abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41704232
quote:
Op maandag 11 september 2006 01:50 schreef Hathor het volgende:
Als iemand ze een keer wil bekijken dan moeten we maar eens wat afspreken.
Ja kom zeker nog een keer langs! Heb alleen zo weinig tijd.
pi_41708438
Mag je van je reclasseringsambtenaar dan helemaal geen avondje buiten de stad komen ?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 11 september 2006 @ 15:55:52 #53
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41708748
quote:
Op maandag 11 september 2006 07:05 schreef Reanimatie.com het volgende:

[..]

Nee, die uitwedstrijd heb ik toevallig overgeslagen. Net als de wedstrijd tegen Helmond Sport met de rellen in de sneeuw. Beiden in hetzelfde seizoen.
Een mooi jaartje was dat
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41708817
Om de een of andere reden verwacht ik dit jaar weer iets.
  maandag 11 september 2006 @ 16:56:43 #55
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_41710678
quote:
Op maandag 11 september 2006 15:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat ben je van plan dan???

En nee ik was ook niet bij die wedstrijd in Veendam, ik ging toen nog alleen naar thuiswedstrijden.
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
pi_41712655
quote:
Op maandag 11 september 2006 15:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat zou best eens kunnen, ik was van plan om ook weer eens te gaan.
pi_41713751
quote:
Op maandag 11 september 2006 17:58 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat zou best eens kunnen, ik was van plan om ook weer eens te gaan.
Het is wel veel veranderd hoor. Weinig jongens nog uit jouw tijd.
pi_41717916
Dat is ook niet zo belangrijk, als die er wel zouden zijn komt er van voetbal kijken weinig terecht ben ik bang. Dan word er meer geluld over vroeger als iets anders. Ik moet alleen nog effe een clubkaart bestellen, anders kom ik niet eens binnen.
pi_41718679
Ben je gek. Bij bijna alle wedstrijden (behalve TOP thuis) kun je zonder CC een kaartje aan de kassa kopen.
pi_41723028
quote:
Op maandag 11 september 2006 20:57 schreef Yeahinho het volgende:
Ben je gek. Bij bijna alle wedstrijden (behalve TOP thuis) kun je zonder CC een kaartje aan de kassa kopen.
Ow...dan heb ik me gek laten praten door een paar gasten, die zeiden dat het wel moest. Nou ja, beter zo.
pi_41724111
Vorig jaar was dat nog wel het geval geloof ik. Het jaar daarvoor sowieso zowat elke wedstrijd.
Ajax-thuis of Omniworld-thuis is natuurlijk ook wel een wereld van verschil.

Wanneer kunnen we je bewonderen in de Vliert?
pi_41724400
Vorig jaar was ook nagenoeg alles vrije verkoop.
pi_41724570
Yeahinho > leen die boeken en scan ze voor je site. Leuke en unieke toevoeging!
Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
pi_41724702
Welke site? Die is allang dood .

Wel tof voor een boek over de historie van de M-Side, wat laatst ter sprake werd gebracht op het gastenboek. Ik ben zeker voor, en wil er wel aan meewerken als er serieuze plannen voor gaan komen!
pi_41724747
Komt er toch niet.

We kunnen natuurlijk wel een initiatief nemen
pi_41726626
quote:
Op maandag 11 september 2006 23:25 schreef Yeahinho het volgende:
Vorig jaar was dat nog wel het geval geloof ik. Het jaar daarvoor sowieso zowat elke wedstrijd.
Ajax-thuis of Omniworld-thuis is natuurlijk ook wel een wereld van verschil.

Wanneer kunnen we je bewonderen in de Vliert?
Weet ik niet, ik kom regelmatig in DB, maar dat is dan om bij kenissen op visite te gaan en heb ik over het algemeen geen flauw idee wie of wat er spelen, maar ik hou het de laatste tijd een beetje beter in de gaten, dus ik zal een keer een leuke wedstrijd uitkiezen. Spelen ze dit seizoen meestal op vrijdag ?
  dinsdag 12 september 2006 @ 01:23:24 #68
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_41726919
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 01:00 schreef Hathor het volgende:

[..]

Weet ik niet, ik kom regelmatig in DB, maar dat is dan om bij kenissen op visite te gaan en heb ik over het algemeen geen flauw idee wie of wat er spelen, maar ik hou het de laatste tijd een beetje beter in de gaten, dus ik zal een keer een leuke wedstrijd uitkiezen. Spelen ze dit seizoen meestal op vrijdag ?
Ja. Alleen tegen Top is op een zondag en tegen RBC op een maandag.
Alle overige thuiswedstrijden zijn op een vrijdag.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_41730446
Tussen twee haakjes, er word hier gesproken over de historie van de M-side, maar jullie weten toch wel dat er in die tijd er geen M-side was ? Ja, hij was er wel, maar daar zaten ouwe van dagen en hun kleinzonen. Wij zaten op vak P, en noemden onszelf dus ook maar zo. Daarvoor is het zelfs nog een tijdje vak H geweest, helemaal aan de andere kant van het stadion. Je zou kunnen zeggen dat er een tijdje sprake is geweest van een identiteitscrisis.
pi_41731173
Ja dat weten we wel , Wanneer ging jij eigenlijk weg uit Den Bosch/ niet meer bij de FC kijken? De M-side heb jij niet meer meegemaakt of wel?
pi_41736321
quote:
Op zondag 10 september 2006 20:35 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Daar heb ik dan weer een aardig naslagwerkje van
Ik was er wel, maar heb er eik helemaal niks van.
Heb je het over krantenknipsels of over video?
Maat van mij had toen een camera bij, maar is 't bandje kwijt.
Dus als je wat beelden hebt.....
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_41736479
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 11:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja dat weten we wel , Wanneer ging jij eigenlijk weg uit Den Bosch/ niet meer bij de FC kijken? De M-side heb jij niet meer meegemaakt of wel?
Nou, eigenlijk ben ik op de M-side begonnen. Toen wij nog knulletjes van 15-16 waren zat iedereen daar zo'n beetje. Hebben we nog de bekerwedstrijd tegen FC Utrecht meegemaakt waarbij het zo hard regende. De Utrecht fans zaten op H, en begonnen over de hekken te klimmen om voor de regen te schuilen vermoed ik, maar de Bosschenaren dachten daar anders over en begonnen gelijk te meppen. In eerste instantie hadden die van Utrecht geen kwaad in de zin, maar dat draaide dus snel om, en er is toen over de hele M tribune flink gevochten. Later haalde Den Bosch de nacompetitie, met wedstrijden tegen VVV, MVV, en Heerenveen, en vanaf dat moment besloot het jongere gedeelte van M om voortaan te gaan staan. In eerste instantie kozen we voor H, maar in die tijd kon je ook nog vrijuit van vak wisselen in de rust, dus eigenlijk zaten we achter beide goals. Weer later, en toen zaten we al twee jaar in de Eredivisie, adopteerden we P definitief als ONS vak, voornamelijk omdat vanaf P het vak van de tegenpartij zowel verbaal als qua gooiafstand binnen ons bereik lag, waarop weer later de politie er voor zorgde dat er een stuk tribune leeg werd gehouden tussen P en de uitkooi.

Ik ben op mijn 30ste verhuisd, maar toen kwam ik al haast niet meer bij DB, hooguit nog af en toe bij Feyenoord. Ik schat dat het seizoen dat ze voor het eerst sinds lange tijd weer degradeerden het laatst is geweest dat ik in de Vliert ben geweest, met uitzondering van het promotiefeest de eerstvolgende keer erop, maar dat weet ik niet eens zeker meer. Ik denk dat ik of 27 of 28 was toen ik voor het laatst een wedstrijd van DB heb bezocht. Dus inderdaad, de terugkeer naar M heb ik niet meer meegemaakt. Maar de cirkel is wel rond nu, want ooit zijn we daar ook begonnen.
pi_41737694
Dan is het dus tóch de historie van de M-Side!!

Gaaf om dit te lezen vind ik . Van al die verhuizingen weet ik wel íets, maar het is allemaal wel erg vaag. Ik wist bijvoorbeeld nooit precies op welke tribune het nou eigenlijk begonnen is. Dat er ook op H en P gestaan was is me wel bekend, maar het ontstaan van 'de M-Side' is me niet echt duidelijk.

Dat boek moet er eigenlijk maar gewoon komen . Met het samenvoegen van al die verhalen moeten we een heel eind komen denk ik .
  dinsdag 12 september 2006 @ 15:31:57 #74
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41737778
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 14:33 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Ik was er wel, maar heb er eik helemaal niks van.
Heb je het over krantenknipsels of over video?
Maat van mij had toen een camera bij, maar is 't bandje kwijt.
Dus als je wat beelden hebt.....
Ik heb die SBS uitzending op band.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41738804
Is dat met dat interview met dikke F. en J.D.?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')