Ja kom zeker nog een keer langs! Heb alleen zo weinig tijd.quote:Op maandag 11 september 2006 01:50 schreef Hathor het volgende:
Als iemand ze een keer wil bekijken dan moeten we maar eens wat afspreken.
Een mooi jaartje was datquote:Op maandag 11 september 2006 07:05 schreef Reanimatie.com het volgende:
[..]
Nee, die uitwedstrijd heb ik toevallig overgeslagen. Net als de wedstrijd tegen Helmond Sport met de rellen in de sneeuw. Beiden in hetzelfde seizoen.
Wat ben je van plan dan???quote:Op maandag 11 september 2006 15:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Om de een of andere reden verwacht ik dit jaar weer iets.
Dat zou best eens kunnen, ik was van plan om ook weer eens te gaan.quote:Op maandag 11 september 2006 15:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Om de een of andere reden verwacht ik dit jaar weer iets.
Het is wel veel veranderd hoor. Weinig jongens nog uit jouw tijd.quote:Op maandag 11 september 2006 17:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen, ik was van plan om ook weer eens te gaan.![]()
Ow...dan heb ik me gek laten praten door een paar gasten, die zeiden dat het wel moest. Nou ja, beter zo.quote:Op maandag 11 september 2006 20:57 schreef Yeahinho het volgende:
Ben je gek. Bij bijna alle wedstrijden (behalve TOP thuis) kun je zonder CC een kaartje aan de kassa kopen.
Weet ik niet, ik kom regelmatig in DB, maar dat is dan om bij kenissen op visite te gaan en heb ik over het algemeen geen flauw idee wie of wat er spelen, maar ik hou het de laatste tijd een beetje beter in de gaten, dus ik zal een keer een leuke wedstrijd uitkiezen. Spelen ze dit seizoen meestal op vrijdag ?quote:Op maandag 11 september 2006 23:25 schreef Yeahinho het volgende:
Vorig jaar was dat nog wel het geval geloof ik. Het jaar daarvoor sowieso zowat elke wedstrijd.
Ajax-thuis of Omniworld-thuis is natuurlijk ook wel een wereld van verschil.
Wanneer kunnen we je bewonderen in de Vliert?
Ja. Alleen tegen Top is op een zondag en tegen RBC op een maandag.quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik kom regelmatig in DB, maar dat is dan om bij kenissen op visite te gaan en heb ik over het algemeen geen flauw idee wie of wat er spelen, maar ik hou het de laatste tijd een beetje beter in de gaten, dus ik zal een keer een leuke wedstrijd uitkiezen. Spelen ze dit seizoen meestal op vrijdag ?
Ik was er wel, maar heb er eik helemaal niks van.quote:Op zondag 10 september 2006 20:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer een aardig naslagwerkje van
Nou, eigenlijk ben ik op de M-side begonnen. Toen wij nog knulletjes van 15-16 waren zat iedereen daar zo'n beetje. Hebben we nog de bekerwedstrijd tegen FC Utrecht meegemaakt waarbij het zo hard regende. De Utrecht fans zaten op H, en begonnen over de hekken te klimmen om voor de regen te schuilen vermoed ik, maar de Bosschenaren dachten daar anders over en begonnen gelijk te meppen. In eerste instantie hadden die van Utrecht geen kwaad in de zin, maar dat draaide dus snel om, en er is toen over de hele M tribune flink gevochten.quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja dat weten we wel, Wanneer ging jij eigenlijk weg uit Den Bosch/ niet meer bij de FC kijken? De M-side heb jij niet meer meegemaakt of wel?
Ik heb die SBS uitzending op band.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:33 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik was er wel, maar heb er eik helemaal niks van.
Heb je het over krantenknipsels of over video?
Maat van mij had toen een camera bij, maar is 't bandje kwijt.
Dus als je wat beelden hebt.....
Ik ben in de jaren 70 en 80 vele uitwedstrijden (en zowat alle thuiswedstrijden) van FC geweest. Vele daarvan met de eerder hier genoemde supportersvereniging 'De Beren'.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Er zijn wel meer mensen die het niet zo op de Fons hebben. Vooral de wat ouderen.
Tuurlijk had ik al vaker verteld.Maar er zijn weer nieuwe users bij die het nog niet wistenquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:38 schreef Yeahinho het volgende:
Laat me raden, op de fiets vanuit Zaltbommel met de zelfgemaakte zwart-witte vlaggen achterop?
Tong is zover ik weet een ander soort (pet en sjaal-)supporter geweest, dus die heeft ook weer andere verhalen.
Dan is het de nacompetitie van 1981 geweest. Toen zat Heerenveen erbij.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:42 schreef Hathor het volgende:
Je zit ernaast fanneke. Het was Heerenveen en geen Cambuur. De reden dat ik dit nog 100% zeker weet is omdat dat de allereerste keer was in mijn leven dat ik in het Brabants Dagblad heb gestaan, omdat ik gearresteerd was in Heerenveen en tijdens de wedstrijd op het bureau heb gezeten. Ik was toen pas 15 en mijn ouwe heer verbood me het restant van de nacompetitie mee te gaan naar uitwedstrijden. Ik mocht nog wel naar thuiswedstrijden van hem trouwens. Ik heb het krantenknipsel nog als bewijs.![]()
Winnen daar ja, en dan later de periodetitel verspelen door thuis van FC Amsterdam te verliezen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:02 schreef tong80 het volgende:
Was je er ook bij bij Cambuur uit Hathor. Toen het zo sneeuwde ? Ik stond toen met m'n kop in de jkrant.
Met het ongekende aantal van 10.000 man op de tribune.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:21 schreef fanneke het volgende:
[..]
Winnen daar ja, en dan later de periodetitel verspelen door thuis van FC Amsterdam te verliezen.![]()
Sorry, mijn fout, ik begon er zelf ook al aan te twijfelen. Ik weet niet eens meer hoeveel promoties en degradaties ik heb meegemaakt. Was dat diezelfde nacompetetitie waarin we twee keer achter elkaar met 3-0 van MVV wonnen ?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:20 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dan is het de nacompetitie van 1981 geweest. Toen zat Heerenveen erbij.
We verloren dat jaar toen bij De Graafschap(die promoveerde uiteindelijk) met 2-0, 2x Boudewijn de Geer.
DS '79 zat er toen ook bij. VVV en MVV niet. dat was weeer in 1983.
Ik geloof dat Cambuur zo'n beetje het enige stadion van Nederland is waar ik nog nooit geweest ben, Groningen ook niet geloof ik, maar dat was het dan wel.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:02 schreef tong80 het volgende:
Was je er ook bij bij Cambuur uit Hathor. Toen het zo sneeuwde ? Ik stond toen met m'n kop in de jkrant.
Je kunt ons boek kopenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:15 schreef Superheld het volgende:
Vind die verhalen ook wel tof, ook al gaat het niet over mijn clubje en zijn supporters dan.
Moet je meer mee doen hathor![]()
Met korting natuurlijkquote:
In feite heb ik er ook meer mee gedaan, door alle artikelen en foto's uit die tijd te bewaren in plakboeken, dat zijn als het ware gewoon hooligan documenten geworden. Leuk voor het nageslacht.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:15 schreef Superheld het volgende:
Vind die verhalen ook wel tof, ook al gaat het niet over mijn clubje en zijn supporters dan.
Moet je meer mee doen hathor![]()
Hoor bij ons ook wel eens verhalen over 'vroegah', dan blijft het zonde dat 'wij' (de 'jongeren') dat nooit meer hebben meegemaakt.. Zoals dat ze naar doetinchem gingen, er nooit aankomen waren omdat de hele trein was verbouwd voor arnhem en er dan mee weg komen.. etc etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |