Maar het bleek wel dat jullie niet konden scoren zonder de hulp van de scheids.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:16 schreef Afunados het volgende:
Puntje voor ons was verdient geweest, maar helaas. Wel leuke pot gezien, in Maastricht pakken wij de punten![]()
Was het geen penalty dan? Vanuit het uitvak leek het er toch echt op dat Miceli net eerder bij de bal was, en vanachter aangetikt werd door een Bossche verdediger.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar het bleek wel dat jullie niet konden scoren zonder de hulp van de scheids.
En vanaf mijn kant speelde ie duidelijk de bal, iets wat werd bevestigd door de TV beelden.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:25 schreef Afunados het volgende:
[..]
Was het geen penalty dan? Vanuit het uitvak leek het er toch echt op dat Miceli net eerder bij de bal was, en vanachter aangetikt werd door een Bossche verdediger.
Oh, nou ja, dan was het dus wederom een fout van Bossen..quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En vanaf mijn kant speelde ie duidelijk de bal, iets wat werd bevestigd door de TV beelden.
idd, die vent mag spontaan zijn fluit inslikkenquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:29 schreef Afunados het volgende:
[..]
Oh, nou ja, dan was het dus wederom een fout van Bossen..
Dat had ie nu alquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Voor jou de volgende keer kindervuurwerk?
Ja inderdaad, dat was die wedstrijd. Die borden werden los getrokken en op het veld gegooid. Van licht uitdoen staat me niks meer bij, maar bij mij was waarschijnlijk zelf het licht al uit vanwege een teveel bier of zo.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:32 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Dat kan ik me nog wel herinneren ja, was dat ook niet dezelfde wedstrijd dat ze het licht uitdeden en met die reclame borden met gekke jan?
Lekker wijf wel, maar wat zat ze te giechelen de hele tijd ? Zat Fred haar onder de tafel soms te kietelen of zo ?quote:
Lol! En dat bepaal je aan de hand van?quote:Op maandag 18 september 2006 20:08 schreef Yeahinho het volgende:
Ten eerste heb je geen icoontje, en ten tweede staat er 'de meest fanatieke fokkers' en daar hoor jij niet bij.
Wat is dat nou voor vraag? Gewoon aan de hand van de inbreng die je hebt in dit topic. Jij komt eens in de 10 delen langsgewaaid, dus hoor je niet bij de meest fanatieke fokkers lijkt me.... tekeningetje erbij nodigquote:Op maandag 18 september 2006 20:12 schreef Maichel het volgende:
[..]
Lol! En dat bepaal je aan de hand van?![]()
Jouw icoontje???quote:Op maandag 18 september 2006 20:07 schreef Maichel het volgende:
Mede bosschenaren,
En toch vind ik dat mijn icoon ook in de OP moetIk fok wel niet zo vaak, maar ben wel een die hard FCDB'er
Ik ga ook weer eens een keertje mee uit, mag mijn icoontje er nu wel in blijvenquote:Op maandag 18 september 2006 20:19 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor vraag? Gewoon aan de hand van de inbreng die je hebt in dit topic. Jij komt eens in de 10 delen langsgewaaid, dus hoor je niet bij de meest fanatieke fokkers lijkt me.... tekeningetje erbij nodig.
En morgen gaan ik, TR, en Lady (toch?) naar Apeldoorn. DG gaat altijd als ie kan, maar moet werken. De kans dat Rean gaat is ook redelijk groot, maar ik weet niet of het zo is.
Jij komt nog maar net kijken toch?quote:Op maandag 18 september 2006 20:49 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik ga ook weer eens een keertje mee uit, mag mijn icoontje er nu wel in blijven![]()
Ik ken wel een ballenjongen die het veld komt inrennenquote:Op zondag 17 september 2006 13:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Ballenjongen voor de M-side is ook coolIPV de bal te geven of te gooien, met een stalen gezicht, heel rustig naar de speler toelopen en hem dan ook nog op de grond neerleggen
Was dat tegen Roda? Nee toch?quote:Op maandag 18 september 2006 21:04 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik ken wel een ballenjongen die het veld komt inrennen
Jawel. Toen de Vliert nog 2 tribunes hadquote:Op maandag 18 september 2006 21:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Was dat tegen Roda? Nee toch?
Volgens mij was dat een zaterdag. De uitslag weet ik niet meer, het was volgens mij wel een gelijkspel na een dramatisch slechte wedstrijd.quote:Op maandag 18 september 2006 21:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Weet alleen nog dat het een avond wedstrijd was, dus zat aan de vrijdag te denken. 2-2 toch?
Ja ik ga morgen ook naar Haaksbergen (dus niet naar Apeldoorn want dat is vrijdag pas). Vrijdag in Apeldoorn ben ik ook van de partij (op het uitvak dit keerquote:Op maandag 18 september 2006 20:19 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor vraag? Gewoon aan de hand van de inbreng die je hebt in dit topic. Jij komt eens in de 10 delen langsgewaaid, dus hoor je niet bij de meest fanatieke fokkers lijkt me.... tekeningetje erbij nodig.
En morgen gaan ik, TR, en Lady (toch?) naar Apeldoorn. DG gaat altijd als ie kan, maar moet werken. De kans dat Rean gaat is ook redelijk groot, maar ik weet niet of het zo is.
Vanuit dat oogpunt was mijn reactie in eeste instantie ook gepostquote:Op maandag 18 september 2006 21:57 schreef Hathor het volgende:
Das nog niks, ik heb dit weekend een ballenjongen gezien die voor de gein de bal in het doel trapte, en de scheids keurde hem gewoon goed. Was nog de winnende treffer ook.![]()
Alleen niet dit seizoen, hoogstens dan als invaller/vervanger vanwege blessures of schorsingen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Die krijgt zijn kansen echt nog wel hoor.
Moet je niet zeggen. Ik heb toch een paar keren meegemaakt dat de beker de krenten in de pap waren. Ik zal nooit die bekerwedstrijd vergeten waarin DB PSV uitschakelde na strafschoppen (Gullit en Koolhof mistten, Kaiser scoorde de winnende), om vervolgens in de halve finale onderuit te gaan tegen Den Haag, waar we notabene in het gewone seizoen twee keer van wonnen. Om nog maar te zwijgen over de bekerfinale in de Kuip tegen Feyenoord. De avond tevoren nog op een houseboot lopen feesten op de Waal, de volgende dag zo strak als een pier op de tribune. Prachtige tijden waren dat, ondanks dat we verloren.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Hopelijk spelen die kutboeren niet te lomp. Van mij mogen ze er best uit. Kunnen ze tenminste alles op de competitie richten, beker winnen we toch nooit.
Wil wel gaan, maar zowat niemand gaat... Hopen dat ik morgen nog vervoer kan fixen.
En daarmee had je EC voetbal gehaald aangezien ajax de finale haalde.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:51 schreef Hathor het volgende:
om vervolgens in de halve finale onderuit te gaan tegen Den Haag, waar we notabene in het gewone seizoen twee keer van wonnen.
Nope, dat was alleen voor de daarop volgende jaren. kan er naast zitten maar volgens mij was het 2 jaar schorsingquote:. Nou weet ik alleen niet of dat nog geldt ja of nee, weet iemand hier iets van ?
Zou ook voor het eerst zijn sinds tijden, reken er trouwens maar niet op dat wij zomaar daar naar toe mogen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Eagles hierheen zonder buscombi ?!
Ja dit is pas mijn eerste seizoen...quote:Op maandag 18 september 2006 20:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij komt nog maar net kijken toch?![]()
NEPPERD!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:28 schreef Yeahinho het volgende:
Oja, morgen is HSC nog![]()
.
Daar ga ik dus niet heen. Wordt toch een kutpotje en is veel te ver enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |