ons ook wel eens verhalen over 'vroegah', dan blijft het zonde dat 'wij' (de 'jongeren') dat nooit meer hebben meegemaakt.. Zoals dat ze naar doetinchem gingen, er nooit aankomen waren omdat de hele trein was verbouwd voor arnhem en er dan mee weg komen.. etc etc
Schitterend en snap dat het in het oude stadion was, in het nieuwe kan er bijna geen flikker meer...en zit er op de b-side weinig harde kern meerquote:Op donderdag 14 september 2006 22:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
In feite heb ik er ook meer mee gedaan, door alle artikelen en foto's uit die tijd te bewaren in plakboeken, dat zijn als het ware gewoon hooligan documenten geworden. Leuk voor het nageslacht.![]()
Aan NAC bewaar ik trouwens ook een bizarre herinnering. Normaal zitten die van de B-side aan de lange zijde, maar voor de gelegenheid was een deel naast het uitvak komen zitten. Nou wilde het geval dat er een bij ons iemand een toiletpot (!) had weten los te wrikken uit een wc ergens buiten het stadion, en die had hem vervolgens....eh....gesplitst in grote witte brokken porselein. Leuk om mee te gooien en zo.Nou is het nog altijd zo geweest dat als je iets gooit, je het meestal terug kan verwachten, en dat gebeurde dus ook. Ik heb zo'n beetje de hele eerste helft moeten missen, omdat ik steeds op mijn hoede moest zijn voor rondvliegende stukken wc pot.
Dat soort dingen blijven je altijd bij.
Kan iemand zich trouwens nog het staaf incident herinneren bij PSV ? Daar heb ik echt unieke foto's van, gemaakt door studenten die een soort project van ons aan het maken waren, en alles perfect hebben weten vast te leggen. Ik zal es iemand opzoeken met een scanner, zodat ik ze ook hier kan posten, er zitten echt klasse foto's tussen, o.a van een agent die van het vak komt aflopen met de bewuste staaf in zijn hand. s'Maandag's kopte de Telegraaf "moordwapen van voetbalsupporter" levensgroot op de voorpagina.
Die 2 die die staaf dat vak in gooiden.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:52 schreef Hathor het volgende:
Ik ben bang dat ik het even niet kan volgen.![]()
Thanks TerroRobbie!quote:Op donderdag 14 september 2006 14:55 schreef TerroRobbie het volgende:
http://rapidshare.de/file(...)ooligans.nl.wmv.html
Daarin zitten nog een paar stukjes van in Veendam tegen Groningen.
Ja, en ze speelden geloof ik allebei in de jeugd van PSV, dat was niet echt goed voor hun carriere.quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die 2 die die staaf dat vak in gooiden.
Dat eerste mag van mij gebeuren, dat 2e gebeurd simpelweg niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:13 schreef Afunados het volgende:
Kom vanavond met de auto met wat vrienden, verwacht zo'n 250 mensen in het uitvak. én een gelijkspel
Ik iig wel, weet niet hoe het met Dave, die is gister zowat door zijn rug gegaanquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:09 schreef Yeahinho het volgende:
Is de rij boven me weer compleet gevuld?
Laat maar helemaal verkeerd gelezen, je hebt gelijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:09 schreef Yeahinho het volgende:
Hathor, dit is echt lache om te lezen.
250 man van MVV zou netjes zijn, veel meer dan het gemiddelde aantal uitsupporters dat je in Den Bosch ziet. Wij gaan echter wel gewoon winnen, zoals DG al zegt.
De enige vergelijking die ie maakt is die met andere bezoekende clubs bij onsquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vreemde vergelijking natuurlijk. Wij hebben daar ook altijd minstens zoveel.
Had het al ge-editquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De enige vergelijking die ie maakt is die met andere bezoekende clubs bij ons
Dus je bent er vanavond?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:17 schreef Hathor het volgende:
. Van mij mag het voetbal beginnen.
Nee, dat niet, op TV bedoel ik. Ik ben op het moment zo moe dat ik niet eens zin meer heb om uit mijn stoel te komen. Naast mijn normale werk als glazenwasser heb ik deze week ook nog eens drie avonden moeten invallen voor allerlei kantoorschoonmaakwerkzaamheden. Als ik nou nog in de trein zou moeten stappen lig ik waarschijnlijk al te pitten voordat ik bij Culemborg zit.quote:
Mjah, die bedoel ik ook niet, gewoon die jongens waar ik nu nog steeds contact mee heb. Bennie v.d Horst en Danny Maas zijn ook DB supporters die vaak zijn geweest, maar nu alweer een tijdje droog staan. Die komen uit mijn ouwe buurt, west 2.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Die rooie H. heb ik dit seizoen nog niet gezien. Gaat niet meer geloof ik.
Kan ik het denk ik wel mee eens zijnquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:21 schreef fanneke het volgende:
3 punten zijn binnen. Daar is alles mee gezegd. MVV verdiende meer.
Gooi hem er maar in want Coutinho blijft bezigquote:En is die Mäenpäa wat???
Nou 1-7 verliezen mag hier wel vermeld worden.quote:
Slaat nergens op wat je zegt tong. Het interesseert me vrij weinig wat Helmond doet, en als me dat al interesseert, dan zijn daar andere topics voor.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou 1-7 verliezen mag hier wel vermeld worden.
vanavond weer een beslissende assist (de 2-1).quote:
ik hoop dat je dat cynisch bedoelt...quote:
Punt was wel verdiend geweest voor jullie, ja.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:16 schreef Afunados het volgende:
Puntje voor ons was verdient geweest, maar helaas. Wel leuke pot gezien, in Maastricht pakken wij de punten![]()
Vanavond was hij naar mijn mening de MOTM. Twee prachtige ballen uit de kruising gehaald. Voor het eerste dat de keeper van de tegenstander beter speelt dan onze v.d Ban. Misschien speelt hij verder maar matig, maar vanavond heeft hij jullie wel de drie punten bezorgd.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:20 schreef fanneke het volgende:
[..]
ik hoop dat je dat cynisch bedoelt...![]()
[..]
Punt was wel verdiend geweest voor jullie, ja.
Voor jou de volgende keer kindervuurwerk?quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Fakkelen was ook wel kicken, behalve dan die gaten in mn shirt en arm.
Dat kan ik me nog wel herinneren ja, was dat ook niet dezelfde wedstrijd dat ze het licht uitdeden en met die reclame borden met gekke jan?quote:Op donderdag 14 september 2006 22:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Aan NAC bewaar ik trouwens ook een bizarre herinnering. Normaal zitten die van de B-side aan de lange zijde, maar voor de gelegenheid was een deel naast het uitvak komen zitten. Nou wilde het geval dat er een bij ons iemand een toiletpot (!) had weten los te wrikken uit een wc ergens buiten het stadion, en die had hem vervolgens....eh....gesplitst in grote witte brokken porselein. Leuk om mee te gooien en zo.Nou is het nog altijd zo geweest dat als je iets gooit, je het meestal terug kan verwachten, en dat gebeurde dus ook. Ik heb zo'n beetje de hele eerste helft moeten missen, omdat ik steeds op mijn hoede moest zijn voor rondvliegende stukken wc pot.
Dat soort dingen blijven je altijd bij.
Maar het bleek wel dat jullie niet konden scoren zonder de hulp van de scheids.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:16 schreef Afunados het volgende:
Puntje voor ons was verdient geweest, maar helaas. Wel leuke pot gezien, in Maastricht pakken wij de punten![]()
Was het geen penalty dan? Vanuit het uitvak leek het er toch echt op dat Miceli net eerder bij de bal was, en vanachter aangetikt werd door een Bossche verdediger.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar het bleek wel dat jullie niet konden scoren zonder de hulp van de scheids.
En vanaf mijn kant speelde ie duidelijk de bal, iets wat werd bevestigd door de TV beelden.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:25 schreef Afunados het volgende:
[..]
Was het geen penalty dan? Vanuit het uitvak leek het er toch echt op dat Miceli net eerder bij de bal was, en vanachter aangetikt werd door een Bossche verdediger.
Oh, nou ja, dan was het dus wederom een fout van Bossen..quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En vanaf mijn kant speelde ie duidelijk de bal, iets wat werd bevestigd door de TV beelden.
idd, die vent mag spontaan zijn fluit inslikkenquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:29 schreef Afunados het volgende:
[..]
Oh, nou ja, dan was het dus wederom een fout van Bossen..
Dat had ie nu alquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Voor jou de volgende keer kindervuurwerk?
Ja inderdaad, dat was die wedstrijd. Die borden werden los getrokken en op het veld gegooid. Van licht uitdoen staat me niks meer bij, maar bij mij was waarschijnlijk zelf het licht al uit vanwege een teveel bier of zo.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:32 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Dat kan ik me nog wel herinneren ja, was dat ook niet dezelfde wedstrijd dat ze het licht uitdeden en met die reclame borden met gekke jan?
Lekker wijf wel, maar wat zat ze te giechelen de hele tijd ? Zat Fred haar onder de tafel soms te kietelen of zo ?quote:
Lol! En dat bepaal je aan de hand van?quote:Op maandag 18 september 2006 20:08 schreef Yeahinho het volgende:
Ten eerste heb je geen icoontje, en ten tweede staat er 'de meest fanatieke fokkers' en daar hoor jij niet bij.
Wat is dat nou voor vraag? Gewoon aan de hand van de inbreng die je hebt in dit topic. Jij komt eens in de 10 delen langsgewaaid, dus hoor je niet bij de meest fanatieke fokkers lijkt me.... tekeningetje erbij nodigquote:Op maandag 18 september 2006 20:12 schreef Maichel het volgende:
[..]
Lol! En dat bepaal je aan de hand van?![]()
Jouw icoontje???quote:Op maandag 18 september 2006 20:07 schreef Maichel het volgende:
Mede bosschenaren,
En toch vind ik dat mijn icoon ook in de OP moetIk fok wel niet zo vaak, maar ben wel een die hard FCDB'er
Ik ga ook weer eens een keertje mee uit, mag mijn icoontje er nu wel in blijvenquote:Op maandag 18 september 2006 20:19 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor vraag? Gewoon aan de hand van de inbreng die je hebt in dit topic. Jij komt eens in de 10 delen langsgewaaid, dus hoor je niet bij de meest fanatieke fokkers lijkt me.... tekeningetje erbij nodig.
En morgen gaan ik, TR, en Lady (toch?) naar Apeldoorn. DG gaat altijd als ie kan, maar moet werken. De kans dat Rean gaat is ook redelijk groot, maar ik weet niet of het zo is.
Jij komt nog maar net kijken toch?quote:Op maandag 18 september 2006 20:49 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik ga ook weer eens een keertje mee uit, mag mijn icoontje er nu wel in blijven![]()
Ik ken wel een ballenjongen die het veld komt inrennenquote:Op zondag 17 september 2006 13:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Ballenjongen voor de M-side is ook coolIPV de bal te geven of te gooien, met een stalen gezicht, heel rustig naar de speler toelopen en hem dan ook nog op de grond neerleggen
Was dat tegen Roda? Nee toch?quote:Op maandag 18 september 2006 21:04 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik ken wel een ballenjongen die het veld komt inrennen
Jawel. Toen de Vliert nog 2 tribunes hadquote:Op maandag 18 september 2006 21:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Was dat tegen Roda? Nee toch?
Volgens mij was dat een zaterdag. De uitslag weet ik niet meer, het was volgens mij wel een gelijkspel na een dramatisch slechte wedstrijd.quote:Op maandag 18 september 2006 21:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Weet alleen nog dat het een avond wedstrijd was, dus zat aan de vrijdag te denken. 2-2 toch?
Ja ik ga morgen ook naar Haaksbergen (dus niet naar Apeldoorn want dat is vrijdag pas). Vrijdag in Apeldoorn ben ik ook van de partij (op het uitvak dit keerquote:Op maandag 18 september 2006 20:19 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor vraag? Gewoon aan de hand van de inbreng die je hebt in dit topic. Jij komt eens in de 10 delen langsgewaaid, dus hoor je niet bij de meest fanatieke fokkers lijkt me.... tekeningetje erbij nodig.
En morgen gaan ik, TR, en Lady (toch?) naar Apeldoorn. DG gaat altijd als ie kan, maar moet werken. De kans dat Rean gaat is ook redelijk groot, maar ik weet niet of het zo is.
Vanuit dat oogpunt was mijn reactie in eeste instantie ook gepostquote:Op maandag 18 september 2006 21:57 schreef Hathor het volgende:
Das nog niks, ik heb dit weekend een ballenjongen gezien die voor de gein de bal in het doel trapte, en de scheids keurde hem gewoon goed. Was nog de winnende treffer ook.![]()
Alleen niet dit seizoen, hoogstens dan als invaller/vervanger vanwege blessures of schorsingen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Die krijgt zijn kansen echt nog wel hoor.
Moet je niet zeggen. Ik heb toch een paar keren meegemaakt dat de beker de krenten in de pap waren. Ik zal nooit die bekerwedstrijd vergeten waarin DB PSV uitschakelde na strafschoppen (Gullit en Koolhof mistten, Kaiser scoorde de winnende), om vervolgens in de halve finale onderuit te gaan tegen Den Haag, waar we notabene in het gewone seizoen twee keer van wonnen. Om nog maar te zwijgen over de bekerfinale in de Kuip tegen Feyenoord. De avond tevoren nog op een houseboot lopen feesten op de Waal, de volgende dag zo strak als een pier op de tribune. Prachtige tijden waren dat, ondanks dat we verloren.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Hopelijk spelen die kutboeren niet te lomp. Van mij mogen ze er best uit. Kunnen ze tenminste alles op de competitie richten, beker winnen we toch nooit.
Wil wel gaan, maar zowat niemand gaat... Hopen dat ik morgen nog vervoer kan fixen.
En daarmee had je EC voetbal gehaald aangezien ajax de finale haalde.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:51 schreef Hathor het volgende:
om vervolgens in de halve finale onderuit te gaan tegen Den Haag, waar we notabene in het gewone seizoen twee keer van wonnen.
Nope, dat was alleen voor de daarop volgende jaren. kan er naast zitten maar volgens mij was het 2 jaar schorsingquote:. Nou weet ik alleen niet of dat nog geldt ja of nee, weet iemand hier iets van ?
Zou ook voor het eerst zijn sinds tijden, reken er trouwens maar niet op dat wij zomaar daar naar toe mogen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Eagles hierheen zonder buscombi ?!
Ja dit is pas mijn eerste seizoen...quote:Op maandag 18 september 2006 20:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij komt nog maar net kijken toch?![]()
NEPPERD!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:28 schreef Yeahinho het volgende:
Oja, morgen is HSC nog![]()
.
Daar ga ik dus niet heen. Wordt toch een kutpotje en is veel te ver enzo.
Hoe zit het uitvak nu dan? Nog altijd op de plek van de laatste FCDB-Roda?quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Als dat niet nog een keer flink misgaat met dat nieuwe geimproviseerde uitvak van ze, weet ik het ook niet meer![]()
![]()
Bij Eagles bedoel ik.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hoe zit het uitvak nu dan? Nog altijd op de plek van de laatste FCDB-Roda?
Foutje.quote:
Je bent me voorquote:
quote:Schijnbaar krijgt onze Finse goalie vanavond zijn eerste kans om zich te bewijzen!! Coutinho heeft last van z'n lies en had het niet zo naar z'n zin op kunstgras.. We zullen zien!
We hadden ze niet gelegd, maar met een draad aan elkaar bevestigd, als daar iemand doorheen zou lopen of op zou stappen....BOEMMMM. Een echte boobytrap.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:57 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Tegen Den Haag verloren ze toen met 3-0 ja, als ik me niet vergis was dat toen ook dat ze die bommen op het vak van Den Haag gelegd hadden, maar weet het niet zeker meer.
En volgens mij was het idd 2 jaar uitsluiting of zelfs 3 jaar.
Kut knvb... we hadden toen nog makkelijk gelijk kunnen maken in de laatste 10 minuten.
Was wel prachtig, met die volle treinstellen daar bij de kuip aan komen, ik geloof iets van 5000 man en dat we niet meer kaarten kregen..
Kan me nog herinneren dat jullie bus werd stilgezet en de deuren opengingenquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Als dat niet nog een keer flink misgaat met dat nieuwe geimproviseerde uitvak van ze, weet ik het ook niet meer![]()
![]()
Weinig eigenlijkquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:16 schreef Hathor het volgende:
En toen ?
Ja zou best kunnen hoor, maar mij staat echt iets bij dat we iets van 5000 kaarten hadden gehad... En idd zullen er toen ook wel bussen gereden hebben.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
We hadden ze niet gelegd, maar met een draad aan elkaar bevestigd, als daar iemand doorheen zou lopen of op zou stappen....BOEMMMM. Een echte boobytrap.
Was vrij professioneel opgezet, en dat vond de politie ook. Diegenen die ervoor gearresteerd waren kregen vragen of ze soms sympathie hadden voor de IRA en zo.![]()
Overigens...in die trein naar de kekerfinale zaten beduidend minder man dan jij nu aanhaalt, meer 500 denk ik. Er zullen ongetwijfeld nog busreizen en zo zijn geweest, maar de echte fans die er altijd bij waren zaten gewoon allemaal in die trein. Meer dan 500 man hebben we trouwens nooit op de been gebracht, dus die keer ook niet.
Hehehe...hoop dat ie beter keept dan Coutinho. Coutinho is op zich wel ok, maar die risico's soms.....quote:
Maakt niet uit toch? Hij doet het ook goed als achtergrond op mn telquote:Op maandag 18 september 2006 20:48 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Jouw icoontje???
Denk toch echt dat ik die gemaakt heb![]()
idd. Er lopen bij de amateurs dus ook al matennaaiers rond.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Vond die elleboog eigenlijk nog wel meevallen.
Mooi man was dat.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat jullie bus werd stilgezet en de deuren opengingen![]()
Dank je. Denk dat er een hooguit 20 bosschenaren waren (ruim geschat).quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel respect dat ze geweest is.
Lijkt mij niet, al raakte ie hem niet vol de intentie was er zeker denk ik en hij benadeelde zijn ploeg behoorlijk.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Wau intern ook nog straffen lijkt me wat overdreven trouwens.
Nou hij raakte hem dus wel degelijk vol tegen zn kin. Hoorde de tanden van de tegenstander tegen elkaar slaan. Zoals ik al eerder schreef, het gebeurde precies voor ons en hij deed het wel degelijk express.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Lijkt mij niet, al raakte ie hem niet vol de intentie was er zeker denk ik en hij benadeelde zijn ploeg behoorlijk.
Ik hoop dat ie zo snel mogelijk wordt geschorst met het oog op het programma in oktober.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Op welke termijn wordt zo'n schorsing bekend? Ik neem aan voor vrijdag?
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 20 september 2006 12:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie zo snel mogelijk wordt geschorst met het oog op het programma in oktober.
www.m-side.comquote:Blauwe witte Maand Oktober
Oktober is een drukke en belangrijke maand voor onze FC, met een aantal lastige uit en thuiswedstrijden op het programma. Maar als we deze maand ongeschonden doorkomen is er een grote stap richting het kampioenschap gemaakt. Om de spelers een extra impuls te geven roepen wij bij deze daarom op om deze maand zoveel mogelijk in het BLAUW-WIT te komen en zoveel mogelijk uit en thuis wedstrijden van onze plaatselijke FC te bezoeken.
De wedstrijden die op het programma staan voor Oktober:
06-10-06 De graafschap – FC DEN BOSCH
15-10-06 FC DEN BOSCH – Top Oss
20-10-06 VVV- Venlo – FC DEN BOSCH
23-10-06 FC DEN BOSCH - Rbc Roosendaal
27-10-06 Fc Zwolle – FC DEN BOSCH
Dus trek je shirt uit de kast, regel een middagje vrij bij je baas, smeer je zangstem! En met zn allen er voor gaan!
SAMEN EEN,SAMEN NAAR de ERE!!!
Ga denk ik toch maar proberen iets anders te regelenquote:Op woensdag 20 september 2006 15:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Eerste belangrijke:
[afbeelding]
En ik moet werken.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:27 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ga denk ik toch maar proberen iets anders te regelen![]()
Jij werkt toch ook veel he....quote:
Net zoveel als jij wsl alleen op kuttere tijden.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:19 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Jij werkt toch ook veel he....
Op 7,8 of 9 november, we kunnen iig gaan kijken.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:12 schreef fanneke het volgende:
Haarlem uit in de volgende ronde. Moet te doen zijn.
Denk dat naar Haarlem gaan goedkoper is dan al dat ge'sms daarvoor.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:44 schreef TerroRobbie het volgende:
We kunnen smsen of het op tv komt
Volendam nogquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:10 schreef fanneke het volgende:
Sta je eerst 3 kwartier in de file en dan krijg je ook nog zo'n kutwedstrijd te zien.
![]()
Wat een slap zooitje.
En dan nog 2, naar het laat aanzien, zware blessures ook nog.
Maar wedstrijden op ku(ns)tgras hebben we nu wel gehad voor dit seizoen.![]()
Ik mag dat niet zeggen als nepperquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Blij dat we de eerste periode hebben![]()
Daar hecht ik totaal geen waarde aan. De nummers 16 en 17 hebben normaal gesproken veel meer kwaliteit dan de top van de Jupiler league. Nacompetitie kan leuk zijn, maar als je bv de eerste wedstrijd gelijk op je bek gaat word het een lijdensweg. DB moet gewoon direct promoveren, anders word het niks.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Blij dat we de eerste periode hebben![]()
Ik ook niet, maar als ze zo blijven spelen als vandaag zit meer er niet in.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:43 schreef Hathor het volgende:
Daar hecht ik totaal geen waarde aan.
Dat wisten we dus al.quote:
Jouw optimisme kent geen grenzen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:10 schreef DutchGooner het volgende:
Ik heb alleen de beelden gezien maar wat zag de verdediging er ontzettend zwak uit
Ach ja, dan maar geen ongeslagen kampioenschap.
Goed hequote:Op zaterdag 23 september 2006 00:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jouw optimisme kent geen grenzen.![]()
Het geeft mij in ieder geval enigzins een goed gevoel, het komt allemaal wel goed.quote:
Mooi hequote:Op zaterdag 23 september 2006 08:36 schreef TerroRobbie het volgende:
2 x in Apeldoorn geweest. 0 voor 6 tegen
Ik 1 keer, en 3 puntenquote:Op zaterdag 23 september 2006 08:36 schreef TerroRobbie het volgende:
2 x in Apeldoorn geweest. 0 voor 6 tegen
Jij zoekt ze wel uit danquote:
Ik weet niet waar je het over hebt? Die van mij was redelijk rustig volgens mij.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:31 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
En Lady houd je vriend voortaan een beetje in toom, of was ie dat niet?
2003/2004quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:42 schreef Yeahinho het volgende:
Wanneer ben jij geweest dan DG, een keer voor de beker?
Was de zwager van... en vriend van ons. Samuels had iets gezegd tegen hem of zoiets. Maar het is altijd wel iets daar. Vorig jaar hadden wij ook een hoop gezeik daar omdat wij aan de overkant zaten en onze auto daar geparkeerd hadden.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:42 schreef Yeahinho het volgende:
Nee dat was de maat van de vriend van Lady geloof ik. Hij zat in ieder geval bij jullie in de wagen, broer/vriend van de Miss FCDB ofzo, ik weet het allemaal niet precies. Waarom werd ie eigenlijk zo hmd, alleen omdat we er niet uit mochten?
En wat was er nou vantevoren gebeurd met (tegen) een paar van GAE ofzo?
Aah... dacht idd dat dat jou vriend was, maar tis dus gewoon een vriend.quote:Op zondag 24 september 2006 12:08 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Was de zwager van... en vriend van ons. Samuels had iets gezegd tegen hem of zoiets. Maar het is altijd wel iets daar. Vorig jaar hadden wij ook een hoop gezeik daar omdat wij aan de overkant zaten en onze auto daar geparkeerd hadden.
Van GEA weet ik niks
quote:heb vandaag vernomen,dat ook lurling,weer(nog steeds)last heeft van zijn blessure,en vandaag naar het ziekenhuis is gestuurd voor een foto te laten nemen,dus 90% zeker dat hij vrijdag niet speelt,heb ook vernomen,dat hij nu is helemaal wedstrijdfit wilt worden voor hij weer gaat spelen,want dat is hij zeker nog niet geweest,in elk geval beterschap anthony,en ook ik wil graag een helemaal fitte lurling zien,want die hebben we nog niet gezien denk ik,hopelijk heel gauw,we zullen je zeker nodig hebben de komende wedstrijden
Eerlijk is eerlijk, een Lurling in huidige vorm heb je weinig aan maar op deze manier komt natuurlijk nooit in zijn ritme.quote:
Hebben ze de trainer verlaten?quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou ja, hij kan natuurlijk wel net die beslissende steekpass geven, of een penalty uitlokken. Maar in grootse doen was hij nog niet inderdaad.
Luijten en Demouge ook voortijdig de trainer verlaten trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |