Nike SB Team Edition (Danny Supa colorway)quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:19 schreef MFPascal het volgende:
Welke schoenen zijn dit:
[afbeelding]
?
Iemand een idee? Beetje kleine pic, maar toch..
heb ik int swart ideale all round schoenenquote:Op maandag 28 augustus 2006 08:19 schreef Captain_Chaos het volgende:
Mijn nieuwe gympies
[afbeelding]
Jij hebt toch best veel adidas sneaker???quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:12 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
heb ik int swart ideale all round schoenen
Idd en dan kom je ook te weten waarom er zo weinig adidas modellen uit de jaren 80 echt mooi zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:36 schreef One_conundrum het volgende:
Ach dat hoef ik niet in detail te weten, maar dat heeft adi gewonnen door de ijzeren nop
Ik zip en upload m wel ff voor ik naar mn werk ga. Je krijgt vanavond wel bericht.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:05 schreef _petjan het volgende:
Heb jij em? Zou je em even willen sturen? JohanSchnoepert @ Gmail . com
Vet! Bedankt manquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:14 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Ik zip en upload m wel ff voor ik naar mn werk ga. Je krijgt vanavond wel bericht.
Dat blijft ook een meesterlijk schoentje.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:00 schreef floydvisser het volgende:
zo ff een tijdje aant verbouwen geweest maar toen ik hier vanmorgen aankwam stonden deze
[afbeelding]
al klaar voor me in de winkel!
en helaas een paar 100 emails
FF ergens anders upladen... Want deze doet het niet meer.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:15 schreef Record het volgende:
Weet iemand waar deze sneakers verkrijgbaar zijn?
[afbeelding]
Liefst in Amsterdam. Heb al in veel winkels gekeken(Foot Locker, Front Runner, Kings), maar zonder succes.
Ik mailde je ook al maar mischien lees je dit eerder, heb je nog gekeken hoe duur die SB riem is en of je hem kan bestellen voor me?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:00 schreef floydvisser het volgende:
zo ff een tijdje aant verbouwen geweest maar toen ik hier vanmorgen aankwam stonden deze
[afbeelding]
heb je die kleding ook al die erbij hoort?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:00 schreef floydvisser het volgende:
[afbeelding]
In NL hebben ze bij Frontrunner en Coach gelegen. Ik zou even meerdere vestigingen nalopen, evt. hoofdkantoor bellen? Ik kan ze online ook nergens (meer) vinden, vooralsnog. Oh, en Perry had ze ook 100% zeker.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:15 schreef Record het volgende:
Weet iemand waar deze sneakers verkrijgbaar zijn?
[[url=http://img3.freeimagehosting.net/uploads/th.24744fea64.jpg]afbeelding][/url]
Liefst in Amsterdam. Heb al in veel winkels gekeken(Foot Locker, Front Runner, Kings), maar zonder succes.
er zijn er niet mega veel van... maat 9 hebben we nog...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:49 schreef Hammet het volgende:
Floyd, hoe exclusief zijn die Camo High SB's? Ma.w. kan ik die bij jou bestellen in maat 9 of ben ik dan al te laat?
You've got mailquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:38 schreef floydvisser het volgende:
[..]
er zijn er niet mega veel van... maat 9 hebben we nog...
mailto:shop@outlawz.nl hebbie ze overmorgen in huis, mits de tpg zo stom doen als ze vandaag deden... ze hebben mijn pakketjes aan de afzender gestuurd.. dus had vanmorgen alles op een na terug..
![]()
kan bijna iedere maat leveren....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:10 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik baal, ik wou de Nike Zoom Air P-ROD Elite kopen op www.boardlords.nl maarja ze hebben de schoenen niet in maat 44.
Wel 43 en 44,5.. hmmz..
Die heb ik, vind ze zelf ook erg vet. Ik kwam ze toevallig tegen toen ik ging kijken voor een zomerjas, maar kwam toen met alleen die schoenen thuisquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:27 schreef SimtekF1 het volgende:
Binnenkort ook weer eens ff nieuwe schoenen halen.
De laatste keer waren het Nike SB's en die zijn me opzich goed bevallen.
Dus nu ben ik opzoek naar SB's met veel kleur.
Ik zag deze net en die spreken me toch wel aan.
Vooral het Smile Now & Cry Later vind ik erg gaaf.
[afbeelding]
Je kan ze bijna allemaal regelen zei je?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:59 schreef floydvisser het volgende:
er zijn 4 zoom air elite p-rods...
[afbeelding]
mexican blanket
futura
marco hernandez, (die smile now cry later)
en de laatste is de stash die net uit is in NL
[afbeelding]
Die Stash vond ik echt vet toen ik hem zag, denk dat ik hem ga halen, maar twijfel nog tussen die en deze:quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:59 schreef floydvisser het volgende:
er zijn 4 zoom air elite p-rods...
[afbeelding]
mexican blanket
futura
marco hernandez, (die smile now cry later)
en de laatste is de stash die net uit is in NL
[afbeelding]
Die klitterband versie heb ik ook, van de week weer ff nieuw halen, denk aan de full black versie deze keer. Zijn echt heerlijke schoenen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:18 schreef T-013 het volgende:
Ik hou 't bij Lacoste sneakers. heb nu die met klitenband , maar heb ook gewoon die met veters gehad. Klittenband vind ik persoonlijk beter.
ik ging er van uit dat je de laatste bedoelde...de stash...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:09 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Je kan ze bijna allemaal regelen zei je?
Ik ben op zoek naar die Marco Hernandez versie maat 44, dus mocht je die nog hebben, dan hoor ik dat graag.
Jij bent toch van www.outlawz.nl?
Daar stond dat ze niet meer leverbaar waren.
Hmm balen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:15 schreef floydvisser het volgende:
zijn er niet veel van gemaakt en maat 10 is de snelst lopende maat over het algemeen, we hebben ze wel gehad maar die waren zo op..
Die lijken trouwens zo enorm op de Lonsdale-sneakers met klittenbandquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:18 schreef T-013 het volgende:
Ik hou 't bij Lacoste sneakers. heb nu die met klitenband , maar heb ook gewoon die met veters gehad. Klittenband vind ik persoonlijk beter.
nope zat op school, ik zou best gewild hebben eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:01 schreef Stansfield het volgende:
Is er iemand nog bij patta geweest voor die stab's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd dat heb ik al meer gehoord. En dan mail je ze of ze die schoen in die maat hebben en dat hebben ze natuurlijk niet. Heel af en toe kunnen ze het bestellen dan. Maar verder schiet het daar echt niet op.quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:43 schreef thaWarhead het volgende:
Nogmaals, Boardlords heeft geen fuck. Mijn slaapkamer is ongeveer groter dan hun winkel, en in mijn slaapkamer vind je meer sneakers en t-shirts dan in hun winkel. Ze posten alleen het volledige Nike order sheet op hun website, ze hebben vrijwel niks in huis.
ja hoor geen probleem bedoel je 8.5 of 9, (1.5 weekje als het meezit...)quote:Op zondag 3 september 2006 13:21 schreef wes55 het volgende:
floyd
kan jij aan deze komen maat 42?
[afbeelding]
regimes, white/darkblue gray
Mooi schoentje.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:04 schreef thaWarhead het volgende:
Nike SB site is weer geupdate. Naast de verwachte nieuwe schoenen (Bics, Mork & Mindy's, Paul Brown achtige Team Editions, Todd Jordan Blazers en Fog Tre's) weer een exclusieve schoen voor de Aziatische markt (de vierde in vier maanden, na de Sabotage Dunk, Japan-only Team Edition en de Hong Kong Angus), deze keer voor de Wan Chai wijk in Hong Kong:
[afbeelding]
Heb al even geinformeerd bij wat connecties en ik denk dat ik m hierheen laat komen, kost me als het goed is evenveel als een Team Edition hier zou kosten.
Fuck, mn maat al weer op... Denk je dat er volgende maand nog wat te bestellen valt? Anders moet ik maar een paar camo No Skools kopen, zonder die te vette oranje veters (maar wel weer zo'n 20 euro goedkoper)quote:Op zondag 3 september 2006 13:29 schreef floydvisser het volgende:
[..]
ja hoor geen probleem bedoel je 8.5 of 9, (1.5 weekje als het meezit...)
![]()
@fretclick: blijkbaar hebbik de classics niet besteld, dacht van wel...ga ik doen
wieger tee's komen bij ons iets later...
laatste maatjes brian anderson nu hier te bestellen...
Bel zequote:Op zondag 3 september 2006 21:19 schreef thaWarhead het volgende:
Je vergeet Concrete, Seventyfive en Tom's...
BTW, is er iemand recentelijk nog naar de Nike Factory store in Roermond geweest? Ik moet nog steeds een paar URL's halen maar heb geen idee wat ze kosten en of ze uberhaupt nog wat hebben. Iemand die toevallig in de buurt woont of binnenkort gaat? Heb weinig zin om 3 uur heen en 3 uur terug te reizen voor niks...
Denk dat je te laat bent, dit waren de eerste Tre's dus die liggen niet meer in de winkel. Je kunt bij Tom's of Ben G even vragen of jouw maat nog na te bestellen is. Reken op een prijs van meer dan 100 euro.quote:Op zondag 3 september 2006 23:20 schreef gateh het volgende:
[afbeelding]
weet iemand of die ergens in amsterdam verkrijgbaar zijn?(toms, rdlfs etc.)
zo ja, hoe duur zijn ze.
ML75 Sneakertour Amsterdam:quote:Op zondag 3 september 2006 20:35 schreef _petjan het volgende:
Ik heb aardig wat geld over deze maand om schoenen te kopen, dus ik wil even naar Amsterdam gaan om wat sneakers te halen. Iemand had toch een route door Amsterdam zodat je langs alle winkels komt. Kan iemand die weer even posten?
zal s ff kijken wat ik nog kan krijgen...quote:Op zondag 3 september 2006 22:13 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Fuck, mn maat al weer op... Denk je dat er volgende maand nog wat te bestellen valt? Anders moet ik maar een paar camo No Skools kopen, zonder die te vette oranje veters (maar wel weer zo'n 20 euro goedkoper)
edit: Damn, bij Rodolofo's hebben ze die niet meer in grote maten, dit belooft niet veel goeds...
In Arnhem zit 7/11, ik geloof in de Rijnstraat en idd 24seven in Nijmegen.In Deventer zit nog Burnside.quote:Op maandag 4 september 2006 10:03 schreef SimtekF1 het volgende:
Zijn er ook van zulke winkels in het oosten?
Ik woon zelf in Zutphen namelijk en er moet hier in de buurt toch wel iets zitten.
In de richting van Arnhem, Apeldoorn, Doetinchem, Nijmegen enz?
Geen idee, ik dacht dat ze gewoon onder dezelfde naam verder gingen.quote:Op maandag 4 september 2006 10:49 schreef thaWarhead het volgende:
En heet daar Frisco toch?
High's kun je makkelijk in 10,5 doen, ik zit zelf een halve maat lager met Highs. Klompvoeten valt hardstikke mee, anders zouden meisjes ook geen Dunks dragenquote:Op maandag 4 september 2006 20:47 schreef Maxxieh het volgende:
Hmm oke, naja 10,5 zit prima.. Totaal niet krap ofzo.
Maar ik vind die Sb CAMO High wel mooi, maar ik ben bang dat ik dan van die klompvoeten krijg..
Nike SB viotech..quote:Op maandag 4 september 2006 22:41 schreef thaWarhead het volgende:
Nee, dat krijg je gewoon teru, anders kun je altijd nog via justitiele wegen het terughalen. Welke schoen heb je besteld?
eerste mooie schoenen in deze topic.quote:Op maandag 4 september 2006 23:06 schreef Bananenman het volgende:
Die Dia de los Muertos Dunk SB's worden niet uitgebracht in Amerika en Europa las ik op ISS... dat zou echt kut zijn, vind ze echt super!
edit: check hoe vet ze bij jeans staan... [afbeelding]
Die gast heeft het wel eerder bij het juiste eind gehad ja, en hij zegt nu ook weer dat hij het 'directly from Nike' heeft gehoord. Ik heb nog wel hoop maar ik hou wel een beetje rekening met een tegenvaller nu...quote:Op maandag 4 september 2006 23:17 schreef thaWarhead het volgende:
Net zo vet als elke Dunk bij jeans staat... Niet in Amerika releasen lijkt me sowieso dom, want waar wonen de meeste latino's/Mexicanen die Dia De Los Muerto vieren. Is die bron op ISS een beetje betrouwbaar, want dit klinkt een beetje als onzin.
Lijkt me nogal op zinloos geschreeuw. En zelfs als het waar zou zijn sluit dat Europa nog steeds niet uit.quote:NOT COMING TO AMERICA.
i heard it from nike sb first hand.
Toffe SB's. Misschien voor laterquote:Op maandag 4 september 2006 23:19 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Nike SB viotech..
Deze dus.
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Ik had echt nieuwe schoenen nodig. Je wil niet weten hoe mijn huidige schoenen eruit zien!
Ik heb ook nog een paar Nike Elite's maar die doen me achilles pijn (echt zonde)
een half maatje groter maakt niet zoveel uit.. vooral niet met p-rods die al wat smaller vallenquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:12 schreef SimtekF1 het volgende:
Floyd, toch nog een vraagje over de Nike SB Marco Hernandez uitvoering.
Maat 10 was er niet meer he, maar maakt die halve maat echt heel veel verschil?
Want ik zit er over na te denken om ze toch te halen en dan eventueel een half maatje groter.
In parijs zit toch ook zo;n speciale nikeid studio? Is die ook invite only?quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:02 schreef thaWarhead het volgende:
Maar geen Dunk highs overigens, en ook niet op zo'n manier. Die designs van MFPascal kun je gewoon via Photoshop doen, voor je eigen lol. Stiekem stelt Nikeid.com niks voor vergeleken met de NikeID studio's in onder andere New York en Berlijn. Invite only, maar veel meer modellen, mogelijkheden en materialen.
ok, ja iemand van een ander forum wilde tijdens een schooltripje naar parijs daar gewoon naar binnen lopen. Vandaar dat ik het even vroeg.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:18 schreef thaWarhead het volgende:
Alle NikeID studio's zijn volgens mij invite only. Je kunt je opgeven voor een raffle (iig voor degene in New York) maar dan is het puur geluk hebben. Invites worden soms ook op Ebay verkocht.
sowieso zou ik dan maar nikes aan trekkenquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:39 schreef fretclick het volgende:
nee, je kan ze gewoon thuis laten sturen. en een invite hoort officieel wel, maar als jij een beetje een leuk praatje maakt met de mensen daar en je hebt toffe sneakers aan heb je geen invite nodig.
Alternatieve kleuren kun je op Nikeid maken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:06 schreef JustBlaze het volgende:
Ik ben op zoek naar:
-1 paar Nike Tennis Classcis (Compleet Wit, of met Wit Logo en Zwart Back-Logo) Maat 43
-1 paar Nike Tennis Classics (In wat alternatieve kleuren) Maat 43
Iemand enig idee waar ik bovenstaande requests kan vinden?
Thanks in advance.
k zou eerst ff een 12 proberen, denk dat je daar wel in moet passen...quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:41 schreef Nosh het volgende:
Ik zag onder andere op outlawz hele mooie Nike SB's, maar weet iemand hoe ze vallen?
Heb nu Reebok Classics, maat 46/12.5, in welke richting moet ik dan denken bij de Nikes?
Post die link maar even, lijkt me wel grappig beetje colourways verzinnen.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:19 schreef MFPascal het volgende:
Die sneakers had ik inderdaad gemaakt door middel van Photoshop. Kon op een site aan een psd file komen met allemaal layers met delen van zo'n schoen. Waren ook nog andere Nike modellen, als er iemand interresse heeft geef maar een gil. Post ik die link ff want ik weet het niet zo uit mn hoofd.
Moet je ze eens in het donker aandoen dan zie je dat oranje nog steeds.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:35 schreef Hammet het volgende:
Ok, even wat foto's van mn nieuwe dunks, omdat ik ze beloofd had.
[afbeelding]
[afbeelding]
En in het echt is dat oranje nog véél feller, bijna fluoriserend.
Ik weet al hoe het komt. Ik had een foto gezien van iemand die er een foto van had gemaakt in het donker. Dus de flitser zal er wel mee te maken hebben gehad. Het zag er in ieder geval erg stoer uit.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:02 schreef thaWarhead het volgende:
Dat is bij wijze van spreken, het is geen glow in the dark ofzo.
quote:Op woensdag 6 september 2006 13:59 schreef thaWarhead het volgende:
Lees dit maar even op Kixandthecity.
Ok, dit is de link:quote:Op woensdag 6 september 2006 17:58 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Post die link maar even, lijkt me wel grappig beetje colourways verzinnen.
[..]
Moet je ze eens in het donker aandoen dan zie je dat oranje nog steeds.
Godver, ze hebben er dus (nog) maar 1 colorway in mijn maatquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:14 schreef _petjan het volgende:
Morgen krijgt Caliroots de Greedy Genius schoenen binnen.
[afbeelding]
Hopenlijk ben ik nog optijd thuis om ze te bestellen.![]()
Ik heb m niet gehost, het was een copy/paste uit die link. De foto van t label aan de binnenkant van de schoen.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:21 schreef MFPascal het volgende:
[..]
Ok, dit is de link:
http://www.pigmag.com/content/view/365/96/
Nog ff een beerloze versie, verder ben ik niet gekomen![]()
[afbeelding]
Ik krijg deze site als ik op downloaden druk http://www.pigmag.com/com(...)oad/gid,6/Itemid,129quote:Op woensdag 6 september 2006 18:21 schreef MFPascal het volgende:
[..]
Ok, dit is de link:
http://www.pigmag.com/content/view/365/96/
Nog ff een beerloze versie, verder ben ik niet gekomen![]()
[afbeelding]
Gasten van Nostress.com hebben net een nieuwe lading binnen. Topwinkel, laatst voor 17 euro 50 inclusief verzenden bliksemsnel een t-shirt in de bus gekregen. Dusseh, scoor ze daar anders gewoon. Als je het van plan bent, laat het me dan ff weten trouwens, ik wil er nog een shirt bestellen, scheelt weer in verzendskosten (ze geven me natuurlijk niet elke keer zo'n topdeal)quote:Op woensdag 6 september 2006 20:18 schreef _petjan het volgende:
[..]
Godver, ze hebben er dus (nog) maar 1 colorway in mijn maatIk wou zo graag die 3m's
![]()
Nicequote:Op woensdag 6 september 2006 13:59 schreef thaWarhead het volgende:
Lees dit maar even op Kixandthecity.
quote:Op woensdag 6 september 2006 18:25 schreef thaWarhead het volgende:
Lijkt overigens erg op reversed Paul Brown's:
[afbeelding]
Onzin, je moet leren met je schoenen om te gaan. Natuurlijk moet je niet op de natste dag van het jaar besluiten om met je suede schoenen in plassen te gaan stampen.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:39 schreef HenkBenzinetank het volgende:een en al suede dat is zo naar de klote
nee eigenlijk niet, je mag ze ook mailen als je dat wilt naar stansfield_ apenstaartje hotmail punt comquote:Op donderdag 7 september 2006 09:12 schreef MFPascal het volgende:
http://www.pigmotel.com/i(...)l-sneaker-templates/
Werkt hij zo wel?
Oh en Concrete krijgt ze ook, op 16 september als het goed is.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:05 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Gasten van Nostress.com hebben net een nieuwe lading binnen. Topwinkel, laatst voor 17 euro 50 inclusief verzenden bliksemsnel een t-shirt in de bus gekregen. Dusseh, scoor ze daar anders gewoon. Als je het van plan bent, laat het me dan ff weten trouwens, ik wil er nog een shirt bestellen, scheelt weer in verzendskosten (ze geven me natuurlijk niet elke keer zo'n topdeal)
Feit blijft dat ze lastiger te onderhouden zijn én dat ze sneller vies worden dan leer.quote:Op donderdag 7 september 2006 09:51 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Onzin, je moet leren met je schoenen om te gaan. Natuurlijk moet je niet op de natste dag van het jaar besluiten om met je suede schoenen in plassen te gaan stampen.
Qua veters verschilt het echt per schoen. Soms maken de veters de schoen, en soms kun je makkelijker combineren met de standaard veters. Het is puur eigen voorkeur.
Ik heb de originele veters erin gehouden. Om er óók nog oranje veters in te doen, vind ik een beetje overkill. Ik vind het mooier als het oranje wat subtieler onder je broek vandaan komt.quote:Op donderdag 7 september 2006 09:12 schreef mitman het volgende:
p.s. dragen jullie de gekleure veters of die er standaard inzitten...ik heb bij me blazers allebei verschillende gedaan om te kijke welke mooier stond maar nog steeds geen keuze kunnen maken dus hou ik het zo...zit bij de dunks nog te twijfelen
Jup.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:52 schreef Erasmusch het volgende:
Die camos zijn er alleen in high?
Ja, maar dan geldt alsnog dat als je er goed voor zorgt er erg lang lol van kan hebben.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:05 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Feit blijft dat ze lastiger te onderhouden zijn én dat ze sneller vies worden dan leer.
Daar ga ik dan even kijken, hopenlijk hebben die ze wel in m'n maat.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:52 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Oh en Concrete krijgt ze ook, op 16 september als het goed is.
Welke wil je hebben? Ik heb Version 1.0 Air Max 95, Version 1.2 Air Max 87, Version 2.0 Dunk Low, Version 2.0 Dunk High, Version 2.0 Waffle Racer B & Version 2.0 Air Force 1 Low in de aanbieding. Die versions moet je maar ff niet op letten.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:56 schreef Stansfield het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet, je mag ze ook mailen als je dat wilt naar stansfield_ apenstaartje hotmail punt com
1 |
Wil je die AM87 template mailen naar adres in profiel? Thanx.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:06 schreef MFPascal het volgende:
Welke wil je hebben? Ik heb Version 1.0 Air Max 95, Version 1.2 Air Max 87, Version 2.0 Dunk Low, Version 2.0 Dunk High, Version 2.0 Waffle Racer B & Version 2.0 Air Force 1 Low in de aanbieding. Die versions moet je maar ff niet op letten.
uiteraardquote:Op donderdag 7 september 2006 16:29 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Jup.
[..]
Ja, maar dan geldt alsnog dat als je er goed voor zorgt er erg lang lol van kan hebben.
Nice, ik spring van de week wel even ergens een winkel in waar ze SB's hebben en dan pas ik wel ff een 9,5 en een 10,5quote:Op donderdag 7 september 2006 11:11 schreef floydvisser het volgende:
d'r was hier iemand voor marco hernandez p-rods.. heb volgende week of eind van deze een 10.5 int huis
Dan naar Tom's of Ben-G dusquote:Op donderdag 7 september 2006 22:48 schreef thaWarhead het volgende:
Camo's zijn rond de 100 euro, niet super gelimiteerd ofzo al heb ik het gevoel dat ze wel aardig goed lopen. Bij Patta en Concrete zul je ze overigens niet vinden, alleen bij deNike SB dealers die je vind op nikeskateboarding.com
Jullie site is uptodate wat maten betreft?quote:Op donderdag 7 september 2006 11:11 schreef floydvisser het volgende:
da's waar...op internet staat bijna alles!
well vette combo en goede samenwerking... beter als met consolidated!
d'r was hier iemand voor marco hernandez p-rods.. heb volgende week of eind van deze een 10.5 int huis
Heb je toevallig rode veters liggen? Ben benieuwd hoe die eruit zien in m'n Stashquote:Op donderdag 7 september 2006 09:34 schreef floydvisser het volgende:
bij die camo dunks heb ik de oranje veters erin gedaan.. vond t wel mooi staan..
T-shirt: 25-30quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:50 schreef mitman het volgende:
eff een vraagje...er zijn toch ook "accesoires" voor de camo dunk ...welke zijn dat en waar te verkrijgen en eventueels een prijsje (A) ...alvast bedankt (Y)
alle maten die we nu hebben staan er... kan niet neer zetten wat we nog niet hebbenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Jullie site is uptodate wat maten betreft?
Concrete in Amsterdam heeft deze ook liggen zag ik vandaag.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:14 schreef _petjan het volgende:
Morgen krijgt Caliroots de Greedy Genius schoenen binnen.
[afbeelding]
Hopenlijk ben ik nog optijd thuis om ze te bestellen.![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:03 schreef floydvisser het volgende:
[..]
henk: dunks komen binnenkort ook kleiner.
Ga je dat nou in elk deel vragen?quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:11 schreef Cool_Runner het volgende:
zijn er nog andere sneakers dan die klote dunks?
Ik vind die dunks persoonlijk ook erg lelijk. Ik snap niet dat ze zo in zijn.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:03 schreef seto het volgende:
[..]
Ga je dat nou in elk deel vragen?
Kneus![]()
jammer heb je niet gezien, was lekker aant klussen thuis...quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:45 schreef Maxxieh het volgende:
Zo vandaag ook m'n Camo's gehaald bij de outlawz, hele fijne schoentjes! En ze zijn ook supervet uiteraard.
Die rechterquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb je toevallig rode veters liggen? Ben benieuwd hoe die eruit zien in m'n Stash. Die had ik gisteren gehaald. Wel apart dat ze in maat 9,5 zijn, terwijl die donkerbruine maat 10 zijn en precies even groot. Maar wel relaxed, want maat 10 was er niet en nu past ie toch
.
M'n verzameling is daardoor weer iets gegroeid:
[afbeelding]
quote:Op zondag 10 september 2006 02:37 schreef _petjan het volgende:
Kheb net de 3M reflective Greedy Genius sneakers gehaalt, en ook de Nike SB riem. ik post morgen wel pics.![]()
Maar ligt het aan mij, of heeft de marco hernandez p-rod een soort vleugel op de zijkant en die schoen op de foto een soort vrouwengezicht?quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:55 schreef floydvisser het volgende:
da's een marco hernandez p-rod...
Patta wel, en aangezien je door Ben-G moet om bij Patta te komen neem ik aan dat Ben gewoon open is.quote:Op zondag 10 september 2006 13:01 schreef lmnop het volgende:
Iemand enig idee of Ben-G open is op een zondag?
De schoenen zijn verschillend, de linker schoen is Laugh Now en de rechter Cry Later (of andersom), elke schoen heeft zn eigen gelaserde illustraties erop.quote:Op zondag 10 september 2006 13:08 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Maar ligt het aan mij, of heeft de marco hernandez p-rod een soort vleugel op de zijkant en die schoen op de foto een soort vrouwengezicht?
Op de buitenkant staan idd vleugels en op de binnenkant een vrouwengezicht met bloemen. En zoals Warhead zei zijn allebei de schoenen verschillend.quote:Op zondag 10 september 2006 13:08 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Maar ligt het aan mij, of heeft de marco hernandez p-rod een soort vleugel op de zijkant en die schoen op de foto een soort vrouwengezicht?
Hoe duur?quote:
wekt die niet goed in jouw ie...??? welke versie? geef ik het door aan de it dudesquote:Op maandag 11 september 2006 12:13 schreef Cubewoods het volgende:
Wauw die zijn hip
Btw, maak http://www.outlawz.nl is IE compitable
ik kan sommige maten nog bestellen...quote:Op maandag 11 september 2006 12:25 schreef Thermo het volgende:
Ik wil hem, wanneer komt ie nog binnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |