Hoe zit het uitvak nu dan? Nog altijd op de plek van de laatste FCDB-Roda?quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Als dat niet nog een keer flink misgaat met dat nieuwe geimproviseerde uitvak van ze, weet ik het ook niet meer![]()
![]()
Bij Eagles bedoel ik.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hoe zit het uitvak nu dan? Nog altijd op de plek van de laatste FCDB-Roda?
Foutje.quote:
Je bent me voorquote:
quote:Schijnbaar krijgt onze Finse goalie vanavond zijn eerste kans om zich te bewijzen!! Coutinho heeft last van z'n lies en had het niet zo naar z'n zin op kunstgras.. We zullen zien!
We hadden ze niet gelegd, maar met een draad aan elkaar bevestigd, als daar iemand doorheen zou lopen of op zou stappen....BOEMMMM. Een echte boobytrap.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:57 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Tegen Den Haag verloren ze toen met 3-0 ja, als ik me niet vergis was dat toen ook dat ze die bommen op het vak van Den Haag gelegd hadden, maar weet het niet zeker meer.
En volgens mij was het idd 2 jaar uitsluiting of zelfs 3 jaar.
Kut knvb... we hadden toen nog makkelijk gelijk kunnen maken in de laatste 10 minuten.
Was wel prachtig, met die volle treinstellen daar bij de kuip aan komen, ik geloof iets van 5000 man en dat we niet meer kaarten kregen..
Kan me nog herinneren dat jullie bus werd stilgezet en de deuren opengingenquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Als dat niet nog een keer flink misgaat met dat nieuwe geimproviseerde uitvak van ze, weet ik het ook niet meer![]()
![]()
Weinig eigenlijkquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:16 schreef Hathor het volgende:
En toen ?
Ja zou best kunnen hoor, maar mij staat echt iets bij dat we iets van 5000 kaarten hadden gehad... En idd zullen er toen ook wel bussen gereden hebben.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
We hadden ze niet gelegd, maar met een draad aan elkaar bevestigd, als daar iemand doorheen zou lopen of op zou stappen....BOEMMMM. Een echte boobytrap.
Was vrij professioneel opgezet, en dat vond de politie ook. Diegenen die ervoor gearresteerd waren kregen vragen of ze soms sympathie hadden voor de IRA en zo.![]()
Overigens...in die trein naar de kekerfinale zaten beduidend minder man dan jij nu aanhaalt, meer 500 denk ik. Er zullen ongetwijfeld nog busreizen en zo zijn geweest, maar de echte fans die er altijd bij waren zaten gewoon allemaal in die trein. Meer dan 500 man hebben we trouwens nooit op de been gebracht, dus die keer ook niet.
Hehehe...hoop dat ie beter keept dan Coutinho. Coutinho is op zich wel ok, maar die risico's soms.....quote:
Maakt niet uit toch? Hij doet het ook goed als achtergrond op mn telquote:Op maandag 18 september 2006 20:48 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Jouw icoontje???
Denk toch echt dat ik die gemaakt heb![]()
idd. Er lopen bij de amateurs dus ook al matennaaiers rond.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Vond die elleboog eigenlijk nog wel meevallen.
Mooi man was dat.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat jullie bus werd stilgezet en de deuren opengingen![]()
Dank je. Denk dat er een hooguit 20 bosschenaren waren (ruim geschat).quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel respect dat ze geweest is.
Lijkt mij niet, al raakte ie hem niet vol de intentie was er zeker denk ik en hij benadeelde zijn ploeg behoorlijk.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Wau intern ook nog straffen lijkt me wat overdreven trouwens.
Nou hij raakte hem dus wel degelijk vol tegen zn kin. Hoorde de tanden van de tegenstander tegen elkaar slaan. Zoals ik al eerder schreef, het gebeurde precies voor ons en hij deed het wel degelijk express.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Lijkt mij niet, al raakte ie hem niet vol de intentie was er zeker denk ik en hij benadeelde zijn ploeg behoorlijk.
Ik hoop dat ie zo snel mogelijk wordt geschorst met het oog op het programma in oktober.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Op welke termijn wordt zo'n schorsing bekend? Ik neem aan voor vrijdag?
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 20 september 2006 12:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie zo snel mogelijk wordt geschorst met het oog op het programma in oktober.
www.m-side.comquote:Blauwe witte Maand Oktober
Oktober is een drukke en belangrijke maand voor onze FC, met een aantal lastige uit en thuiswedstrijden op het programma. Maar als we deze maand ongeschonden doorkomen is er een grote stap richting het kampioenschap gemaakt. Om de spelers een extra impuls te geven roepen wij bij deze daarom op om deze maand zoveel mogelijk in het BLAUW-WIT te komen en zoveel mogelijk uit en thuis wedstrijden van onze plaatselijke FC te bezoeken.
De wedstrijden die op het programma staan voor Oktober:
06-10-06 De graafschap – FC DEN BOSCH
15-10-06 FC DEN BOSCH – Top Oss
20-10-06 VVV- Venlo – FC DEN BOSCH
23-10-06 FC DEN BOSCH - Rbc Roosendaal
27-10-06 Fc Zwolle – FC DEN BOSCH
Dus trek je shirt uit de kast, regel een middagje vrij bij je baas, smeer je zangstem! En met zn allen er voor gaan!
SAMEN EEN,SAMEN NAAR de ERE!!!
Ga denk ik toch maar proberen iets anders te regelenquote:Op woensdag 20 september 2006 15:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Eerste belangrijke:
[afbeelding]
En ik moet werken.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:27 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ga denk ik toch maar proberen iets anders te regelen![]()
Jij werkt toch ook veel he....quote:
Net zoveel als jij wsl alleen op kuttere tijden.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:19 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Jij werkt toch ook veel he....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |