Kan ik het denk ik wel mee eens zijnquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:21 schreef fanneke het volgende:
3 punten zijn binnen. Daar is alles mee gezegd. MVV verdiende meer.
Gooi hem er maar in want Coutinho blijft bezigquote:En is die Mäenpäa wat???
Nou 1-7 verliezen mag hier wel vermeld worden.quote:
Slaat nergens op wat je zegt tong. Het interesseert me vrij weinig wat Helmond doet, en als me dat al interesseert, dan zijn daar andere topics voor.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou 1-7 verliezen mag hier wel vermeld worden.
vanavond weer een beslissende assist (de 2-1).quote:
ik hoop dat je dat cynisch bedoelt...quote:
Punt was wel verdiend geweest voor jullie, ja.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:16 schreef Afunados het volgende:
Puntje voor ons was verdient geweest, maar helaas. Wel leuke pot gezien, in Maastricht pakken wij de punten![]()
Vanavond was hij naar mijn mening de MOTM. Twee prachtige ballen uit de kruising gehaald. Voor het eerste dat de keeper van de tegenstander beter speelt dan onze v.d Ban. Misschien speelt hij verder maar matig, maar vanavond heeft hij jullie wel de drie punten bezorgd.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:20 schreef fanneke het volgende:
[..]
ik hoop dat je dat cynisch bedoelt...![]()
[..]
Punt was wel verdiend geweest voor jullie, ja.
Voor jou de volgende keer kindervuurwerk?quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Fakkelen was ook wel kicken, behalve dan die gaten in mn shirt en arm.
Dat kan ik me nog wel herinneren ja, was dat ook niet dezelfde wedstrijd dat ze het licht uitdeden en met die reclame borden met gekke jan?quote:Op donderdag 14 september 2006 22:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Aan NAC bewaar ik trouwens ook een bizarre herinnering. Normaal zitten die van de B-side aan de lange zijde, maar voor de gelegenheid was een deel naast het uitvak komen zitten. Nou wilde het geval dat er een bij ons iemand een toiletpot (!) had weten los te wrikken uit een wc ergens buiten het stadion, en die had hem vervolgens....eh....gesplitst in grote witte brokken porselein. Leuk om mee te gooien en zo.Nou is het nog altijd zo geweest dat als je iets gooit, je het meestal terug kan verwachten, en dat gebeurde dus ook. Ik heb zo'n beetje de hele eerste helft moeten missen, omdat ik steeds op mijn hoede moest zijn voor rondvliegende stukken wc pot.
Dat soort dingen blijven je altijd bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |