abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41704232
quote:
Op maandag 11 september 2006 01:50 schreef Hathor het volgende:
Als iemand ze een keer wil bekijken dan moeten we maar eens wat afspreken.
Ja kom zeker nog een keer langs! Heb alleen zo weinig tijd.
pi_41708438
Mag je van je reclasseringsambtenaar dan helemaal geen avondje buiten de stad komen ?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 11 september 2006 @ 15:55:52 #53
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41708748
quote:
Op maandag 11 september 2006 07:05 schreef Reanimatie.com het volgende:

[..]

Nee, die uitwedstrijd heb ik toevallig overgeslagen. Net als de wedstrijd tegen Helmond Sport met de rellen in de sneeuw. Beiden in hetzelfde seizoen.
Een mooi jaartje was dat
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41708817
Om de een of andere reden verwacht ik dit jaar weer iets.
  maandag 11 september 2006 @ 16:56:43 #55
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_41710678
quote:
Op maandag 11 september 2006 15:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat ben je van plan dan???

En nee ik was ook niet bij die wedstrijd in Veendam, ik ging toen nog alleen naar thuiswedstrijden.
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
pi_41712655
quote:
Op maandag 11 september 2006 15:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat zou best eens kunnen, ik was van plan om ook weer eens te gaan.
pi_41713751
quote:
Op maandag 11 september 2006 17:58 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat zou best eens kunnen, ik was van plan om ook weer eens te gaan.
Het is wel veel veranderd hoor. Weinig jongens nog uit jouw tijd.
pi_41717916
Dat is ook niet zo belangrijk, als die er wel zouden zijn komt er van voetbal kijken weinig terecht ben ik bang. Dan word er meer geluld over vroeger als iets anders. Ik moet alleen nog effe een clubkaart bestellen, anders kom ik niet eens binnen.
pi_41718679
Ben je gek. Bij bijna alle wedstrijden (behalve TOP thuis) kun je zonder CC een kaartje aan de kassa kopen.
pi_41723028
quote:
Op maandag 11 september 2006 20:57 schreef Yeahinho het volgende:
Ben je gek. Bij bijna alle wedstrijden (behalve TOP thuis) kun je zonder CC een kaartje aan de kassa kopen.
Ow...dan heb ik me gek laten praten door een paar gasten, die zeiden dat het wel moest. Nou ja, beter zo.
pi_41724111
Vorig jaar was dat nog wel het geval geloof ik. Het jaar daarvoor sowieso zowat elke wedstrijd.
Ajax-thuis of Omniworld-thuis is natuurlijk ook wel een wereld van verschil.

Wanneer kunnen we je bewonderen in de Vliert?
pi_41724400
Vorig jaar was ook nagenoeg alles vrije verkoop.
pi_41724570
Yeahinho > leen die boeken en scan ze voor je site. Leuke en unieke toevoeging!
Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
pi_41724702
Welke site? Die is allang dood .

Wel tof voor een boek over de historie van de M-Side, wat laatst ter sprake werd gebracht op het gastenboek. Ik ben zeker voor, en wil er wel aan meewerken als er serieuze plannen voor gaan komen!
pi_41724747
Komt er toch niet.

We kunnen natuurlijk wel een initiatief nemen
pi_41726626
quote:
Op maandag 11 september 2006 23:25 schreef Yeahinho het volgende:
Vorig jaar was dat nog wel het geval geloof ik. Het jaar daarvoor sowieso zowat elke wedstrijd.
Ajax-thuis of Omniworld-thuis is natuurlijk ook wel een wereld van verschil.

Wanneer kunnen we je bewonderen in de Vliert?
Weet ik niet, ik kom regelmatig in DB, maar dat is dan om bij kenissen op visite te gaan en heb ik over het algemeen geen flauw idee wie of wat er spelen, maar ik hou het de laatste tijd een beetje beter in de gaten, dus ik zal een keer een leuke wedstrijd uitkiezen. Spelen ze dit seizoen meestal op vrijdag ?
  dinsdag 12 september 2006 @ 01:23:24 #68
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_41726919
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 01:00 schreef Hathor het volgende:

[..]

Weet ik niet, ik kom regelmatig in DB, maar dat is dan om bij kenissen op visite te gaan en heb ik over het algemeen geen flauw idee wie of wat er spelen, maar ik hou het de laatste tijd een beetje beter in de gaten, dus ik zal een keer een leuke wedstrijd uitkiezen. Spelen ze dit seizoen meestal op vrijdag ?
Ja. Alleen tegen Top is op een zondag en tegen RBC op een maandag.
Alle overige thuiswedstrijden zijn op een vrijdag.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_41730446
Tussen twee haakjes, er word hier gesproken over de historie van de M-side, maar jullie weten toch wel dat er in die tijd er geen M-side was ? Ja, hij was er wel, maar daar zaten ouwe van dagen en hun kleinzonen. Wij zaten op vak P, en noemden onszelf dus ook maar zo. Daarvoor is het zelfs nog een tijdje vak H geweest, helemaal aan de andere kant van het stadion. Je zou kunnen zeggen dat er een tijdje sprake is geweest van een identiteitscrisis.
pi_41731173
Ja dat weten we wel , Wanneer ging jij eigenlijk weg uit Den Bosch/ niet meer bij de FC kijken? De M-side heb jij niet meer meegemaakt of wel?
pi_41736321
quote:
Op zondag 10 september 2006 20:35 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Daar heb ik dan weer een aardig naslagwerkje van
Ik was er wel, maar heb er eik helemaal niks van.
Heb je het over krantenknipsels of over video?
Maat van mij had toen een camera bij, maar is 't bandje kwijt.
Dus als je wat beelden hebt.....
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_41736479
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 11:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja dat weten we wel , Wanneer ging jij eigenlijk weg uit Den Bosch/ niet meer bij de FC kijken? De M-side heb jij niet meer meegemaakt of wel?
Nou, eigenlijk ben ik op de M-side begonnen. Toen wij nog knulletjes van 15-16 waren zat iedereen daar zo'n beetje. Hebben we nog de bekerwedstrijd tegen FC Utrecht meegemaakt waarbij het zo hard regende. De Utrecht fans zaten op H, en begonnen over de hekken te klimmen om voor de regen te schuilen vermoed ik, maar de Bosschenaren dachten daar anders over en begonnen gelijk te meppen. In eerste instantie hadden die van Utrecht geen kwaad in de zin, maar dat draaide dus snel om, en er is toen over de hele M tribune flink gevochten. Later haalde Den Bosch de nacompetitie, met wedstrijden tegen VVV, MVV, en Heerenveen, en vanaf dat moment besloot het jongere gedeelte van M om voortaan te gaan staan. In eerste instantie kozen we voor H, maar in die tijd kon je ook nog vrijuit van vak wisselen in de rust, dus eigenlijk zaten we achter beide goals. Weer later, en toen zaten we al twee jaar in de Eredivisie, adopteerden we P definitief als ONS vak, voornamelijk omdat vanaf P het vak van de tegenpartij zowel verbaal als qua gooiafstand binnen ons bereik lag, waarop weer later de politie er voor zorgde dat er een stuk tribune leeg werd gehouden tussen P en de uitkooi.

Ik ben op mijn 30ste verhuisd, maar toen kwam ik al haast niet meer bij DB, hooguit nog af en toe bij Feyenoord. Ik schat dat het seizoen dat ze voor het eerst sinds lange tijd weer degradeerden het laatst is geweest dat ik in de Vliert ben geweest, met uitzondering van het promotiefeest de eerstvolgende keer erop, maar dat weet ik niet eens zeker meer. Ik denk dat ik of 27 of 28 was toen ik voor het laatst een wedstrijd van DB heb bezocht. Dus inderdaad, de terugkeer naar M heb ik niet meer meegemaakt. Maar de cirkel is wel rond nu, want ooit zijn we daar ook begonnen.
pi_41737694
Dan is het dus tóch de historie van de M-Side!!

Gaaf om dit te lezen vind ik . Van al die verhuizingen weet ik wel íets, maar het is allemaal wel erg vaag. Ik wist bijvoorbeeld nooit precies op welke tribune het nou eigenlijk begonnen is. Dat er ook op H en P gestaan was is me wel bekend, maar het ontstaan van 'de M-Side' is me niet echt duidelijk.

Dat boek moet er eigenlijk maar gewoon komen . Met het samenvoegen van al die verhalen moeten we een heel eind komen denk ik .
  dinsdag 12 september 2006 @ 15:31:57 #74
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41737778
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 14:33 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Ik was er wel, maar heb er eik helemaal niks van.
Heb je het over krantenknipsels of over video?
Maat van mij had toen een camera bij, maar is 't bandje kwijt.
Dus als je wat beelden hebt.....
Ik heb die SBS uitzending op band.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41738804
Is dat met dat interview met dikke F. en J.D.?
pi_41741070
Van dikke Fons weet ik ook nog wel het een en ander te vertellen, die hoorde er in het begin niet eens bij. Toen DB plotseling hoog in het eerste rijtje kwam te staan, kwamer er ineens uit alle hoeken en gaten gasten tevoorschijn die net deden of ze al jaren achter de club stonden, maar daarvoor nog nooit in de Vliert waren geweest. Fons was daar ook bij. Hij kwam in het begin alleen als we uit gingen en voor het station verzamelden. Dan ging ie lopen schooien zo van "knaakie veur de Keulen, allemaal een knaakie veur de Keulen lappen". Er waren altijd wel een paar kneuzen die hij zo gek kreeg om hun portemonee te trekken, daar snap ik nou nog steeds helemaal niks van, maar zo kreeg ie dus elke keer genoeg geld bij elkaar om in te springen op een 6 manskaart aan het loket. Kaartjes voor het vak maakten we ons toen nog niet druk over, als ze moeilijk deden aan de kassa's, dreigden we gewoon massaal de binnenstad in te trekken en de hele boel te slopen. Meestal was dat genoeg en kwamen we dus regelmatig binnen zonder betalen.

Maar Fons was bij die verhuizingen van M naar H, en vervolgens van H weer naar P niet erbij, dus het lijkt me sterk dat hij daarveel over weet te vertellen. Ik weet dat ie nou onderhand bij het meubilair hoort in de Vliert, maar dat was toch echt van voor zijn tijd. Het allereerste seizoen in de Eredivisie, toen het vrijwel elke week rellen was, omdat niemand ons eigenlijk kon, heb ik hem niet een keer gezien, en ik ben toen alles wedstrijden geweest, uit en thuis.
pi_41741223
Jij kunt met jouw verhalen echt een heel boek vullen Hathor .

Daar moeten we echt iets mee gaan doen!!
pi_41741243
Er zijn wel meer mensen die het niet zo op de Fons hebben. Vooral de wat ouderen.

[ Bericht 33% gewijzigd door TerroRobbie op 12-09-2006 17:28:02 ]
  dinsdag 12 september 2006 @ 18:02:46 #79
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_41742628
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 17:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Er zijn wel meer mensen die het niet zo op de Fons hebben. Vooral de wat ouderen.
Ik ben in de jaren 70 en 80 vele uitwedstrijden (en zowat alle thuiswedstrijden) van FC geweest. Vele daarvan met de eerder hier genoemde supportersvereniging 'De Beren'.
Maar Fons heb ik in die tijd nooit bij FC gezien. Waar ie wel vaak was, was bij de Red Eagles (IJshockey).

De eerste keer dat zowat iedereen verhuisde van H naar de m-side was een wedstrijd tegen De Graafschap. Die konden toen in De Vliert periodekampioen worden(wat ze niet lukte, want ze verloren natuurlijk van ons).
Dat was, ik meen, in het seizoen 1978-1979.
M-Side was er tot de nacompetitie in 1983 zoals Hathor al zei. Toen verhuisde een gedeelte weer terug naar de staanplaatsen. Overigens zat in die nacompetitie Cambuur en niet Heerenveen.
Want in Leeuwarden zijn we toen gepromoveerd!
pi_41743288
Jij mag ook meewerken aan het boek.
  dinsdag 12 september 2006 @ 19:19:20 #81
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_41745107
Heb hier ook nog wat oude plakboeken vol FC Den Bosch liggen. Maar is eigenlijk meer over de club/spelers e.d. zelf.

Wel leuk om zo af en toe eens in te kijken.
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
  Trouwste user 2022 dinsdag 12 september 2006 @ 20:36:10 #82
7889 tong80
Spleenheup
pi_41748007
Een oude vriend van me heeft plakboeken vanaf 1970. Ik ging vroeger altijd samen met hem naar de FC kijken met een groepje anderen. We woonden in Zaltbommel en gingen meestal met de fiets. Die oude maat van me woont al 15 jaar in Utrecht, en houdt nog steeds de plakboeken bij. Z'n pa knipt de dingen uit en hijzelf maakt er dan wat van. Ik denk dat ie echt een uniek document heeft na al die jaren.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_41748089
Laat me raden, op de fiets vanuit Zaltbommel met de zelfgemaakte zwart-witte vlaggen achterop?

Tong is zover ik weet een ander soort (pet en sjaal-)supporter geweest, dus die heeft ook weer andere verhalen .
  Trouwste user 2022 dinsdag 12 september 2006 @ 20:48:29 #84
7889 tong80
Spleenheup
pi_41748462
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 20:38 schreef Yeahinho het volgende:
Laat me raden, op de fiets vanuit Zaltbommel met de zelfgemaakte zwart-witte vlaggen achterop?

Tong is zover ik weet een ander soort (pet en sjaal-)supporter geweest, dus die heeft ook weer andere verhalen .
Tuurlijk had ik al vaker verteld.Maar er zijn weer nieuwe users bij die het nog niet wisten

Ik herken wel veel in de verhalen. Ik blijf het geweldig vinden dat Den Bosch destijds de enige harde kern had die op een "eretribune" zat

Ik was meer van het achter het doel staan en in de rust naar de overkant lopen.Wel een paar doelpunten gemist in al die jaren omdat het broodje kroket van gerrit Schulte niet op tijd warm was.

Had het er met DG laatst nog over dat het doodzonde is dat Den Bosch ooit het schitterende zwart-witte tenue heeft ingeruild. Dat was echt uniek met die diagonale streep op het shirt.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_41750468
Je zit ernaast fanneke. Het was Heerenveen en geen Cambuur. De reden dat ik dit nog 100% zeker weet is omdat dat de allereerste keer was in mijn leven dat ik in het Brabants Dagblad heb gestaan, omdat ik gearresteerd was in Heerenveen en tijdens de wedstrijd op het bureau heb gezeten. Ik was toen pas 15 en mijn ouwe heer verbood me het restant van de nacompetitie mee te gaan naar uitwedstrijden. Ik mocht nog wel naar thuiswedstrijden van hem trouwens. Ik heb het krantenknipsel nog als bewijs.
  Trouwste user 2022 dinsdag 12 september 2006 @ 22:02:54 #86
7889 tong80
Spleenheup
pi_41751292
Was je er ook bij bij Cambuur uit Hathor. Toen het zo sneeuwde ? Ik stond toen met m'n kop in de jkrant.

dinsdag 12 september 2006 @ 22:20:35 #87
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_41752121
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 21:42 schreef Hathor het volgende:
Je zit ernaast fanneke. Het was Heerenveen en geen Cambuur. De reden dat ik dit nog 100% zeker weet is omdat dat de allereerste keer was in mijn leven dat ik in het Brabants Dagblad heb gestaan, omdat ik gearresteerd was in Heerenveen en tijdens de wedstrijd op het bureau heb gezeten. Ik was toen pas 15 en mijn ouwe heer verbood me het restant van de nacompetitie mee te gaan naar uitwedstrijden. Ik mocht nog wel naar thuiswedstrijden van hem trouwens. Ik heb het krantenknipsel nog als bewijs.
Dan is het de nacompetitie van 1981 geweest. Toen zat Heerenveen erbij.
We verloren dat jaar toen bij De Graafschap(die promoveerde uiteindelijk) met 2-0, 2x Boudewijn de Geer.
DS '79 zat er toen ook bij. VVV en MVV niet. dat was weeer in 1983.
  dinsdag 12 september 2006 @ 22:21:35 #88
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_41752169
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 22:02 schreef tong80 het volgende:
Was je er ook bij bij Cambuur uit Hathor. Toen het zo sneeuwde ? Ik stond toen met m'n kop in de jkrant.

Winnen daar ja, en dan later de periodetitel verspelen door thuis van FC Amsterdam te verliezen.
  Trouwste user 2022 dinsdag 12 september 2006 @ 22:43:41 #89
7889 tong80
Spleenheup
pi_41753038
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 22:21 schreef fanneke het volgende:

[..]

Winnen daar ja, en dan later de periodetitel verspelen door thuis van FC Amsterdam te verliezen.
Met het ongekende aantal van 10.000 man op de tribune.

woensdag 13 september 2006 @ 00:16:48 #90
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41756531
Leuk om al die verhalen zo te lezen.

Wat ik eik uit die tijd heb zijn veel videobeelden vanaf de nacompetitie 82/3.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41757035
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 22:20 schreef fanneke het volgende:

[..]

Dan is het de nacompetitie van 1981 geweest. Toen zat Heerenveen erbij.
We verloren dat jaar toen bij De Graafschap(die promoveerde uiteindelijk) met 2-0, 2x Boudewijn de Geer.
DS '79 zat er toen ook bij. VVV en MVV niet. dat was weeer in 1983.
Sorry, mijn fout, ik begon er zelf ook al aan te twijfelen. Ik weet niet eens meer hoeveel promoties en degradaties ik heb meegemaakt. Was dat diezelfde nacompetetitie waarin we twee keer achter elkaar met 3-0 van MVV wonnen ?

Was daar iemand van hier trouwens bij ? In Maastricht liepen we met zo'n 60 man door het centrum, toen we een of andere sportzaak inliepen. ik weet niet hoe het kwam, maar opeens begon iedereen spontaan te stelen. Het was echt ongelofelijk, 60 man die massaal, en erg opzichtig sportartikelen aan het pikken zijn. De man achter de balie zag het natuurlijk, zei niks, maar had ondertussen een of ander alarmknopje ingedrukt. Wij wisten dat toen nog niet, maar het politiebureau zat maar een paar honderd meter verderop. Ondertussen waren een hele hoop jongens nieuwe shirts en schoenen aan het aantrekken en sommige zelfs complete trainingspakken van Ellesse, Tuchini, en Nike en zo. Een maat van mij had 4 Nike shirts over elkaar aangetrokken en zijn eigen shirt er overheen, weer een ander had zijn ouwe schoenen in de Maas gepleurt, en een paar nieuwe Nikes aangetrokken, echt iedereen was zichzelf in nieuwe spullen aan het heisen. vervolgens liepen we in feeststemming met zijn allen verder de stad in, alleen een enkeling was zo slim om zich af te zonderen, en op het station een kluisje te huren om zijn nieuwe spullen effe in op te bergen. Was geen slecht idee, want nog geen 10 minuten later stonden we met zijn allen tegen een muur, benen en armen gespreid, terwijl het halve Maastrichtse politiekorps ons aan het fouilleren was. Tsjonge, wat trokken we een bekijks zeg op zo'n drukke zaterdagmiddag. Zo goed als iedereen raakte zijn gepikte spullen weer kwijt, en die ene gast die zijn schoenen in de Maas had gegooid, moest zijn nieuwe Nikes ook weer afgeven, heeft ie de rest van de dag op zijn sokken door Maastricht gelopen.

Niemand gearresteerd trouwens, das dan wel weer relaxed, iedereen kon gewoon naar het voetbal s'avonds.
pi_41757111
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 22:02 schreef tong80 het volgende:

Ik geloof dat Cambuur zo'n beetje het enige stadion van Nederland is waar ik nog nooit geweest ben, Groningen ook niet geloof ik, maar dat was het dan wel.
pi_41758087
Kicken al die oude verhalen
pi_41801951
http://rapidshare.de/file(...)ooligans.nl.wmv.html

Daarin zitten nog een paar stukjes van in Veendam tegen Groningen.
pi_41811711
Vind die verhalen ook wel tof, ook al gaat het niet over mijn clubje en zijn supporters dan.

Moet je meer mee doen hathor

Hoor bij ons ook wel eens verhalen over 'vroegah', dan blijft het zonde dat 'wij' (de 'jongeren') dat nooit meer hebben meegemaakt.. Zoals dat ze naar doetinchem gingen, er nooit aankomen waren omdat de hele trein was verbouwd voor arnhem en er dan mee weg komen.. etc etc

[ Bericht 41% gewijzigd door Superheld op 14-09-2006 20:50:53 ]
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_41811825
quote:
Op donderdag 14 september 2006 20:15 schreef Superheld het volgende:
Vind die verhalen ook wel tof, ook al gaat het niet over mijn clubje en zijn supporters dan.

Je kunt ons boek kopen
pi_41811938
quote:
Op donderdag 14 september 2006 20:18 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Je kunt ons boek kopen
Met korting natuurlijk
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_41817235
quote:
Op donderdag 14 september 2006 20:15 schreef Superheld het volgende:

Hoor bij ons ook wel eens verhalen over 'vroegah', dan blijft het zonde dat 'wij' (de 'jongeren') dat nooit meer hebben meegemaakt.. Zoals dat ze naar doetinchem gingen, er nooit aankomen waren omdat de hele trein was verbouwd voor arnhem en er dan mee weg komen.. etc etc
In feite heb ik er ook meer mee gedaan, door alle artikelen en foto's uit die tijd te bewaren in plakboeken, dat zijn als het ware gewoon hooligan documenten geworden. Leuk voor het nageslacht.

Aan NAC bewaar ik trouwens ook een bizarre herinnering. Normaal zitten die van de B-side aan de lange zijde, maar voor de gelegenheid was een deel naast het uitvak komen zitten. Nou wilde het geval dat er een bij ons iemand een toiletpot (!) had weten los te wrikken uit een wc ergens buiten het stadion, en die had hem vervolgens....eh....gesplitst in grote witte brokken porselein. Leuk om mee te gooien en zo. Nou is het nog altijd zo geweest dat als je iets gooit, je het meestal terug kan verwachten, en dat gebeurde dus ook. Ik heb zo'n beetje de hele eerste helft moeten missen, omdat ik steeds op mijn hoede moest zijn voor rondvliegende stukken wc pot. Dat soort dingen blijven je altijd bij.

Kan iemand zich trouwens nog het staaf incident herinneren bij PSV ? Daar heb ik echt unieke foto's van, gemaakt door studenten die een soort project van ons aan het maken waren, en alles perfect hebben weten vast te leggen. Ik zal es iemand opzoeken met een scanner, zodat ik ze ook hier kan posten, er zitten echt klasse foto's tussen, o.a van een agent die van het vak komt aflopen met de bewuste staaf in zijn hand. s'Maandag's kopte de Telegraaf "moordwapen van voetbalsupporter" levensgroot op de voorpagina.
pi_41817311
Neem wel een scanner mee als ik kom
pi_41817352
Ow...effe voor de duidelijkheid...ik had het dus over het oude NAC stadion, het nieuwe heb ik nog nooit van dichtbij gezien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')