abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 september 2006 @ 13:11:20 #151
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41860005
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 00:16 schreef Afunados het volgende:

Puntje voor ons was verdient geweest, maar helaas. Wel leuke pot gezien, in Maastricht pakken wij de punten
Maar het bleek wel dat jullie niet konden scoren zonder de hulp van de scheids.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41862107
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 13:11 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Maar het bleek wel dat jullie niet konden scoren zonder de hulp van de scheids.
Was het geen penalty dan? Vanuit het uitvak leek het er toch echt op dat Miceli net eerder bij de bal was, en vanachter aangetikt werd door een Bossche verdediger.
  zaterdag 16 september 2006 @ 14:27:40 #153
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41862158
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 14:25 schreef Afunados het volgende:

[..]

Was het geen penalty dan? Vanuit het uitvak leek het er toch echt op dat Miceli net eerder bij de bal was, en vanachter aangetikt werd door een Bossche verdediger.
En vanaf mijn kant speelde ie duidelijk de bal, iets wat werd bevestigd door de TV beelden.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41862189
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 14:27 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

En vanaf mijn kant speelde ie duidelijk de bal, iets wat werd bevestigd door de TV beelden.
Oh, nou ja, dan was het dus wederom een fout van Bossen..
  zaterdag 16 september 2006 @ 14:35:57 #155
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41862300
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 14:29 schreef Afunados het volgende:

[..]

Oh, nou ja, dan was het dus wederom een fout van Bossen..
idd, die vent mag spontaan zijn fluit inslikken
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41864718
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 02:25 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Voor jou de volgende keer kindervuurwerk?
Dat had ie nu al .
pi_41864765
Met een opgevoerde aansteker had je er ook zo tussen kunnen gaan staan.
pi_41885983
Ballenjongen voor de M-side is ook cool IPV de bal te geven of te gooien, met een stalen gezicht, heel rustig naar de speler toelopen en hem dan ook nog op de grond neerleggen
pi_41886239
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 11:32 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Dat kan ik me nog wel herinneren ja, was dat ook niet dezelfde wedstrijd dat ze het licht uitdeden en met die reclame borden met gekke jan?
Ja inderdaad, dat was die wedstrijd. Die borden werden los getrokken en op het veld gegooid. Van licht uitdoen staat me niks meer bij, maar bij mij was waarschijnlijk zelf het licht al uit vanwege een teveel bier of zo. En die gekke Jan had weer eens een compleet drumstel bij zich waarop ie housedeuntjes stond te roffelen. Ongelofelijk trouwens dat ie dat hele apparaat zomaar mee het stadion in mocht nemen. In potentie is is dat alles bij elkaar gewoon een stel flinke slagwapens.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_41886370
Hoorde vrijdag ook weer een verhaal. Van PSV uit. Dat gekke jan weer eens voorop een ME bus ging klimmen. En die ME bus dacht, ja we zijn niet gek. En zo rechtsaf het politiebureau inreed. Houdoe gekke jan

[ Bericht 2% gewijzigd door TerroRobbie op 17-09-2006 15:35:40 ]
pi_41890386
Wheheheh...PSV uit...schiet me ineens weer te binnen wat Gerard Hausman een keer flikte. Wij liepen aan de ene kant van de weg, een stel PSV'ers aan de andere kant, en in het midden een kolonne politie, sommige op paarden. Je kent het wel, beetje schelden en zo, provoceren, maar verder weinig nieuws. Plotseling begint een van die paarden volop te bouten, zo van die grote dampende bollen. Gerard ziet het, sprint erop af, raapt ze op met zijn blote handen, en begint die PSV' ers ermee te bombarderen. We hebben onszelf liggen slaan van het lachen, ziets had ik echt nog nooit eerder gezien. Was trouwens niet bij een wedstrijd van DB, maar PSV-FC Utrecht, Als DB niet hoefde te voetballen gingen we wel vaker naar andere wedstrijden om de boel aan het schijten te maken, in dit geval dus letterlijk.
pi_41901934
Wtf!! !!
pi_41925154
quote:
Op maandag 18 september 2006 17:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Interview met vd Hoorn
Lekker wijf wel, maar wat zat ze te giechelen de hele tijd ? Zat Fred haar onder de tafel soms te kietelen of zo ?
pi_41925324
Waarschijnlijk omdat ze zelf niks van (het) voetbal(wereldje) snapt. Maar ze heeft zich redelijk ingelezen.
pi_41929225
Mede bosschenaren,

En toch vind ik dat mijn icoon ook in de OP moet Ik fok wel niet zo vaak, maar ben wel een die hard FCDB'er
pi_41929281
Ten eerste heb je geen icoontje, en ten tweede staat er 'de meest fanatieke fokkers' en daar hoor jij niet bij.
pi_41929392
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:08 schreef Yeahinho het volgende:
Ten eerste heb je geen icoontje, en ten tweede staat er 'de meest fanatieke fokkers' en daar hoor jij niet bij.
Lol! En dat bepaal je aan de hand van?
pi_41929442
Trouwens, zijn er hier nog mensen die morgen gaan?
pi_41929612
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:12 schreef Maichel het volgende:

[..]

Lol! En dat bepaal je aan de hand van?
Wat is dat nou voor vraag? Gewoon aan de hand van de inbreng die je hebt in dit topic. Jij komt eens in de 10 delen langsgewaaid, dus hoor je niet bij de meest fanatieke fokkers lijkt me.... tekeningetje erbij nodig .

En morgen gaan ik, TR, en Lady (toch?) naar Apeldoorn. DG gaat altijd als ie kan, maar moet werken. De kans dat Rean gaat is ook redelijk groot, maar ik weet niet of het zo is.
pi_41930525
Laatste keer kregen we toch een broodje en koffie in Apeldoorn?
pi_41930616
Oja das waar ook. Scheelt weer een ritje langs de MacDrive .
pi_41930819
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:07 schreef Maichel het volgende:
Mede bosschenaren,

En toch vind ik dat mijn icoon ook in de OP moet Ik fok wel niet zo vaak, maar ben wel een die hard FCDB'er
Jouw icoontje???
Denk toch echt dat ik die gemaakt heb
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_41930890
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:19 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor vraag? Gewoon aan de hand van de inbreng die je hebt in dit topic. Jij komt eens in de 10 delen langsgewaaid, dus hoor je niet bij de meest fanatieke fokkers lijkt me.... tekeningetje erbij nodig .

En morgen gaan ik, TR, en Lady (toch?) naar Apeldoorn. DG gaat altijd als ie kan, maar moet werken. De kans dat Rean gaat is ook redelijk groot, maar ik weet niet of het zo is.
Ik ga ook weer eens een keertje mee uit, mag mijn icoontje er nu wel in blijven
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_41931296
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:49 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Ik ga ook weer eens een keertje mee uit, mag mijn icoontje er nu wel in blijven
Jij komt nog maar net kijken toch?
pi_41931348
OOSJ is een nepper .
  maandag 18 september 2006 @ 21:04:44 #178
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_41931454
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Ballenjongen voor de M-side is ook cool IPV de bal te geven of te gooien, met een stalen gezicht, heel rustig naar de speler toelopen en hem dan ook nog op de grond neerleggen
Ik ken wel een ballenjongen die het veld komt inrennen
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_41931520
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:04 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Ik ken wel een ballenjongen die het veld komt inrennen
Was dat tegen Roda? Nee toch?
  maandag 18 september 2006 @ 21:08:25 #180
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_41931627
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:05 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Was dat tegen Roda? Nee toch?
Jawel. Toen de Vliert nog 2 tribunes had
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_41931764
Weet alleen nog dat het een avond wedstrijd was, dus zat aan de vrijdag te denken. 2-2 toch?
  maandag 18 september 2006 @ 21:12:27 #182
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_41931805
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Weet alleen nog dat het een avond wedstrijd was, dus zat aan de vrijdag te denken. 2-2 toch?
Volgens mij was dat een zaterdag. De uitslag weet ik niet meer, het was volgens mij wel een gelijkspel na een dramatisch slechte wedstrijd.
Planning:
-
pi_41933848
Das nog niks, ik heb dit weekend een ballenjongen gezien die voor de gein de bal in het doel trapte, en de scheids keurde hem gewoon goed. Was nog de winnende treffer ook.
  maandag 18 september 2006 @ 22:00:28 #184
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_41933931
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:19 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Ja ik ga morgen ook naar Haaksbergen (dus niet naar Apeldoorn want dat is vrijdag pas). Vrijdag in Apeldoorn ben ik ook van de partij (op het uitvak dit keer )
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
pi_41934262
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:57 schreef Hathor het volgende:
Das nog niks, ik heb dit weekend een ballenjongen gezien die voor de gein de bal in het doel trapte, en de scheids keurde hem gewoon goed. Was nog de winnende treffer ook.
Vanuit dat oogpunt was mijn reactie in eeste instantie ook gepost
pi_41939249
Oja, morgen is HSC nog .

Daar ga ik dus niet heen. Wordt toch een kutpotje en is veel te ver enzo .
pi_41939345
Hopelijk spelen die kutboeren niet te lomp. Van mij mogen ze er best uit. Kunnen ze tenminste alles op de competitie richten, beker winnen we toch nooit.

Wil wel gaan, maar zowat niemand gaat... Hopen dat ik morgen nog vervoer kan fixen.
pi_41939351
Hoe doet Jordens Peters het eigenlijk ?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_41939433
Jordens speelde begin van het seizoen regelmatig, laatste wedstrijden nog amper (eigenlijk totaal niet). Ten Heuvel is naar achter gehaald, Rimkus is weer fit, en Van den Berg komt er nu ook nog bij. Eigenlijk best zonde dat zo'n talentvolle speler uit de eigen jeugd nu naar de achtergrond wordt gedrukt.
pi_41939479
Die krijgt zijn kansen echt nog wel hoor.
  dinsdag 19 september 2006 @ 00:41:50 #191
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41939529
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 00:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Die krijgt zijn kansen echt nog wel hoor.
Alleen niet dit seizoen, hoogstens dan als invaller/vervanger vanwege blessures of schorsingen.

En volgend jaar ook niet want ik geloof nooit dat Bos een onervaren speler laat spelen de eredivisie.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41939708
Hij zal hier en daar echt wel zijn minuten hier en daar meepikken. En uiteindelijk zal die het zelf moeten afdwingen.
pi_41939760
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 00:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Hopelijk spelen die kutboeren niet te lomp. Van mij mogen ze er best uit. Kunnen ze tenminste alles op de competitie richten, beker winnen we toch nooit.

Wil wel gaan, maar zowat niemand gaat... Hopen dat ik morgen nog vervoer kan fixen.
Moet je niet zeggen. Ik heb toch een paar keren meegemaakt dat de beker de krenten in de pap waren. Ik zal nooit die bekerwedstrijd vergeten waarin DB PSV uitschakelde na strafschoppen (Gullit en Koolhof mistten, Kaiser scoorde de winnende), om vervolgens in de halve finale onderuit te gaan tegen Den Haag, waar we notabene in het gewone seizoen twee keer van wonnen. Om nog maar te zwijgen over de bekerfinale in de Kuip tegen Feyenoord. De avond tevoren nog op een houseboot lopen feesten op de Waal, de volgende dag zo strak als een pier op de tribune. Prachtige tijden waren dat, ondanks dat we verloren.

Schiet me trouwens iets te binnen. DB tekende officieel protest aan tegen de uitslag omdat de fans van Feyenoord het veld betraden met nog zo'n 10 minuten te spelen bij een 1-0 stand voor Feyenoord. De scheids blaast vervolgens voor het eind uit veiligheidsoverwegingen, en DB verliest de wedstrijd. Als ik me niet vergis is DB toen naar de burgerrechter gestapt, waardoor de UEFA vervolgens DB beboette omdat zoiets binnen de bond niet getolereerd word. De straf was 1 jaar uitsluiting van de Europese velden. Dus zelfs al zou DB het presteren om Europees te halen, dan nog mogen ze niet spelen omdat ze nog een schorsing hebben staan. Nou weet ik alleen niet of dat nog geldt ja of nee, weet iemand hier iets van ?
  dinsdag 19 september 2006 @ 01:02:36 #194
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41939991
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 00:51 schreef Hathor het volgende:

om vervolgens in de halve finale onderuit te gaan tegen Den Haag, waar we notabene in het gewone seizoen twee keer van wonnen.
En daarmee had je EC voetbal gehaald aangezien ajax de finale haalde.
quote:
. Nou weet ik alleen niet of dat nog geldt ja of nee, weet iemand hier iets van ?
Nope, dat was alleen voor de daarop volgende jaren. kan er naast zitten maar volgens mij was het 2 jaar schorsing
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41946424
Laatste keer dat we in de eredvisie zaten is het daar nog een keer over gegaan. Maar zal echt niet meer gelden. Iets met proportionaliteitsbeginsel enzo
pi_41949140
Eagles hierheen zonder buscombi ?!
  dinsdag 19 september 2006 @ 13:23:45 #197
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41949305
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 13:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Eagles hierheen zonder buscombi ?!
Zou ook voor het eerst zijn sinds tijden, reken er trouwens maar niet op dat wij zomaar daar naar toe mogen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41949458
Als dat niet nog een keer flink misgaat met dat nieuwe geimproviseerde uitvak van ze, weet ik het ook niet meer
pi_41949937
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:58 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Jij komt nog maar net kijken toch?
Ja dit is pas mijn eerste seizoen...
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_41949960
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 00:28 schreef Yeahinho het volgende:
Oja, morgen is HSC nog .

Daar ga ik dus niet heen. Wordt toch een kutpotje en is veel te ver enzo .
NEPPERD!!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')