Op 7,8 of 9 november, we kunnen iig gaan kijken.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:12 schreef fanneke het volgende:
Haarlem uit in de volgende ronde. Moet te doen zijn.
Denk dat naar Haarlem gaan goedkoper is dan al dat ge'sms daarvoor.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:44 schreef TerroRobbie het volgende:
We kunnen smsen of het op tv komt
Volendam nogquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:10 schreef fanneke het volgende:
Sta je eerst 3 kwartier in de file en dan krijg je ook nog zo'n kutwedstrijd te zien.
![]()
Wat een slap zooitje.
En dan nog 2, naar het laat aanzien, zware blessures ook nog.
Maar wedstrijden op ku(ns)tgras hebben we nu wel gehad voor dit seizoen.![]()
Ik mag dat niet zeggen als nepperquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Blij dat we de eerste periode hebben![]()
Daar hecht ik totaal geen waarde aan. De nummers 16 en 17 hebben normaal gesproken veel meer kwaliteit dan de top van de Jupiler league. Nacompetitie kan leuk zijn, maar als je bv de eerste wedstrijd gelijk op je bek gaat word het een lijdensweg. DB moet gewoon direct promoveren, anders word het niks.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Blij dat we de eerste periode hebben![]()
Ik ook niet, maar als ze zo blijven spelen als vandaag zit meer er niet in.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:43 schreef Hathor het volgende:
Daar hecht ik totaal geen waarde aan.
Dat wisten we dus al.quote:
Jouw optimisme kent geen grenzen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:10 schreef DutchGooner het volgende:
Ik heb alleen de beelden gezien maar wat zag de verdediging er ontzettend zwak uit
Ach ja, dan maar geen ongeslagen kampioenschap.
Goed hequote:Op zaterdag 23 september 2006 00:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jouw optimisme kent geen grenzen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |