quote:
Op dinsdag 12 september 2006 11:04 schreef TerroRobbie het volgende:Ja dat weten we wel
![]()
, Wanneer ging jij eigenlijk weg uit Den Bosch/ niet meer bij de FC kijken? De M-side heb jij niet meer meegemaakt of wel?
Nou, eigenlijk ben ik op de M-side begonnen. Toen wij nog knulletjes van 15-16 waren zat iedereen daar zo'n beetje. Hebben we nog de bekerwedstrijd tegen FC Utrecht meegemaakt waarbij het zo hard regende. De Utrecht fans zaten op H, en begonnen over de hekken te klimmen om voor de regen te schuilen vermoed ik, maar de Bosschenaren dachten daar anders over en begonnen gelijk te meppen. In eerste instantie hadden die van Utrecht geen kwaad in de zin, maar dat draaide dus snel om, en er is toen over de hele M tribune flink gevochten.
![]()
Later haalde Den Bosch de nacompetitie, met wedstrijden tegen VVV, MVV, en Heerenveen, en vanaf dat moment besloot het jongere gedeelte van M om voortaan te gaan staan. In eerste instantie kozen we voor H, maar in die tijd kon je ook nog vrijuit van vak wisselen in de rust, dus eigenlijk zaten we achter beide goals. Weer later, en toen zaten we al twee jaar in de Eredivisie, adopteerden we P definitief als ONS vak, voornamelijk omdat vanaf P het vak van de tegenpartij zowel verbaal als qua gooiafstand binnen ons bereik lag, waarop weer later de politie er voor zorgde dat er een stuk tribune leeg werd gehouden tussen P en de uitkooi.
Ik ben op mijn 30ste verhuisd, maar toen kwam ik al haast niet meer bij DB, hooguit nog af en toe bij Feyenoord. Ik schat dat het seizoen dat ze voor het eerst sinds lange tijd weer degradeerden het laatst is geweest dat ik in de Vliert ben geweest, met uitzondering van het promotiefeest de eerstvolgende keer erop, maar dat weet ik niet eens zeker meer. Ik denk dat ik of 27 of 28 was toen ik voor het laatst een wedstrijd van DB heb bezocht. Dus inderdaad, de terugkeer naar M heb ik niet meer meegemaakt. Maar de cirkel is wel rond nu, want ooit zijn we daar ook begonnen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.